Skocz do zawartości

D&D Games Production - oficjalny start studia oraz pierwszy projekt !


Graczdari

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie !

 

Kojarzycie D&D Gaming ? Tak tak, to ten nieudany kanał na YT, które parę miechów temu padł praktycznie oficjalnie. Niedługo oficjalnie go zamkniemy. Jednym z powodów upadku był kompletny brak czasu i wyczerpanie formuł, oraz moja (Graczdari) osoba, które nie nadaje się do tego typu przedsięwzięć. Jestem dziwny i nienaturalny :-P 

 

Od miesięcy jednak mamy inny projekt w głowie, któremu poświęcamy wiele czasu i uwagi. Produkcja gier. W ostatnich tygodniach temat nabrał mocy, a my powoli dopinamy wszystko co wiąże się z otwarciem studia. Ekipa skromna, aczkolwiek ciągle szukamy. Najbardziej potrzebujemy grafika 3D i programisty, który orientuje się w silniku Unreal Engine 4. Nie szukamy ludzi z CV na 100 stron. Interesują nas ludzie z pasją, którzy REALNIE COŚ POTRAFIĄ i są wstanie wnieść coś do teamu :)

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Obecnie pracujemy nad grą, której roboczy tytuł to "The Fallen Forest". Będzie to Horror FPP na VR. Platformowy docelowe to Playstation 4, Xbox One i PC. Przy produkcji konsultantem jest jeden z producentów firmy Nordic Games.

 

Gra opowie o dwójce vlogerów, którzy wybrali się do Japonii na wakacje. Zamieszkali w niewielkim miasteczku nieopodal lasu Aokigahara, owianego złą sławą ze względu na ogromną ilość dokonywanych tam samobójstw.

 

Pierwsze koncepty i teaser wkrótce :) Gra działa na silniku Unreal Engine 4.

Edytowane przez Graczdari
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Project Zero został ograny i jednak idziemy w nieco innym kierunku, zarówno fabularnie jak i gameplay'owo :)

 

Założenia:

 

- Open World. Gra będzie miała otwarty świat z główną osią fabularną, zadaniami pobocznymi, znajdźkami, npc'ami itd. Świat gry nie będzie powalających rozmiarów, aczkolwiek będzie co robić. 

- Coop online. 

- Elementy prowadzenia rozmów

- Gra wyłącznie w języku Angielskim i Japońskim. Nieliczni tubylcy będą władać Angielskim, reszta po Japońsku. W zrozumieniu tego pomoże nam znajomość języka Japońskiego przez naszą bohaterkę, która zabawi się w tłumacza.

 

Studiowaliśmy temat mocno (miejskie legendy itd.), a samego horroru nie chcemy robić w standardowych ramach. 

Odnośnik do komentarza

Niedługo wystartuje oficjalna strona projektu i studia :-)

 

Z informacji dodatkowych:

 

- W coopie zostaną nam oddane do użytku dodatkowe opcje interakcji, w tym rozmowa między bohaterami 

- Góra Fuji razem z lasem Aokigahara zostały odpowiednio przebudowane na potrzeby gry. Będzie jeziora i rzeka, dorzuciliśmy też miasteczka i wioski. 

- Scenariusz oparty na oryginalnym pomyśle w połączeniu z różnymi miejskimi legendami.

- W grze będzie kilka rodzajów znajdziek (kolega miał kontrowersyjny pomysł, by znajdźkami byli wisielcy, jednakże zrezygnowaliśmy z tego) :P

- W grze nie będzie broni palnej

Odnośnik do komentarza

Wchodzę do tematu bo widzę D & D. Jak każdy normalny człowiek myslę sobie "Dungeons & Dragons" a tu taki fail :/

Niestety taki sam zawód mnie spotkał :/

Niezbyt kreatywna nazwa

Na początku miałem nadzieje, ze ktoś chce zrobic studio na licencji d&d, ale niestety to chyba tylko po to aby więcej ludzi sprawdziło tamat :(

Edytowane przez xmortex
Odnośnik do komentarza
  • 4 miesiące temu...

I czas na aktualizacje :-)

 

Jeśli ziemia się nie zatrzęsie, to 2 Maja startuje nasza oficjalna strona :-) http://www.thedteam.com.pl/

 

Zmieniła się też nazwa studia na: The D-Team Entertainment

 

Nasze logo (Przynajmniej na razie):

 

54605451896101777439.png

 

Pierwsze materiały z gry pokażemy w Maju, natomiast na start strony zaoferujemy TEASER i główny motyw muzyczny :-)

 

Data premiery: 2017

Platformy: PS4, XONE i PC

Silnik Graficzny: Unreal Engine 4

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zamierzamy zupełnie inaczej podchodzić do całego przedsięwzięcia. Nie będziemy się chowali w dziupli, a PR zaczną robić inni. Materiały normalnie będą publikowane przez Nas na forach o grach, będziemy najzwyklej w świecie dyskutować (na tyle ile będzie się dało)....będziemy po prostu bliżej graczy :-)

 

Osoby, które chciałby wziąć udział w testach wersji ALFA i posiadają komputer PC zdolny uruchamiać współczesne gry, również zapraszam na PW :)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dalej również poszukujemy Grafików, Rysowników jak i Programistów :-)

Edytowane przez Graczdari
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

I czas na aktualizacje :-)

 

Jeśli ziemia się nie zatrzęsie, to 2 Maja startuje nasza oficjalna strona :-) http://www.thedteam.com.pl/

 

Zmieniła się też nazwa studia na: The D-Team Entertainment

 

Nasze logo (Przynajmniej na razie):

 

54605451896101777439.png

 

Pierwsze materiały z gry pokażemy w Maju, natomiast na start strony zaoferujemy TEASER i główny motyw muzyczny :-)

 

Data premiery: 2017

Platformy: PS4, XONE i PC

Silnik Graficzny: Unreal Engine 4

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zamierzamy zupełnie inaczej podchodzić do całego przedsięwzięcia. Nie będziemy się chowali w dziupli, a PR zaczną robić inni. Materiały normalnie będą publikowane przez Nas na forach o grach, będziemy najzwyklej w świecie dyskutować (na tyle ile będzie się dało)....będziemy po prostu bliżej graczy :-)

 

Osoby, które chciałby wziąć udział w testach wersji ALFA i posiadają komputer PC zdolny uruchamiać współczesne gry, również zapraszam na PW :)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dalej również poszukujemy Grafików, Rysowników jak i Programistów :-)

Lepiej skrzynkę wyczyść.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Oczywiście ....nie mogło się obyć bez opóźnień, ale trudno pracuje się tak małą ekipą :-) Jeszcze trochę pokażemy więcej, dziś malutkie 2 zajawki prosto z silnika Unreal Engine 4.....ukazują szczegółowość trawy i nocnego nieba wraz z jakością chmur :) dziś postaram się też wrzucić filmik ukazujący system dynamicznej zmiany pogody.

 

HighresScreenshot00001.png

 

HighresScreenshot00003.png

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No i kolejny materiał ze silnika, tym razem filmowy (uwaga: jeśli komuś bardzo zacina, to lepiej pobrać na dysk i odpalic w playerze"

 

http://www.thedteam.com.pl/20160511_011605.mp4(kręcony komórką, bo z lapka ciężko było o dobrą wydajność)

 

Można zobaczyć dynamiczną zmianę dnia w noc, oraz przemieszczanie się chmur. Niestety póki co mała ilość klatek na sekundę ze względu na słabego laptopa z którego to leciało, ale postaram się o lepszy filmik i prosto ze silnika.

 

Od razu przypomnę, że to nie są ujęcia z naszej gry ;) po prostu ukazujemy zaplecze techniczne nad którym trochę się nameczyliśmy.

 

Jutro postaram się wrzucić filmik z ......sesji domowego mocap, który robiony był na sali gimnastyczne z użyciem 8 sensorów Kinect :)

Edytowane przez Graczdari
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Plany mamy ambitne a koncepcji, które przewinęły i się i zostały spisane (+ części zyskało koncepty) nie sposób zliczyć. Największy problem oczywiście z budżetem i czasem, oraz chętnymi do pomocy. Aczkolwiek powolutku i do przodu. Realizujemy póki co jeden pomysł, który wydał się nam ciekawy.

 

Gra opowie o dwóch pilotach (Amerykańskim i Japońskim), którzy podczas pojedynku powietrznego mocno się poharatali i spadli na wyspę. Zauważając, że są zupełnie sami zamiast skakać sobie do gardeł, postanawiają współpracować by jakoś wydostać się z nieprzyjaznego miejsca. Tytuł nastawi się na narracje i bardzo złożony systemie przetrwania, gdzie będziemy mogli dość dowolnie budować schronienia. Do tego np. tworzenie przepraw z ograniczonych zasobów, walka z tutejszymi zwierzątkami itd. Atrakcji zaplanowaliśmy sporo (część wypadła bo się nie sprawdziła) i mamy nadzieje, że się spodobają :)

 

PS: Pierwotny koncept póki co leży na kompie, kiedyś może do niego wrócimy. 

Edytowane przez Graczdari
Odnośnik do komentarza

Strona nie działa :/

A jak Wam sie udało dostać zielone światełko do wydania gry na ps4 i xone praktycznie z zerowym cv?

A i wyżej napisałeś, ze to filmik nie z waszej gry. To czyjej?;) nie mogę go odpalić, bom na fonie.

To juz nie bedzie dwójki vlogerow w pobliżu tego japońskiego lasu?

Edytowane przez grzybiarz
Odnośnik do komentarza

Myślę, że sam projekt was przerósł bo wydaje się być ambitny jak na grupę początkujących twórców z brakami w kadrach, dodatkowo diametralna zmiana konceptu nie pomaga. Radzę wam skupić się na jednej rzeczy i próbować coś z tym zrobić, w każdym razie życzę powodzenia. Wiem jaka to trudna sprawa, sam od kilku miesięcy robię swojego "klona" P.T. i idzie jak po grudzie bo zajmuję się wszystkim, od modelowania w Blenderze po implementacje tego w UE4. Aha, strona wam nie działa.

Edytowane przez Czappi
Odnośnik do komentarza

Strona nie działa, bo dopinamy jeszcze parę kwestii z nią związanych.

 

Tak naprawdę najbardziej pomaga nam znajomość z producentem w Nordic Games i pomaga nam spiąć cały koncept. Obecnie mamy zakończony scenariusz (w dwóch językach) oraz całą dokumentacje techniczną i koncepty. Przygotowujemy pod to prototyp gry i na tej podstawie będziemy już działać na większą skale :)

 

A kierunek ostateczny to już obraliśmy dość dawno, teraz to wreszcie realizujemy, choć napisanych i to całkiem dobrych scenariuszy (kilka osób poczytało) mamy całkiem dużo ;)

 

Generalnie praca trudna, aczkolwiek staramy się :) Unreal Engine 4 i tak sprzyja pracy przy ograniczonych zasobach ludzkich, choćby programistów. 

Edytowane przez Graczdari
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...