Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Mamo ratuj, Trzeba sie przygotowac, ciezarowka konserw, 8x8 wody niegazowanej,2x24 piwa, okulary z filtrem od dlugiego patrzenia w TV, 4 pady zeby nie tracic czasu na ladowanie, Uf dobrze ze do lutego wszystko zorganizuje.

 

Normalnie z domu nie bede wychodzil, Chorobowe w pracy , wycieczka dla kobiety,

 

Killzone2 zjadl mnie jeszce w opakowaniu

Odnośnik do komentarza
Widzę że w tym temacie są fachowcy.

Więc spytam. Czy ktoś mądry wyjaśni mi na czym polega ta wielka różnica poza tym że ten po prawej ma nieco mniej kanciaty łeb i Sev dostał coś przypominającego pager?

Pierwsze co rzuca się w oczy gdy porównasz oba obrazki oraz filmik,z którego one są:

 

całkowicie przemodelowane modele głowy-od razu widać ,że jest o wiele więcej polygonów

zdecydowanie więcej detali na postaciach(chociażby okolice szyi na obrazku)

lepsze cieniowanie

lepsza animacja i mimika postaci

więcej fektów cząstkowych(chociażby świecące się rurki-barierki pojazdów dające efekt metalu-widać to nawet na tym obrazku)

poprawione tekstury(np podłoga w tym ich pojeździe-widać to na filmiku-w 2007 była rozmazaną papką,dzisiaj jest świetnie wymodelowana i ma dobre tekstury)

 

To tyle tak na szybko-a przypominam porównujemy jedną scenę :)

Odnośnik do komentarza

Z nowego Neo+:

 

W rolę Scolara Visari ponownie wcielił się Brian Cox... Intro do pierwszego Killzone, w którym Visari niczym Hitler ponownie przemawia do żołnierzy, jest uznawane za jedno z najlepszych w historii gier video. Tym razem Cox nie tylko przemawia do armii Helghastów, wziął również udział w sesji motion-capture. Widziałem krótki fragment filmu pokazującego, jak nagrywano scenę, gdy żołnierze ISA mówią stojącemu na podeście imperatorowi, że przegrał wojnę, a on bez cienia strachu idzie w ich stronę i odpowiada: "A kto wygrał? Tchórze, którzy Wami dowodzą"? Totalny psychol. Cox krótko przygotowywał się do odgrywania scen i podkładania głosu. Wystarczyła mu godzina i wprawił wszystkich w osłupienie. Nie wiem ile w tej bajce prawdy, ale przysięgam, że Visari brzmi i wygląda jeszcze lepiej niż poprzednio.
Odnośnik do komentarza

w sumie mozna naprawde zgodzic sie, ze grafika nie zabija. W koncu render byl pokazany w 2005, a grze jest do niego blisko. Przez te 3 lata dostawalismy scinkowe trailere, gameplaye, bety, wiec oko przywyklo, ze gra bedzie sie prezentowac kapitalnie. Do tego jakby nie bylo jestesmy w obecnej generacji juz 3 lata, a ladnych gier wyszlo pare. Jasne roznica, miedzy nimi a KZ2 jest spora, ale nie jest to roznica sprzedajaca kopa w twarz. Nie jest to roznica jaka pokazal GoW vs past geny. Jakby KZ2 wyszedl w 2006-2007, to bylby Halo Killer, bylby numero uno itd. Ale gra wychodzi w 2009, wiec nie mozna powiedziec, ze graficznie zabija i masakruje.

 

Ale...

Animacja, przywiazanie do detali... OMFG to zabija. Przeladowanie snajperki mnie rozlorzylo na lopatki. Akcja z nozem!!!... Animacja umierajacych ghastow itd. Tego jeszcze nie bylo i to masakruje. Bronie prezentuja sie kapitalnie, ich design niszczy. Podobał mi się level z filmiku ze snajperką, wychodzimy, a tam burza piaskowa... jaki mega feeling!

 

Dla mnie IMO KZ1 był średniakiem, ale KZ2 prezentuje się naprawdę na 10 luźno... bo z pewnością o fabułę można być spokojnym.

 

A najlepsze jest to, że wszystko będzie (powinno) wyglądać 4 razy lepiej jak się to u siebie na HDTV odpali :P

Odnośnik do komentarza

temat na bieżąco aktualizowany z nowymi materiałami z K2,które przez cały dzisiejszy dzień wypływają na internecie

http://boardsus.playstation.com/playstatio...4847&page=1

 

W nim min. takie perełki

x3ekp0.jpg

 

btw.wiadomo coś o tej niespodziance od GG?Jacobss ty tam śledzisz wszystkie killzonowe fora na bieżąco-kiedy się jej spodziewać?

Odnośnik do komentarza
btw.wiadomo coś o tej niespodziance od GG?Jacobss ty tam śledzisz wszystkie killzonowe fora na bieżąco-kiedy się jej spodziewać?

 

Wiem jedynie, że ma być dzisiaj :). Nie wiadomo o której (pewnie dopiero wieczorem, bo w USA dopiero wtedy wrócą z pracy/szkoły, a pewnie chcą żeby wszyscy byli na bieżąco. Może to być zaraz, a może dopiero koło dwudziestej czy coś. Wiem niewiele więcej od ciebie. :P

Odnośnik do komentarza

Pierwszy link mnie zniszczył, zmasakrował a moje gałki oczne zostały zgwałcone. Ja chcę już KillZone 2. Jeśli ta gra będzie mieć taki poziom graficzny to wszystko inne pójdzie w odstawkę!

Odnośnik do komentarza

Szczególnie polecam ten filmik:

 

http://gamersyde.com/leech_9626_en.html

 

Ściągajcie w HD!

 

2w6gdu1.jpg

 

 

 

 

Kontroluje ktoś sytuację na zagranicznych forach itp. ?

 

Tak, ja :P. Zresztą, sytuację staram się kontrolować od wczorajszej północy. Prawie w ogóle nie spałem do teraz :D.

 

FYI the preview build came with a PDF giving some hints as to which parts of the game were still being worked on. I am sure this is no exhaustive list but I thought I'd share it with you (I don't think websites published it, I didn't on PlayFrance) :

 

 

Known Issues

 

As Killzone2 is work-in-progress and still needs to go through Quality Assurance, the

Killzone 2 Single Player Preview Code does not accurately represent the final retail copy

of Killzone 2. These elements will be remedied for the final Game. Game elements which

are still under development may have been omitted or included in an un-optimized,

placeholder state. These include the following elements:

 

- Game Intro cinematic, in which the backstory is further explained, is not yet

available.

- Front/end menu designs are placeholder and will be replaced.

- Loading screen content missing. This will display various elements such as

gameplay tactics as well as background on the main cast.

- Dialog / Voice acting - The voice samples for both the Buddies and Helghast are

place holder.

- Cut-scenes have not gone through final polish in visual effects, sound effect,

facial animations and syncing voices

- Several Character Animation glitches can be spotted, most noticeably during

transitions.

- In some rare cases enemies or buddies can create progression issues. Try

Restart Checkpoint from the Pause menu to continue.

- Pay attention to the buddy and objectives in cases where the Direction finder (dpad

UP) system isn't implemented correctly yet.

- Volume balancing for sound effects, music and voices has not been completed

for this version, resulting in louder than normal speech or sound effects as well

as audio cutting out. Suggested setting in the Options / Sound menu:

music=100%, speech=80%, sound effects=70%

- Brightness settings are not yet balanced for all screens - The option menu has a

brightness setting that can be adjusted to overcome overly dark areas.

- Ragdoll issues might occur when many explosions are triggered.

- The Lighting setup of the Suljeva Village mission is unfinished.

 

OMG! Chyba najlepszy komentarz do tych screenów smile.gif

 

E tam :P. To jest najlepszy komentarz:

 

2hx3bpg.gif

 

Jeśli ta gra będzie mieć taki poziom graficzny to wszystko inne pójdzie w odstawkę!

 

Zmartwię cię :). KZ2 będzie wyglądać jeszcze lepiej. Seb Downie powiedział, że już sporo poprawili od czasu wysłania tej wersji kodu. Ponadto, na Neogafie już napisano, że mnóstwo tekstur zostanie poprawionych (jeszcze nie wszystko zaimplementowali).

 

 

Odnośnik do komentarza

13zxuh3.jpg

tego jeszcze chyba nie było-pajączkowate roboty :)

 

atu obrazek z serii-jeszcze jakiś czas temu szedłbym o zakłąd,że to z rendera,a nie gameplaya

 

22hzr7.jpg

 

btw-recki na 100% nie będzie.Preview build rozsyłany redakcją ,z którego pochodzi dzisiejszy wysyp materiału miał tylko 6 etapów.Nikt prócz GG nie wie co jeszcze w pozostałych etapach się szykuje :)

Odnośnik do komentarza
Gość andertejker
Ponadto, na Neogafie już napisano, że mnóstwo tekstur zostanie poprawionych

 

i bardzo dobrze, ale jak ja napisałem, że widziałem parę słabszych tekstur to wystawiłeś wielkie oczy ze zdziwienia i mnie pojechałeś. ech, z tymi fanbojami.

 

żeby nie było niedopowiedzeń- bardziej kibicuję Sony niż Microsoftowi.

Odnośnik do komentarza
Ale chyba te screeny nie są ta obiecywaną niespodzianką ?

Mam nadzieję, że wiczorem będzie ciekawiej. ( Co nie znaczy, że już teraz tak nie jest ;] )

pewnie każdy po cichu marzy,że wraz z aktualizacją PS Store(no bo po co zapowiadali tą niespodzianke na czwartek-czyli dzień aktualizacji PS Store) przybędzie demko lub open beta multi....ale na 99,9% to by było za piękne by było prawdziwe.

 

W każdym razie również czekam na te mega info

Odnośnik do komentarza
Ciekawe czy w grudniowym PSX bedzie recka. Bo zgredy chyba widzialy juz ta wersje

Recki 3 miesiące przed premierą gry? odpada...

 

Co do tekstur, to widać naprawdę, że z filmiku na filmik wyglądają coraz lepiej. Ja tam już nie mogę się doczekać i wreszcie coś porządnego do online wyjdzie, bo mam już dość tych z lagowanych gearsów.

 

Odnośnik do komentarza
i bardzo dobrze, ale jak ja napisałem, że widziałem parę słabszych tekstur to wystawiłeś wielkie oczy ze zdziwienia i mnie pojechałeś. ech, z tymi fanbojami.

 

<kręci głową i idzie dalej>

 

 

Wracając do tematu: Recki nie może być, nie dlatego, że brakuje pozostałych leveli, a dla tego, że w grze jest jeszcze mnóstwo rzeczy do zrobienia - gra osiągnie status GOLD dopiero gdzieś pod koniec stycznia, więc nie spodziewajcie się żadnej recki wcześniej. ;)

 

Przecież wkleiłem tutaj rzeczy, które są/będą poprawione.

 

 

Ale chyba te screeny nie są ta obiecywaną niespodzianką ?

Mam nadzieję, że wiczorem będzie ciekawiej. ( Co nie znaczy, że już teraz tak nie jest ;] )

 

Nie, ponieważ screenów, ani filmików nie wypuściła Guerilla/Sony. Skończyło się embargo, to serwisy zaczęły pokazywać :).

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...