Opublikowano 3 września3 wrz Konsolowa gra na bazie darmowej mobilki. Mobilke olałem, ale pełną wersje sie sprawdzi.
Opublikowano niedziela o 17:482 dni Obie części Octopatha kupiłem z wielkimi nadziejami, ale w obu okazało się, że gra zachowuje kompletnie nie te elementy starych jRPG-ów, które czynią mnie ich fanami. A jednak... zeróweczka nieco intryguje zmianami. Sporo mówi wywiad z Famitsu.『オクトパストラベラー0』は“創る”ことに重きを置いたゲーム。ゲームプレイの約半分が『大陸の覇者』とは違う新しい体験! 鈴木Pインタビュー | ゲーム・エンタメ最新情報のファミ通.com"mobilka zawsze była robiona z ideą "dostarczyć grę typu konsolowego na komórki", więc port na konsole wydawał się pewny, a i gracze wyrazili nim zainteresowanie. ALE, pojawiła się kwestia - jeśli tylko sportujemy to samo, to gracze mobilki nie będą widzieli powodu kupić tej gry. Ponadto przeniesienie postaci z mobilki nie pasowałoby do gry nie-gaas. Dlatego stanęło na rozwiązaniu, które ma "spodobać się i fanom Octopatha, i fanom mobilki"gra ma inne podstawowy temat niż mobilka - jest nim "tworzenie". Swojej postaci i bazy. Nie mam ustalonej postaci, tworzymy swojego avatara i "gracz jest bohaterem", ponado tworzenie bazy to istotny element gryzero w tytule ma więc kilka znaczeń. Nasza postać zaczyna od zera, nasza baza zaczyna od zera, no i opowieść to prequel. Ponadto w logo wygląda jak pierścień, bo to też istotny element opowieści [nareszcie fantasy o pierścieniu!]nowe jest gotowanie, jakie można uprawiać w bazie. Posiłek może np. dać nam bonus w walce na 15 tur (przenosi się między walkami), albo więcej expa8 postaci walczy. 4 tylne postaci regeerują sobie HP i SP. Za to każda postać zyskuje BP. To w sumie odpowiada na jedną z moich mniej lubianych rzeczy w serii. To może mocno pozbawić walki przestojów z BPz racji na inne umiejętności i gotowanie, lokacje też zostały mocno zmienione wobec mobilki. Dodano też dialogi postaci, questy, narysowano nawet nowe portrety by pasowały do nowego stylu gry...jako że postaci są od razu dostępne a nie dodawane z czasem jak w mobilce, można było umieścić bardzo silne postaci, z którymi rozwalenie bossa nie będzie problememsystem umiejętności nieco zastępuje system klas. Ok. 30 postaci (z własną jedną osobistą umiejętności) i zdobywane nowe umiejętności (za bossów, podczas eksploracji), które można zakładać postaciom, pozwolą na różne taktykinawet w głównym wątku, 30-40% to rzeczy, których nie było w mobilce. Sporo jednak z tej opowieści zostało, bo był to element chwalonygłówny wątek ma zająć ze 100 godzin do przejścia. "Ale mamy tyle poziomów, by przechodzić grę po prostu idąc do przodu, więc myślę, że się nie znudzicie. Oczywiście, chcemy zrobić fajne aktywności poboczne, głównie do budowania bazy, więc możliwe są inne podejścia"główny wątek będzie miał w pełni czytane dialogi, z "bardziej realisycznymi" głosami niż miała mobilka
Opublikowano poniedziałek o 19:361 dzień Co ciekawe, w wersji na Switcha 1 będzie można umieścić znacznie mniej obiektów budując miasto.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.