Opublikowano 11 stycznia 20178 l Miesiąc przed premierą, więc warto sprawdzić jak to jest zoptymalizowane na konsoli.
Opublikowano 11 stycznia 20178 l To w końcu od 20 czy od 29 ? Wiadomo coś o tym czy będzie skirmish ?
Opublikowano 12 stycznia 20178 l To w końcu od 20 czy od 29 ? Wiadomo coś o tym czy będzie skirmish ? W pełnej wersji? Na 99%. W tej "becie" ma być tylko Blitz i wątpię żeby można było grać z AI, w końcu chcą między innymi sprawdzić obciążenie serwerów i balans.
Opublikowano 12 stycznia 20178 l A wiadomo co z preorderami ? Tylko sklep Microsoftu czy będą też gdzie indziej?
Opublikowano 12 stycznia 20178 l Konsoleigry.pl oraz Ultima na ten dzień też mają preordery. Edytowane 12 stycznia 20178 l przez DonSterydo
Opublikowano 13 stycznia 20178 l Spoko że będzie beta(demo) pod koniec miecha i zobaczymy jak poprawili płynność. https://www.youtube.com/watch?v=Bv-VAGUuc34&t=197s story zapowiada się smakowicie :obima:
Opublikowano 19 stycznia 20178 l https://www.youtube.com/watch?v=7PodgCdTydg Edytowane 19 stycznia 20178 l przez Daddy
Opublikowano 19 stycznia 20178 l Na PC już jest dostępna więc, pewnie kwestia paru godzin. Ludzie co byli na tych eventach w Londynie i Nowym Jorku piszą/mówią, że gra dobrze chodzi na Xone i wygląda bardzo dobrze, więc widać dali radę ogarnąć rozwałkę na tym słabym CPU.
Opublikowano 19 stycznia 20178 l Ja się tylko zastanawiam czy po premierze nie okaże się, że trzymali w tajemnicy grywalną frakcję Forerunnerów. Były takie plotki swego czasu. A w jednym z materiałów z eventu w Nowym Jorku dwóch gości mówiło, że udało im się w grze odpalić coś czego mieli nie zobaczyć bo ludzie ze studia szybko zareagowali. Oczywiście nie mogli powiedzieć co to było. Generalnie trochę się dzisiaj tego naoglądałem i gra prezentuje się niesamowicie dobrze. Ten dizajn i animacje jednostek :) Są też w arsenale grywalne pewne uber jednostki: Scarrab i jakiś mega Sentinel Edytowane 19 stycznia 20178 l przez DonSterydo
Opublikowano 19 stycznia 20178 l Autor ja wziąłem limitkę i planowałem wpierw ograć remaster jedynki by sobie przypomnieć to i owo ale chyba nie wytrzymam
Opublikowano 20 stycznia 20178 l Ja mam jedynkę na płycie ale nie mam czasu aby w to grać. Dopóki jedynki nie sprawdzę to do dwójki nie podchodzę. Wygląda spoko i fajnie że mogę kupić na pc i jednocześnie mieć na xbox one
Opublikowano 21 stycznia 20178 l Jeśli chodzi o multi, to matchmaking działa wzorowo. Fajnie by było jakby odblokowali firefight przed końcem bety.
Opublikowano 21 stycznia 20178 l Na PC nie da rady się połączyć, niech to szlag... PS: połączono w końcu. Tryb Blitz jest kiepski. Szybko i bez specjalnej podjarki. Edytowane 21 stycznia 20178 l przez da$io
Opublikowano 22 stycznia 20178 l Świetny jest ten Blitz. Trzeba ogarniać nie tylko specyfikacje jednostek, ale też jakie karty trzymać, a jakie wyrzucać i przede wszystkim kiedy używać kluczowych kart. Tak jak sugeruje nazwa, tryb jest bardzo szybi i stworzony do co-op'a. Starcia 3 vs 3 = niezła miazga. Jest sporo wyzwań dziennych i tygodniowych więc trochę tych kart wpada, więc nie powinno być problemów z mikrotransakcjami. Powinni tylko podkręcić XP za mecze, bo za kolejne lvl też wpadają paczki z kartami. Wydaje mi się, że gra chodzi dobrze nawet w starciach 3 vs 3.
Opublikowano 22 stycznia 20178 l 163zł, wersja cyfrowa - https://www.hrkgame.com/games/product/halo-wars-2-xbox-one-windows-10/
Opublikowano 23 stycznia 20178 l a mnie Blitz nie porwał specjalnie, wolę klasyczne mecze z rozbudowywaniem baz i zbieraniem surowców. Blitz to dobry tryb dla osób które chcą szybkich pojedynków. Mam nadzieje że do końca Bety odblokują coś innego. btw. gra chodzi płynnie i wygląda bardzo dobrze Edytowane 23 stycznia 20178 l przez Daddy
Opublikowano 23 stycznia 20178 l Beta jest tylko do Blitza i nie mają planów dodawać niczego innego, więc musisz czekać do premiery :) Sprawdzają balans rozgrywki w nowym trybie. Mecze trwają po kilka minut, a nabiłem już prawie 7h :P Matchmaking działa doskonale, graczy dobiera błyskawicznie, żadnych lagów czy zwiech. Kilka aspektów rozgrywki w Blitz jest do poprawienia, ale pewnie zmiany będą przychodziły wraz z kolejnymi update'ami. Tak czy siak jest nad wyraz dobrze, bardzo pozytywnie zaskoczony jestem wydajnością gry. Z tego co bym poprawił to: - podkręcić trochę obrażenia zadawane przez jednostki UNSC, - trochę zmniejszyć prędkość poruszania się niektórych jednostek Banished oraz ich zasięg, - uniemożliwić okupowanie przeciwnej bazy (chociaż ja nigdy z tym się nie spotkałem, ale może to być potencjalny problem), - zwiększyć z 5 do 10 albo nawet 20 jednostek koszt wymiany karty, którą mamy w ręku, - trochę zwiększyć ilość pkt do wygranej meczu albo ewentualnie minimalnie spowolnić prędkość ich nabijania, - ograniczyć matchmaking aby suma poziomów poszczególnych graczy w jednym teamie była porównywalna z sumą po drugiej stronie, aby ograniczyć odgórną przewagę jednej czy drugiej strony. Co istotne, nie ma jakiś ficzerów, które całkowicie psułyby rozgrywkę. Wszystkie potencjalne zmiany to pomniejsze tweaki, nie potrzeba wywracać założeń Blitza do góry nogami. Generalnie to będzie mój tryb do multi PvP. Jest dynamicznie, szybko dzięki czemu nie ma tej frustracji, że farmiliśmy bazę, jednostki i surowce, a jakiś koreański cyborg rozwalił nas jednym posunięciem. Najlepsze są walki 3 vs 3, non stop coś się dzieje, rozpierdziel totalny, mała mapa i wszędzie toczą się walki :) Bardzo podobają mi się modele jednostek, a te po stronie Banished, to prawdziwe monstra - dobrze oddają charakter przeciwnika. Czuję w kościach, że przebiją pierwszą część Halo Wars. EDYTA: Jednak chyba nic w obrażeniach UNSC i Banished bym nie zmieniał. Jak się ma trochę kart zarówno do jednej jak i drugiej frakcji, to wszystko się wyrównuje i UNSC też ostro koszą i to stosunkowo tanimi jednostkami jak Cyklopy. Edytowane 25 stycznia 20178 l przez DonSterydo
Opublikowano 30 stycznia 20178 l Autor pograłem parę meczy i jakoś mnie to nie porwało. Aczkolwiek też żaden rts nie wciągnął mnie w multi, nie lubię presji rozbudowywania, pilnowania czasu i klikania wszystkiego co się da. Wolę spokojne potyczki. Dobrze że sterowanie jest równie dobre co w jedynce.
Opublikowano 2 lutego 20178 l To bardziej Starcraftowy feeling - szybko i dużo. Jak wolisz coś wolniejszego i na spokojnie polecam serię Company of Heroes.
Opublikowano 6 lutego 20178 l https://www.youtube.com/watch?v=6RHzU9r0t2c No właśnie taka historia, taki przeciwnik który miażdży hełm w jednej łapie/dłoni jednego ze spartan którzy byli dotąd mitycznymi wręcz herosami, plus te nowe jednostki i ubrać to w spinn-off TPP! 1szy bym leciał do Game po preorder a tak to jak ktoś już wspomniał na forum "strategia na padzie" meh...
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.