Skocz do zawartości

Final Fantasy XV


Pawel_S5

Rekomendowane odpowiedzi

Nieważne czy robią grę dla hardkorowcow czy casuali, ważne czy gra będzie dobra :) nie ukrywajmy, taką dziesiatka to był konkretnie casualowy tytuł, to już trzynastka sprawiala więcej problemow. A jednak, X jest do dziś uwielbiane.

 

Wcoaz jestem dobrej myśli. Pierwszego listopada i grudnia mają dawać nowe informacje.

Odnośnik do komentarza

Nie licząc snesowych Finali to main game był zawsze prosty, jeśli będą odpowiednie atrakcje doadatkowe to nie widzę powodów do narzekań.
Jestem dobrej myśli jeśli chodzi o  XV. Square ma u mnie carte blanche w tej generacji.

Zresztą w dużej mierze od powodzenia tej odsłony zależy rynek jrpg (tych mniej niszowych).
Nie sprzeda się to pewnie prędko nie ujrzymy nowego projektu o podobnej skali.

P.S
Mają plusa ode mnie za odwzorowanie projektu goblina stworzonego przez Amano. W zasadzie 1 do 1, z jego szkicami <3

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Nowe info:

 

Director Hajime Tabata showed more of Final Fantasy XV behind closed doors Paris Games Week today.

The video footage was reported to include no combat or cutscenes, just Noctis and company exploring vast locations including a forest. Enemy designs seemed to be highly inspired by Yoshitaka Amano’s Final Fantasy work. French fansites attending the event relay that at one point you can see chocobos in the wild and that there is a fishing minigame. It also looks like the team will try to include Japanese voice acting in the overseas versions.

 

 

 

Fajnie że będą chocobosy i minigierki :D I fajnie że będzie japoński va, bo nie wyobrażam sobie grać w zlokalizowaną wersję, przyzwyczaiłem się do japońskich głosów.

Odnośnik do komentarza

czemu? nie marudze zbytnio na tego finala wbrew pozorom czekam i trzymam kciuki by im wyszedl bo jego sukces i odbior wsrod graczy bedzie sporo znaczyc dla przyszlosci square i japonskich devow i ich podejscia do duzych konsol i gier aaa bo na razie sie bunkruja coraz bardziej na rynku przenosnym

 

jrpg w starym stylu to bedzie zaden ale moze wyjdzie przynajmniej ciekawy i grywalny lekki action game z jakimis elementami rpg w duzym otwartym srodowisku

Odnośnik do komentarza

Też wierzę, zresztą nie ukrywajmy dla S-E to w dużej części być albo nie być dla tej marki (na zachodzie).

Btw.
A propos tej całej paniki z trzymaniem przycisków. No ja akurat ciągłego klepania X mam jednak trochę dość. Serio po FFX kciuk mnie boli. Szczególnie po farmieniu luck sp i fortune sp.  Jeśli rzeczywiście będzie wykorzystanie quasi-gambitów i odpowiednia warstwa taktyczna to będę w pełni zadowolony.

Odnośnik do komentarza

Gdy tak chłopaki majestatycznie jadą tym samochodem, to wygląda to lepiej niż w jakiejkolwiek obecnej ścigałce.

Zasadniczo cenię FF. Liczę na świetną grę i mam nadzieję, że się nie przeliczę, jak przy FF XIII.
FF8 tak bardzo mi się podobało, że aż zaliczyłem ją dwukrotnie. Dziewiątka miała swój urok. Wraz z takim FF X, TTT, GT3 nadeszła na PS2 nowa jakość. Sama gra także świetna. FF XII również niezwykle mi przypadła do gustu.
FF XIII to był spory zawód. Od postaci bez krzty charyzmy (Snow był jeszcze ok), poprzez miałką fabułę, kończąc na udziwnionym designie (ostatnia plansza, to Wipeout w czystej formie, behemoty w spodniach, dramat).
Sympatyczny system walki oraz kosząca grafika mu nie pomogły.

FF XV zapowiada się wręcz kapitalnie. Strona wizualna to istny majstersztyk. Nastawiony na akcję system walki również znajdzie zwolenników, a prezentuje się konkretnie. No i ten behemot, który w czerep zebrał ognistą kulą. Miazga.
Jeszcze niech wrzucą jakąś reedycje Omega Weapona z FF8 i będzie komplet.

Tylko niech się nie wygłupiają i znowu nie przekładają o lata premiery....

Odnośnik do komentarza

o_O łooooogien te filmiki

True. Szkoda, że cała gra miała tak bardzo wyboistą drogę produkcji, ale jeśli koniec końców to ma tak wyglądać, to chyba nie będę narzekał. Teraz tylko trzymać kciuki za ogólnoświatową premierę w grudniu 2015 (na pewno w to celują).

 

P.S

Przy tym settingu marzy mi się jakiś rodzaj monster areny umiejscowiony w odpowiedniku rzymskiego Koloseum.

No i w ogóle parę endgame'owych wyzwań/secretów (pewnie będą).

Odnośnik do komentarza

Muzykę komponuje Yoko Shimomura. Co do broni, jako że system przewiduje tzw. weapon deck (kontekstowo wybierana broń z wybranej puli) oraz broń główną, to stawiam na jednak całkiem duży wybór ekwipunku. Ulepszanie / crafting  też pewnie będzie. Najbardziej jestem ciekaw systemu rozwoju postaci, czy postawią na bardziej dowolny, czy jednak bardziej "po szynach". Główny bohater to w końcu będzie Jack of all trades,  magia, walka, summony (podobno), teleportacja, więc może postawią na sporą customizację atrybutów i zdolności.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...