Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Nie czulem opoznienia i tyle. Po prostu latwo sie przyzwyczailem. Wiec nie czuje roznicy. Co wiecej gralem na zmniejszonej czulosci w przeciwienstwie do wielu. Teraz musze zmniejszyc jeszcze bardziej bo analogi przy minimalnym wychyleniu zaczynaja skakac duzo dalej.

 

Przedtem lekko naciskajac lekko przesuwalem celownik teraz lekko naciskam a i tak skacze daleko co mnie wkurza bo musze sie uczyc sterowania na nowo i odpowiednio wyprofilowac.

Wlasnie wkurza mnie, ze ja sie musze teraz pomeczyc na nowo bo ktos zmienil ustawienia pod COD. Z jakiej racji?

 

 

Odnośnik do komentarza

rozwal sobie prawą gałkę tak aby nie reagowala przez dłuzszy okres na rozkaz i voila: gra sprzed patcha :lol:

A teraz odpowiem Ci tak jak co niektórzy mi pisali jak mówiłem że nie mogę się przyzwyczaić do "poprzedniego" sterowania. Sprzedaj grę i się nie męcz....

 

lol2....

Gra sprzed patcha przypominała raczej grę w lotki niż cokolwiek taktycznego: wybierz sobie cel, rzuć lotką i się módl aby lotka trafiła jak najbliżej środka tarczy(taka metafora coby wszystkich trolli ubiec).

Odnośnik do komentarza

Dokladnie - chlopaki, mam konsole od niedawna, cale zycie gralem w HAL0 3, wiec jakby ktos mogl wyslac mi zaproszenie do Friends Listy, z checial pogralbym z polakami.

 

Gra coraz bardziej mnie zaskakuje. Nie wierzylem, ze tworcy az tak zbliza sie do filmow z 2005 roku i udalo sie im !

Mam pytanie, czy da sie w polskich wersjach wrocic do angielskiego jezyka? Ustawilem z poczatku Polski, ale po jakims czasie dubbing przestal mi sie podobac i wolalbym przejsc ta gre po angielsku. Czy mozna to jakos przestawic nie kasujac ustawien ?

Dzieki wielkie za pomoc.

Odnośnik do komentarza

A jednak to tych grających w lotki wysłuchali panowie z GG a nie takich pożal się Boże "progamer'ów" jak Ty którzy teraz narzekają na precyzję, bo nie jest realistycznie... :) A ze mną jak i z tysiącami innych graczy którzy mieli problemy z celowaniem wszystko w porządku. To co różni nas od Ciebie jest prosty fakt iż my nie jesteśmy zaślepieni do tego stopnia iż wystarczy że autorzy grzy powiedzieli że fakt iż controller reaguje dopiero po ułamku sekundy na wydane mu polecenia jest realizmem. A Ty jak fanatyk, dosłownie jak 3 letnie dziecko dałeś sobie wmówić iż oni mają rację, że to właśnie jest realizmem i tak ma być;) Jak widać tak właśnie być nie ma, skoro wystarczył tydzień a głosy tysięcy wywarły taki a nie inny efekt.

A Ty pochwal się swoim nickiem cobym ja i cała reszta mogła popodziwiac kill ratio człowieka który to nie ma żadnych problemów z celowaniem xD

Odnośnik do komentarza

Kogo obchodzi kill ratio, skoro i tak liczy się łączna liczba punktów przy ogólnej klasyfikacji? Sam starałem się trzymać kill ratio powyżej 3, ale sprowadzało się to do praktycznie kampienia ze 150 metrów i uciekania od bezpośredniej konfrontacji. Jeżeli ktoś lubi taki rodzaj rozgrywki, proszę bardzo. Teraz nie robię sobie problemu, jeżeli dostanę granatem pod nogi. Ot życie.

Odnośnik do komentarza
Bazooki, granatniki, shotguny - wszystkie te bronie są dla ciot walących na oślep. Przykro mi, ale nikt normalny nie gania z tym gównem.

 

Sam jesteś ciotą jak dajesz się zabić typowi co ma zasięg rażenia "2m" :P

Analogiczne można pojechać snajpera ze to kamper - zastanów się co piszesz

 

Człowieku, chyba za dużo kompotu spożyłeś lub bułeczek z makiem (joke oczywiście ;)). Z shotgunami najczęściej latają lamerzy na bliskie starcia. A wystarczy że masz laga lub frajer biega i nie masz szans. Walą na oślep i Cię rozwalają. Ta broń jest n00b friendly. Za to pistolet jest odrobinę za słaby :)

Edytowane przez Soniak
Odnośnik do komentarza

Ocelot przeczytaj swoje wypowiedzi i wyobraz sobie, ze napisal to ktos inny (jesli masz wyobraznie) do Ciebie.

 

Od jakiegos czasu jestes strasznie upierdliwy a na swoim punkcie masz jakis problem ewidentnie... Co wiecej kazdy ROZUMNY czlowiek, dosc latwo pozna nicki na tym forum... Nawet nie trzeba ich specjalnie szukac...

 

 

Soniak, ja jestem noobem i za cholere mi nie idzie shotgunem. Za to chyba 80% moich smierci to z shotguna. Cos w tym jest ze ta bron jest niewywazona. Do tego na niektorych mapach wiekszosc pojedynkow jest w bliskim kontakcie. Tam ktos z refleksem i przyzwyczajeniami z COda (obecne sterowanie) ma przewage majac shotguna...

Edytowane przez grzes_l
Odnośnik do komentarza

Ocelot

Panie wymądrzalski i wszystko wiedzący , nie umiesz się przyznać że ci nie szło granie i lepiej to zwalać na wszystko inne ? Nie napisałem nigdzie że tamto sterowanie było idealne ale ja z nim problemów nie miałem , jak i masa innych osób a ty płaczesz tutaj w każdym temacie jak właśnie to małe 3 letnie dziecko co napisałeś w swoim poście.. Co do laga przy kontrolerze to ja mam całkiem inne zdanie od ciebie i uważam że to nie był z tym problem a raczej celowe zagranie GG (no ale jak się płaczki rzuciły na nich to poprawili , no i ich pragnienia zaspokoili a reszta co była zadowolona ze sterowania i tak sobie będzie radzić jak przedtem), w temacie tutaj wrzucałem linka do strony gamastura gdzie sprawdzali opóźnienia kontrolera w przeróżnych grach i większość gier co lata w 30fps ma takie same opóźnienia jak KZ2 (w tym Halo3) a nawet większe !! A filmiki które tutaj wrzucałeś z youtube nie są żadnym dowodem ,bo żeby taki test za pomocą kamery był wiarygodny musi to być zrobione najlepiej dobrym aparatem i z 60 klatkami/s ! Także jak się tak wymądrzasz to chociaż troszkę proponował bym zagłębić się w temat...

Do zaślepienia bardzo mi daleko , ale jeśli sterowanie jest w porządku to czemu mam narzekać ? Teraz po patchu gra mi się dalej dobrze tak jak przedtem (zmniejszyłem sensitive) dlatego nie wiem skąd wziąłeś to że narzekam teraz na precyzje ? Mój PSN ID masz po prawej stronie jak i w moim profilu to sobie sprawdź jak chcesz na killzone.com :)

Odnośnik do komentarza
Dlatego ja zawsze zabraniam używać shotguna, granatnika, bazooki i innego dziadowstwa w przypadku którego nie decyduje skill, a szybkie, frajerskie naciskanie na spust i strzelanie na oślep niczym (pipi) w gaju

Na oslep? Ty chyba ani razu nie uzywales tej broni. Jesli nie celujesz celownikiem w typa to (pipi) co zrobisz, walic na oslep i zdobywac fragi to mozesz co najwyzej jakims karabinem / granatnikiem / granatem (tak, karabinem - nie raz zdazylo mi sie strzelac w klab dymu i zabijac graczy ktorych nawet nie widzialem). Wiec sie lepiej zastanow co ty gadasz. Jeden strzal z shotguna na oslep, ktory nie trafia w przeciwnika = dead jesli konfrontujesz dobrego gracza. Przerwa pomiedzy poszczegolnym strzalami jest tak duza, ze taki gracz bezproblemowo rozwali shogunowca. Jesli oboje maja rowne umiejetnosci - wygra shotgun, ale to jest logiczne, do tego ta bron sluzy. Wychodzac z twojego rozumowania powinno sie z gry usunac wszystkie bronie, bo sa lamerskie: ze snajpa mozna sie przykampic, walic na oslep: karabinem, granatem, z kolby (wbiegajac np. w tlum) i tak naprawde zostawic jedynie pistolet.

Edytowane przez Yabollek007
Odnośnik do komentarza

Kwestia farta, skilla i ludzi z ktorymi grasz. Owszem - bywa tak, ze jest sie liderem na serwie, i mi sie to zdazalo, jednak grajac z lepszymi graczami nie ma na to szans. Co do zasiegu - roznie z tym bywa. Czasami ja strzelam w kolesia z shotguna z odleglosci ~ 4m i nic mu nie robie, a innym razem koles do mnie strzela z odleglosci 7m i mnie zabija, wiec roznie z tym jest.

Odnośnik do komentarza

Ludzie serio bronie w K2 są dobrze wyważone.Problem w tym,że zawsze ktoś znajdzie powód by się przyczepić,zawsze się znajdzie ktoś komu coś się nie spodoba.Niektórzy chyba serio chcą gry , w której będzie można biegać tylko nożami lub pistoletami :P.Shotgun to killer ciasnych korytarzy i walk w zwarciu i taki ma być-to jest jego zaleta obok wad.

 

Zresztą do każdej broni i klasy dałoby się przyczepić-podstawowy karabin ISA podczas zoomowania w rękach dobrego gracza jest czasem bardziej skuteczny niż snajperka na zoomie x2.Snajper gdy się nie rusza jest całkowicie niewidoczny-dobrze,że gdy jesteśmy blisko,a on spudłuje to przerwa między strzałami trwa tak długo ,że chyba ślepy by go nie dobił :P

 

Zresztą w przeciwieństwie do innych gier nic w K2 nie stoi na przeszkodzie by samemu stworzyć serwer tylko z wybranymi broniami i klasami i tym samym wykluczyć jak wy to nazywacie "noobostwo"

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza

To sa dyskusje jak na forach WoW, ktora klasa jest przeszacowana ;)

 

Jednak wyobraz sobie sytuacje hipotetyczna dwoch blizniakow o identycznych umiejetnosciach, jeden ma shotguna a drugi co innego. Ktory ma wieksze szanse na lepszy wynik?

 

Pytanie pomocnicze - dlaczego tak duzo ludzi gra shotgunami? A moze jednak jest za latwo?

Odnośnik do komentarza
To sa dyskusje jak na forach WoW, ktora klasa jest przeszacowana ;)

 

Jednak wyobraz sobie sytuacje hipotetyczna dwoch blizniakow o identycznych umiejetnosciach, jeden ma shotguna a drugi co innego. Ktory ma wieksze szanse na lepszy wynik?

 

Pytanie pomocnicze - dlaczego tak duzo ludzi gra shotgunami? A moze jednak jest za latwo?

odpowiadam

 

Wszystko zależy od mapy ,trybu i ludzi na mapie więc jest tak jak powinno być w tych tytułach multiplayerowych fps.Uwierz mi ,że w pojedynku dwóch bliżniaków 1vs 1 jeden np z karabinem ,drugi z shogunem to na większości mapkach wygrałby ten pierwszy.... (skampi się w rogu jakiegoś okna w budynku i cię ściągnie bez problemu)

 

Problem jest wtedy gdy trafi się nam mała mapka i 32 ludzi okupujących jeden pokój-wtedy granaty,shotgun i bazooka to jedyne wyjście.GG trochę skopało sprawę z mapkami-serio praktycznie tylko mapka pustynna i rynek nadaje się do komfortowej gry w 32 osoby.

 

Ustaw sobie wyszukiwanie gier do 16 graczy,TDM i omijaj najciaśniejsze mapki wtedy zobaczysz ,że shotgun nie jest dobrą bronią.

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza
To sa dyskusje jak na forach WoW, ktora klasa jest przeszacowana ;)

 

Jednak wyobraz sobie sytuacje hipotetyczna dwoch blizniakow o identycznych umiejetnosciach, jeden ma shotguna a drugi co innego. Ktory ma wieksze szanse na lepszy wynik?

 

Pytanie pomocnicze - dlaczego tak duzo ludzi gra shotgunami? A moze jednak jest za latwo?

Zależy jak te bliźniaki daleko od siebie stoją. A shotgunami dużo ludzi gra dlatego, że mapy nadają się do gry shotgunem. Jedynie Pyrrus promuje snajperów i użytkowników standardowego Rifle'a(no może jakieś jeszcze mapy by się znalazały). W każdym razie większość to w dużej części małe, ciasne przestrzenie, w sam raz do gry shotgunem.

Odnośnik do komentarza

Gdyby te blizniaki graly 1 na 1 to ten z shotgunem by zdecydowanie wygral niezaleznie od mapy.

 

W rzeczywistej walce koles z karabinem maszynowym nawet w tunelu ma wieksze szanse niz z shotgunem. Z pistoletami maszynowymi powinien miec zblizone. Czas miedzy przeladowaniami shotguna nie rowna szans, gdyz by zabic pistoletem maszynowym przez mniej wiecej taki czas trzeba w goscia tluc (nie liczac headshota) tak by nie uciekl z lini ognia, z shotgunem wystarczy sie skupiac tylko w momencie wystrzalow. Co wiecej duzo latwiej trafic w glowe. MIeli poprawic lekki autoaim (zlikwidowac) na glowe, mam nadzieje ze choc to zniknelo.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...