Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieję, że jak już GT5 wyjdzie to zarządzi i nie będzie na PS3 lepszego racera. Życzę Polyphony Digital jak najlepiej, niech wydadzą pełnoprawną grę, nie kolejny Prolog.

 

 

Nawet nie mam ochoty Cie dobijać Majorze tylko mam prośbę - nie wypisuj jakichś głupstw o zapchajdziurze po pgr w temacie o FM3.

 

Love&Peace

Odnośnik do komentarza
Gość =-FEISAR-=

wygląda super ale fotorealizm? litości :lol: kokpit zdecydowanie lepszy od fm3

 

Oki może inaczej napiszę. Jest to gra, która graficznie najbardziej zbliża się do fotorealizmu.

 

Majorze... nadal twierdzisz, ze ty masz racje a ja sie myle w kwestii liczby tras?

Jesli tak to prosze bardzo...

 

Courses

- Over 20 Locations

- Over 70 Variations

 

http://eu.gran-turismo.com/gb/news/d10595.html

 

No chyba, ze nadal idziesz w zaparte, ze lepiej wiesz niz Sony i PD... <_<

a ile tras będzie w danej lokacji? brałeś to pod uwagę?

 

Dokładnie. Zresztą gdyby Polyphony dało jedynie 20 tras to byliby największymi idiotami pod słońcem, bo GT:PSP ma więcej. Z moich wyliczeń wynika że samych wymyślonych tras będzie 20, a gdzie oryginalne tory i WRC?

Odnośnik do komentarza

Świetnie się czyta ten temat :D Na oficjalnej stronie Gran Turismo jest napisane jak wół 70 tras w 20 lokacjach, ale z jego wyliczeń wynika więcej i tyle.

bo nikt nie chce wierzyc w takie cos.

taka zabawa to strzal w stope. Ba nawet samobojstwo z ich strony;P

Odnośnik do komentarza

Majorze... nadal twierdzisz, ze ty masz racje a ja sie myle w kwestii liczby tras?

Jesli tak to prosze bardzo...

 

Zaczynasz mnie irytować. ;/

 

Trasy ze wszystkich trailerów GT5 i materiałów z Prologue (które rozróżniłem):

 

1.Circuit de la Sarthe

 

2.Nürburgring Nordschleife

 

3.Fuji Speedway

 

4.Suzuka Circuit

 

5.Tsukuba Circuit

 

6.Top Gear Test Track

 

7.London

 

8.Daytona International Speedway

 

9.Indianapolis Motor Speedway

 

10.Tokyo, Route 246

 

11.Eiger Nordwand

 

12.High Speed Ring

 

13.Grand Valley Speedway

 

14.Tuscany

 

Na pewno będzie znacznie więcej. Emet szukasz dziury w całym.

 

gt5sls005.jpg

 

gt5sls002.jpg

 

gt5sls001.jpg

 

Widać krawędzie, czyli raczej większej ściemy nie ma.

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza
Gość =-FEISAR-=

lokacje = kraje (Chiny, Francja, Wlochy, Japonia, Mongolia itp)

trasy = tory i ich rozne wariacje + WRC

 

Widocznie dla niektórych to zbyt trudne do zrozumienia. Przecież to oczywiste że o to chodzi. Lokacja Japonia a w niej np. 4 trasy (SpecialStageRoute5, Suzuka, Fuji i Tskubua).

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

W tyn linku co dał @emet, wyraźnie pisze 70 wariacji. co innego jakby pisali o 70trasach...Liczba unikalnych tras pewnie będzie pomiędzy 20-30 x wariacje x odbicie lustrzane = 70 wariacji :)

Dajmy na to że mamy faktycznie te 20tras każda ma odbicie lustrzane = 40 wariacji. Niektóre z tras mają wersję short/long itd. a niektóre z tych wersji mają jeszcze dodatkowo odbicie lustrzane = 70wariacji.

 

Tak samo będzie w fm3 30-35 unikalnych tras reszta to ich wariacje i odbicia lustrzane (147).

 

Jest też lepszy przykład - pgr4 - 11 lokacji i 90 wariacji z czego tak naprawdę mamy 11 tras i każdą w kilku wersjach long/short/west/east/north itd.

 

Mam nadzieję że pomogłem :P

Z innej beczki będzie noc i warunki atmosferycne w gt5?

Odnośnik do komentarza
Gość =-FEISAR-=

Z innej beczki będzie noc i warunki atmosferycne w gt5?

 

Na słynnym trailerze z E3 był moment kiedy auta jechały wieczorem. Z oficjalnych zapowiedzi też wynika jasno że ma być noc i zmienne warunki atmosferyczne. Jeżeli Polyphony dotrzyma obietnic to pewnie zapodają coś takiego.

Odnośnik do komentarza

Z innej beczki będzie noc i warunki atmosferycne w gt5?

 

Na słynnym trailerze z E3 był moment kiedy auta jechały wieczorem. Z oficjalnych zapowiedzi też wynika jasno że ma być noc i zmienne warunki atmosferyczne. Jeżeli Polyphony dotrzyma obietnic to pewnie zapodają coś takiego.

Jeżeli engine w GT5 będzie móc przeliczać od ręki wszystkie światła i cienie na trasie to mogą nawet zrobić 24 godzinny tryb jazdy. Jednak po tym co pokazano wszystko jest już z góry wyrenderowane przez ogromne stacje graficzne Polyphony, a później już obliczone wstawione do gry. Tak więc stworzenie nocnych tras oznacza nic innego jak podwojenie ich ilości. Chyba, że ograniczą się do kilku, ale nie o to chyba nam chodzi?

Odnośnik do komentarza

Myślę, że cieniowanie i oświetlenie jest dynamiczne w przeciwieństwie do GT3/GT4, ale mogę się mylić. Chciałbym dostać nawet statyczne pory dnia i pogodę, ale nawet z tras nocnych (np. SSR5) będę zadowolony. Całe te kokpity w nocy...

 

Pamiętacie?

 

http://www.youtube.com/watch?v=db7FMbdt7pg&feature=related

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...