Skocz do zawartości

360tka Siadła i Wstać Nie Chce...


Rekomendowane odpowiedzi

Jak myslicie????

Też tak miałem normalna zwiecha na nic nie reagował musiałem jeszcze raz włączyć. Na pocieszenie teraz czeka w kartoniku na kuriera, który zawiezie go do serwisu na naprawe trzech czerwonych lampek.

Tylko u mnie nie ma 3 lampek ,wkladam ta gre wchodzi ostatni sejw i obraz staje ,brak napisu ze cos jest z plyta ??zero rys!!!myslalem ze to wina ze plytka sie zle zgrala na hdka .??Nie wiem czy reklamowc konsole czy nie?,nie ma problemu daje w sklepie paragon i dostaje nowego od reki.Nie mieszkam w Polsce..co mi radziciie?? :huh:

U mnie też nie było 3 lampek. A co do reklamacji to bym się chwili nawet nie zastanawiał i jezeli jest tak jak mówisz, a nie masz do sklepu 300 km. to wymieniaj.

Normalnie jaja jak berety,wywalilem gre z dysku i gralem na innym sejwie<WCZESNIEJSZYM.I gra chodzi jak ta lala!!!widocznie tak jak myslalem wczesniej zle zainstalowala sie na hdku...ech ten nowy dasch <_<

Odnośnik do komentarza
Joł,

konsola coś ostatnio często pokazuje mi "odtwórz DVD" mimo, że w środku znajduje się gra. Dzieje się tak z Viva Pinata i Forza 2. Z soul caliburem jeszcze nie miałem takich problemów.

 

Co to oznacza, siada laser czy co?

Mam to samo. Forza 2 i Viva piniata nie działają z płyty. Tzn działają ale wywala co jakis czas losowo "Cannot read disk". Moim zdaniem to wina NXe bo te dwie gry mam od dawna i wczesniej działały bez problemu.

 

 

Joł,

konsola coś ostatnio często pokazuje mi "odtwórz DVD" mimo, że w środku znajduje się gra. Dzieje się tak z Viva Pinata i Forza 2. Z soul caliburem jeszcze nie miałem takich problemów.

 

Co to oznacza, siada laser czy co?

Mam to samo. Forza 2 i Viva piniata nie działają z płyty. Tzn działają ale wywala co jakis czas losowo "Cannot read disk". Moim zdaniem to wina NXe bo te dwie gry mam od dawna i wczesniej działały bez problemu.

 

I mnie to dopadło. Burnouta załapało dopiero za 5 razem... Pewnie trzeba będzie wysłać konsolę (zresztą tacka od dawna już się nie wysuwa bez "pomocy"). Nie ma co zwlekać, gwarancję mam do kwietnia.

Nie wiem czy masz to samo co Jarken, Gooral (tzn. czy tacka nie wysuwa sie bez pomocy) ale u mnie to był pierwszy objaw psucia sie konsoli. Najpierw niewysuwajaca sie tacka, potem białe tło i "włóż płyte do konsoli" w różnych językach mimo, że płyta jest w napędzie (zaskakiwało dopiero po którymś razie), a potem to juz tylko RRoD. Takze nie wiem jak u Goorala, ale ty Jarken masz to samo co ja miałem z moją konsolą rok temu

Odnośnik do komentarza

Ziomy, dzisiaj ni z gruchy ni z pietruchy zaczęły mi się dziać na obrazie z konsoli takie rzeczy (podłączona do monitora przez kabel VGA):

 

img1370.jpg

 

img1368.jpg

 

albo takie (skaczące kropki i kreski + wszystko czerwone, elementy 2d wyglądają normalnie):

 

img1351.jpg

 

lub takie skaczące kropki i kreski po całym ekranie jak w demie RE5

 

img1359.jpg

 

tudzież skaczące czerwone kropki i paski jak w Halo 3

 

img1349.jpg

 

 

Da się coś z tym zrobić czy już lepiej od razu dzwonić na serwis? Konsola to Falcon kupiony w maju 2008.

Edytowane przez Halcos
Odnośnik do komentarza
Ziomy, dzisiaj ni z gruchy ni z pietruchy zaczęły mi się dziać na obrazie z konsoli takie rzeczy (podłączona do monitora przez kabel VGA):

 

(...)

 

 

Da się coś z tym zrobić czy już lepiej od razu dzwonić na serwis? Konsola to Falcon kupiony w maju 2008.

 

Daj odetchnąć konsoli, może na jakiś czas zniknie, ale pewnie bez serwisu się nie obędzie. Wszystko wskazuje, że niedługo odwiedzi Cię błąd E74.

 

Odnośnik do komentarza
Ziomy, dzisiaj ni z gruchy ni z pietruchy zaczęły mi się dziać na obrazie z konsoli takie rzeczy (podłączona do monitora przez kabel VGA):

 

(...)

 

 

Da się coś z tym zrobić czy już lepiej od razu dzwonić na serwis? Konsola to Falcon kupiony w maju 2008.

 

Daj odetchnąć konsoli, może na jakiś czas zniknie, ale pewnie bez serwisu się nie obędzie. Wszystko wskazuje, że niedługo odwiedzi Cię błąd E74.

 

Może nawet tego samego dnia - jak mi ;) A później już tylko parę tygodni czekania, wkurzania się itd. Ale szybko miną...;)

Odnośnik do komentarza

Niestety po ponad roku bez zawodnego dzialania klocek padl. wylaczyli mi prad w momenicie jak gralismy z panna w RB2, po jakims czasie wlaczyli, odpalilem x'a niestety wyskoczyl blad E74 i caly okrag swiecil sie na czerwono. Poodlaczalem kable od xboxa (hdmi i od zasilania) podlaczylem jeszcze raz tym razem E74 ale z palaca sie prawa dolna cwiartką. Probowalem sprawdzic na standartowym kablu zamiast hdmi - to samo.

Czy jedyna teraz opcja to serwis?

Odnośnik do komentarza
Ziomy, dzisiaj ni z gruchy ni z pietruchy zaczęły mi się dziać na obrazie z konsoli takie rzeczy (podłączona do monitora przez kabel VGA):

 

Da się coś z tym zrobić czy już lepiej od razu dzwonić na serwis? Konsola to Falcon kupiony w maju 2008.

Popraw kabel od strony konsoli. A jeśli to nie pomoże - cóż pewnie niedługo wywali jakis fajny komunikat.

Edytowane przez Gooralesko
Odnośnik do komentarza
Ziomy, dzisiaj ni z gruchy ni z pietruchy zaczęły mi się dziać na obrazie z konsoli takie rzeczy (podłączona do monitora przez kabel VGA):

 

Da się coś z tym zrobić czy już lepiej od razu dzwonić na serwis? Konsola to Falcon kupiony w maju 2008.

Popraw kabel od strony konsoli. A jeśli to nie pomoże - cóż pewnie niedługo wywali jakis fajny komunikat.

No i wykrakaliście ;) Dzisiaj włączyłem konsolę i zamigała jedna czerwona dioda, a na ekranie pokazał się błąd E74. Czas na serwis.

Odnośnik do komentarza

ok zadzwoniłem dzisiaj i dostałem takiego oto emaila :

 

Serdecznie dziekujemy za kontakt z Centrum Obslugi Klienta XBOX. Panstwa zlecenie zostanie niezwlocznie przekazane do naszego Serwisu. W miedzyczasie prosimy o zapoznanie sie z ponizszymi informacjami:

 

 

 

Oferujemy trzy warianty transportu konsoli do naszego Serwisu:

 

 

 

List przewozowy wyslany droga elektroniczna na adres email

 

· Otrzymuja Panstwo email z zalacznikiem w postaci listu przewozowego, który nalezy wydrukowac. Nastepnie prosimy o zastosowanie sie do zalaczonych instrukcji.

 

· W przypadku nie otrzymania wiadomosci email z zalaczonym listem przewozowym w przeciagu 24 godzin, prosimy o sprawdzenie filtru Spam konta mailowego lub folderu Wiadomosci-Smieci. Jezeli mimo tego nie odnajda Panstwo wiadomosci email, prosimy o ponowny kontakt z naszym Serwisem, w celu sprawdzenia poprawnosci zapisu Panstwa adresu email w naszym systemie i ponowne przeslanie go droga elektroniczna

 

· Konsole nalezy nastepnie odpowiednio zapakowac i zabezpieczyc na czas transportu do Serwisu. Po zakonczonej naprawie badz wymianie konsoli, jak równiez w przypadku wysylki jakichkolwiek akcesoriów, zostana one zapakowane w nasze firmowe opakowanie

 

· Na zewnetrznej stronie przesylki prosimy umiescic adres zwrotny oraz numer Klienta

 

List przewozowy dostarczony przez Kuriera

 

· W przeciagu 1-3 dni od momentu zlozenia zamówienia otrzymaja Panstwo list przewozowy dostarczony przez Kuriera

 

· Do tego czasu bardzo prosimy o zapakowanie przesylki i przygotowanie jej do odbioru

 

· Kurier firmy przewozowej UPS zglosi sie do Panstwa po odbiór przesylki z wydrukowanym listem przewozowym, który naklei na Panstwa paczke, a nastepnie zabierze przesylke

 

· Konsole nalezy odpowiednio zapakowac i zabezpieczyc przed uszkodzeniami na czas transportu. Po zakonczonej naprawie badz wymianie konsoli, jak równiez w przypadku wysylki jakichkolwiek akcesoriów, zostana one zapakowane w nasze firmowe opakowanie

 

· Na zewnetrznej stronie przesylki prosimy umiescic adres zwrotny oraz numer Klienta

 

 

 

List przewozowy dostarczony wraz z bezplatnym opakowaniem

 

· Otrzymuja Panstwo bezplatne opakowanie wraz z listem przewozowym i wszelkimi niezbednymi instrukcjami dotyczacymi wysylki konsoli

 

Nazwa firmy przewozowej:

 

Numer referencyjny przesylki:

 

· Za pomoca numeru referencyjnego listu przewozowego moga Panstwo monitorowac swoja przesylke na podanej ponizej stronie (Aktywacja numeru przewozowego moze potrwac do 24 godzin).

 

Dalsze kroki:

 

· prosimy odlaczyc twardy dysk (nie dotyczy systemu Core). Dokladne instrukcje znajda Panstwo na stronie stronie internetowej pod nizej podanym adresem:http://support.microsoft.com/kb/906204/pl

 

· jesli Panstwa konsola posiada specjalna wersje panelu przedniego, prosimy o zastapienie go panelem standardowym. Dokladne instrukcje znajda Panstwo na stronie internetowej:http://support.microsoft.com/kb/907331/pl

 

· prosimy równiez o nie pozostawianie gier lub innych plyt w napedzie konsoli

 

· Dokladne instrukcje znajda Panstwo na naszej stronie internetowej pod nizej podanym adresem:http://support.microsoft.com/kb/906935/pl

 

· Jesli sa Panstwo posiadaczami oryginalnego XBOX, prosimy o skorzystanie z nastepujacej strony:http://support.microsoft.com/kb/817396/pl

 

 

 

Czego nalezy unikac:

 

· prosimy o nie umieszczanie na przesylce tresci typu: XBOX lub Microsoft

 

· prosimy o nie uzywanie do przesylki oryginalnych opakowan konsoli XBOX w celu wyslania jej do naszego Serwisu. Oryginalne opakowania nie podlegaja zwrotowi

 

· prosimy o nie wysylanie do naszego Serwisu zadnych plyt, dysków twardych, kabli AV, padów, jak równiez innych akcesoriów do konsoli XBOX, chyba ze otrzymaja Panstwo wyrazna prosbe ze strony naszych Konsultantów

 

 

 

Zmiana adresu:

 

· zmiany adresu sa mozliwe jedynie przed przekazaniem Panstwa zlecenia do naszego Serwisu. Wszelkie zmiany adresu zgloszone po zlozeniu zlecenia nie beda akceptowane

 

 

 

Monitorowanie naprawy:

 

· najprostszym i najszybszym sposobem monitorowania przesylki jest wejscie na witryne http://service.xbox.com/servicesignin.aspx. Po zalogowaniu, prosimy o wybranie urzadzenia i sprawdzenie aktualnego stanu naprawy

 

Czas trwania naprawy Panstwa konsoli po otrzymaniu jej przez nasz Serwis to 2-3 tygodnie.

 

Serdecznie dziekujemy za Panstwa cierpliwosc i zaufanie, którym obdarzyli Panstwo nasz Serwis. Jednoczesnie zapewniamy Panstwa, iz dolozymy wszelkich staran, aby naprawic konsole i odeslac ja do Panstwa w jak najszybszym terminie. Ta wiadomosc email zostala wyslana droga automatyczna. Prosimy nie wysylac wiadomosci zwrotnej na ten adres email.

 

Gdzie tu sie znajduje ten list przewozowy który należy wydrukować?? czy może dostane go w nastepnym mejlu ,niby sa jakieś 2 załączniki ale to jest ten sam mejl co powyżej tylko w formie txt i pdfu :(

Odnośnik do komentarza
Otrzymuja Panstwo email z zalacznikiem w postaci listu przewozowego, który nalezy wydrukowac. Nastepnie prosimy o zastosowanie sie do zalaczonych instrukcji. 

 

W przypadku nie otrzymania wiadomosci email z zalaczonym listem przewozowym w przeciagu 24 godzin, prosimy o sprawdzenie filtru Spam konta mailowego lub folderu Wiadomosci-Smieci. Jezeli mimo tego nie odnajda Panstwo wiadomosci email, prosimy o ponowny kontakt z naszym Serwisem, w celu sprawdzenia poprawnosci zapisu Panstwa adresu email w naszym systemie i ponowne przeslanie go droga elektroniczna

 

Tak trudno uważnie przeczytać?

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...