Opublikowano 21 czerwca 20168 l Każda zapowiedź nowej ścigałki to masa niemalże fotorealistycznych 'screenów' itp materiałów o mega szczegółowych modelach aut, torów, miliardach polygonów i masowaniu gałek ocznych....a później przychodzi premiera i z tego : robi się to :Obiekty z okrojoną geometrią, brak jakiekolwiek AA, mało zaawansowane oświetlenie i cieniowanie i sterylne tory - czar pryska..Zarówno generacja PS360, jak i obecna dostarcza mi co chwilę tego typu zawód. Gran Turismo, Forza - te podstawowe 'symulatory' są oszustwem do granic.... to co bardziej arkejdowe (i często w 30 a nie 60fps) już mniej.Wszelkie screeny przedpremierowe pochodzą z photomode, gdzie wszystko jest ładniejsze, ma filtry itd... a później dla pewności przelatuje przez PS.... na szczęście są wyjątki :Miła dla oka była dla mnie Forza Horizon na 360tkę, a jedyną grą która mnie praktycznie nie rozczarowała jest DriveClub na PS4..i dziś patrzę na GT Sport, Forze 6, czy nawet Project Cars na PC - gdzie jest ta grafika ? Brakuje jeszcze symulatora od ubisofu..oni by wiedzieli jak jeszcze zdowngradeować Czy wy też tak macie ... ? czy tylko ja czuję się oszukany ?
Opublikowano 21 czerwca 20168 l driveclub tez cos poprawia w photo mode - antyaliasing na pewno, choc fakt co powtarzam na forum na okraglo - silnik odpowiedzialny za zmienne warunki pogodowe i pore dnia to dalej najwiekszy wow factor tej generacji gran turismo w erze ps3 to juz byl calkiem bulshit - zwiastuny to nawet nie byly urywki z photo mode tylko jedna wielka sciema co do zdjec - nawet na neo/scorpionie dalej bedziesz miec tak ze w trybach gry gdzie masz jeden samochod bedzie on wykonany dokladniej niz w trybach gdzie na raz gra musi ich wyswietlic np dwadziescia
Opublikowano 21 czerwca 20168 l W Forzie 6 auta w normalnej rozgrywce wyglądają jak w Photo mode (nie licząc lepszego AA), ale tylko jak jesteśmy sami na torze. Kiedy ścigamy się z AI model naszego auta ulega pogorszeniu (głównie wnętrze widziane z zewnątrz). W DC jest podobnie. Ja tam nie widzę w tym nic złego.
Opublikowano 21 czerwca 20168 l Nowy poziom bullshotów to będzie tryb photo w GTS z wklejaniem samochodów na prawdziwe zdjęcia, później janusz gdzieś zobaczy i jaka grafika.
Opublikowano 21 czerwca 20168 l ale jak oszukują? przecież auta w tej jakości SĄ w grze. To nie jest tak, że reklamują grę sfabrykowanymi screenshotami, a potem takich polygonowych cudów w grze nie uświadczysz. One są, co prawda tylko w niektórych trybach, ale są.
Opublikowano 21 czerwca 20168 l Autor Jak oszukują ? AA, filtrami, geometrią... a screen przed premierą i tak jeszcze jest ulepszony fotoszopem.Miło że modele o wysokiej ilości polygonów są, tylko szkoda że ogląda się je na trailerach, w menu, lub tylko na Youtube na kanale Turn10, czy Polyphonya własnie..trailery - AA do oporu, płynność, obraz istna żyleta i dynamiczna praca kamery- WYŚCIGI, że aż chce się wziąć pada..kierownicę ! Forza jeszcze ujdzie, ale GT5 / 6 to wyścigi poszarpanych przez brak AA...fortepianów.Co to za tendencja, że gra jest sterylna - weźmy własnie takiego DriveCluba - arcade, ale o niebo bardziej realistyczny w oprawie video niż dowolne Gran Turismo. Niedawno sprawdziłem Project Cars na PC, przy ustawieniach dla komputerów NASA - no i szału ni ma. Dalej wolę Horizona, Dirta lub DriveCluba, bo te gry wyglądają jak milion złotych ze swoimi efektami
Opublikowano 22 czerwca 20168 l Co to za tendencja, że gra jest sterylna - weźmy własnie takiego DriveCluba - arcade, ale o niebo bardziej realistyczny w oprawie video niż dowolne Gran Turismo. Krótko i na temat, 30fps vs 60fps, kilka samochodów vs 16-24.
Opublikowano 22 czerwca 20168 l Autor nie zmienia to faktu, że gra nie musi być sterylna, jest cała gama efektów post-procesowych których po prostu Gran Turismo czy Forza (podstawowa) nie ma, przez to te gry są zwyczajnie brzydkie
Opublikowano 23 czerwca 20168 l driveclub tez cos poprawia w photo mode - antyaliasing na pewno, choc fakt co powtarzam na forum na okraglo - silnik odpowiedzialny za zmienne warunki pogodowe i pore dnia to dalej najwiekszy wow factor tej generacji Trudno się nie zgodzić. Inne gierki póki co nie wywołały u mnie efektu WOW. Przez co czuje się hmmm może nie oszukany bo zapowiadali cuda na ps4 ale solidnie rozczarowany tą generacją konsol. Edytowane 23 czerwca 20168 l przez kufir
Opublikowano 24 czerwca 20168 l Autor DriveClub robi robotę i naprawdę nie zawodzi. Pod kątem fotorealizmu jest najbliżej spośród wszystkich gier jakie widziałem. ..a pamiętam jak GT5P miało być ...tym własnie btw, porównajmy jednak DC z czymś co jeszcze bardziej miało masować gałki oczne : Edytowane 24 czerwca 20168 l przez II Noxx II
Opublikowano 24 czerwca 20168 l ale logiczne ze zaden racer w 60fps nie bedzie wygladac jak driveclub, ktory chodzi w 30klatkach
Opublikowano 24 czerwca 20168 l DriveClub robi robotę i naprawdę nie zawodzi. Pod kątem fotorealizmu jest najbliżej spośród wszystkich gier jakie widziałem. ..a pamiętam jak GT5P miało być ...tym własnie btw, porównajmy jednak DC z czymś co jeszcze bardziej miało masować gałki oczne : Płacze jak widzę takie idiotyczne efekty jak krople wody na ekranie przy kamerze 3rd person.
Opublikowano 24 czerwca 20168 l totalnie idiotyczne sruba, masz racje Edytowane 24 czerwca 20168 l przez Ficuś
Opublikowano 24 czerwca 20168 l Sruba pisał o 3rd person. Z tej kamery umieszczonej na bolidzie to akurat spoko krople bo dodaje realizmu. Za bolidem to juz by mogli odpuścić.
Opublikowano 24 czerwca 20168 l Autor Trailer - film, fotorealizmGameplay - to co zwykle, ostre tekstury i AA na PC, a reszta na poziomie Xboxa 360Oczywiście w parze idą z tym kosmiczne wymagania sprzętowe.. modele są ważne, ale to oświetlenie ? no i DriveClub - gra konsolowa, cyknąłem wczoraj foto : dla mnie TO jest 2016r, nie Project Cars, Forza czy tym bardziej kartonowe Gran Turismo.tutaj Photo Mode nie musi zbytnio oszukiwać..Może i jest zaledwie 30fps, ale ultra-stabilne niezależnie od warunków pogodowych czy ilości aut,możliwe, że przy odblokowanych klatkach średnia plasowałaby się między 30 a właśnie 60w każdym razie PCMR zrobiłby z tej gry jeszcze większe cudo - coś, czego inne tytuły nie potrafią. Edytowane 24 czerwca 20168 l przez II Noxx II
Opublikowano 24 czerwca 20168 l totalnie idiotyczne sruba, masz racje jak już edytowałeś tak krótkiego posta, to mogłeś wkleić kamerkę 3rd person umieszczoną za bolidem z prawdziwych wyścigów oh wait...
Opublikowano 24 czerwca 20168 l DriveClub robi robotę i naprawdę nie zawodzi. Pod kątem fotorealizmu jest najbliżej spośród wszystkich gier jakie widziałem. ..a pamiętam jak GT5P miało być ...tym własnie btw, porównajmy jednak DC z czymś co jeszcze bardziej miało masować gałki oczne : Ty tak na poważnie?
Opublikowano 24 czerwca 20168 l koledze tematy sie pomyliły console wars gdzie indziej Driveclub gra w 30 fps porównywać do tej w 60 fps ? Do tego arcade z symulacją ?
Opublikowano 24 czerwca 20168 l Widze kolega gra troche w grafike, z nowe GT Sport myśle, że będziesz jednak zadowolony
Opublikowano 24 czerwca 20168 l Autor z grafiką w ścigałkach jest jak z full HD na Xboxie One - hucznie zapowiadana.a później.. ileż można, chryste - stąd moje czepialstwo i tak - gram w grafikę, ale bez gameplayu nie ma ona sensu. Niemniej jednak liczę, że w końcu pojawi się tytuł który będzie tym, czym jest wg twórców na bullshotach.Czym się różni wygląd Forzy 5 od 4 ? piątka miała być "na rozgrzewkę" - no i 6 w moim odczuciu jest po prostu taka sama. "WoW" jak zwykle spalone Edytowane 24 czerwca 20168 l przez II Noxx II
Opublikowano 24 czerwca 20168 l Czym się różni wygląd Forzy 5 od 4 ? piątka miała być "na rozgrzewkę" - no i 6 w moim odczuciu jest po prostu taka sama. eee, odpal Forze 4 a później 6 to zobaczysz że różnica jest bardzo duża.Szczegółowe modele aut, tekstury (szczególnie asfaltu),realistyczniejsze oświetlenie, dynamiczne odbicia kokpitu na szybie, lepszy i gęstszy dym, szczegółowe laserowo skanowane tory z różnymi efektami jak mgła czy kurz (pobocze już nie jest płaską teksturą), efekty post procesowe jak flara czy dof, lepsze cienie odbicia i AF, widoczne faktury lakieru czy materiału w środku auta, do tego oczywiście 1080p, deszcz i noc z dynamicznymi cieniami.Nie wspominam nawet o wersji na PC. Fakt że FM5,6 graficznie są ułomne w kilku kwestiach (jak statyczne oświetlenie) i nie jest to poziom DC, ale mówienie że się nie różnią od FM4 to bzdura. Niedawno odpaliłem czwórkę i sam byłem w szoku jak ona źle wygląda. Edytowane 24 czerwca 20168 l przez marcin33
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.