Opublikowano 20 lutego 200817 l no grają chłopczyska tą Zafiną, nie pier*olą sie w tanću Też podoba Wam się zmiana efektu graficznego przy rage'u? (chyba nikt wcześniej o tym nie wspominał) nikt o tym wcześniej nie wspomniał bo to nie jest zmiana efektu graficznego tylko zwykły custom rage'a a tutaj nowe combo movie od markmana23: http://pl.youtube.com/watch?v=VYDxg4gQQ9Q
Opublikowano 20 lutego 200817 l yea jin ma chociaz ladny bounce - jeden z moich ulubionych ciosow jego bodajze 2,4~4 (chyba...dawno nie gralem ) tylko wyglada troche jak w TTT Edytowane 20 lutego 200817 l przez GhettoKingSas
Opublikowano 22 lutego 200817 l Time for Joszimiszczu: http://youtube.com/watch?v=bsbSCRTcCvE Ten przynajmniej uwinął się najszybciej ze wszystkich
Opublikowano 23 lutego 200817 l Heh jednak sa jakies polusy mieszkania w londynie wlasnie jestem po malej sesji w Tekkena 6 jedynu rak narazie automat znajduje sie Trocadero. Co do samej gry . czy to t6 ma cos spolnego z NOWA generacja ? raczej nie... niedaleko stal automat t5 dr i porownujac te 2 gry jednak roznic wiekszysz nie ma .. owsze ladnejsza animacja wiecej szczegolow ale dla mnie jednak to jeszcze nie to zeby moc powiedziec o grze ze wskoczyla na kolejny poziom. co do samej gry jest naprawde ciekawie. niesty nie pogralem zbyt duzo poniewaz chyba juz tradycyjnie galki sa do DUPY niby orignalny automat namco i galki sanwy(chyba) ale ugrac na takim czyms bez dluszego treningu jest dosc ciezkie. do do postaci akurat tym samym czasie byli Dinozaur i Cobracomande wiec zabaczylem na co stac Law'a steva i troche ravena i powiem ze jest ciekawie gra wymaga jeszcze wieksze uwagi nie wszesniej, akche na +50% hp na na pozatku dziennym i po tym jeszcze masa setupow sciany sa zdecydowanie za mocne i system rage wymaga wy(pipi)ania Co do moich postaci i znian Bryan > nie wiem ale mam dosyc grania ta postacia w 6 gra sie nim inneczej, juz nie ma tak fajnie z dochodzeniem do sciany p,t+2 oslabione i ogulnie dmg z jungli przytonowany Anna> za malo pogralem zeby cos powiedziec ale napewno na + law > super zniany potezna postac ktora zabija animacja ciosow
Opublikowano 24 lutego 200817 l Skończyły się czasy DR-a, trzeba zacząć ponownie traktować Ninę jako niebezpieczną postać. u/f+1 daje na NH juggle'a za pół paska Bryan > juz nie ma tak fajnie z dochodzeniem do sciany Bryan dostał kilkuhitówkę która siedzi po boundzie i bardzo ładnie podprowadza do ściany.
Opublikowano 24 lutego 200817 l Skończyły się czasy DR-a, trzeba zacząć ponownie traktować Ninę jako niebezpieczną postać. u/f+1 daje na NH juggle'a za pół paska Na filmikach rzuca się w oczy, jak 1+4 dobrze łapie jako zakończenie juggli pozwalając na długie żonglerki przed boundem. Łatwiejsze do posadzenia df+1,2,1,2,f+1+2 przy ścianie oraz właściwości WS+1,1+2 w jugglu daje jej do dyspozycji akcje nierzadko mocniejsze niż u Anny, która przed boundem może wsadzić zaledwie parę ciosów. Ninie brak w dalszym ciągu dobrych lowów (nowe db+3 jest bardzo widoczne, podobnie jak nowa animacja WTF) nie wspominając o jugglujących podcinkach których nie ma praktycznie wcale... Ogólnie to ta sama Nina co w DR tylko z bardziej dopakowanymi jugglami.
Opublikowano 24 lutego 200817 l Bryan dostał kilkuhitówkę która siedzi po boundzie i bardzo ładnie podprowadza do ściany. co nie zmienia faktu ze ta za(pipi)ista postac jest teraz slaba . chociaz qcb, N+3 (?) jest rewelacyjne! Ogólnie to ta sama Nina co w DR tylko z bardziej dopakowanymi jugglami. tak jak niemal kazda postac w t6
Opublikowano 24 lutego 200817 l Po ciekawej muzyce widzę drugi plus T6 - fajny kustomajz . Strój Niny z DbD rządzi .
Opublikowano 24 lutego 200817 l Bryan dostał kilkuhitówkę która siedzi po boundzie i bardzo ładnie podprowadza do ściany. co nie zmienia faktu ze ta za(pipi)ista postac jest teraz slaba . chociaz qcb, N+3 (?) jest rewelacyjne! Ogólnie to ta sama Nina co w DR tylko z bardziej dopakowanymi jugglami. tak jak niemal kazda postac w t6 Ciekawi mnie co na ten temat sądzą osoby wnikliwiej śledzące informacje dotyczące konkretnych postaci. Sądząc po filmikach wygląda, że parę postaci przeszło więcej niż tuning jugglowania, (najbardziej rzucają się w oczy Yoshi i Law, ale ekspertem przecie nie jestem).
Opublikowano 25 lutego 200817 l Jack zszedł z tej samej linii produkcyjnej co Nancy http://youtube.com/watch?v=mwIBLXyjMgg
Opublikowano 25 lutego 200817 l Na filmikach rzuca się w oczy, jak 1+4 dobrze łapie jako zakończenie juggli pozwalając na długie żonglerki przed boundem. Ciosy z boundami chyba u wszystkich postaci lepiej kleją w powietrzu. Żeby się o tym przekonać wystarczy spróbować zrobić w T5/DR Bryanem juggle'a i zakończyć go b+1.
Opublikowano 25 lutego 200817 l Na filmikach rzuca się w oczy, jak 1+4 dobrze łapie jako zakończenie juggli pozwalając na długie żonglerki przed boundem. Ciosy z boundami chyba u wszystkich postaci lepiej kleją w powietrzu. Żeby się o tym przekonać wystarczy spróbować zrobić w T5/DR Bryanem juggle'a i zakończyć go b+1. Fakt, widać to u wielu postaci, Anna jednak ma identyczne juggle co w DR, możesz wrzucić max 3 ciosy przed bound starterem, podczas gdy taka Nina czy Leo sadzą bez większego wysiłku 5 i więcej, nie wspominając o całych seriach, które można posadzić w jugglu dających B! (f+4,3,3+4 od Niny). Tradycyjnie nie każdy po równo skorzystał na nowym elemencie systemu, bo np Julia nie ma praktycznie w ogóle czym boundować... Edytowane 25 lutego 200817 l przez Nevan
Opublikowano 25 lutego 200817 l Ale z drugiej strony Julka nie potrzebuje bounda w juggle'ach, bo może 2 razy zrobić 3+4 między łokciami. A jak nie chce się wysilać to bound i całą seryjka z WS-a :smile:
Opublikowano 25 lutego 200817 l Jej juggle wyglądają jednak tak samo jak w DR(czyli są nuuuudne!). Szkoda, że autorzy nie pokusili się o dołożenie każdemu jednego lub dwóch zagrań, które otworzyłyby drogę do zupełnie nowych kombinacji. Powoli przestaje mnie bawić oglądanie w kolejnej części Tekkena niemalże identycznych akcji, tyle że teraz nie możesz między nimi robić techrolla
Opublikowano 26 lutego 200817 l Mój słodziutki kochaniutki Kotek też został rozgryziony i to nawet jego akcja wchodzi na 2giego takiego samego kotka a nie na Jacka czy tam Kume ;P Kotek zabójcze kombooo!!!!!!!111jedenjeden
Opublikowano 28 lutego 200817 l http://pl.youtube.com/watch?v=JPDao4m9d6M Bardzo fajne walki turniejowe. Devil Jin z zbroi (pół-zbroi) kosi Czy od 6:00 po dwóch elektrykach, f,f+3,1 i Heronie na gwarancie siedzi d+1 czy Nina backrollowała? Pojawił się kolejny overkill, tym razem Dragunova. Nie chce mi się szukać linka, pozwalam komuś nabić sobie posta :happy:
Opublikowano 29 lutego 200817 l Cos za mało zabrało jak na backrolla. Poza tym trochę za wcześnie było na jakiegokolwiek rolla, jeżeli działa to tak jak w T5.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.