Skocz do zawartości

Battlefield: Bad Company


Rutran

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 845
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pograłem w pełną wersje i nasuwa mi się jedyna słuszna ocena dla gry Battlefield Bad Company. Jest to najlepsza strzelanina jaka do tej pory wyszła w dziejach gier FPS. Pamiętajmy że jeśli mowa o tym gatunku to tutaj liczy się najbardziej tryb multiplayer. Argumentów przemawiających za słusznością tego poglądu jest ogromna ilość. Programiści z DIGITAL ILLUSIONS CREATIVE ENTERTAINMENT przystępując do produkcji Bad Company zadali sobie jedno podstawowe pytanie, które brzmiało: "co możemy zrobić, aby wnieść gameplay na wyższy bardziej interaktywny poziom, odchodząc od utartych schematów, znacząco wpłynąć na rozgrywke ?". Odpowiedzią na to pytanie jest powstanie silnika Frostbite, zaimplementowanie Destrukcji, która będzie wpływała na wygląd otoczenia oraz gameplay tzw. "taktyczna destrukcja". Należy zaznaczyć, że owa dewastacja otoczenia nie jest wrzucona na siłe i zrobiona dla samej destrukcji, tak jak jest to w innych grach, tylko jak najbardziej wpływa na gameplay.

 

Tryb Singleplayer jest bardzo urozmaicony, dynamiczny, nieliniowy, zabawny. Akcja toczy się na dużych przestrzeniach, z ogromnym widokiem na horyzont, bogatych w detale, przepełnionych roślinnością i różnego rodzaju budynkami oraz konstrukcjami (większość można zniszczyć). Do dyspozycji gracza oddane zostały pojazdy lądowe (hummer, ciężarówki, czołgi i inne), łodzie i helikopter oraz masa broni. Misje nie są liniowe, to jest ogromna zaleta, można je przechodzić na różne sposoby, jest spora swoboda w działaniu. W takim cod 4 wszystko jest mega skryptem od początku do końca. Większość gier które się pojawiają są to tzw. "korytarze" to ulubiony schemat wszystkich niekreatywnych programistów i ciekawe jest to dlaczego te gry zbierają wysokie noty za totalne uproszczenie (rozgrywke w "korytarzu") i skrypty. Tkwią w starych rozwiązaniach znanych z przed wielu lat.

Bad Company przełamuje utarte schematy.

 

Tryb Multiplayer w Bad Company jest wybitny ze względu na urozmaicone mapy, na których otoczenie ulega destrukcji, która wpływa kolosalnie na wygląd otoczenia oraz gameplay, sytuacja na wirtualnym polu bitwy zmienia się dynamicznie. Starcia 24 graczy są intensywne, niepowtarzalne, urozmaicone za sprawą ton arsenału w postaci pojazdów, czołgów, łodzi, helikopterów, działek, różnych klas postaci i broni. W tej grze oprócz manualnego strzelania liczy się pomysł i jego skuteczne wdrożenie podczas starcia. Gra jest nakierowana na rozgrywke w teamie, zorganizowanej grupie. Tryb Gold Rush sprawuje się świetnie, dzięki niemu wszystkie mapy są grywalne. Ogólnie na temat akcji i różnych patentów obserwowanych podczas rozgrywki można pisać książki.

Multiplayer ma ogromny potencjał. Na uznanie zasługuje ogromna praca wykonana przez programistów i testerów z DICE, ponieważ wprowadzili powiew swieżości do gier i cała ta destrukcja, mechanika, fizyka, grafika, efekty eksplozji, dymu, uczucia uczestnictwa w batalii spisuje się świetnie wszystko jest spięte w zgraną całość.

Battlefield Bad Company ma najlepszy, najefektowniejszy tryb multiplayer w dziejach gier.

Edytowane przez Rutran
Odnośnik do komentarza
Po 1 naucz się pisać, a po 2 nie (pipi) farmazonów. Dostajemy go normalnie za 25 level!

 

Niestety kolega BoroBoro ma rację. Za 25 poziom dostajemy bronie które są odblokowane w wersji Gold. FN2000 to broń z promocji "Find all five". Podobno wystarczy miec zarejestrowane demo i pełną wersje BF:BC to się odblokuje. Niestety nie mam jeszcze swojej kopi więc nie moge sprawdzic napewno. W teori na stronce Find all Five napisane jest że trzeba zarejestrowac dwie gry z serii Battlefield.

Odnośnik do komentarza
Czy w pełnej wersji trupy znikają tak po chamsku jak w demie ,jestem na to uczulony. Denerwuje mnie to jak podjeżdzamy do wioski prujemy ze wszystkiego co mamy wszyscy zabici ,wpadamy i tam sterylnie żadnych zwłok ani rozwalonych drzew ,klimatu jak w COD brak.

 

Nie no, niektórzy to mnie poprostu roz.pier.da.lają, to zwłoki znikąją, to nie ma łusek jak w commando z arnoldem, no totalna kicha. Do du.py z taką grą. Są pewne granice w narzekaniu ale nie wszyscy malkontenci je widzą.

Odnośnik do komentarza

mnie co strtasznie denerwuje w tej grze to snajperka, strzelam w kolesia 3 razy a on nadal sobie biegnir, to troche wkurzające no i ten helikopter w poprzednikm batelfildzie latało sie o wiele lepiej, a grafika ie jest az tak piekna jak by sie moglo wydawac, nie powiem jest zielono, bogato na mapkach, ale tekstury nie powalają wyglądem i wiem co pisze bo gram na full hd a nie na zwyklym TV, oczywiscie to moja tylko opinia ale juz w CoD4 lepiej mi sie gralo a o battlefildzie 2 juz nie wspomne, mapka z dema gdzie był most rządzi do dziś !!! (oczywiscie grałem w pełną ale nie pamietam jak sie ona nazywa a wiem ze w demie była )

 

Edytowane przez WildFirePL
Odnośnik do komentarza

WildFirePL ze snajperki trzeba umieć strzelać. Jest mase innych broni i klas jest coś dla każdego do wyboru do koloru. Temat helikoptera omawiany był w tym temacie, osobiście robiłem porównanie z Modern Combat i wyszło że w Bad Company lepiej wypada za całokształt. Sterowanie jest bardziej precyzyjne i jak we wszystkim trzeba wprawy. Grafika stoi na wysokim poziomie, tekstury w większości też. Przy ocenianiu grafiki należy brać pod uwage takie czynniki jak ogromny zasięg terenu, mase obiektów na ekranie, poligonów, destrukcje otoczenia, efekty w postaci eksplozji, dymu, oświetlenia itd.

To nie jest "korytarz" tak jak w większości gier.

Mapa z mostem w Modern Combat to Bridge Too Far i była to jedna z najczęściej granych map, ogólnie średnia, gracze lubili kampować ze snajperką, (sporo wysokich obiektów i cała mapa widoczna prawie jak na dłoni).

Rządził to Backstab.

Jak ci się lepiej gra w inne gry to w nie graj. Na swoim full hd.

Odnośnik do komentarza
Mocniejsze snajperki zabijają bo dwóch trafieniach, nawet najsłabsze jednym headshotem, choć same headshoty są nieco dziwnie naliczane czasem.

 

 

primo najslabsze snajperki(te ciche)nie zabijaja 1 headshotem,

due dobilem do 25 l(tych broni juz nie trzeba unlockowac creditem od razu sa) i mam dosyc gra fajna chociaz sie bardzo szybko nudzi moim zdaniem tryb gr jest tylko przecietny i brakuje jakiegos urozmaicenia...wiekszosc broni jest zbedna moze po 2 z kazdej klasy sa godne uwagi, a najlepsza snajperka zablokowana:/ zal... po 100 paru meczach mam wrazenie ze dzieje sie ciagle to samo-sposobow ataku i obrony mimo ze moze byc duzo to jednak zawsze skuteczne sa podobne do siebie...brak map mocno zroznicowanych jak oasis gdzie mamy kazdy etap w zupelnie innym stylu i miejscami te glupie ograniczenia na mapach ktore uniemozliwiaja zajscie z innej str..modern combat mi sie tak nie nudzil/\tyle

Odnośnik do komentarza

lista zmian jakie wprowadzi DICE w paczu

* Clan support/private rooms/team chat

* Auto balancing on servers

* Continued support against stats exploits

* VOIP issue on PS3 (working with Sony on this)

* Squads might be split up when joining a server as a squad. This is due to team balancing in the games that are being joined, and usually resolves itself in round 2.

no i oczywiscie tryb qonquest

 

swiatowy ladeboard bfa zaszczytne 3 miejsce

http://www.mygamercard.net/leaderboard.php...p;x=41&y=10

Edytowane przez BoroBoro
Odnośnik do komentarza
lista zmian jakie wprowadzi DICE w paczu

* Clan support/private rooms/team chat

* Auto balancing on servers

* Continued support against stats exploits

* VOIP issue on PS3 (working with Sony on this)

* Squads might be split up when joining a server as a squad. This is due to team balancing in the games that are being joined, and usually resolves itself in round 2.

no i oczywiscie tryb qonquest

 

swiatowy ladeboard bfa zaszczytne 3 miejsce

http://www.mygamercard.net/leaderboard.php...p;x=41&y=10

 

 

..dosyc malo malo zmian bledow w grze jest znacznie wiecej sam moge podac w sterowaniu kilka ciekawe jedynie conquest i auto balancing.

..co to za leader board gdzie masz tysiace 1 miejsc bzdura...powinno liczyc chociaz date wklepania dla mnie cale te punkty ms sa o kant d.... zabawa dla dzieci k 1-8 lepiej sie pochwalcie leaderem multi...

Odnośnik do komentarza
Gość Maiden
Pograłem w pełną wersje i nasuwa mi się jedyna słuszna ocena dla gry Battlefield Bad Company. Jest to najlepsza strzelanina jaka do tej pory wyszła w dziejach gier FPS. Pamiętajmy że jeśli mowa o tym gatunku to tutaj liczy się najbardziej tryb multiplayer. Argumentów przemawiających za słusznością tego poglądu jest ogromna ilość. Programiści z DIGITAL ILLUSIONS CREATIVE ENTERTAINMENT przystępując do produkcji Bad Company zadali sobie jedno podstawowe pytanie, które brzmiało: "co możemy zrobić, aby wnieść gameplay na wyższy bardziej interaktywny poziom, odchodząc od utartych schematów, znacząco wpłynąć na rozgrywke ?". Odpowiedzią na to pytanie jest powstanie silnika Frostbite, zaimplementowanie Destrukcji, która będzie wpływała na wygląd otoczenia oraz gameplay tzw. "taktyczna destrukcja". Należy zaznaczyć, że owa dewastacja otoczenia nie jest wrzucona na siłe i zrobiona dla samej destrukcji, tak jak jest to w innych grach, tylko jak najbardziej wpływa na gameplay.

 

l

 

Kupiłem, pograłem i powiem tyle: Guzik prawda - Taki poziom destrukcji był w Red Faction 8 lat temu. Oni nie zrobili nic innowacyjnego.

Popisali się po prostu świetną reklamą.

 

Co więcej tryb multiplayer bynajmnije nie jest rewelacyjny, bronie są źle wyważone, część map zaprojektowana bardzo topornie, przesadnie duży autoaim, bugi, momentami przedziwne kolizje, dziwnie zachowujące się pojazdy, różne udziwnienia (50 naboi w magazynku od AK47 o_O?) itp.

 

Dalej mi się wymieniać nie chcę. Bardzo, ale to bardzo się zawiodłem na tym tytule. A szkoda bo wiązałem z nim ogromne nadzieje.

 

 

 

WildFirePL ze snajperki trzeba umieć strzelać. Jest mase innych broni i klas jest coś dla każdego do wyboru do koloru. Temat helikoptera omawiany był w tym temacie, osobiście robiłem porównanie z Modern Combat i wyszło że w Bad Company lepiej wypada za całokształt. Sterowanie jest bardziej precyzyjne i jak we wszystkim trzeba wprawy. Grafika stoi na wysokim poziomie, tekstury w większości też.

 

 

Cóż, nieskromnie Ci powiem, że nigdy nie miałem problemu ze strzelaniem ze snajperek, w tej grze też nie mam i Wildfere ma całkowitą racje. Słabsze snajperki potrafią irytować jak mało co. Dwa razy trzeba niekiedy strzelić w przeciwnika nim ten nam pokaże buty. A to skandal, coś takiego nie powinno mieć miejsce, tym bardziej przy użyciu tak potężnych broni.

 

A tekstury (jeżeli się na nie z bliska popatrzeć) są k-o-s-z-m-a-r-n-e. PSX jak w mordę strzelił - Ale to akurat, przy tak ogromnych mapach jest całkowicie zrozumiałe.

Edytowane przez Maiden
Odnośnik do komentarza

Maiden jeśli gra Ci się nie podoba i zawiodłeś się to w nią nie graj proste. Cały twój post odczytuje jako marudzenie i szukanie dziury w całym. Nie ma gier idealnych. Twierdzisz że gra nie jest innowacyjna ja się z tym twierdzeniem nie zgadzam. Poziom destrukcji w Bad Company biorąc pod uwage rozbudowane mapy, mase obiektów, które ulegają destrukcji, oraz efekty towarzyszące owym działaniom to coś nowego, nie spotykanego na taką skale w innej multiplayerowej grze. Porównywanie do Red Faction z przed kilku ładnych lat to nieporozumienie.

W Bad Company jest taktyczna destrukcja. Może czepiaj się gier, które nie mają wcale interakcji z otoczeniem np. CoD 4 tam to dopiero miałbyś o czym pisać.

 

Multiplayer wiadomo nie każdemu przypadnie do gustu, ze względu na nowy tryb Gold Rush.

Gra jest trudna i nie każdy ogarnia. Trzeba dobrze poznać mapy. Autoaim można wyłączyć w opcjach. Bronie są wyważone i jest ich sporo do wyboru, każdy może coś dla siebie wybrać. Gra jest zbalansowana. Jeśli mowa o błędach to będą poprawki.

 

Porównywanie tekstur do poziomu z PSX to jest nieporozumienie. Czasem są mniej urodziwe, ale większość to wzór. To co osiągneli wizualnie programiści w Bad Company w trybie multiplayer biorąc pod uwagę ogromny rozmach podczas batalii to MAJSTERSZTYK.

Jeśli jesteś takim bacznym obserwatorem tekstur w grach to może zobacz jakie słabe są w CoD 4 i to opisz.

 

Ideału gry nie ma i nigdy nie będzie, to jest gra, a nie rzeczywistość, czy aż tak trudno to zrozumieć. Bad Company jest nowym projektem, wielkim przedsięwzięciem i wyzwaniem dla programistów. Wiadomo, że czasem może coś nie zagrać jak należy, ale trzeba oddać uznanie ludziom z DICE, bo naprawde udało im się osiągnąć zamierzony cel.

 

Maiden jeśli jesteś tak krytycznie nastawiony do Bad Company to może zakasaj rękawy i sam zrób gre na podobnym, albo lepszym poziomie. I wtedy ją ocenimy.

Edytowane przez Rutran
Odnośnik do komentarza

bardzo dobra wypowiedz.Kiedy tylko wyjdzie ten upragniony patch nareszcie dostaniemy prywatne servery balansowanie teamów i możliwośc grania meczy klanowych może jeszcze poprawią to strzelanie pamiętam że w becie wystarczył 1 strzał ze snajperki żeby zabić a teraz odbiera 90 hp no i gdyby był większe obrażenia broni gra była by cudowna ( tak 5 strzałów z m16 zeby zabic )

Edytowane przez BoroBoro
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...