Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Polyphony zarobiło kupę kasy na prologu, więc mają Nas w du.pie.

Ja rozumiem, że chcą dopracować swoją grę możliwie jak najlepiej, ale na litość Boską - 5 lat to za mało? I niech mi nikt nie wmawia, że przez ten czas się nie opier.dalali, bo pracowali też nad prologiem - przecież to kawałek kodu z GT5, więc czasu przez to nie stracili. Zacisnę jednak mocno zęby i jakoś wytrzymam do premiery tej gry, ale jak dostaniemy to samo co w prologu + więcej tras i samochodów, to mnie chyba szlag trafi. Niestety, ale z biegiem czasu rosną też oczekiwania Graczy i np. grafika, która była piękna 2 lata temu za kolejny rok na nikim już wrażenia nie zrobi. To samo tyczy się fizyki, która musi zostać zrobiona kompletnie na nowo, aby ze wstydu przed konkurencją nie zapaść się pod ziemię.

Takie na chwilę obecną jest moje zdanie, zdanie wielkiego fana GT, ale nie fanboja, który to jest ślepo zapatrzony tylko w jeden tytuł i szcza na konkurencję choćby nie wiem co.

Odnośnik do komentarza
Gość =-FEISAR-=

@ feisar:

 

no juz mnie osrali przez 4 czesci iloscia samochodow, nie przepraszam, nie samochodow tylko Skajlajnow. Moim ulubionym byl ten zielony. Albo niebieski ? Sam nie wiem, tyle ich bylo :/

 

Bredzisz. Pokaż mi jakąś grę wyścigową z taką gamą aut jak w GT4.

Odnośnik do komentarza

Przede wszystkim sugeruję co po niektórym wystawić głowę za okno, trochę się przewietrzyć i ochłonąć, zamiast jeździć po Polyphony jak po łysej kobyle, bo wszelkie decyzje odnośnie wydania gry dyktują "białe kołnierzyki" z Sony. Poczekajmy na jakiś sensowny wywiad, przecież na TGS na bank dziennikarze będa przyciskać Kaza odnośnie info o tak późnej premierze gry. To że gra wyjdzie w marcu osobiście mnie nie martwi tak mocno jak fakt że ani ze strony PD jak i Sony, nie dostajemy konkretnych informacji odnośnie tego co się z grą dzieje i dlaczego cały czas są takie wałki z premierą:/

Poza tym jestem prawie na 100% pewien, że PD nie miało zamiaru odrywać się od prac nad GT5 i robić kieszonkowego GTPSP, ale ktoś z "góry" ich naciskał stąd te wszystkie opóźnienia. Kaz kiedyś zapytany o kieszonkową wersję GT mówił przecież, że skupiają się na GT5, a wersja na PSP wyjdzie kiedyś tam.

Odnośnik do komentarza

Ja pierdzielę... jak już wspominałem, PD nie robi przecież specjalnie nam tego po złości. To, że ustanowili premierę późno widocznie czemuś miało służyć, i na pewno to oni więcej tracą zwlekając z premierą (chyba się nie mylę, że im dłuższy czas developingu tym koszty coraz większe ?).

 

Druga sprawa, że widocznie bardzo wolno im ta developerka idzie, że muszą wspomagać budżet płatnymi prologami...

Tak czy inaczej PD jest za(pipi)iście wolne w tworzeniu i choćbyśmy się wszyscy zesrali to i tak oni będą tą grę dłubać tyle, ile im się podoba (albo wydawcy). Można tylko, z perspektywy posiadania jednej konsoli pogratulować M$ tak płodnego studia (Turn10), które wydaje już 3 część swojej serii.

 

P.S. mówienie o 5 latach developerki jest IMO nadużyciem, bo sama konsola jest na rynku dopiero od 3. Wiadomo, że mieli zapewne już plany na gt5 zaraz po gt4 ale no bez przesady - na poważnie zaczęli robić tą grę dopiero po zapoznaniu się dokładniejszym ze sprzętem chyba, nie?

 

Edit: Morikage - dobrze napisane!

Edytowane przez nightrunner
Odnośnik do komentarza

@feisar:

 

Ale co cie nagle na porownania wzielo ? Ja nie pamietam, zebym porownywal to ilosc do innej gry. Ja odnioslem sie do kwestii ilosc/jakosc. 950 brzmi dumnie na papierze tylko co z tego, jak potem sa zdublowane auta rozniace sie kolorem ? No ale co tam, patrzac na liste, to 10 roznych' Skylineow, 6 roznych Mitsu Twin Turbo, Subaru STi Ver III sedan, to samo ale kombi. Rownie dobrze, mogli by wcisnac wszystkie audi, bmw, mercedesy w wersjach sedan i kombi i juz by bylo dwa razy wiecej. No i oczywiscie kazdy z nich jezdzi inaczej. 950 roznych modeli jazdy.

 

 

ta, jak ch uj.....

Edytowane przez Yacek
Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Ja pierdzielę... jak już wspominałem, PD nie robi przecież specjalnie nam tego po złości. To, że ustanowili premierę późno widocznie czemuś miało służyć, i na pewno to oni więcej tracą zwlekając z premierą (chyba się nie mylę, że im dłuższy czas developingu tym koszty coraz większe ?).

 

Druga sprawa, że widocznie bardzo wolno im ta developerka idzie, że muszą wspomagać budżet płatnymi prologami...

Tak czy inaczej PD jest za(pipi)iście wolne w tworzeniu i choćbyśmy się wszyscy zesrali to i tak oni będą tą grę dłubać tyle, ile im się podoba (albo wydawcy). Można tylko, z perspektywy posiadania jednej konsoli pogratulować M$ tak płodnego studia (Turn10), które wydaje już 3 część swojej serii.

 

P.S. mówienie o 5 latach developerki jest IMO nadużyciem, bo sama konsola jest na rynku dopiero od 3. Wiadomo, że mieli zapewne już plany na gt5 zaraz po gt4 ale no bez przesady - na powaąnie zaczęli robić tą grę dopiero po zapoznaniu się dokładniejszym ze sprzętem chyba, nie?

 

Edit: Morikage - dobrze napisane!

 

Jakby tak było to na starcie każdej konsoli nie byłoby żadnych gier, nad grami na daną konsolę pracują developerzy już jak konsola jest projektowana, to nie jest tak, że na premierze konsoli jest to sprzęt co dopiero z deski kreślarskiej zszedł, konsola jest gotowa dużo wcześniej, z rok przed premierą pewnie zaczynają się różnego rodzaju testy, a gry są już w produkcji. A wewnętrzne studia to już w ogóle mają szerszy dostęp do specyfikacji i prototypów.

Edytowane przez donsterydo
Odnośnik do komentarza

Ja pierdzielę... jak już wspominałem, PD nie robi przecież specjalnie nam tego po złości. To, że ustanowili premierę późno widocznie czemuś miało służyć, i na pewno to oni więcej tracą zwlekając z premierą (chyba się nie mylę, że im dłuższy czas developingu tym koszty coraz większe ?).

 

Druga sprawa, że widocznie bardzo wolno im ta developerka idzie, że muszą wspomagać budżet płatnymi prologami...

Tak czy inaczej PD jest za(pipi)iście wolne w tworzeniu i choćbyśmy się wszyscy zesrali to i tak oni będą tą grę dłubać tyle, ile im się podoba (albo wydawcy). Można tylko, z perspektywy posiadania jednej konsoli pogratulować M$ tak płodnego studia (Turn10), które wydaje już 3 część swojej serii.

 

P.S. mówienie o 5 latach developerki jest IMO nadużyciem, bo sama konsola jest na rynku dopiero od 3. Wiadomo, że mieli zapewne już plany na gt5 zaraz po gt4 ale no bez przesady - na powaąnie zaczęli robić tą grę dopiero po zapoznaniu się dokładniejszym ze sprzętem chyba, nie?

 

Edit: Morikage - dobrze napisane!

 

Jakby tak było to na starcie każdej konsoli nie byłoby żadnych gier, nad grami na daną konsolę pracują developerzy już jak konsola jest projektowana, to nie jest tak, że na premierze konsoli jest to sprzęt co dopiero z deski kreślarskiej zszedł, konsola jest gotowa dużo wcześniej, z rok przed premierą pewnie zaczynają się różnego rodzaju testy, a gry są już w produkcji.

 

Oczywiście - nie twierdzę, że nie, ale zobacz jak wyglądają tytuły startowe , a jak po 2-3 latach od premiery sprzętu - róznica kolosalna na korzyść tych drugich. Chodziło mi tyko o to, że możliwe, że na serio zaczęli robić tą grę później niż wielu się wydaje (co oczywiście nie usprawiedliwia w jakikowliek sposób PD, bo czas jest czasem, niewazne jak go wykorzystali) :)

 

Kurcze zachodzę teraz w głowę o co chodziło Kazowi jak mówił, że na TGS będzie zapowiedziany kolejny krok (e3 = trailer ze zniszczeniami, gs = demko ze zniszczeniami, tgs = na razie nima :) )

Odnośnik do komentarza

Ciekawe czy to cos w formie cut scenki tylko, czy te ludki naprawde beda cos grzebac (wystarczy zmiana kol). Jesli beda zmieniac kola to czy polyphony uwzgledni rozna ilosc srub w feldze zaleznie od marki samochodu czy byc moze wszystkie fele w GT5 beda krecone na 5 srub ;)

 

Na trailerze E3 widać, że przynajmniej w NASCAR będą normalne pitstopy.

Odnośnik do komentarza

Ciekawe czy to cos w formie cut scenki tylko, czy te ludki naprawde beda cos grzebac (wystarczy zmiana kol). Jesli beda zmieniac kola to czy polyphony uwzgledni rozna ilosc srub w feldze zaleznie od marki samochodu czy byc moze wszystkie fele w GT5 beda krecone na 5 srub ;)

 

Bez przesady. Na bank animacja ta będzie wyglądała tak, jakby każda fura miała mocowanie koła tylko na jedną śrubę (coś jak w F1).

Odnośnik do komentarza

Ciekawe czy to cos w formie cut scenki tylko, czy te ludki naprawde beda cos grzebac (wystarczy zmiana kol). Jesli beda zmieniac kola to czy polyphony uwzgledni rozna ilosc srub w feldze zaleznie od marki samochodu czy byc moze wszystkie fele w GT5 beda krecone na 5 srub ;)

 

Bez przesady. Na bank animacja ta będzie wyglądała tak, jakby każda fura miała mocowanie koła tylko na jedną śrubę (coś jak w F1).

 

 

serio !?! O kur*a no nieee. Nie ma bata. Jak nie będzie lepszej animacji to ja nie kupię tej badziewnej gry...

Odnośnik do komentarza

Ciekawe czy to cos w formie cut scenki tylko, czy te ludki naprawde beda cos grzebac (wystarczy zmiana kol). Jesli beda zmieniac kola to czy polyphony uwzgledni rozna ilosc srub w feldze zaleznie od marki samochodu czy byc moze wszystkie fele w GT5 beda krecone na 5 srub ;)

 

Bez przesady. Na bank animacja ta będzie wyglądała tak, jakby każda fura miała mocowanie koła tylko na jedną śrubę (coś jak w F1).

 

 

serio !?! O kur*a no nieee. Nie ma bata. Jak nie będzie lepszej animacji to ja nie kupię tej badziewnej gry...

 

Ta ironia to w moją stronę? Ja gdzieś piszę, że to źle? To bardzo dobrze! Niech się chłopaki z Polyphony wezmą za ważniejsze rzeczy, a nie za jakieś animacje zmiany kół, które i tak będą wyglądały świetnie.

Odnośnik do komentarza

31696ar.gif

 

Zobaczcie na maskę. WTF.

 

SCE daje jaja na tym TGS. Zachowują się jakby KKW dalej była zamkniętym krajem. Fail...

 

Sądziłem że to na masce to jakiś "orła cień" ale na filmiku z gamersyde wyraźnie widać że to rysa/wgniecenie. Ktoś mógłby tam na targach pojeździć trochę po bandach czy pod prąd i przydzwonić konkretnie kilka razy.

BTW Widok w kokpicie z ukosa na kierowcę zrywa kask. Pięknie to wszystko jest wymodelowane, do tego animacje rąk na kierownicy...nie dosyć że wreszcie widać ruch naciskania na łopatki, to przy skręcaniu kierowca nie trzyma się już tak mocno kółka i lekko je puszcza...w Prologu tego nie widziałem, ale nie grałem już prawie 2 miesiące więc może nie pamiętam dokładnie jak te animacje przy skręcaniu wyglądały.

Odnośnik do komentarza

Skoro i tak jeszcze ponad 6 miesięcy :D. Szczególnie ciekawe jest "rollover" :D

 

???? - Cars

?950??? - 950+ vehicles

 

???? - Courses

?20???????? - 20+ locations

?70????????? - 70+ variations

 

??????????? - Physics Simulation

??????????????? - New vehicle physics simulation

?????? - roll over

????? - damage

????????????? - Moveable objects on the track

?????????????EV?? - New generation hybrid car, EV support

 

????????? - Arcade Mode

???????? - Single Race

??????? - Split screen

 

?GT??? - GT Mode

???? - Map

????? - Garage

????????? - Car Dealers

??????????? - Tuning

????????????? - Race Championship

???????? - License Test

 

???????? - Online Features

???? - Lobby

????????????? - Voice/text chat

?????????? - Private lobby

????????????? - Online Photo Album

?????????????? - Online Replay Album

?YouTube??????????????? - Youtube upload

 

??????? - Photo Mode

???????? - Driving Photo Mode

???????? - Stage Photo Mode

 

?????????TV - GT-TV

?????????????? - New User Interface

?PSP??????????? - PSP export

??????????????? - Progressive download

Edytowane przez Gerath
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...