Skocz do zawartości

Seasons of Heaven


Rayos

Rekomendowane odpowiedzi

Seasons of Heaven

 

Oficjalnie mamy zapowiedź pierwszego exa nie od Nintendo na Switcha.

 

Póki co teaser, 19 grudnia trailer

 

 

Gra leci na Unreal Engine 4 i będzie oparta na powieści o tym samym tytule autorstwa Nico Augusto. 

Opowieść skupi się na chłopcu Yann z zespołem Aspergera i jego psie Ani w pewnego rodzaju postapo świecie, będzie można kierować zarówno dzieciakiem jak i buldogiem.

 

Screeny/grafiki:

 

 

 

64355_gb_news.jpg?ver=1481302244

 

SeasonsofHeaven_NX_Editeur_004.jpg

 

SeasonsofHeaven_NX_Editeur_001.jpg

 

SeasonsofHeaven_NX_Editeur_002.jpg

 

SeasonsofHeaven_NX_Visuel_002.jpg

 

SeasonsofHeaven_NX_Editeur_005.jpg

 

SeasonsofHeaven_NX_Visuel_001.jpg

 

SeasonsofHeaven_NX_Editeur_003.jpg

 

SeasonsofHeaven_NX_Editeur_006.jpg

 

 

 

 

Edytowane przez Rayos
Odnośnik do komentarza

Trzeba sobie tylko zadać pytanie: po co komu taka grafa na przenośniaku? To jest tekst na dłuższą rozkminę, ale dla mnie zawsze grafika w przenośniej gierce powinna być przede wszystkim maksymalnie czytelna i funkcjonalna, natomiast pojedynczymi listkami lubię cieszyć się na ekranie na którym serio je dobrze widać, mam czas i przede wszystkim odpowiednią skalę, żeby je docenić. Oczywiście nie oznacza to, że neguje ładną grafę w wersji przenośniej, chodzi mi tylko o środki wyrazu jakimi się ten efekt osiąga. To jest właśnie pewien problem jaki mam ze Switchem, że zdaje się ( w dosyć oczywisty sposób) zbaczać ze ścieżki Niny w podejściu do przenośnych gier, na rzecz kierunku propagowanego przez SONY.

Odnośnik do komentarza

@pajgi

Wiesz Japończycy i tak nie będą zbyt ekspresywni jeśli chodzi o grafę a samo Nintendo na zachodzie reklamuje konsolę jako stacjonarkę z możliwościami handhelda, zaś w Japonii często porusza się kwestie przenośne aby przyciągnąć jak najwięcej klientów. Dla Japończyków konsolka jak znalazł, ma odpowiednią moc aby portować gry z PS4 i XOne a do tego może być wersją handheldową dla Japończyków stroniących od stacjonarek. Na Zachodzie mogą zaś pochwalić się możliwościami iż wcale taka słaba ta konsola nie będzie a na dodatek potężniejszego handhelda na rynku nie znajdą z dedykowanymi dla niego grami. 

 

Ma to sens, oczywiście przekonamy się w Styczniu ile będzie pustych obietnic a ile prawdy ale to że konsola ma moc nie znaczy że każdy developer pójdzie tylko i wyłącznie w wizualia bo moc można przeznaczyć na kompletnie inne rzeczy jak fizyka, płynność, lokalny multiplayer, animacje, interakcja z otoczeniem czy AI. Połowa z tego w obecnych czasach leży (zwłaszcza AI) bo przecież wszystko idzie w typową wydmuszkę. Został miesiąc i przekonamy się co mają w zanadrzu. 

Odnośnik do komentarza

Trailer:

 

 

BEKA bo... trailer jest z wersji PC, a twórcy nawet nie mają jeszcze devkitów Switcha XD 

 

 

Laura Kate Dale poinformowała na Twitterze, że materiał pochodzi z wersji na komputery osobiste. Twórcy z Francji znajdują się podobno w kolejce po deweloperskie wersje Nintendo Switch, ale aktualnie nie posiadają nawet jednego zestawu.

 

http://www.ppe.pl/news/48245/seasons-of-heaven-pierwszy-zwiastun-ekskluzywnej-produkcji-na-nintendo-switch-prezentuje-wersje-na-pc.html

Odnośnik do komentarza

Rayos weź się opanuj z tymi newsami z ppe bo to się robi niesmaczne. A na co mieli grę najpierw stworzyć? Co myślisz że developerzy od MSa i Sony od razu wszystko robią na nową generacje od razu z devkitem w łapach? Wszystko jest najpierw robione na mocarnych PieCach a dopiero potem dostosowywane pod podzespoły konsol. 

 

Aż tak trudno zrozumieć? Beka to z was, którzy tego nie ogarniają bo nawet 95%gier na targach nie jest pokazywana prosto z konsol tylko z PieCów a teraz jest gó.wnoburza bo gra jest tworzona na razie bez devkita  :facepalmz:

 

Edytka:

A po pełnym trailerze widać iż grze daleko brakuje do czegoś co mozna nazwać kolejnym Uncharted 4. Poczyniając od grafy poprzez animacje, nic tutaj nie prezentuje się tak dobrze aby Switch tego nie udźwignął. Co najwyżej jakość światłocieni będzie gorsza.

Edytowane przez chrno-x
Odnośnik do komentarza

No i? Konsola nie wyszła jeszcze oficjalnie ale dev chce już wspierać konsolkę. Dziwie się iż w drugą stronę nie widać tego iż developer mógł już dawno dostać ostateczną specyfikację konsoli i tak naprawdę nie potrzebują do tego samego dev-kita aby przygotować już w jakimś stopniu grę. Switch nie ma gimmicka rodem Wii remote aby koniecznie potrzebny był devkit a sama gra śmiga na UE4, który jest w pełni wspierany przez Switcha.

Jak dla mnie dobre i normalne posunięcie. Po prostu robiona jest z tego gó.wnoburza i to kompletnie niepotrzebna. Developerzy ukazujący swoje gry na konferencjach MSa i Sony gdy przedstawiali XOne i PS4 stali dokładnie w tym samym miejscu i jakoś nikomu to nie przeszkadzało. 

Bo nie wiem kto wierzy w to iż jakiś indie developer zapowiada grę na platformę, której producent nie wie o planach tego developera. Trochę więcej powagi ludziska.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

A po pełnym trailerze widać iż grze daleko brakuje do czegoś co mozna nazwać kolejnym Uncharted 4. Poczyniając od grafy poprzez animacje, nic tutaj nie prezentuje się tak dobrze aby Switch tego nie udźwignął. Co najwyżej jakość światłocieni będzie gorsza.

 

No z pewnością intencją twórcy gry o dzieciaku biegającym z psem i latającym jakimś latawcem było robienie "kolejnego Uncharted 4".

Odnośnik do komentarza

 

A po pełnym trailerze widać iż grze daleko brakuje do czegoś co mozna nazwać kolejnym Uncharted 4. Poczyniając od grafy poprzez animacje, nic tutaj nie prezentuje się tak dobrze aby Switch tego nie udźwignął. Co najwyżej jakość światłocieni będzie gorsza.

 

No z pewnością intencją twórcy gry o dzieciaku biegającym z psem i latającym jakimś latawcem było robienie "kolejnego Uncharted 4".

 

 

Chodziło mi tylko i wyłącznie o poziom graficzny, nie gameplay'owy. Co jasno i wyraźnie napisałem skupiając się wyłącznie na animacjach i sferze wizualnej. Więc gdzie temu do Uncharted 4 żeby tego Switch nie udźwignął. A skoro nawet Dark Souls 3 śmiga na Switchu i FS jest zadowolone z jakości to dlaczego powyższy tytuł ma tak nie wyglądać jak na pierwszych prezentacjach? 

Odnośnik do komentarza

Wygląda to nadzwyczaj dobrze i ciekawie. Produkcja pozuje na takie Hearth of Darknes w 3D. Widać jednak, że gra wciąż jest niedopracowana. Głównie chodzi tu o animacje głównych bohaterów. Drewniane ruchy, pies chwytający się  w powietrzu chłopaka, wygląda jak jakiś desperados plus liść za pomocą którego fruwamy wygląda jak jakaś zielona sklejka z żel betonową animacją powiewania. Tak więc roboty kupa, a Oni nawet nie posiadają dev kita Switcha. Tak wiec wątpię, że gra będzie na premierę. Raczej jakieś pół roku po.

Odnośnik do komentarza

Podobno jest jeszcze lepiej, jeden z francuskich serwisów o grach twierdzi, że:

 

 

 

- The game had already been pitched to Nintendo once and was rejected.
- Any Arts, the Studio, doesn't even have any development space, as admitted by the founder.
- They do not have a Switch devkit

Dodatkowo, wszędzie wciskają wiadomości o książce na której jest oparta, napisanej przez szefa studia (xDDDD), cena książki jest nienaturalnie wysoka (20 funtów w UK xDDDDD), a sama jakość noweli jest podobno "nieprzekonująca".

P.S

Nie wiem dlaczego oprawa zbiera jakiekolwiek pozytywne opinie, w tym "trailerze" są assety wyrwane prosto z dema UE4 ( dostępne dla każdego) i wszystko wygląda na amatorkę.

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.