Skocz do zawartości


Rayos

Seasons of Heaven

Rekomendowane odpowiedzi

Seasons of Heaven

 

Oficjalnie mamy zapowiedź pierwszego exa nie od Nintendo na Switcha.

 

Póki co teaser, 19 grudnia trailer

 

 

Gra leci na Unreal Engine 4 i będzie oparta na powieści o tym samym tytule autorstwa Nico Augusto. 

Opowieść skupi się na chłopcu Yann z zespołem Aspergera i jego psie Ani w pewnego rodzaju postapo świecie, będzie można kierować zarówno dzieciakiem jak i buldogiem.

 

Screeny/grafiki:

 

 

 

64355_gb_news.jpg?ver=1481302244

 

SeasonsofHeaven_NX_Editeur_004.jpg

 

SeasonsofHeaven_NX_Editeur_001.jpg

 

SeasonsofHeaven_NX_Editeur_002.jpg

 

SeasonsofHeaven_NX_Visuel_002.jpg

 

SeasonsofHeaven_NX_Editeur_005.jpg

 

SeasonsofHeaven_NX_Visuel_001.jpg

 

SeasonsofHeaven_NX_Editeur_003.jpg

 

SeasonsofHeaven_NX_Editeur_006.jpg

 

 

 

 

Edytowane przez Rayos

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta


Na małym ekranie to pewnie będzie wypalało gałki oczne.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Trzeba sobie tylko zadać pytanie: po co komu taka grafa na przenośniaku? To jest tekst na dłuższą rozkminę, ale dla mnie zawsze grafika w przenośniej gierce powinna być przede wszystkim maksymalnie czytelna i funkcjonalna, natomiast pojedynczymi listkami lubię cieszyć się na ekranie na którym serio je dobrze widać, mam czas i przede wszystkim odpowiednią skalę, żeby je docenić. Oczywiście nie oznacza to, że neguje ładną grafę w wersji przenośniej, chodzi mi tylko o środki wyrazu jakimi się ten efekt osiąga. To jest właśnie pewien problem jaki mam ze Switchem, że zdaje się ( w dosyć oczywisty sposób) zbaczać ze ścieżki Niny w podejściu do przenośnych gier, na rzecz kierunku propagowanego przez SONY.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

zgadza sie tylko ze Nintendo traktuje Switcha jako stacjonarke. Wyglada spoko, zobaczymy co z tego wyjdzie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

@pajgi

Wiesz Japończycy i tak nie będą zbyt ekspresywni jeśli chodzi o grafę a samo Nintendo na zachodzie reklamuje konsolę jako stacjonarkę z możliwościami handhelda, zaś w Japonii często porusza się kwestie przenośne aby przyciągnąć jak najwięcej klientów. Dla Japończyków konsolka jak znalazł, ma odpowiednią moc aby portować gry z PS4 i XOne a do tego może być wersją handheldową dla Japończyków stroniących od stacjonarek. Na Zachodzie mogą zaś pochwalić się możliwościami iż wcale taka słaba ta konsola nie będzie a na dodatek potężniejszego handhelda na rynku nie znajdą z dedykowanymi dla niego grami. 

 

Ma to sens, oczywiście przekonamy się w Styczniu ile będzie pustych obietnic a ile prawdy ale to że konsola ma moc nie znaczy że każdy developer pójdzie tylko i wyłącznie w wizualia bo moc można przeznaczyć na kompletnie inne rzeczy jak fizyka, płynność, lokalny multiplayer, animacje, interakcja z otoczeniem czy AI. Połowa z tego w obecnych czasach leży (zwłaszcza AI) bo przecież wszystko idzie w typową wydmuszkę. Został miesiąc i przekonamy się co mają w zanadrzu. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

> martwic sie czy Switch bedzie wytarczajaco mocny

>mowic ze grafika jest zbyt ladna

 

XD

  • Plusik 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Jak sobie pomyślę, że w torbie będę miał gemboja, który zawstydzi Xboxa360, PS3, a i powalczy z Xboxem One, to mam wzwód. Starczy już męczenia oczu na 3dsie.

  • Plusik 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Trailer:

 

 

BEKA bo... trailer jest z wersji PC, a twórcy nawet nie mają jeszcze devkitów Switcha XD 

 

 

Laura Kate Dale poinformowała na Twitterze, że materiał pochodzi z wersji na komputery osobiste. Twórcy z Francji znajdują się podobno w kolejce po deweloperskie wersje Nintendo Switch, ale aktualnie nie posiadają nawet jednego zestawu.

 

http://www.ppe.pl/news/48245/seasons-of-heaven-pierwszy-zwiastun-ekskluzywnej-produkcji-na-nintendo-switch-prezentuje-wersje-na-pc.html

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Rayos weź się opanuj z tymi newsami z ppe bo to się robi niesmaczne. A na co mieli grę najpierw stworzyć? Co myślisz że developerzy od MSa i Sony od razu wszystko robią na nową generacje od razu z devkitem w łapach? Wszystko jest najpierw robione na mocarnych PieCach a dopiero potem dostosowywane pod podzespoły konsol. 

 

Aż tak trudno zrozumieć? Beka to z was, którzy tego nie ogarniają bo nawet 95%gier na targach nie jest pokazywana prosto z konsol tylko z PieCów a teraz jest gó.wnoburza bo gra jest tworzona na razie bez devkita  :facepalmz:

 

Edytka:

A po pełnym trailerze widać iż grze daleko brakuje do czegoś co mozna nazwać kolejnym Uncharted 4. Poczyniając od grafy poprzez animacje, nic tutaj nie prezentuje się tak dobrze aby Switch tego nie udźwignął. Co najwyżej jakość światłocieni będzie gorsza.

Edytowane przez chrno-x

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

no już już, uspokoj się :* bardziej beke krece z tego, ze oni devkita w ogole jeszcze nie maja i stoja cierpliwie w kolejce po niego wiec nawet nie wiadomo czy dostana, a juz szumnie oglaszaja, ze beda robic gere na switcha 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Słabe to jakieś.

 

Widać, że twórcy chcą ambitnie, artystycznie, ale gameplay wygląda B-I-E-D-N-I-E

 

Obstawiam dwie opcje:

  • średniak na 5/6-10
  • anulują gdzieś w połowie developingu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Wyczuwam pazdziez i drewno. Do zaorania.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

No i? Konsola nie wyszła jeszcze oficjalnie ale dev chce już wspierać konsolkę. Dziwie się iż w drugą stronę nie widać tego iż developer mógł już dawno dostać ostateczną specyfikację konsoli i tak naprawdę nie potrzebują do tego samego dev-kita aby przygotować już w jakimś stopniu grę. Switch nie ma gimmicka rodem Wii remote aby koniecznie potrzebny był devkit a sama gra śmiga na UE4, który jest w pełni wspierany przez Switcha.

Jak dla mnie dobre i normalne posunięcie. Po prostu robiona jest z tego gó.wnoburza i to kompletnie niepotrzebna. Developerzy ukazujący swoje gry na konferencjach MSa i Sony gdy przedstawiali XOne i PS4 stali dokładnie w tym samym miejscu i jakoś nikomu to nie przeszkadzało. 

Bo nie wiem kto wierzy w to iż jakiś indie developer zapowiada grę na platformę, której producent nie wie o planach tego developera. Trochę więcej powagi ludziska.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Gość DonSterydo

A po pełnym trailerze widać iż grze daleko brakuje do czegoś co mozna nazwać kolejnym Uncharted 4. Poczyniając od grafy poprzez animacje, nic tutaj nie prezentuje się tak dobrze aby Switch tego nie udźwignął. Co najwyżej jakość światłocieni będzie gorsza.

 

No z pewnością intencją twórcy gry o dzieciaku biegającym z psem i latającym jakimś latawcem było robienie "kolejnego Uncharted 4".

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

EX na switcha?

Twórcy nie mają nawet devkitów jeszcze :dynia:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

 

A po pełnym trailerze widać iż grze daleko brakuje do czegoś co mozna nazwać kolejnym Uncharted 4. Poczyniając od grafy poprzez animacje, nic tutaj nie prezentuje się tak dobrze aby Switch tego nie udźwignął. Co najwyżej jakość światłocieni będzie gorsza.

 

No z pewnością intencją twórcy gry o dzieciaku biegającym z psem i latającym jakimś latawcem było robienie "kolejnego Uncharted 4".

 

 

Chodziło mi tylko i wyłącznie o poziom graficzny, nie gameplay'owy. Co jasno i wyraźnie napisałem skupiając się wyłącznie na animacjach i sferze wizualnej. Więc gdzie temu do Uncharted 4 żeby tego Switch nie udźwignął. A skoro nawet Dark Souls 3 śmiga na Switchu i FS jest zadowolone z jakości to dlaczego powyższy tytuł ma tak nie wyglądać jak na pierwszych prezentacjach? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Wygląda to nadzwyczaj dobrze i ciekawie. Produkcja pozuje na takie Hearth of Darknes w 3D. Widać jednak, że gra wciąż jest niedopracowana. Głównie chodzi tu o animacje głównych bohaterów. Drewniane ruchy, pies chwytający się  w powietrzu chłopaka, wygląda jak jakiś desperados plus liść za pomocą którego fruwamy wygląda jak jakaś zielona sklejka z żel betonową animacją powiewania. Tak więc roboty kupa, a Oni nawet nie posiadają dev kita Switcha. Tak wiec wątpię, że gra będzie na premierę. Raczej jakieś pół roku po.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

wygląda mega biednie i padacznie, jedyny powod dla którego gada się o tej gierce jest trik marketingowy ze switchem

 

na steam jest miliard ciekawszych i ładniejszych gierek, tworcy wiedzieli ze bez gadki o exie na switcha nikt by na to nawet nie splunal

  • Plusik 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Podobno jest jeszcze lepiej, jeden z francuskich serwisów o grach twierdzi, że:

 

 

 

- The game had already been pitched to Nintendo once and was rejected.
- Any Arts, the Studio, doesn't even have any development space, as admitted by the founder.
- They do not have a Switch devkit

Dodatkowo, wszędzie wciskają wiadomości o książce na której jest oparta, napisanej przez szefa studia (xDDDD), cena książki jest nienaturalnie wysoka (20 funtów w UK xDDDDD), a sama jakość noweli jest podobno "nieprzekonująca".

P.S

Nie wiem dlaczego oprawa zbiera jakiekolwiek pozytywne opinie, w tym "trailerze" są assety wyrwane prosto z dema UE4 ( dostępne dla każdego) i wszystko wygląda na amatorkę.

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Zapowiada nam sie duchowy spadkobierca Rime :kaz:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×