Skocz do zawartości

Metal Gear Online 3


Bansai

Rekomendowane odpowiedzi

dobra ale takie rzeczy wychodzą po co najmniej kilku h od momentu wskoczenia do opanowania minimum skutecznej gry. też kiedyś płakałem że np. w mp tlou jest za mało ammo i przez to multi mnie nie ruszało. aż kjerwa opanowałem mechanikę i zacząłem grać zespołowo, bo bez tego każde drużynowe multi będzie balasem.

Odnośnik do komentarza

 

Zgodnie z przewidywaniami wtorek to dzień gdy pojawiaja sie nowe itemy

 

dzis doszla czapka z kalmara

 

 

http://i.imgur.com/cj46bzO.jpg

 

 

Wygląda glupkowato i mega niepraktycznie bo kucajac za murkiem bedzie wystawać i utrudniać chowanie sie.

 

ciekawe czy ma swoje hitboxy czy tylko glowa jest hitboxem

Odnośnik do komentarza

No ja sie już zdeko zmęczyłem tym trybem. Coś jest nie tak, taki BF czy uncharted 2 potrafiły mnie utrzymać na wiele dłużej. 

 

Jak nie poprawią balansu na wyższych poziomach i technikalii w stylu brak migracji hostów czy lagi z dupy to gra umrze zanim bizon dostanie ten tryb na PC :P

 

 

Czapka, kurde dodali jedną czapkę... serio? jakieś czapki z du.py zamiast czegoś normalnego?

Odnośnik do komentarza

Ja na pc to i tak odpuszczam bo ta gra nie ma praktycznie zadnego anti cheata, pogralem chwile na konsoli i o ile pierwsze wrazenie jest przyjemne o tyle na dluzsza mete jest slabo. Konami zawsze olewalo multi wiec nie spodziewam sie tu duzego supportu community i ta gra naprawde moze bardzo szybko umrzec, mimo przyjemnego potencjalu do pogrania kilka meczy.

Odnośnik do komentarza

Czapka, kurde dodali jedną czapkę... serio? jakieś czapki z du.py zamiast czegoś normalnego?

 

no czapka jest z dupy, ale przynajmniej nie wrzucają "dopalaczy" za prawdziwą kase które np pozwalają ulepszyć odrazu postać bez grania, więc tutaj plus. chociaż pewnie i takie coś sie pojawi

lepiej że dodatki za kase są czysto kosmetyczne (a w dodatku brzydkie, bo nie kusi wydawać hajsu)

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

No prosze, jednak te tony rantu na cos sie zdaly, niewidzialni dostana nerfhammerem tak bardzo po pysku ze az mi ich sie szkoda teraz robi XD, czyli multi nie bedzie jednak stracone, tzn ze kiedys bedzie trzeba wrocic.

 

 

 

- You will now be matched with players of similar level to your highest character level.
- It is now less likely to join a host with poor network connection.

 

- The "E.LOCATOR" will now only available for the Scout class.
- Machines guns and launchers will now only be available for the Enforcer class.
- Shotguns will now only available for the Infiltrator class.

 

- Overall movement speed will be increased.
- Mobility has been re-balanced to allow faster travelling between objectives.
- Infiltrators will have health and stamina decreased.
- Enforcers will have health and stamina increased.
- Scouts will have health increased.
- Scouts will be able to mark targets more quickly while using binoculars.

 

[stealth Camo (STEALTH CAMO.PP) adjustments while using the STEALTH CAMO+ Ability]
- Stealth camo will be temporarily disabled when taking damage.
- Battery life will be reduced, and battery will take longer to charge.
- Marking time for cloaked players will be reduced.
- Cloaked players detected with NVG will be marked in standard marking time.

 

Wszystkie zmiany tutaj:

 

http://www.konami.jp/mgs_portal/jp/info/index.php?d=201510&id=720

Odnośnik do komentarza

No prosze, jednak te tony rantu na cos sie zdaly, niewidzialni dostana nerfhammerem tak bardzo po pysku ze az mi ich sie szkoda teraz robi XD, czyli multi nie bedzie jednak stracone, tzn ze kiedys bedzie trzeba wrocic.

 

 

 

- You will now be matched with players of similar level to your highest character level.

- It is now less likely to join a host with poor network connection.

 

- The "E.LOCATOR" will now only available for the Scout class.

- Machines guns and launchers will now only be available for the Enforcer class.

- Shotguns will now only available for the Infiltrator class.

 

- Overall movement speed will be increased.

- Mobility has been re-balanced to allow faster travelling between objectives.

- Infiltrators will have health and stamina decreased.

- Enforcers will have health and stamina increased.

- Scouts will have health increased.

- Scouts will be able to mark targets more quickly while using binoculars.

 

[stealth Camo (STEALTH CAMO.PP) adjustments while using the STEALTH CAMO+ Ability]

- Stealth camo will be temporarily disabled when taking damage.

- Battery life will be reduced, and battery will take longer to charge.

- Marking time for cloaked players will be reduced.

- Cloaked players detected with NVG will be marked in standard marking time.

 

Wszystkie zmiany tutaj:

 

http://www.konami.jp/mgs_portal/jp/info/index.php?d=201510&id=720

 

 

lol przeciez w multi i tak juz wszyscy zapieprzaja jak nafurani z adhd sprintem

Odnośnik do komentarza

bansai - dobre zmiany niech wejdą bo nie chce żeby mgo tak szybko zmarło

 

 

bizon - jesteś nudny w chu.. idź być bizonem gdzie indziej, nawet nie grasz w mgo bo wersja pc bedzie dopiero za pare miesięcy. więc spier..

 

 

 

edit

przeczytałem całą liste zmian, 95% z nich jest świetna i słuszna, chociaż cios w niewidzialnych mógł być jeszcze większy. ale ogólnie zmiany zapowiadają sie na duży plus!

 

wy macie to w (pipi)e ale jedna rzecz została zmieniona dosyć konrowersyjnie.

do tej pory maching opierał sie na wybranej postaci i jej lvl. więc jak grało sie postacią na 20lvl to dobierało mecz w którym większość była w okolicy 20lvl. jednak spowodowało to pewien exploit - mianowicie można było wyszukać gre postacią na 1lvl i zaraz potem zmienić postać na 20 albo i 30 lvl. to było dosyć chamskie (dla mnie akurat nie bo wszystkie 3 klasy rozwijałem równomiernie i miałem na podobnym lvlu, ale jak ktoś grał 1 postacią i miał nawet ponad 37lvl to mógł wyszukać gre za pomocą nowej pierwszo lvlowej postaci i dołączyć koazkiem do noobów. to nie było dobre. ale akurat ta zmiana w paczu jest dosyć chamska bo jeśli mamy jedną postać na 37lvlu to po paczu wszystkie mecze będą nas łaczyły z graczami w okolicy 37lvlu, nawet jeśli dany mecz mamy zamir rozegrać nową postacią na 1lvlu która nie ma nic odblokowane i ma ogólnie gwarantowany w(pipi) od postaci na 37lvlu. niestety tutaj obie opcje powodują problemy. wcześniej można było wykorzystać niski lvl nowej postaci by łączyć sie z noobami, a teraz odwrotnie, niszczy nas postać na najwyższym lvlu jaką mamy mimo że aktualnie gramy inną postacią na znacznie gorszym lvlu która nie ma nic odblokowane i nie ma szans z innymi

EDIT2

w skrócie - wcześniej opłacało się najbardziej mieć jakąś postać na 1lvlu i za jej pomocą szukać gier żeby łączyło nas z noobami i potem zmieniać na rozwiniętą postać by mieć przewagę.

wg nowych zmian jest kompletnie odwrotnie - opłaca się mieć wszystkie postacie/klasy na tym samym lvlu (rozwijać je systematycznie na bierzaco) bo będzie nas łączyć z graczami podobnymi lvlem do naszej najmocniejszej postaci. to też ma wady bo trudno będzie zacząć od zera nową postacią

 

wydaje mi sie że sensowne by było dobierać graczy po lvlu aktualnie wybranej postaci i zabronić zmianę tej postaci w ostatniej chwili. to odbierze trochę swobody ale przynajmniej zapobiegnie dwóm problemom opisanym powyżej

 

 

 

tak czy siak większość zmian na plus. i zapraszam kolegów z forum do wspolnego grania :)

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

ale wez przestac plakac yanusz jak jakas mala dziewczynka, miales mnie ignorowac a widac ze tluszcz ci chyba na to nie pozwala

 

pogrywam z kumplem na ps4 i jezeli mi powiesz, ze bieganie i sama rozgrywka nie jest szybka no to chyba gramy w dwie rozne gry i moj pc nie ma nic do rzeczy, zwlaszcza ze w salonie stoi ps4

Odnośnik do komentarza

wczoraj odpaliłem pierwszy raz mgo

jest spoko ale za wiele skradania nie ma (niby drugi tryb to typowa skradanka, muszę dzisiaj pograć w niego dłużej)

 

używacie camo?

bo padam z typów, którzy latają ubrani na srebrno albo różowo i widać ich z końca mapy

 

ja sobie zrobiłem ciemno-szare camo idealne na noc, gram infiltratorem

dzisiaj mam w planie stworzyć snajpera i dać mu zielone camo

Odnośnik do komentarza

w tym trybie deathmachu z fultonami skradanie zależy od ekipy, bywają mecze gdzie wszyscy latają jak dzieci CODa na wszystkie strony a bywają takie gdzie drużyny sie skradają i współpracują żeby sie zakraść do wrogów

 

tryb skradankowy rzeczywiście jest dosyć skradankowy ale jest mniej "wygody" bo nie dość że mało expa to nie ma respawnów wiec ryzyko że sie umrze jako pierwszy i potem sie czeka do konca rundy

 

ja używam maskujących strojów, wszystkie postacie starałem sie robić "praktycznie" czyli żeby sie nie rzucały w oczy, oczywiście nie jest to jakaś ogromna różnica ale jak sie kucnie w krzakach to jednak ma sie przewage nad typami co sobie zrobili różowe albo srebrne ubranie

 

ubranie i kolor ubrania będziesz ogolnie mógł sobie customizować i sie bawić, każda klasa ma domyślny poziom "piżamy" ale można ten kolor zmieniać pomiędzy klasami albo dokupić też nowe kolory

 

moj snajper ma zielono brązową kolorystyke bo jest bardziej uniwersalna, w miare sie schowa w trawie i w miare przy kamieniach

 

enforcerem mam ciemno-zielono czarne ubranie dobre na noc, jednak w jego przypadku raczej i tak sie mało chowam

Odnośnik do komentarza

Ingiltratorem gram najmniej. Zaraz odblokujesz w nim niewidzialnosc i nie bedzie mialo znaczenia jakie masz ubranie. Ja mam szaro bure

 

snajper akurat od reki ma zieloną piżame ale tak jak mówiłem mozesz to zmieniac kiedy chcesz (bedac we freeroamie). I kupowac kolorki itp

 

akurat typowo zielonego nie polecam az tak bo tylko niektore mapy mają typowo zielone tereny. Za to brązowa ziemia znajdzie sie na większości. Zielony tez sie nie zamaskuje na tle szarych budynkow

 

 

ale zarazem nie ma az takiego znaczenia. Łatwo wyłapać ruch postaci. Odpowiednie ubranie daje ci przewage ttlko jak kucasz w zacienionych krzakach i sie zupelnie nie ruszasz. A na dłuższą mete takie kampienie ma malo sensu

Odnośnik do komentarza

Pyknąłem se ze dwie dłuższe sesje online i zabawa jest całkiem dobra. Bez przekombinowania, nagromadzenia trybów, wszystko jasne i proste. Podszedłem do tematu na czysto, w zasadzie bez żadnego info na ten temat i wybrałem Infiltratora. Nie da się ukryć, że stealth niemal od początku to duże ułatwienie. W ogóle każde multi teraz się opiera na tych perkach, nie jestem do tego przekonany nadal.

 

Zielak, widziałem Cię chyba wczoraj, grasz na PS3 ?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...