Opublikowano 15 września 20159 l wiem...pewnie nikogo... ale...miejmy nadzieję. W końcu to...nowy KOF!
Opublikowano 15 września 20159 l Autor SF też przeszedł na 3D i wszyscy zdążyli się do tego przyzwyczaić. Inna sprawa, że to co pokazali na filmiku wygląda strasznie słabo. Ja jestem bardzo ciekawy co z tego wyjdzie. Maximum Impact nie był taki zły (z tego co pamiętam). Najważniejsze, że cos się ruszyło. Najwyżej seria ostatecznie zdechnie (czego im nie życzę).
Opublikowano 15 września 20159 l Szkoda by było,żeby taka wieloletnia marka przepadła. Mogłoby wyjść z tego coś dobrego ale to co pokazuje pierwszy materiał nie powala. KOFy zawsze kojarzyły mi się z bardzo fajną grafiką 2d i ofc Mai Shiranui. Ten przeskok w 3d jakoś mnie odpycha ale tez wiem,że zrobienie pięknej bitki w 2d wymagałoby nakładu mnóstwa pracy i kasy.
Opublikowano 15 września 20159 l Ech , niefortunnie wybrali styl oprawy. No nic, ciekawe jak system gry wypadnie w tej odsłonie
Opublikowano 15 września 20159 l Ornit przyzwyczajenie to jedno a to ze SFIV i V wyglądają jak (pipi) to drugie.
Opublikowano 15 września 20159 l Mi stylistyka SF IV po dzisiaj nie leży ale i tak chcę kiedyś kupić swoją sztukę by troszkę popykać.
Opublikowano 16 września 20159 l Nigdy nie przepadałem za KOFem. Kije Iorie Ralfy Choje to nie dla mnie. Co innego Fatal Fury czy Samurai Shodown, ale te serie już dawno nie żyją.
Opublikowano 16 września 20159 l Co innego Fatal Fury czy Samurai Shodown, ale te serie już dawno nie żyją Samurai Shodown w HD z nowo narysowanymi sprite'ami i dopakowanymi w detale arenami. Ale to by było piękne
Opublikowano 16 września 20159 l W Maximum Impact na PS2 grało mi się przyjemniej niż w standardowe KOF 2D. Wiem, że ten spinoff to średniak, ale ja tam nie miałem nic przeciwko 3D ani drewnianym animacjom. Natomiast systemu walki standardowych odsłon nigdy nie czułem. Przy XIII autentycznie miałem ochotę rzucić padem o ziemię na końcowym bossie. Poza tym KOF niby jakiś swój unikatowy styl ma, ale z drugiej strony zawsze wydawał mi się jakiś taki nudny, graficznie i muzycznie. W Maximum Impact SNK spróbowało czegoś nowego, i takiego marnego każuala jak ja przyciągnęli skutecznie. To samo zresztą mogę powiedzieć o SF4. Dlatego też nie przekreślam nowej odsłony tylko ze względu na przejście w 3D, nawet jeśli walka nadal odbywać się będzie w standardowym stylu, bez swobody ruchu na arenie.
Opublikowano 16 września 20159 l Zgadzam się, że w maximum impacty się przyjemnie młóciło. A z moich ust (antyKOFowca) to spory komplement dla gry z tej serii. Szczerze to liczę, że nowa część będzie oparta na tym samym lub podobnym silniku.
Opublikowano 4 listopada 20159 l drugi trailer z pokazanym gameplay'em Edytowane 4 listopada 20159 l przez flaczki
Opublikowano 24 listopada 20159 l Autor Straciłem wiarę w tą grę. Z każdym trailerem wygląda to coraz gorzej Animacja Andy'ego...
Opublikowano 5 grudnia 20159 l Autor design postaci i grafika jak z Tobala. Co filmik to gardzę tą grą bardziej. Przynajmniej pokazali Angel...
Opublikowano 5 grudnia 20159 l Co filmik to coraz bardziej stwierdzam, że może być "ok" bitka. Grafa słaba, design mnie nie rusza, ale jako kalka SF4 wygląda przyjemnie. Może będzie bardziej przystępne dla każuala niż XIII. Edytowane 5 grudnia 20159 l przez Suavek
Opublikowano 6 grudnia 20159 l Autor W sumie zza pleców graczy (czyli z daleka) nie wygląda to w akcji tak źle. Standardowy KOF tylko, że w 3D i z brzydką grafiką.
Opublikowano 18 lutego 20169 l Autor Tak jak wczesniej napisałem. Mimo, że graficznie wygląda to źle, to będzie kolejny tradycyjny KOF. Ja pewnie i tak kupię na premierę.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.