Pezmo 0 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 HMM..... fajne te jg Bruca ;] A to że zmieni się ich notacja i będą dłuższa to duży plus , tylko dla mnie obecnie z minusów to za duży DMG, śmieszne itemy no Bob i Leo ;/ Ale to i tak nie zmieni faktu że wszyscy będą pykać w T6 , a gra zanim wyjdzie to pewnie dużo patchów jeszcze i wtedy się ją oceni ;D Cytuj Odnośnik do komentarza
rushman 4 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 W najnowszym ixtrimie przy Tekkenie 6 (w 50tce najlepiej zapowiadających sie premier 2008) widnieje data wydania Q1... Podobne info znalazłem na kilku stronkach (m.in. ign.com) ... Czyżby znów marzec... Szybko sie Namco uwinęło z konwersją. Jakoś nie chce mi się w to wierzyć... Cytuj Odnośnik do komentarza
Di 834 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 A co tu konwertować? Oni grają na PS3 włożonych do automatów. Cytuj Odnośnik do komentarza
tuman 0 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 (edytowane) no w sumie byl stosowny filmik pokazujacy bebechy automatu T6 (ps3 ), wiec w takim razie ten termin wcale nie musi byc taki kosmiczny jakby moglo sie wydawac, moze rzeczywiscie bedzie to Q1... Edytowane 16 Stycznia 2008 przez tuman Cytuj Odnośnik do komentarza
Tiny 60 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=-97_h7tb8qs Ta-da. Był już Law i Nina, a terz pora na Asukę. Cytuj Odnośnik do komentarza
szyper 0 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 prosze, Asuką nie było łatwo wykręcić cały pach, ale tu jednak na rege'u, co duużo zmenia. No i jeszcze w misia. BTW Coś im długo idzie szukanie akcji za cały pasek, albo im wrzucanie tyle zajmuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza
Krakers 4 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Tam nie ma practice mode a nikt nie ma takiego automatu na wyłączność, żeby sprawdzać sobie w nieskończoność akcje w walce Cytuj Odnośnik do komentarza
Machel 2 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Castel z TZ pewnie ma Co do akcji za full bar. Jest tylko jedna mapa na ktorej mozna spasc tak blisko sciany ?? Cytuj Odnośnik do komentarza
Sway 0 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=XP4Cw0KDP7g Ladne prawda... Reset w czerwcu twoje urodziny... no to masz Edytowane 17 Stycznia 2008 przez Sway Cytuj Odnośnik do komentarza
Di 834 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Reset aż się popłakał oglądając ten film :biggrin: Ten Tekken będzie fajny. Ja pier****... :wink: Ciekawe czy te iWS-y będzie można robić normalnie, czy nie da rady bez programowalnego sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Hmm a jakich iWS'ów nie można było zrobić bez programowalnych sticków? Cytuj Odnośnik do komentarza
Di 834 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Chodzi o to, czy zrobisz tak, żeby weszły w ten sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 No pewnie, wszystko jest kwestią timingu przecież. Może w całym jugglu wejdą 1-2 mniej ale wejdzie. Oczywiście chodzi mi o jakiś tam practice, bo w vs to wątpię by ktoś się w to bawił, przy tylu iWS'ach bardzo łatwo coś popsuć i za duże ryzyko straty dmg'a. Cytuj Odnośnik do komentarza
Reset 0 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Muszą zmienić grawitacje bo 7 ws w jednym juggle'u to jakieś żarty są, no i te ss+1 pod ściana na heńku Co do demagu to pewnie każda postać tak pociągnie szkoda że zrobili to Niną zaraz ja jakoś potną Cytuj Odnośnik do komentarza
Sway 0 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 (edytowane) A niech ją zjadą :catfight: Edytowane 17 Stycznia 2008 przez Sway Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kalinho Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 (edytowane) http://pl.youtube.com/watch?v=rpyh9OGmqBQ&...feature=related nie wiem czy bylo. item move asuki tuz pod koniec przedostatniej rundy. nie dziwie sie, ze malo kto uzywa tych bajerow Edytowane 17 Stycznia 2008 przez Kalinho Cytuj Odnośnik do komentarza
Reset 0 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Te Sway ssij Uważaj bo ci znou gdzies tam klatki przy Paulu uciekną Cytuj Odnośnik do komentarza
Redmitsu 971 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 A ja nie moge sie doczekac kiedy pokaza mi takie juggle u Yosha :} Cytuj Odnośnik do komentarza
tuman 0 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 predzej czy pozniej to nastOMpi... o henia czy kazia to juz sie wogole nie martwie Cytuj Odnośnik do komentarza
Di 834 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Title: Cant beat Devil Jin The next thing I know, I am playing vs the same guy again And I always lose to DJ Not giving up, I mash in those coins for a rematch but then he cooks me good real quick If I can predict that low, I can easily do big damage I try again and again but I cant beat Devil Jin I try so many times but I cant block that hellsweep I backdash trying to whiff punish but then his wavedash closes the distance I also tried random ducking but those mids are way too strong, wow so pointless! So inorder for me to get the win, I am saving my random hopkick ftw! The next thing I know, I only have a bit of life left and df12 always kills me not giving up, I turtle looking for that 2 of df12 and I am already up in the air If I backdash normal moves I can easily whiff punish them, but I try again and again but I cannot beat Devil Jin That electric Is stupidly safe I crouch and go for the punish but my move is blocked and I die I also tried spamming d4s but its pointless when it gets parried so in order to win for sure next time I am saving up my Oh Please hopkick till the end when the next installment comes I thought beating Devil Jin would be easy but even in the new game even after new patches I cannot beat Devil Jin that powerful 50/50 never changes punishments (new move b12) bounds (new move df1+2) wall carrying with wall combos (new move df324) and now its even harder to find his holes (new move b3) I tried doing mirror matches but with my executions its pointless so inorder to win for sure next time I am not gonna vs a Devil Jin no more I just cant beat him~ Devil Jin Song Jak widać fani Tekkena nie mogą się doczekać T6 w swoim domu... Cytuj Odnośnik do komentarza
Sway 0 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Te Sway ssij Uważaj bo ci znou gdzies tam klatki przy Paulu uciekną VF 5 chciales czyz nie? Chodzilo mi raczej o jej nowy cios, zeby zostal zmieniony na gorszy! A z Paulem to NAMCo zawze wydziwia, np. nowa zgadywanka high, low brzmi ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza
Bati 1 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 (edytowane) No to niech będzie że teraz ja jestem tym "posłańcem z piekieł" ... Henieks 14 hit Death Combo Edytowane 19 Stycznia 2008 przez Bati Cytuj Odnośnik do komentarza
Aramis 10 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Ale to w dalszym ciągu rage+kant. Co nie zmienia oczywiście faktu, ze coś takiego nie powinno być absolutnie obecne w poważnej bijatyce. Wydaje mi się, ze Rage'a będzie można wyłączyć w opcjach. Tzn mam taką nadzieję . Cytuj Odnośnik do komentarza
Artix 1 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 W dodatku non stop ta sama plansza. Cytuj Odnośnik do komentarza
Tiny 60 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 W dodatku non stop ta sama plansza. Ja tam na plansze nie narzekam,ba nawet śmiem twierdzić,że to jest najfajniejsza plansza w T6(ja chce OST) Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.