Skocz do zawartości

Tekken 6 / Bloodline Rebellion


albrechtus

Rekomendowane odpowiedzi

no grają chłopczyska tą Zafiną, nie pier*olą sie w tanću

 

 

Też podoba Wam się zmiana efektu graficznego przy rage'u? (chyba nikt wcześniej o tym nie wspominał)

 

nikt o tym wcześniej nie wspomniał bo to nie jest zmiana efektu graficznego tylko zwykły custom rage'a :D

 

a tutaj nowe combo movie od markmana23:

 

http://pl.youtube.com/watch?v=VYDxg4gQQ9Q

Odnośnik do komentarza

Heh jednak sa jakies polusy mieszkania w londynie :)

 

wlasnie jestem po malej sesji w Tekkena 6 ;) jedynu rak narazie automat znajduje sie Trocadero.

 

Co do samej gry . czy to t6 ma cos spolnego z NOWA generacja ? raczej nie... niedaleko stal automat t5 dr i porownujac te 2 gry jednak roznic wiekszysz nie ma .. owsze ladnejsza animacja wiecej szczegolow ale dla mnie jednak to jeszcze nie to zeby moc powiedziec o grze ze wskoczyla na kolejny poziom.

 

co do samej gry jest naprawde ciekawie. niesty nie pogralem zbyt duzo poniewaz chyba juz tradycyjnie galki sa do DUPY niby orignalny automat namco i galki sanwy(chyba) ale ugrac na takim czyms bez dluszego treningu jest dosc ciezkie.

 

do do postaci akurat tym samym czasie byli Dinozaur i Cobracomande wiec zabaczylem na co stac Law'a ;) steva i troche ravena i powiem ze jest ciekawie gra wymaga jeszcze wieksze uwagi nie wszesniej, akche na +50% hp na na pozatku dziennym i po tym jeszcze masa setupow sciany sa zdecydowanie za mocne i system rage wymaga wy(pipi)ania ;)

 

Co do moich postaci i znian

Bryan > nie wiem ale mam dosyc grania ta postacia w 6 gra sie nim inneczej, juz nie ma tak fajnie z dochodzeniem do sciany p,t+2 oslabione i ogulnie dmg z jungli przytonowany

 

Anna> za malo pogralem zeby cos powiedziec ale napewno na +

 

law > super zniany potezna postac ktora zabija animacja ciosow

Odnośnik do komentarza

Skończyły się czasy DR-a, trzeba zacząć ponownie traktować Ninę jako niebezpieczną postać. u/f+1 daje na NH juggle'a za pół paska :)

 

Bryan > juz nie ma tak fajnie z dochodzeniem do sciany

Bryan dostał kilkuhitówkę która siedzi po boundzie i bardzo ładnie podprowadza do ściany.

Odnośnik do komentarza

Skończyły się czasy DR-a, trzeba zacząć ponownie traktować Ninę jako niebezpieczną postać. u/f+1 daje na NH juggle'a za pół paska :)

 

Na filmikach rzuca się w oczy, jak 1+4 dobrze łapie jako zakończenie juggli pozwalając na długie żonglerki przed boundem. Łatwiejsze do posadzenia df+1,2,1,2,f+1+2 przy ścianie oraz właściwości WS+1,1+2 w jugglu daje jej do dyspozycji akcje nierzadko mocniejsze niż u Anny, która przed boundem może wsadzić zaledwie parę ciosów. Ninie brak w dalszym ciągu dobrych lowów (nowe db+3 jest bardzo widoczne, podobnie jak nowa animacja WTF) nie wspominając o jugglujących podcinkach których nie ma praktycznie wcale... Ogólnie to ta sama Nina co w DR tylko z bardziej dopakowanymi jugglami.

Odnośnik do komentarza
Bryan dostał kilkuhitówkę która siedzi po boundzie i bardzo ładnie podprowadza do ściany.

 

co nie zmienia faktu ze ta za(pipi)ista postac jest teraz slaba :). chociaz qcb, N+3 (?) jest rewelacyjne!

 

Ogólnie to ta sama Nina co w DR tylko z bardziej dopakowanymi jugglami.

 

tak jak niemal kazda postac w t6 ;)

Odnośnik do komentarza
Bryan dostał kilkuhitówkę która siedzi po boundzie i bardzo ładnie podprowadza do ściany.

 

co nie zmienia faktu ze ta za(pipi)ista postac jest teraz slaba :). chociaz qcb, N+3 (?) jest rewelacyjne!

 

Ogólnie to ta sama Nina co w DR tylko z bardziej dopakowanymi jugglami.

 

tak jak niemal kazda postac w t6 ;)

 

 

Ciekawi mnie co na ten temat sądzą osoby wnikliwiej śledzące informacje dotyczące konkretnych postaci. Sądząc po filmikach wygląda, że parę postaci przeszło więcej niż tuning jugglowania, (najbardziej rzucają się w oczy Yoshi i Law, ale ekspertem przecie nie jestem).

Odnośnik do komentarza
Na filmikach rzuca się w oczy, jak 1+4 dobrze łapie jako zakończenie juggli pozwalając na długie żonglerki przed boundem.

Ciosy z boundami chyba u wszystkich postaci lepiej kleją w powietrzu. Żeby się o tym przekonać wystarczy spróbować zrobić w T5/DR Bryanem juggle'a i zakończyć go b+1.

Odnośnik do komentarza
Na filmikach rzuca się w oczy, jak 1+4 dobrze łapie jako zakończenie juggli pozwalając na długie żonglerki przed boundem.

Ciosy z boundami chyba u wszystkich postaci lepiej kleją w powietrzu. Żeby się o tym przekonać wystarczy spróbować zrobić w T5/DR Bryanem juggle'a i zakończyć go b+1.

 

Fakt, widać to u wielu postaci, Anna jednak ma identyczne juggle co w DR, możesz wrzucić max 3 ciosy przed bound starterem, podczas gdy taka Nina czy Leo sadzą bez większego wysiłku 5 i więcej, nie wspominając o całych seriach, które można posadzić w jugglu dających B! (f+4,3,3+4 od Niny).

 

Tradycyjnie nie każdy po równo skorzystał na nowym elemencie systemu, bo np Julia nie ma praktycznie w ogóle czym boundować...

Edytowane przez Nevan
Odnośnik do komentarza

Jej juggle wyglądają jednak tak samo jak w DR(czyli są nuuuudne!). Szkoda, że autorzy nie pokusili się o dołożenie każdemu jednego lub dwóch zagrań, które otworzyłyby drogę do zupełnie nowych kombinacji. Powoli przestaje mnie bawić oglądanie w kolejnej części Tekkena niemalże identycznych akcji, tyle że teraz nie możesz między nimi robić techrolla :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...