Opublikowano 20 lutego 200916 l Oo. Wczoraj oglądałem film na DVD. Teraz włączam konsole i miga mi na czerwono sektor 4. Error E74. Konsola zdechła? Nigdy nie miałem żadnych problemów. Arcade, Falcon kupiony w styczniu 2008.
Opublikowano 20 lutego 200916 l Pikol: Jak już rozkręciłeś w południe to chyba już skończyłeś, powiedz czy dało radę ?
Opublikowano 20 lutego 200916 l Jak myslicie???? Też tak miałem normalna zwiecha na nic nie reagował musiałem jeszcze raz włączyć. Na pocieszenie teraz czeka w kartoniku na kuriera, który zawiezie go do serwisu na naprawe trzech czerwonych lampek. Tylko u mnie nie ma 3 lampek ,wkladam ta gre wchodzi ostatni sejw i obraz staje ,brak napisu ze cos jest z plyta ??zero rys!!!myslalem ze to wina ze plytka sie zle zgrala na hdka .??Nie wiem czy reklamowc konsole czy nie?,nie ma problemu daje w sklepie paragon i dostaje nowego od reki.Nie mieszkam w Polsce..co mi radziciie?? U mnie też nie było 3 lampek. A co do reklamacji to bym się chwili nawet nie zastanawiał i jezeli jest tak jak mówisz, a nie masz do sklepu 300 km. to wymieniaj. Normalnie jaja jak berety,wywalilem gre z dysku i gralem na innym sejwie<WCZESNIEJSZYM.I gra chodzi jak ta lala!!!widocznie tak jak myslalem wczesniej zle zainstalowala sie na hdku...ech ten nowy dasch <_<
Opublikowano 20 lutego 200916 l Cure. Z Far Cry mogłeś mieć save zbugowany, też tak miałem ;-) Niestety albo czekasz na łatke, albo przechodzisz od wczesniejszego save'a na jednym pociągnięciu - wybieraj :E
Opublikowano 20 lutego 200916 l Pikol: Jak już rozkręciłeś w południe to chyba już skończyłeś, powiedz czy dało radę ? Niestety, ale nie pomogło. do serwisu, nic innego. w ogole menu sie nie pojawia ani nic, tylko od razu ROD. Edytowane 20 lutego 200916 l przez Pikol
Opublikowano 20 lutego 200916 l Joł, konsola coś ostatnio często pokazuje mi "odtwórz DVD" mimo, że w środku znajduje się gra. Dzieje się tak z Viva Pinata i Forza 2. Z soul caliburem jeszcze nie miałem takich problemów. Co to oznacza, siada laser czy co? Mam to samo. Forza 2 i Viva piniata nie działają z płyty. Tzn działają ale wywala co jakis czas losowo "Cannot read disk". Moim zdaniem to wina NXe bo te dwie gry mam od dawna i wczesniej działały bez problemu. Joł, konsola coś ostatnio często pokazuje mi "odtwórz DVD" mimo, że w środku znajduje się gra. Dzieje się tak z Viva Pinata i Forza 2. Z soul caliburem jeszcze nie miałem takich problemów. Co to oznacza, siada laser czy co? Mam to samo. Forza 2 i Viva piniata nie działają z płyty. Tzn działają ale wywala co jakis czas losowo "Cannot read disk". Moim zdaniem to wina NXe bo te dwie gry mam od dawna i wczesniej działały bez problemu. I mnie to dopadło. Burnouta załapało dopiero za 5 razem... Pewnie trzeba będzie wysłać konsolę (zresztą tacka od dawna już się nie wysuwa bez "pomocy"). Nie ma co zwlekać, gwarancję mam do kwietnia. Nie wiem czy masz to samo co Jarken, Gooral (tzn. czy tacka nie wysuwa sie bez pomocy) ale u mnie to był pierwszy objaw psucia sie konsoli. Najpierw niewysuwajaca sie tacka, potem białe tło i "włóż płyte do konsoli" w różnych językach mimo, że płyta jest w napędzie (zaskakiwało dopiero po którymś razie), a potem to juz tylko RRoD. Takze nie wiem jak u Goorala, ale ty Jarken masz to samo co ja miałem z moją konsolą rok temu
Opublikowano 20 lutego 200916 l No i dobrze, niech padnie. I tak wytrzymała już ponad 1.5 roku Jeszcze przed końcem gwarancji pasuje ją oddać do serwisu.
Opublikowano 21 lutego 200916 l Ziomy, dzisiaj ni z gruchy ni z pietruchy zaczęły mi się dziać na obrazie z konsoli takie rzeczy (podłączona do monitora przez kabel VGA): albo takie (skaczące kropki i kreski + wszystko czerwone, elementy 2d wyglądają normalnie): lub takie skaczące kropki i kreski po całym ekranie jak w demie RE5 tudzież skaczące czerwone kropki i paski jak w Halo 3 Da się coś z tym zrobić czy już lepiej od razu dzwonić na serwis? Konsola to Falcon kupiony w maju 2008. Edytowane 21 lutego 200916 l przez Halcos
Opublikowano 21 lutego 200916 l Dziś zaliczyłem 3 diody( bubel z 2006r)to już 2 x360(1 z 2008)kilka prób za każdym razem 3diody. Odłączyłem kabel Component - włączyłem konsole i wyskoczyły 4 diody(wiadomo co znaczy) i gdy podłączyłem kabel to 3 diody zniknęły...dziwne ?? gram od 4 h. i wszystko ok.
Opublikowano 21 lutego 200916 l Ziomy, dzisiaj ni z gruchy ni z pietruchy zaczęły mi się dziać na obrazie z konsoli takie rzeczy (podłączona do monitora przez kabel VGA): (...) Da się coś z tym zrobić czy już lepiej od razu dzwonić na serwis? Konsola to Falcon kupiony w maju 2008. Daj odetchnąć konsoli, może na jakiś czas zniknie, ale pewnie bez serwisu się nie obędzie. Wszystko wskazuje, że niedługo odwiedzi Cię błąd E74.
Opublikowano 21 lutego 200916 l Ziomy, dzisiaj ni z gruchy ni z pietruchy zaczęły mi się dziać na obrazie z konsoli takie rzeczy (podłączona do monitora przez kabel VGA): (...) Da się coś z tym zrobić czy już lepiej od razu dzwonić na serwis? Konsola to Falcon kupiony w maju 2008. Daj odetchnąć konsoli, może na jakiś czas zniknie, ale pewnie bez serwisu się nie obędzie. Wszystko wskazuje, że niedługo odwiedzi Cię błąd E74. Może nawet tego samego dnia - jak mi A później już tylko parę tygodni czekania, wkurzania się itd. Ale szybko miną...
Opublikowano 21 lutego 200916 l Kilka razy co 2h dawałem konsoli ochłonąć i fakt, grafika przez chwilę wyglądała normalnie, ale za każdym razem kaszana na ekranie wracała po 5-10 minutach ;( Cóż począć, pozostaje serwis. Faken pisofszit.
Opublikowano 22 lutego 200916 l Niestety po ponad roku bez zawodnego dzialania klocek padl. wylaczyli mi prad w momenicie jak gralismy z panna w RB2, po jakims czasie wlaczyli, odpalilem x'a niestety wyskoczyl blad E74 i caly okrag swiecil sie na czerwono. Poodlaczalem kable od xboxa (hdmi i od zasilania) podlaczylem jeszcze raz tym razem E74 ale z palaca sie prawa dolna cwiartką. Probowalem sprawdzic na standartowym kablu zamiast hdmi - to samo. Czy jedyna teraz opcja to serwis?
Opublikowano 22 lutego 200916 l Jak to możliwe, że E74 i 4 diody? Sprawdź za kilka godzin czy dalej to jest możliwe. Swoją drogą - padająca konsola od braku prądu? - pff.
Opublikowano 22 lutego 200916 l tak jak mowie na poczatku caly okrag. pozniej juz tylko dolna cwiartka zaraz zerkne a jak nie to idzie na gware i juz
Opublikowano 22 lutego 200916 l Ziomy, dzisiaj ni z gruchy ni z pietruchy zaczęły mi się dziać na obrazie z konsoli takie rzeczy (podłączona do monitora przez kabel VGA): Da się coś z tym zrobić czy już lepiej od razu dzwonić na serwis? Konsola to Falcon kupiony w maju 2008. Popraw kabel od strony konsoli. A jeśli to nie pomoże - cóż pewnie niedługo wywali jakis fajny komunikat. Edytowane 22 lutego 200916 l przez Gooralesko
Opublikowano 22 lutego 200916 l Ziomy, dzisiaj ni z gruchy ni z pietruchy zaczęły mi się dziać na obrazie z konsoli takie rzeczy (podłączona do monitora przez kabel VGA): Da się coś z tym zrobić czy już lepiej od razu dzwonić na serwis? Konsola to Falcon kupiony w maju 2008. Popraw kabel od strony konsoli. A jeśli to nie pomoże - cóż pewnie niedługo wywali jakis fajny komunikat. No i wykrakaliście Dzisiaj włączyłem konsolę i zamigała jedna czerwona dioda, a na ekranie pokazał się błąd E74. Czas na serwis.
Opublikowano 1 marca 200916 l kurde a ja dzisiaj złapałem E73.... dzwonić na serwis?? pierwszy raz będe reklamował..... samą konsole wysłać bez kabli itd... .I ile sie czeka 2 tygodnie ?? z góry dzięki za pomoc.
Opublikowano 1 marca 200916 l odczekaj jakis czas, jak znow wywali to dzwonisz - co do reszty pytan masz FAQ
Opublikowano 2 marca 200916 l ok zadzwoniłem dzisiaj i dostałem takiego oto emaila : Serdecznie dziekujemy za kontakt z Centrum Obslugi Klienta XBOX. Panstwa zlecenie zostanie niezwlocznie przekazane do naszego Serwisu. W miedzyczasie prosimy o zapoznanie sie z ponizszymi informacjami: Oferujemy trzy warianty transportu konsoli do naszego Serwisu: List przewozowy wyslany droga elektroniczna na adres email · Otrzymuja Panstwo email z zalacznikiem w postaci listu przewozowego, który nalezy wydrukowac. Nastepnie prosimy o zastosowanie sie do zalaczonych instrukcji. · W przypadku nie otrzymania wiadomosci email z zalaczonym listem przewozowym w przeciagu 24 godzin, prosimy o sprawdzenie filtru Spam konta mailowego lub folderu Wiadomosci-Smieci. Jezeli mimo tego nie odnajda Panstwo wiadomosci email, prosimy o ponowny kontakt z naszym Serwisem, w celu sprawdzenia poprawnosci zapisu Panstwa adresu email w naszym systemie i ponowne przeslanie go droga elektroniczna · Konsole nalezy nastepnie odpowiednio zapakowac i zabezpieczyc na czas transportu do Serwisu. Po zakonczonej naprawie badz wymianie konsoli, jak równiez w przypadku wysylki jakichkolwiek akcesoriów, zostana one zapakowane w nasze firmowe opakowanie · Na zewnetrznej stronie przesylki prosimy umiescic adres zwrotny oraz numer Klienta List przewozowy dostarczony przez Kuriera · W przeciagu 1-3 dni od momentu zlozenia zamówienia otrzymaja Panstwo list przewozowy dostarczony przez Kuriera · Do tego czasu bardzo prosimy o zapakowanie przesylki i przygotowanie jej do odbioru · Kurier firmy przewozowej UPS zglosi sie do Panstwa po odbiór przesylki z wydrukowanym listem przewozowym, który naklei na Panstwa paczke, a nastepnie zabierze przesylke · Konsole nalezy odpowiednio zapakowac i zabezpieczyc przed uszkodzeniami na czas transportu. Po zakonczonej naprawie badz wymianie konsoli, jak równiez w przypadku wysylki jakichkolwiek akcesoriów, zostana one zapakowane w nasze firmowe opakowanie · Na zewnetrznej stronie przesylki prosimy umiescic adres zwrotny oraz numer Klienta List przewozowy dostarczony wraz z bezplatnym opakowaniem · Otrzymuja Panstwo bezplatne opakowanie wraz z listem przewozowym i wszelkimi niezbednymi instrukcjami dotyczacymi wysylki konsoli Nazwa firmy przewozowej: Numer referencyjny przesylki: · Za pomoca numeru referencyjnego listu przewozowego moga Panstwo monitorowac swoja przesylke na podanej ponizej stronie (Aktywacja numeru przewozowego moze potrwac do 24 godzin). Dalsze kroki: · prosimy odlaczyc twardy dysk (nie dotyczy systemu Core). Dokladne instrukcje znajda Panstwo na stronie stronie internetowej pod nizej podanym adresem:http://support.microsoft.com/kb/906204/pl · jesli Panstwa konsola posiada specjalna wersje panelu przedniego, prosimy o zastapienie go panelem standardowym. Dokladne instrukcje znajda Panstwo na stronie internetowej:http://support.microsoft.com/kb/907331/pl · prosimy równiez o nie pozostawianie gier lub innych plyt w napedzie konsoli · Dokladne instrukcje znajda Panstwo na naszej stronie internetowej pod nizej podanym adresem:http://support.microsoft.com/kb/906935/pl · Jesli sa Panstwo posiadaczami oryginalnego XBOX, prosimy o skorzystanie z nastepujacej strony:http://support.microsoft.com/kb/817396/pl Czego nalezy unikac: · prosimy o nie umieszczanie na przesylce tresci typu: XBOX lub Microsoft · prosimy o nie uzywanie do przesylki oryginalnych opakowan konsoli XBOX w celu wyslania jej do naszego Serwisu. Oryginalne opakowania nie podlegaja zwrotowi · prosimy o nie wysylanie do naszego Serwisu zadnych plyt, dysków twardych, kabli AV, padów, jak równiez innych akcesoriów do konsoli XBOX, chyba ze otrzymaja Panstwo wyrazna prosbe ze strony naszych Konsultantów Zmiana adresu: · zmiany adresu sa mozliwe jedynie przed przekazaniem Panstwa zlecenia do naszego Serwisu. Wszelkie zmiany adresu zgloszone po zlozeniu zlecenia nie beda akceptowane Monitorowanie naprawy: · najprostszym i najszybszym sposobem monitorowania przesylki jest wejscie na witryne http://service.xbox.com/servicesignin.aspx. Po zalogowaniu, prosimy o wybranie urzadzenia i sprawdzenie aktualnego stanu naprawy Czas trwania naprawy Panstwa konsoli po otrzymaniu jej przez nasz Serwis to 2-3 tygodnie. Serdecznie dziekujemy za Panstwa cierpliwosc i zaufanie, którym obdarzyli Panstwo nasz Serwis. Jednoczesnie zapewniamy Panstwa, iz dolozymy wszelkich staran, aby naprawic konsole i odeslac ja do Panstwa w jak najszybszym terminie. Ta wiadomosc email zostala wyslana droga automatyczna. Prosimy nie wysylac wiadomosci zwrotnej na ten adres email. Gdzie tu sie znajduje ten list przewozowy który należy wydrukować?? czy może dostane go w nastepnym mejlu ,niby sa jakieś 2 załączniki ale to jest ten sam mejl co powyżej tylko w formie txt i pdfu
Opublikowano 2 marca 200916 l Otrzymuja Panstwo email z zalacznikiem w postaci listu przewozowego, który nalezy wydrukowac. Nastepnie prosimy o zastosowanie sie do zalaczonych instrukcji. W przypadku nie otrzymania wiadomosci email z zalaczonym listem przewozowym w przeciagu 24 godzin, prosimy o sprawdzenie filtru Spam konta mailowego lub folderu Wiadomosci-Smieci. Jezeli mimo tego nie odnajda Panstwo wiadomosci email, prosimy o ponowny kontakt z naszym Serwisem, w celu sprawdzenia poprawnosci zapisu Panstwa adresu email w naszym systemie i ponowne przeslanie go droga elektroniczna Tak trudno uważnie przeczytać?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.