Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadzam się brak śladów opon to żenada bo chwalą się pierdołami które nie są potrzebne a o takich rzeczach zapominają a słowa typu ja i tak tego nie potrzebuję to zajeżdża mi fanboyem no chyba że dostaniemy to w DLC za 20 zł :teehee:. Ale pożyjemy zobaczymy

Edytowane przez marekjw2523
Odnośnik do komentarza

swoją drogą to troche wina fanbojów właśnie (moj brat tez nim jest) ktorzy spuszczają sie na samą myśl o GT5 nawet bez zniszczeń i opon, tymczasem gdyby gracze nie podchodizli z taką taryfa ulgową tylko głośno krzykneli ze gra bez zniszczeń i sladów na Ps3 to wolne żarty to moze PD by wzielo w dupe w troki i cos z tym zrobiło...

zniszczenia to jeszcze rozumiem ze są trudne do zrobienia, czasochłonne , a i pewnie producenci samochodów patrzą na nie krzywo (chociaz i tak te argumenty nie wystarczają) ale taki pikuś jak slady opon.. nie mam pojecia czemu oni tak abrdzo sie tego boją... no wtf..

Odnośnik do komentarza

Czasochłonne to nic nie ma do znaczenia bo ci kolesie trafią do księgi rekordów za najdłużej robioną grę :whistling:. Skoro są pewne standardy ustalone do wszystkich gier wyścigowych to dlaczego GT5 jest w otoczce boskości na którą nic złego nie można powiedzieć. Wszyscy z was obrońców GT5 pewnie by zlinczowało producentów np F1 2010 jakby nie było śladów opon albo ryku silnika. A wymówką było by poco przecież to Symulator...dupa prawda...

Odnośnik do komentarza

Ślady opon są naprawdę mało istotne (no chyba żeby ustalić drogę hamowania kiedy te zniszczenia nastąpią,następnie wskazania winnego i wypłacenia ubezpieczenia :) ) Panowie z PD pewno mają zlefkę na to jak większość graczy :) Zawsze znajdzie się purysta..to prawda ale to i drzewa nie takie, krzaki...trawa, ślady opon i muchy na szybie. Proszę doczekajmy do premiery bez spekulacji branych jako pewnik :) Pozdr

Odnośnik do komentarza
ci kolesie trafią do księgi rekordów za najdłużej robioną grę

nie maja szansa akurat , bo nikt nie wygra z blizzardem ktory robi diablo3 10 lat i pewnie jeszcze ze 2 lata mu zejdzie ;p (na dodatek Gt5 jednak wyglada dobrze pomijajac detale, a diablo3 juz 3-4 lata temu wyglądałoby starodawnie, a co dopiero w 2012 roku)

 

 

ale wracajac do tematu to tekst ze opony sa malo znaczące to niestety brak trzezwej oceny

to coś czego sie oczekuje od nowoczesnych gier, tak jak łusek wylatujących z karabinu w strzelankach, ruchomych ubran na postaciach, i innych rzeczy, takie czasy

Odnośnik do komentarza

Ślady opon są naprawdę mało istotne (no chyba żeby ustalić drogę hamowania kiedy te zniszczenia nastąpią,następnie wskazania winnego i wypłacenia ubezpieczenia :) )

lol wiekszej glupoty to chyba napisać nie mogłes.... a sluchaj ważność OC sprawdziłeś, bo bez tego też nie wypłacą

 

Każdy nawet najbardziej zagorzały fanboj wie że brak sladów to porazka ze strony PD, tlumaczenie ze poprzednie czesci ich nie mialy, albo ze nie sa potrzbne sa delikatnie mowiac smieszne. To nie czasy gt2, to juz gt5

Jest 2010 rok, obowiązuja juz pewne standardy w grach, skoro w 95% gier wyscigowych (nie tylko symulatorach) tworcy potrafia dodac slady opon to dlaczego pd nie potrafi.

To jałowa dyskusja, sladów nie było i nie bedzie, samchody beda kręcic piruety po zderzeniach, przy 150km/h leciec bokiem, pisk opon kłęby dymu(całkiem ładnie wykonanego) i.... po co nam slady ? one do niczego nie sa potrzebne

Biore 500konne rwd, latam bokami po zakretach, po co mi slady opon ?

To tylko kilka przykładów (to nie jest szczegół, niepotrzebny dodatek), to jest po prostu podstawa tak jak swietny model jazdy...

 

Może kiedys (gt7?) doczekam sie większej interakcji opon z nawierzchnią niż niepotrzebnych nikomu sladów opon w postaci nagrzewania/przegrzewania opon w zależności od stylu jazdy ? Ulala marzenia, to napewno nie za kadencji kaz'a :)

 

albo jestem dziwny, mam złe podejście do tematu i ciągle źle interpretuje zdanie "the real driving simulator", wiem jedno nie jestem sam

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dodam coś od siebie w temacie śladów opon. Na początek pewne porównanie, moim zdaniem ambitna gra wyścigowa nie mająca śladów opon jest czymś na wzór mortal kombat bez krwi... coś takiego nie powinno mieć prawa bytu! Brak tych cholernych śladow zawsze mnie bolał podczas grania w GT4. Jestem fanem motoryzacji, samochodów, wyścigów i kręcą mnie wszystkie detale wynikające z jazdy samochodem, czyli min. dym i ślady opon. Patrze na relacje z wyścigu, widzę samochod idący bokiem i widzę zostawione przez niego ślady opon, to oczywiste. A teraz patrze na powtórkę z GT5, grafika niemalże fotorealistyczna, driftuje sobie jakaś dajmy na to vette ZR1, idzie bokiem jak zła! zostawia chmurę dymu i... czyściutki asfalt... WTF? sie pytam! Oczywiście Kazunori przywiązuje niesamowitą uwagę do detali, będę mógł zobaczyć odbicie całego świata w końcówce anteny samochodowej, ale śladow po soczystym drifcie albo po głupawym kręceniu bączkow już nie zobacze...

 

bonus:

Wyobraźcie sobie ten sam przejazd, bez śladów opon. Kicha, nie?

 

I tak sobie jeszcze pomyślałem że opinie fanów GT są bardzo rozbieżne, jedni twierdzą że drzewa są strasznie biedne, a inni że ślady opon nie są takie ważne i może ich nie być...

 

Mam też nadzieje że są jeszcze samochodowi zboczeńcy którzy zrozumieją mój przekaz, pokój.

Odnośnik do komentarza

Widocznie każdy z nas oczekuje troszkę innych wrażeń od gier wyścigowych :rolleyes:

Dla mnie od zawsze w simach liczył się model jazdy... podczas walki o tysięczne części sekundy nigdy nie zwracałem uwagi na ślady opon - czy to w GT, FM, GTR, rF, RBR (rajdy asfaltowe) itd. Sam też miałem kiedyś przyjemność poszaleć dość mocnym samochodem na zamkniętym obiekcie i też poza kłębami dymu w lusterkach i smrodem spalonej gumy, powstających śladów nie byłem w stanie obserwować :D

 

Oczywiście macie racje - jak na dzisiejsze standardy taki bajer powinien być, ale jak mają przez takie coś przekładać premierę, to ja dziękuję.

Znając zboczenie PD, to pewnie pracują teraz nad tym w pocie czoła, by każdy typ opony pozostawiał inne ślady, uwzględniając przy tym całą fizykę i docisk poszczególnych kół do podłoża podczas poślizgu, by każde z nich pozostawiało słabszy bądź mocniejszy ślad :teehee:

Odnośnik do komentarza

 

2:20 min filmu samochód uderza w nasze audi które jedzie w przeliczeniu 209 km/h i to w sam prawy kant, nie trzeba być Kubicą by widzieć co się powinno stać z naszym samochodem i nie mówię tu o zniszczeniach a on jak nic po prosto jedzie.

 

GT5 THE REAL DRIVING SIMULATOR IS BULLSHIT

 

zaraz posypią się na mnie gromy :whistling:

Edytowane przez marekjw2523
Odnośnik do komentarza

 

2:20 min filmu samochód uderza w nasze audi które jedzie w przeliczeniu 209 km/h i to w sam prawy kant, nie trzeba być Kubicą by widzieć co się powinno stać z naszym samochodem i nie mówię tu o zniszczeniach a on jak nic po prosto jedzie.

 

GT5 THE REAL DRIVING SIMULATOR IS BULLSHIT

 

zaraz posypią się na mnie gromy :whistling:

Heh - mam takie samo zdanie. W ciagu tych lat gra powinna byc dopieszczona na maksa - powinny byc zniszczenia, (pipi)y typu slady opon i widoki z kokpitow, zwlaszcza ze podczas tego okresu konkurencja wyda 2 scigalki ktore bez problemu moga konkurowac z GT ! (Forza 3 i Forza 4) i w ktorej to wszytsko jest. Dla mnie cale wydanie te gry to jakis zal. Jak jeszcze chociaz raz przesuna premiere, to nawet jej nie kupie ! :verymad:

Odnośnik do komentarza

Heh... te iskry wyglądają jak w Burnout Revenge :lol:

 

Póki co ta gra broni się tylko genialnym modelem jazdy (kolizji z bandami/innymi samochodami tu nie liczę, bo to pozostawia jeszcze wiele do życzenia), oraz świetną grafiką.

 

Przydałoby się wreszcie jakieś demko prezentujące finalny i w 100% ukończony gameplay.

Odnośnik do komentarza

Huta szkła... Nie wiem czego się spodziewać po tej grze. Cyba niczego innego jak tego co dobrze jest mi znane z poprzednich odsłon. Może oprócz modelu jazdy taka Forza zjada GT w całej rozciagłości. Dziwne że Polyphony nawet nie próbuje nawiazać walki tylko uparcie daży wytartym standardem.

Edytowane przez Texz
Odnośnik do komentarza

No cóż... ciekaw jestem jak to wszystko będzie się prezentować w finalnym produkcie. Niestety mam coraz większe obawy, czy ta gra będzie warta wydania w moim przypadku ok. 1400zł. (konsola + gra).

 

Jestem maniakiem wyścigów, ale jakieś granice muszę sobie narzucić :P

No a Forza mimo trochę mniej wymagającego modelu jazdy ciągle daje radę :thumbsup:

 

Nic to, trzeba czekać na premierę i zobaczymy co przez te kilka lat panowie z PD nam zmajstrowali :)

Odnośnik do komentarza

Ja też nie ukrywam jak kupowałem PS3 w listopadzie to 40% wpływu na moją decyzję miała właśnie GT5 i trochę żałuję bo miałem przyjemność zagrania w FORZA na X i bardzo mi się podobała a w przypadku GT5 co chwile jakieś rozczarowania. Gorzej jak nie dadzą dema bo w ciemno gry nie kupię a na opinii fanboyów i pism z klapkami na oczy nie będę polegał.

 

 

Właśnie Sony podało że GT5 już odniósł sukces gdyż DEMO GT5 Prologue sprzedało się w nakładzie 4850000 kopii. mnożąc to choćby przez 15 dolarów czystego zysku wychodzi 72750000 gdzie całe GT5 kosztowało około 60 mln. To się nazywa biznes i krojenie klienta jak dla mnie osoby które zakupiły DEMO powinny mieć GT5 tańsze o połowę.

Edytowane przez marekjw2523
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...