Opublikowano 30 marca 20178 l Jeszcze nie podali oficjalnej daty. Edit: 6 kwietnia oficjalnie Edytowane 30 marca 20178 l przez Dr.Czekolada
Opublikowano 6 kwietnia 20178 l I jak tam? Ma ktoś już klucz? Bo u mnie nic i chyba tak już zostanie.
Opublikowano 6 kwietnia 20178 l Ja dostałem i ściągnąłem, beta zajmuje prawie 9GB ale serwery włączają dopiero o 16.
Opublikowano 6 kwietnia 20178 l Beta juz sie zaciaga, szkoda ze akurat w najblizsze dni nie szastam wolnym czasem :/
Opublikowano 6 kwietnia 20178 l Wejscie na serwery obecnie graniczy z cudem conajmniej jakby to byla open a nie closed beta
Opublikowano 6 kwietnia 20178 l Czuje, że ta nazwa closed to tak naprawdę ściema i większość ludzi jeśli nie wszyscy i tak dostaną swój kod, tak jak to było z Doomem.
Opublikowano 6 kwietnia 20178 l Deathmatch na tej mapie z bety to straszna kicha, zbyt duży chaos natomiast TDM gra się super. Netcode jest biedny, prawdopodobnie odpalają to na jakichś serwerach z niskim tickratem, jeśli myślą o poważnym powrocie Quake'a to muszą dorównać temu co jest teraz w QLive.
Opublikowano 6 kwietnia 20178 l Pogralem kilka meczy i coz moge powiedziec. Gra jest w stanie mega surowym, brakuje podstawowych funkcjonalnosci szczegolnie w zakresie modyfikacji configa (brak mozliwosci ustawienia np mouse accela to bieda na maxa). Graczy na razie jest malo wiec wrzuca wszystkich na jeden serwer i raz sie ma ping 20 a innym razem 60+ i juz sie grac praktycznie nie da. Gra wymaga jeszcze sporo pracy, ale gameplayowo i skillowo to wciaz jest najlepszy sieciowy fps w historii i wciaga jak bagno, zadna inna gra nie daje takiego kopa jak Quake, mimo ze gram w niego bez przerwy od 2000 roku to z ledwoscia moglem sie oderwac od bety - do pracy trzeba rano wstac. Jest bardzo ciekawa infrastruktura i jesli tego nie spierdo.la to moze byc konkretny sztos. Optymizia mnie tez fakt ze nawet na moim starym PC da sie sensownie pograc, co prawda nie sprawdzalem czy jest stabilne 120fps ale zrobie to w weekend. W kazdym razie dla tej gry z pewnoscia kupie nowa karte graficzna.
Opublikowano 10 kwietnia 20178 l Kolejna beta w weekend 14-16 kwietnia. Ma byc kolejna fala zaproszen wysylanych. Mam nadzieje ze tym razem postawia chociaz dedykowany serv na Europe, bo ostatnio wszyscy na jednym cisneli i jeden wielki lagfest. Jesli ktos sie nie dostal jeszcze do bety to wrzucam calkiem niezly jakosciowo kawalek gameplayu: Edytowane 18 kwietnia 20178 l przez smoo
Opublikowano 20 kwietnia 20178 l Zarejestrowałem się na jakimś ruskim forum growym które rozdaje 20 000 kluczy do kłejka teraz niech jeszcze serwery włączą to w końcu pogram.
Opublikowano 20 kwietnia 20178 l Beka z komentarzy pod YT dla niektórych bunnyhopy to jakaś nowość i nazywają tą grę Australian Champions xd
Opublikowano 20 kwietnia 20178 l Potwierdzono Duel mode Zaczyna sie ok. 6:20 Zasady: - Matches are best of 3 rounds. 2 rounds wins the match.- At the start of the match each player picks three champions. The same champion cannot be picked more than once, and each player can have the same champions.- After each death you respawn with your remaining champions, pickups are reset at the end of each round.- Rounds last until one player has lost with all three champion picks, or until the timelimit is hit in which the player with more champions left wins the round. In case of a tie, the game heads into sudden death OT. Teraz tylko czekac na klasyczny duel bez udziwnien
Opublikowano 22 kwietnia 20178 l Zagrałem trzy mecze i przyznam że poczułem się jak za dawnych dobrych czasów grając w Arenę. Trzeba tylko skila poćwiczyć bo mnie roznieśli na kotlety.
Opublikowano 23 kwietnia 20178 l Mnie akurat skrzynki w grach się podobają zawsze jakaś dodatkowa motywacja jest.
Opublikowano 23 kwietnia 20178 l A kiedy to ma mieć premierę? I jeszcze pytanko czy da się wyłączyć widok broni? Bo tak góvnianego designu giwer już dawno nie widziałem.
Opublikowano 23 kwietnia 20178 l Premiera niewiadomo kiedy, raczej wątpliwe że w tym roku. Wyłączyć widoku broni na razie też nie można, trzeba zaczekać aż odblokują dostęp do consoli, wtedy będzie można więcej pozmieniać.
Opublikowano 25 kwietnia 20178 l Kilka przemyśleń po weekendowym ograniu. Matchmaking jak na razie mocno nierówny zdarzało mi się być w teamie gdzie wszyscy byli poniżej 5 poziomu gdy drużyna przeciwna wszyscy 20+ Czasami gracze spawnują się dosłownie obok siebie. Problemem wtedy jest to że czempioni mają różne statystyki i jeśli się weźmie dwóch graczy o podobnym skilu i jeden gra Anarkim a drugi Sorlagiem albo Clutchem i zespawnują się obok siebie to ten co gra czempionem z mneijszą ilością hp/armora praktycznie nie ma szans. Czy tylko ja mam wrażenie że podczas grania panuje jakiś dziwny lag? Nawet z pingiem 20 zdarza się że moje pociski przelatują przez przeciwnika nic mu nie robiąc. Podoba mi się "mięsistość" giwer, zwlaszcza super shotguna. Jak na razie super gwozdziarka jest dla mnie najgorsza, w wąskiej przestrzeni naprawdę szybko zabija ale na otwartym polu nic się nie da tym trafić. Może ja źle pamiętam ale w Q3 czempioni byli bardziej żywotni. Tutaj tonę razy zginąłem od jednego strzału i to bez quada. Granie deathmatchu na Q3DM6 też wydaje mi się bardziej chaotyczne. Nie wiem czy mapa jest mniejsza czy to spawny ale często się ginie od rau po zespawnowaniu bo jest ciasno. Umiejętności są całkiem fajne dodają grze odrobinę bardziej taktycznego posmaku.
Opublikowano 25 kwietnia 20178 l Poziomy profilu nie maja zadnego znaczenia, widzialem gosci z 20+ poziomami ktorzy nie mieli pojecia jak grac. Matchmaking docelowo ma byc w oparciu o elo. W becie to nie dziala, bo graczy za malo. Ping pokazywany w grze jest poki co wziety z sufitu, 20 czy 70 - tak czy siak grac komfortowo sie nie da, prawdopodobnie stoi 1 serwer na EU i 1 na NA na ktorym wszyscy graja. Co do championow to jak na razie Anarki, Nyx, Galena to najmocniejsze postacie z uwagi na najmniejszy hitbox i najwieksza predkosc, jesli gra nimi ktos ogarniety to praktycznie jest nie do zatrzymania 1v1. Z kolei grubasy to w tej chwili mieso armatnie, musza przemyslec balans bo w tej chwili nie wyglada to dobrze - ja i tak trzymam kciuki za tryb z ujednoliconym championem. Do wypieprzenia jest skalowanie dmg z zoomem - pasuje to do Quake jak swini siodlo. Z raila jeszcze od biedy skalowanie moze zostac, ale z NG to jakies nieporozumienie. Na koncu wszyscy beda biegac ze skryptami na +zoom. Quad dmg zostajacy po zgonie innego gracza rowniez do zmiany. Nowe mapki calkiem spoko, chociaz remake dm6 jest zbyt "ciasny". Potrzebuje wiecej przestrzni. Generalnie wyglada to dobrze, szkielet jest ale gra jest daleko w lesie jesli chodzi o czas do ukazania sie czegos na poziomie Q3osp/cpma, czy nawet QL.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.