Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

D&D Games Production - oficjalny start studia oraz pierwszy projekt !

Featured Replies

Opublikowano

Witajcie !

 

Kojarzycie D&D Gaming ? Tak tak, to ten nieudany kanał na YT, które parę miechów temu padł praktycznie oficjalnie. Niedługo oficjalnie go zamkniemy. Jednym z powodów upadku był kompletny brak czasu i wyczerpanie formuł, oraz moja (Graczdari) osoba, które nie nadaje się do tego typu przedsięwzięć. Jestem dziwny i nienaturalny :-P 

 

Od miesięcy jednak mamy inny projekt w głowie, któremu poświęcamy wiele czasu i uwagi. Produkcja gier. W ostatnich tygodniach temat nabrał mocy, a my powoli dopinamy wszystko co wiąże się z otwarciem studia. Ekipa skromna, aczkolwiek ciągle szukamy. Najbardziej potrzebujemy grafika 3D i programisty, który orientuje się w silniku Unreal Engine 4. Nie szukamy ludzi z CV na 100 stron. Interesują nas ludzie z pasją, którzy REALNIE COŚ POTRAFIĄ i są wstanie wnieść coś do teamu :)

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Obecnie pracujemy nad grą, której roboczy tytuł to "The Fallen Forest". Będzie to Horror FPP na VR. Platformowy docelowe to Playstation 4, Xbox One i PC. Przy produkcji konsultantem jest jeden z producentów firmy Nordic Games.

 

Gra opowie o dwójce vlogerów, którzy wybrali się do Japonii na wakacje. Zamieszkali w niewielkim miasteczku nieopodal lasu Aokigahara, owianego złą sławą ze względu na ogromną ilość dokonywanych tam samobójstw.

 

Pierwsze koncepty i teaser wkrótce :) Gra działa na silniku Unreal Engine 4.

Edytowane przez Graczdari

  • Odpowiedzi 30
  • Wyświetleń 2,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Graczdari
    Graczdari

    No i kolejny materiał ze silnika, tym razem filmowy (uwaga: jeśli komuś bardzo zacina, to lepiej pobrać na dysk i odpalic w playerze"   http://www.thedteam.com.pl/20160511_011605.mp4(kręcony komórką

  • Graczdari
    Graczdari

    Kolejny zrzut ekranu  z silnika Brakiem modelu postaci proszę się nie przejmować  

  • Muzyka juz podobno jest, tutaj sample:      

Opublikowano

Powodzenia. Nie wiem czy wam się to bardzo przyda ale najnowszy Project Zero uderza w podobny klimat. Tamtejsza miejscówka zainspirowana jest przeklętym lasem. Ostrzegam tylko że szykuje się spora konkurencja bo dużo osób podchwyciło motyw horroru VR.

Opublikowano

dokładnie jak czytałem o tym lesie to odrazu przypomniał mi się nowy fatal frame


słabo

Opublikowano
  • Autor

Project Zero został ograny i jednak idziemy w nieco innym kierunku, zarówno fabularnie jak i gameplay'owo :)

 

Założenia:

 

- Open World. Gra będzie miała otwarty świat z główną osią fabularną, zadaniami pobocznymi, znajdźkami, npc'ami itd. Świat gry nie będzie powalających rozmiarów, aczkolwiek będzie co robić. 

- Coop online. 

- Elementy prowadzenia rozmów

- Gra wyłącznie w języku Angielskim i Japońskim. Nieliczni tubylcy będą władać Angielskim, reszta po Japońsku. W zrozumieniu tego pomoże nam znajomość języka Japońskiego przez naszą bohaterkę, która zabawi się w tłumacza.

 

Studiowaliśmy temat mocno (miejskie legendy itd.), a samego horroru nie chcemy robić w standardowych ramach. 

Opublikowano
  • Autor

Niedługo wystartuje oficjalna strona projektu i studia :-)

 

Z informacji dodatkowych:

 

- W coopie zostaną nam oddane do użytku dodatkowe opcje interakcji, w tym rozmowa między bohaterami 

- Góra Fuji razem z lasem Aokigahara zostały odpowiednio przebudowane na potrzeby gry. Będzie jeziora i rzeka, dorzuciliśmy też miasteczka i wioski. 

- Scenariusz oparty na oryginalnym pomyśle w połączeniu z różnymi miejskimi legendami.

- W grze będzie kilka rodzajów znajdziek (kolega miał kontrowersyjny pomysł, by znajdźkami byli wisielcy, jednakże zrezygnowaliśmy z tego) :P

- W grze nie będzie broni palnej

Opublikowano
  • Autor

Co z muzyką?

 

Komponowana jest przez moją obecną narzeczoną :-) pierwsze sekundy motywu przewodniego usłyszycie w teaserze. 

Opublikowano

Wchodzę do tematu bo widzę D & D. Jak każdy normalny człowiek myslę sobie "Dungeons & Dragons" a tu taki fail :/

Opublikowano

Wchodzę do tematu bo widzę D & D. Jak każdy normalny człowiek myslę sobie "Dungeons & Dragons" a tu taki fail :/

Niestety taki sam zawód mnie spotkał :/

Niezbyt kreatywna nazwa

Na początku miałem nadzieje, ze ktoś chce zrobic studio na licencji d&d, ale niestety to chyba tylko po to aby więcej ludzi sprawdziło tamat :(

Edytowane przez xmortex

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
  • Autor

I czas na aktualizacje :-)

 

Jeśli ziemia się nie zatrzęsie, to 2 Maja startuje nasza oficjalna strona :-) http://www.thedteam.com.pl/

 

Zmieniła się też nazwa studia na: The D-Team Entertainment

 

Nasze logo (Przynajmniej na razie):

 

54605451896101777439.png

 

Pierwsze materiały z gry pokażemy w Maju, natomiast na start strony zaoferujemy TEASER i główny motyw muzyczny :-)

 

Data premiery: 2017

Platformy: PS4, XONE i PC

Silnik Graficzny: Unreal Engine 4

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zamierzamy zupełnie inaczej podchodzić do całego przedsięwzięcia. Nie będziemy się chowali w dziupli, a PR zaczną robić inni. Materiały normalnie będą publikowane przez Nas na forach o grach, będziemy najzwyklej w świecie dyskutować (na tyle ile będzie się dało)....będziemy po prostu bliżej graczy :-)

 

Osoby, które chciałby wziąć udział w testach wersji ALFA i posiadają komputer PC zdolny uruchamiać współczesne gry, również zapraszam na PW :)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dalej również poszukujemy Grafików, Rysowników jak i Programistów :-)

Edytowane przez Graczdari

Opublikowano

I czas na aktualizacje :-)

 

Jeśli ziemia się nie zatrzęsie, to 2 Maja startuje nasza oficjalna strona :-) http://www.thedteam.com.pl/

 

Zmieniła się też nazwa studia na: The D-Team Entertainment

 

Nasze logo (Przynajmniej na razie):

 

54605451896101777439.png

 

Pierwsze materiały z gry pokażemy w Maju, natomiast na start strony zaoferujemy TEASER i główny motyw muzyczny :-)

 

Data premiery: 2017

Platformy: PS4, XONE i PC

Silnik Graficzny: Unreal Engine 4

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zamierzamy zupełnie inaczej podchodzić do całego przedsięwzięcia. Nie będziemy się chowali w dziupli, a PR zaczną robić inni. Materiały normalnie będą publikowane przez Nas na forach o grach, będziemy najzwyklej w świecie dyskutować (na tyle ile będzie się dało)....będziemy po prostu bliżej graczy :-)

 

Osoby, które chciałby wziąć udział w testach wersji ALFA i posiadają komputer PC zdolny uruchamiać współczesne gry, również zapraszam na PW :)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dalej również poszukujemy Grafików, Rysowników jak i Programistów :-)

Lepiej skrzynkę wyczyść.

Opublikowano
  • Autor

Skrzynka jest już pusta....nawet nie zwróciłem uwagi, że jest już zasyfiona :P

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
  • Autor

Oczywiście ....nie mogło się obyć bez opóźnień, ale trudno pracuje się tak małą ekipą :-) Jeszcze trochę pokażemy więcej, dziś malutkie 2 zajawki prosto z silnika Unreal Engine 4.....ukazują szczegółowość trawy i nocnego nieba wraz z jakością chmur :) dziś postaram się też wrzucić filmik ukazujący system dynamicznej zmiany pogody.

 

HighresScreenshot00001.png

 

HighresScreenshot00003.png

Opublikowano
  • Autor

Kolejny zrzut ekranu  z silnika :) Brakiem modelu postaci proszę się nie przejmować :P

 

HighresScreenshot00011(1).png

Opublikowano
  • Autor

No i kolejny materiał ze silnika, tym razem filmowy (uwaga: jeśli komuś bardzo zacina, to lepiej pobrać na dysk i odpalic w playerze"

 

http://www.thedteam.com.pl/20160511_011605.mp4(kręcony komórką, bo z lapka ciężko było o dobrą wydajność)

 

Można zobaczyć dynamiczną zmianę dnia w noc, oraz przemieszczanie się chmur. Niestety póki co mała ilość klatek na sekundę ze względu na słabego laptopa z którego to leciało, ale postaram się o lepszy filmik i prosto ze silnika.

 

Od razu przypomnę, że to nie są ujęcia z naszej gry ;) po prostu ukazujemy zaplecze techniczne nad którym trochę się nameczyliśmy.

 

Jutro postaram się wrzucić filmik z ......sesji domowego mocap, który robiony był na sali gimnastyczne z użyciem 8 sensorów Kinect :)

Edytowane przez Graczdari

Opublikowano
  • Autor

Plany mamy ambitne a koncepcji, które przewinęły i się i zostały spisane (+ części zyskało koncepty) nie sposób zliczyć. Największy problem oczywiście z budżetem i czasem, oraz chętnymi do pomocy. Aczkolwiek powolutku i do przodu. Realizujemy póki co jeden pomysł, który wydał się nam ciekawy.

 

Gra opowie o dwóch pilotach (Amerykańskim i Japońskim), którzy podczas pojedynku powietrznego mocno się poharatali i spadli na wyspę. Zauważając, że są zupełnie sami zamiast skakać sobie do gardeł, postanawiają współpracować by jakoś wydostać się z nieprzyjaznego miejsca. Tytuł nastawi się na narracje i bardzo złożony systemie przetrwania, gdzie będziemy mogli dość dowolnie budować schronienia. Do tego np. tworzenie przepraw z ograniczonych zasobów, walka z tutejszymi zwierzątkami itd. Atrakcji zaplanowaliśmy sporo (część wypadła bo się nie sprawdziła) i mamy nadzieje, że się spodobają :)

 

PS: Pierwotny koncept póki co leży na kompie, kiedyś może do niego wrócimy. 

Edytowane przez Graczdari

Opublikowano

a ta Twoja ekipa cała jakie ma doświadczenie w tworzeniu takich gier? z tego co piszesz to brzmi na strasznie rozbudowany tytuł

Opublikowano

Strona nie działa :/

A jak Wam sie udało dostać zielone światełko do wydania gry na ps4 i xone praktycznie z zerowym cv?

A i wyżej napisałeś, ze to filmik nie z waszej gry. To czyjej?;) nie mogę go odpalić, bom na fonie.

To juz nie bedzie dwójki vlogerow w pobliżu tego japońskiego lasu?

Edytowane przez grzybiarz

Opublikowano

Myślę, że sam projekt was przerósł bo wydaje się być ambitny jak na grupę początkujących twórców z brakami w kadrach, dodatkowo diametralna zmiana konceptu nie pomaga. Radzę wam skupić się na jednej rzeczy i próbować coś z tym zrobić, w każdym razie życzę powodzenia. Wiem jaka to trudna sprawa, sam od kilku miesięcy robię swojego "klona" P.T. i idzie jak po grudzie bo zajmuję się wszystkim, od modelowania w Blenderze po implementacje tego w UE4. Aha, strona wam nie działa.

Edytowane przez Czappi

Opublikowano
  • Autor

Strona nie działa, bo dopinamy jeszcze parę kwestii z nią związanych.

 

Tak naprawdę najbardziej pomaga nam znajomość z producentem w Nordic Games i pomaga nam spiąć cały koncept. Obecnie mamy zakończony scenariusz (w dwóch językach) oraz całą dokumentacje techniczną i koncepty. Przygotowujemy pod to prototyp gry i na tej podstawie będziemy już działać na większą skale :)

 

A kierunek ostateczny to już obraliśmy dość dawno, teraz to wreszcie realizujemy, choć napisanych i to całkiem dobrych scenariuszy (kilka osób poczytało) mamy całkiem dużo ;)

 

Generalnie praca trudna, aczkolwiek staramy się :) Unreal Engine 4 i tak sprzyja pracy przy ograniczonych zasobach ludzkich, choćby programistów. 

Edytowane przez Graczdari

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.