Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Mysle ze powinni zrobic ranked game i custom game jak w RES

 

I mimo ze bylem juz wysoko w rankingu to uwazam ze powinni skasowac staty. I nabijac od nowa.

 

A powodem tego sa walki w rankingu jakie maja miejsce. Kasacjaa wszsytkiego i od nowa, bez nabijania na botach. Ranking w gore tylko w ranked games i klanowych meczach

 

Wszystki inne sie nie;licza. I bedzie sprawiedliwie

Odnośnik do komentarza

multi w tej grze jest chory i psuje psychike mlodego czlowieka. kurz w powietrzu, latajace odpadki, palace sie podlogi itp daja niesamowity i niespotykany wczesniej klimat. czarno-bialy widok jak cie ubija to juz calkowicie ryje glowe. szczegolnie jak widzisz wroga ktory staje przy tobie i rozwala ci glowe strzalem z shotguna. bez kitu ale dziwi mnie ze takie cos przeszlo cenzure.

pierwsze dwa dni spedzilem na nauce strzelania ale jak juz opanowalem to czasem z szotgunem robie takie akcje ze glowa mala. granacik, wbitka do pomieszczenia i head, unik i kolejny headzik, szybka zmiana na pistolet i bach i juz nie ma kolejnego typa. adrenalina idzie w gore jakbym byl tam naprawde. multi to niesamowite przezycie i jedyne do czego moge sie przyczepic to zbyt mala liczba fps. przydaloby sie tak chociaz te 40fps.

poza tym brak wad. polecam wszystkim ktorzy lubie trennowac skilla aby potem czuc sie jak madafaka i karcic wszystkich lamerkow. w tej grze widac roznice miedzy doswiadczonym graczem a noobem. a pomyslec co sie bedzie dzialo za 2mies. jak ludzie opanuja perfekcyjnie sterowanie.

 

co do restartu rankingu to sie zupelnie nie zgadzam. obecnie mam juz inzyniera i naprawde nie chce mi sie zaczynac wszystkiego od nowa. niech kasuja najwyzej tych co walki robili.

 

dla osob chcacych w miare szybko nabijac sobie expa polecam medyka. wbiegasz w duza zadume na malej mapce i tylko leczysz ludzi. za kazde leczenie mamy 1pkt. do tego kolejne punkty za fragi. w ten sposob najczesciej jestem w pierwszej dwojce. a mecze koncze z 60-80pkt.

Edytowane przez Jazdaone
Odnośnik do komentarza

Cóż, do multi osobiście mam sporo zastrzeżeń. Matchmaking ssie na całej linii i wymaga poprawki, możliwość wyboru teamu, to nieporozumienie, do tego to, czego nie cierpię, czyli faworyzowanie grających dłużej chociażby poprzez klasy, medale (dające bonusy), itd. Ponadto gra mi ostro laguje nie wiedzieć czemu - nie zawsze, ale miałem już z lagami chore akcje (myślę, że momentami w "quake'owej skali" ping rzędu 200-300 co stanowi już spory problem). Ale to nie wszytko. Raz miałem akcję totalnie zwaloną mianowicie zaczynam grać a jestem sam... przeciw 20 kolesiom - LOL. I cały mecz tak rozegrałem i każde w niej zadanie, bajer był w dodatku taki, że działo się to na małej mapie, wiec co się respawnowałem, to naparzało do mnie kilku kolesi naraz. Nie wiem co to za błąd, ale mocno frustrujący. Przed końcem meczu dołączyło do mnie 2 gości, ale 3 na 20, to również niezbyt ciekawe zestawienie. Dalsze minusy? Granaty. Po pierwsze na triggerze wchodzą beznadziejnie, po drugie wreszcie odbywa się to w cholerę długo (cała operacja rzutu). Za wolne to, nim rzucisz zarobisz kulkę. Tak samo wkurza mnie sam respawn - na cholerę przeładowanie broni na początku? Jak się pojawisz przy przeciwniku, to ułamek sekundy stracisz na to przeładowanie, a ten już zdąży naparzać. Mocno ograniczona ilość amunicji na początku, to też nieporozumienie, zwłaszcza na dużych mapach. Owszem, da się odblokować jakieś bonusy, ale znów - faworyzowanie grających dłużej. Przełączanie umiejętności klas na strzałkach - bez sensu, niewygodne, wolne. Czemu leczenie nie jest pod kółkiem jak w singlu? I czemu nie działa cover system, co on komu przeszkadzał w multi? Same klasy również jak dla mnie nieco niejasne. Przydałoby się jakieś info, czy np. niektóre są bardziej wytrzymałe. Często mam akcję, że ktoś zarabia całą serię w klatę, a mimo to przeżyje, zaś ja po dwóch strzałach leżę. Ok, przynajmniej działają tu headshoty tak jak trzeba, ale to nie jest jedyne wytłumaczenie. Ogólnie jednak mój największy zarzut, to konieczność odblokowywania klas i innych dupereli, a co za tym idzie faworyzowanie tych, co mają czas by nabijać sobie statsy. Wprawdzie z tego co obserwuję można stosunkowo szybko dorobić się najwyższej rangi, ale to niewiele w tej kwestii zmienia. Dlatego też śmiem twierdzić, że na dzień dzisiejszy Resistance Fall of Man nie zostało pobite w materii mutli i dalej jest najlepszą ciorałką online - kropka. Liczę, że patche coś zmienią, bo PIERWSZA odsłona produkcji Insomniac na tym polu na razie wygrywa, co nie zmienia faktu, że multi z K2 i tak jest bardzo wciągające, więc łatwo nie odpuszczę. Ale trochę szkoda, bo w multi szanse powinne być równe. Tak było w genialnym multi z Fear'a, gdzie jedyne co mogliśmy sobie ustawić na starcie to broń - a każda była odblokowana już na starcie. Tak, multi z Feara było/jest świetne (za darmo można ściągnąć Fear Combat na PC - warto obczaić). Nic to - zobaczymy, na razie w multi niezbyt dobrze mi się gra, muszę się też przestawić od strony taktycznej, celownik też jakoś źle mi pracuje (bez porównania do R:FoM), ale to raczej kwestia starych przyzwyczajeń, więc licze, że będzie coraz lepiej. No i muszę jakąś lepszą klasę sobie odblokować, ech. A, no i nie wiem czy mi się zdaje, ale wygląda na to że da się oszukiwać statsy.

Odnośnik do komentarza

Ciesz się Ural, że w Killzonie 2 nie ma super weaponów(laser O_o) jak w FC gdzie dało się rozwalić cały skład przeciwnika :P No może granatnik, bo bazzoka jest imo cienka. Ojj w Feara się grało, genialny był. Swoją drogą jak na razie moje top ever multi games to :

1.GoW(na Piecu)

2.Fear C

3.Killzone 2

4.Red faction(LAN!)

Odnośnik do komentarza

@Ural

 

po drugie wreszcie odbywa się to w cholerę długo (cała operacja rzutu). Za wolne to, nim rzucisz zarobisz kulkę

 

 

 

Mi takie rozwiązanie pasuje. Dzięki temu ograniczono trochę łatwość ich używania, która to w takim codzie powodowała "deszcz granatów". I bez tego w multi potrafi dojść do takiej rzeźni, że bania mała hehe :)

 

 

Odnośnik do komentarza

Ural

 

 

Klasy Ci przeszkadzaja no prosze Cie.

 

Ja sobie rypie medykiem mimo, ze mam wszystko odblokowane i jakos nie widze problemu w zabijaniu sabotazysty czy snajpera.

 

Poprostu musisz uwazac i tyle.

 

 

Granaty, owszem malo uzyteczne bo dlugo trwa zanim wyrzucisz. Ale kurde. Jakby bylo krocej to wszedzie lataly by granaty. A jak to na wojnie glownie sie strzela a granatow uzywa np do wrzucenia do budynku czy cos takiego.

 

Celownik - widze ze brak auto-aim juz powoduje u niektorych czkawke.

Nie porownujcie tego do niczego. To poprostu inna gra.

 

Lobby - przyznaje racje

 

PO 1 balans meczow - nosz (pipi)a mapa na 32 playerow. czy nie powinno byc domyslnie max 16 w jednej ekipie? Da sie to niby zrobic przy zakladaniu serwa wybierajac Balans Team.

Ale to uniemozliwia zmiane druzyny.

 

A stad wynika kolejna Glupota

 

BRAK PARTY no kurde, trzeba na chybil trafil dolaczac do meczow kumpli

 

Gdy gramy wieksza ekipa (12-14osob) nie mozemy wbic wszyscy do meczu albo jak wbijemy to jestesmy w przeciwnej druzynie.

 

Nawet jak sie umawiamy ze wszsycy wybieraja np.isa to gdy gamonie patrza ze caly POL w jednej ekipie to sie przelaczaja do nas a potem wychodzi (pipi) 25 vs 7

 

Musza to poprawic

 

BTW bardzo ale to bardzo podoba mi sie klanowe podejscie

 

Gdy wysylasz challange kazdy z klanowiczow zostaje poinformowany. 15 min przed rozpoczeciem meczu dostajemy news ze juz sie mozna wbijac. Super sprawa

 

 

Wiec zbierajac wszystko

 

Potrzebne lobby przed meczem: party czy cos w tym stylu

 

Potrzeba wyszukiwania meczow jako cale party i autoamtyczny balans

Czyli jak w Resistance, gdy siedzimy razem w party bierzemy ranked i dorzuca przeciwko nam zbieranine z netu (lub klan jesli sie trafi)

 

Patrzac z perspektywy to nie liczac tego in-game klanowego grania w KZ2 to nadal RES1 bije wszystko na glowe prostota i funkcjonalnoscia

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Jestem praktycznie na samym końcu... czeka mnie finaołowa walka. Jutro pewnie zabiorę się za recenzję. Póki co parę uwag...

Moim zdaniem ta gra jest tym dla PS3 czym była Gears of War dla Xboksa 360. Różnica? GoW wyszedł w 2007 roku, a KZ2 w 2009. Oczywiście jest to tylko moje zdanie.

 

KZ2 stoi wyżej od produkcji Epic pod kątem technicznym ale w końcu dzieli je ponad 2 lata różnicy i czas trwania dewelopingu. GG nie potrafiła przez ten okres czasu pozbyć się paru błędów, które i to wyraźnie należy zaznaczyć nie psują jednak rozgrywki. Wspominam o nich tylko dlatego, że grę robiono 4 lata więc powinno ich IMO nie być. Poza tymi co mogliście oglądać w show, wczoraj udało mi się helghasta wpakować do pudełka(nawet fotkę zrobiłem), respawny towarzyszy, znikające pociski z pudełek itd. Jednak nie są to jakieś mocne błędy, więc w ogóle można je pominąć. Graficznie jest byczo, a szczególnie skopało mi tyłek oświetlenie, w każdej praktycznie lokacji dawało jakieś smaczki muskające me zmęczone oczy. Niestety ale nie przypadła mi do gustu gra aktorów, często widać, że gadają bez emocji i nawet japy prawie nie otwierają. Lekkie nieporozumienie, gdy przypomnimy sobie HS czy Uncharted. Do tego dialogi są smutne i bez polotu, a voiceacting tylko dobry. W grze do tej pory znalazłem tylko dwa momenty aktorskie które mi się spodobały jeden to intro, a drugi

Sev klęczący nad zwłokami Gazzy

. Zupełnie jak w pierwszych GoW i tu praktycznie nie ma żadnej fabuły. Gra sie zaczyna mamy klimatyczne intro, a potem przez 70% gry praktycznie nic. I jest to największy minus tej pozycji. Stworzono takie wyborne uniwersum i tak je spjerdolono.

 

Co do sterowania, to tak jak Ural pisał parę misji i przyzwyczajamy się i mogę rzec jedno. Miał rację, sterowanie po paru misjach spisuje się nie tylko rewelacyjnie, ale i intuicyjnie. Oczywiscie na alternative 2, bronie potrafią siać pożogę i zniszczenie. A zupełnie jak w painkillerze, najlepszą bronią w KZ2 jest kołkownica. Tyle frajdy ile miałem z zabawy nią... brakuje mi jednak... piły. Hehe aż sie chciało podlecieć do helghasta i go rozciąć w pół. GoW to jednak nie jest, chociaż gra potrafi być brutalna (odpadające głowy).

 

Ogólnie pomimo braku fabuły gameplay jest pierwsza klasa i nie ma praktycznie mowy o nudzie, a poziom trudności nie raz stawia ostre wyzwanie. Brakuje całe szczęście morza granatów z CoD, co skutecznie zostało zastąpione AI wroga, które naprawdę mi się podobało. Nie podoba mi się tylko ilość ołowiu jakie helghast potrafi przyjąć na klatę, a co zabawniej zauwazyłem, że w późniejszych misjach zdecydowanie łatwiej posłać go do piachu niż w początkowych. Dziwne... Zdecydowanie jednak brakuje w grze co-op. Przynajmniej dla dwóch graczy powinien się znaleźć. Wtedy grywalność wzrosłaby o stopień wyżej. Szkoda, że nie pomyślano o tym.

 

Multiplayer to mistrzostwo swiata, wprawdzie zdarzają się czasem drobne lagi, ale wszystko smigało znakomicie w weekend. Wiec zwracam honor Sony, GG i sieci PSN. Nie miałem problemó z rozegraniem meczu. Podoba mi się skillowe przyzwyczajanie się do celowania, chociaż lekko nie jest. Na pewno wygrywa tu przede wszystkim ilość czasu spędzona w grze vs ilość doświadczenia w graniu w inne fps. Podoba mi się własne ustawianie trybów rozgrywki i zapamiętywanie ich. Podoba mi się strona kz.com, podoba mi się praktycznie wszystko. Tylko moje n00bostwo wkorwia.

 

Ogólnie subiektywne odczucie... KZ2 to takie Gears of War. Jednak nie ta liga by podskoczyć Halo 3... chociaż jeśli chodzi o multi, to zbyt daleko od niego nie jest. Oczywiście IMO.

 

Grę spokojnie oceniłbym na 9/10... tak samo jak GoW, ale Halo pozostałoby 10.

Odnośnik do komentarza

Po pierwsze - opcja "quote" ;). A teraz parę sprostowań i odniesień.

 

Klasy Ci przeszkadzaja no prosze Cie.

Ja sobie rypie medykiem mimo, ze mam wszystko odblokowane i jakos nie widze problemu w zabijaniu sabotazysty czy snajpera.

Poprostu musisz uwazac i tyle.

 

A gdzie ja pisałem, że klasy mi przeszkadzają? Mi przeszkadza to, że trzeba grać w multi z 20 godzin by odblokować je wszystkie. Jestem zwolennikiem równych warunków dla wszystkich na starcie, a nie faworyzowania tych, co grali dłużej więc sobie odblokowali masę perków.

 

Granaty, owszem malo uzyteczne bo dlugo trwa zanim wyrzucisz. Ale kurde. Jakby bylo krocej to wszedzie lataly by granaty. A jak to na wojnie glownie sie strzela a granatow uzywa np do wrzucenia do budynku czy cos takiego.

 

Nie chodzi nawet o ich użyteczność - raczej to, jak wchodzą na dolnym triggerze. Jak wciśniesz go krótko, to nie nastąpi wyjęcie zawleczki i rzut, a tak powinno to wyglądać. Musisz dłużej przytrzymać przycisk, by w ogóle ten granat móc rzucić, co w multi (w którym liczy się każdy ułamek sekundy) jest bez sensu. Co więcej granaty wcale by tak nie latały, bo nie ma się ich dużo, więc nie przesadzajmy. Po prostu chodzi mi o uproszczenie systemu rzutu, który w multi się nie sprawdza.

 

Celownik - widze ze brak auto-aim juz powoduje u niektorych czkawke.

Nie porownujcie tego do niczego. To poprostu inna gra.

 

LOL. A gdzie ja pisałem coś o auto-aim. Sam nie jestem zwolennikiem auto-aima. Praca celownika, a auto-aim, to dwie różne rzeczy. Celownik pracuje inaczej niż w konkurencyjnych grach (vide: Resistance, czy CoD), nie wiem czy to jest spowodowane brakiem fova, czy czegoś innego, ale taki jest fakt. W singlu tak bardzo mi to nie przeszkadzało, ale w multi już niestety tak. Niemniej kwestia przestawienia się na inny sposób reagowania celownika na wychylenie analoga, więc z czasem pewnie przestanie mnie to drażnić.

 

PO 1 balans meczow - nosz (pipi)a mapa na 32 playerow. czy nie powinno byc domyslnie max 16 w jednej ekipie? Da sie to niby zrobic przy zakladaniu serwa wybierajac Balans Team.

Ale to uniemozliwia zmiane druzyny.

 

Ano. Najlepiej było to rozwiązane w pierwszym Resistance - szkoda, że nie postanowiono przenieść sprawdzonej mechaniki.

 

Patrzac z perspektywy to nie liczac tego in-game klanowego grania w KZ2 to nadal RES1 bije wszystko na glowe prostota i funkcjonalnoscia

 

Widzę, że do wniosków dochodzimy tych samych. Pierwszy Resistance wciąż niedościgniony, ale Resistance, to konsolowy ideał jak dla mnie. A na PC, FEAR Combat.

Odnośnik do komentarza
Jacobss kiedyś podawał, że dla telewizorów Bravia najlepsze są:

 

Picture Mode *Custom*

Backlight *8*

Contrast *85*

Brightness *55*

Colour *50*

Colour *Neutral*

Sharpness *15*

 

Noise reduction *off*

 

 

Dobra Grabar, jeśli byś mógł, to podaj jeszcze zaawansowane ustawienia, które masz. Bo chcę wiedzieć jak najlepiej mieć takie rzeczy, jak korektę czerni czy poziom gammy. Zrobiłem tak jak napisałeś, i teraz wogóle nie pojawia mi się znaczek w korekcji gamma, a niektóre pomieszczenia są tak ciemnie, że nic nie widać. Po prostu napisz jakie masz ustawienia zaawansowane w swoim TV. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Cześć mam do was pytanie odnośnie FragFx'a w CoD:4 działała super a w połączeniu Z Kz2 to LIPA! juz lepiej się gra na padzie nie działa płynnie grzebałem juz z szybkością itp ale dalej dupa....

Ma ktoś może Frag Fx'a ? i jak się mu na nim gra?

frag user = n00b ^^

 

Granaty sa jedna z bardziej wywazonych rzeczy w tej grze, nie wiem o co wam chodzi. Wiekszym problemem jest shotgun, zbyt daleko siega na heada.

Ja juz sie przyzwyczailem dawno a teraz tylko skilla podbijam :P heady siadaja jak w CSie :) polecam pistols only ^^

Odnośnik do komentarza

Mam prośbe. Może mi ktoś napisac co oznaczają poszczególne pozycje statystyk w rozgrywkach sieciowych. Zabijam w potyczkach dosyć wielu ale końcowy wynik zawsze jest dużo większy. Sumują się rózne pozycje ale nie wiem co one oznaczają. Są 4 kolumny wiem że czaszka oznacza ile razy umarłem. A reszta?

 

Pozdrawiam

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Kurczę parę uwag do multi, poza brakiem party najbardziej wnerwia mnie totalny brak wykorzystania możliwości drużyn. na 6 godzin grania dzisiaj maksymalnie tworzono 2. Gość do którego chcesz się wbić na drużynę olewa twoje prośby jak zresztą pozostałych, do końca gry biega w drużynie sam. Ok mogę sam stworzyć drużynę zapraszam gostków i biegamy ... osobno, no totalna olewka w robieniu zadań wspierania i takie tak fajne rzeczy co sobie tylko wyobrażałem, np. bronię punktu przed zaminowaniem widzę że 2 moich zdycha gdzieś daleko, więc proszę jak kogo dobrego respawn przy mnie (inglisz inkluded) i misie się nie pojawiają. Cholera... nie dam rady grać w jakimś wypaśnym klanie, bo nie mam czasu i ręka już nie ta, a chcę taktycznie się pobawić.

 

poza tym wciąga jak bagno i nie daje wyleźć od roku (jak sprzedałem COD4), nie grałem w fps

 

mam nadzieję że wspólnie uda się kogoś ustrzelić

 

a może klan dla 30+ - geriatryczny

 

Odnośnik do komentarza

Granaty nie grają pierwszej roli jak ma to miejsce w COD i to plus! Natomiast dam nagrodę mistrzowi co jest w stanie przewidzieć gdzie te kulki polecą bo gram w to kilka godzin i tak na prawdę za każdym razem niespodzianka gdzie spadną.

Sterowanie to już wiadomo: z bliska łomoczesz karabinem jak paralityk więc więcej tu szczęścia niż skilla. Z daleka skill ok ale z bliska?

Wczoraj na ogromną ilość 12 zabójstw ^_^ 10 kończyło się jednoczesnym zgonem przeciwnika. WTF?

Odnośnik do komentarza
Ok mogę sam stworzyć drużynę zapraszam gostków i biegamy ... osobno, no totalna olewka

 

gra z przypadkowymi gośćmi taka wygląda, trzeba się wbić do polaków najlepiej do jakiegoś klanu

ULANI skrót ULPL

to sie robi drużyny zadania wykonuje itp. ;)

 

gram wieczorami po 22:15 średnio do 1:00 reszta bandy podobnie

 

Edytowane przez matrix_dk
Odnośnik do komentarza
Gość Soul

Granaty są do bani, kiepska parabola, nie można ich za daleko rzucać bo wybuchają w locie, często granat rzucony pod nogi w korytarzu nic typowi nie robi.Jak nie ma taktyka w teami, resp jest w tym samym miejscu...WTF, shotgun to narzędzie boga low it.

Odnośnik do komentarza

Chaciu moje ustawienia to:

 

TV (40W4000):

Tryb obrazu: Standardowy

Podświetlenie: 8

Kontrast: 85

Jasność: 63

Nasycenie: 50

Temperatura barw: Neutralne

Ostrość: 14

Redukcja zakłóceń: Mała

Redukcja zakłóceń MPEG: Wyłączona

Zaaw. zwiększ. kontrastu: Małe

Żywy kolor: Min

Przestrzeń barw: Rozszerzona

X.V. Colour: Automatycznie

 

Więcej ustawień w TV typu czerń czy gamma nie wyczaiłem.

 

Na PS3 mam:

RGB Full Range: Full

Y Pb/Cb Pr/Cr: Off

Crosscolor: Off

Edytowane przez Grabar
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...