Skocz do zawartości

Procedura serwisowa X360


Rekomendowane odpowiedzi

zadzwoń do siedziby UPSu w twoim mieście i zamów kuriera żeby przyjechał po paczke jeśli "nalepkę" na paczkę mailem to ją wydrukuj i przylep do kartonu z konsolą (nie wysyłaj w oryginalnym pudle bo go nie dostaniesz z powrotem), a jak kurier ma przywieść nalepkę to sie zapytaj o to w UPSie (ja drukowałem to nie wiem ;) )

Odnośnik do komentarza
Śmiać się czy płakać? Oni wszystko tłumaczą przez telefon. Chyba że czekałeś na połączenie z infolinią trzymając telefon przy uchu :lol: , albo może mówili po Arabsku?

 

Śmiać się czy płakać? Przecież kilka postów wyżej napisał, że nie rejestrował konsoli przez telefon, bystrzaku :lol:, albo może on napisał po arabsku?

Odnośnik do komentarza

Panne Monike z infolinii bym z miejsca zwolnił. Dostałem w sobote RRODa, dzis dzwonie a ta na dziendoberek do mnie jakiego koloru jest dioda na zasilaczu gdy włącze konsole ? o_O .... pozatym sie dowiedziałem ze gwarancja sie skończyła w Lutym 2008 (pierwszy moj Xbox360 zakupiłem w listopadzie 2006 wiec niewiem jak to jest możliwe) ale mam sie nie przejmowac gdyz na RROD są 3 lata (ale pocieszenie) troche śmieszne gdyż w listopadzie dostałem nowego XO z Serwisu łącznie z pismem w którym pisze ze gwarancja została mi odnowiona. Pozatym ona mi kuriera załatwi (juz sie zaczynam obawiać). Chyba zadzwonie jeszcze raz na infolinie mając nadzieje, że połączy mnie z bardziej kumatą osobą.

Odnośnik do komentarza

Lucek wiem ze z zasilaniem tez może być kłopot i wtedy konsola również nas w swój sposób diodami o tym informuje co również Monice powiedzialem. Krzyś oczywiście ze jej to powiedziałem bo niezłego szokera dostałem jak mi powiedziała ze gwara mi sie w lutym skończyła. Nawet pismo oficjalne z MS jej przeczytałem. "To niestety nie działa w tą strone" tyle z jej "strony" .... to ja juz niewiem ... Monika właśnie pokazała mi ze niepotrzebnie przez 18 lat uczyłem sie angielskiego. "Renewed varranty" czy jak to sie pisze to chyba na polski "Odnowiona gwarancja".

Odnośnik do komentarza

Mam do Was pytanie, wysłałem konsole do naprawy w zeszłym tygodniu w poniedziałek 06.10.2008. Konsola dojechała do Microsoftu 2 dni później, lecz ciągle na stronie Microsoftu jest status: Oczekiwanie na urządzenie w centrum serwisowym. Dziwne jest to że na stronie UPS przedwczoraj pojawił się wpis że przesyłka poszła do Urzędu Celnego w LANGENHAGEN. Czy to jest normalne? Możecie mi podpowiedzieć jak to było w waszym przypadku ? Poniżej wstawiam zrzuty pulpitu ze strony UPS i Microsoftu.

 

p.s. Na infolinii Microsoftu niczego się nie dowiedziałem na temat naprawy mojego X.

 

th_ups1.jpg th_micro.jpg

 

Odnośnik do komentarza

Moja konsola trafiła do nich wg. UPS 24.09.2008.

Po chyba 4-5 dniach status zmienił się na "otrzymaliśmy konsolę". 30.09.2008 pojawił się mail z informacją o wysyłce zwrotnej.

Tego samego dnia na stronie monitoringu paczki wpis o przekazaniu do urzędu celnego.

Prawdopodobnie dzisiaj wyślą Ci konsolę. Niestety czasem zdarza się, że nie aktualizują oni statusu naprawy.

Edytowane przez honor
Odnośnik do komentarza
Moja konsola trafiła do nich wg. UPS 24.09.2008.

Po chyba 4-5 dniach status zmienił się na "otrzymaliśmy konsolę". 30.09.2008 pojawił się mail z informacją o wysyłce zwrotnej.

Tego samego dnia na stronie monitoringu paczki wpis o przekazaniu do urzędu celnego.

Prawdopodobnie dzisiaj wyślą Ci konsolę. Niestety czasem zdarza się, że nie aktualizują oni statusu naprawy.

 

Kurde to u mnie jakoś inaczej najpierw cło a dziś zmieniło się info na stronie Microsoftu na: Urządzenie odebrane w centrum serwisowym – Otrzymaliśmy konsolę., a myślałem że sobie przez weekend pogram (właśnie kupiłem Assassin's Creed) :cierpienie:

 

Odnośnik do komentarza
a myślałem że sobie przez weekend pogram (właśnie kupiłem Assassin's Creed) :cierpienie:

a ja TNA ... konsola juz od dziś na serwisie jest , na stronie UPS napisali ze nie dostarczyli paczki i wraca do mnie O_O przeżyłem szokera i zadzwoniłem na infolinie, pani PAULINA (ludzie jaka zajedwabista kobitka) bardzo kumająca o co chodzi (przy okazji Pozdrawiam :* ) rozwiała mi wszystkie moje obawy. Także teraz czekam na powrót konsoli.

Odnośnik do komentarza

Dobra. Jutro mam zamiar zadzwonić do MSu w celu zgłoszenia walniętego napędu w mojej konsoli. I mam parę pytań:

 

1)Konsolę mam zapakować po prostu w karton? Zabezpieczyć to jakoś? Folia bąbelkowa, styropian or smthn?

2)Czy mogę mego xboxa zarejestrować przez internet czy tylko via telefon?

 

Przepraszam, że truję, ale wolę się upewnić :P.

Odnośnik do komentarza

Już zarejestrowałem w necie :P. Jutro czeka mnie rozmowa z Panią Konsultantką. Jakieś rady? Reklamuję napęd, więc o czym ściemnić dodatkowo? Póki co planuję powiedzieć, że FIFĘ mi kompletnie konsola skopała, Rock Band częściowo i parę płytek z muzyką. Dodatkowo czasami nie chodzą mi gry, które bez problemu śmigają u kumpla (ściema tylko z cd z muzyką ;)).

Odnośnik do komentarza

Koledzy mam szybkie i proste pytanie. Mam X360 Arcade, konsola mam miesiace, posiałem gdzies paragon. Czy moge jakos nadal zachowac gwarancje??

 

A i drugie pytanie. Kupiłem jakis czas temu od Goldiego z forum Mass Effect, gra była nowa w folii. No i po około dwóch godzinach grania zawsze w tym samym miejscu zawiesza mi sie gra, tzn. pojawia sie informacja ze nie moze przeczytac plyty... Czy moge to reklamowac w MS??

Edytowane przez OsciBosci
Odnośnik do komentarza

Przed chwilą dzwoniłem do Microshitu, i Pani Monika, zapytała kiedy kupowałem konsole. Powiedziałem że w listopadzie 2006, a ona mi na to że nie mam juz prawie gwary :huh: :o . Ale podobno gwarancja na RoD jest na 3 lata, tak?? Poprosiła mnie o foto paragonu na maila, i mają do mnie dzwonić. Współczuje osobom, które mają konsole tak jak ja, czyli prawie 2 lata

Odnośnik do komentarza

Ja kupowałem rok temu i też przed chwilą rozmawiałem z Panią Moniką. Wszystko przyjemnie, próbowała mi wcisnąć, że "nasza konsola jest bardzo wrażliwa i gdy stoi na podłodze albo niestabilnej powierzchni to wystarczy jakiś większy bas czy coś żeby napęd rysował" :D. Jutro ma być u mnie kurier. Wszystko szybko, sprawnie i przyjemnie póki co.

Odnośnik do komentarza
Ja kupowałem rok temu i też przed chwilą rozmawiałem z Panią Moniką. Wszystko przyjemnie, próbowała mi wcisnąć, że "nasza konsola jest bardzo wrażliwa i gdy stoi na podłodze albo niestabilnej powierzchni to wystarczy jakiś większy bas czy coś żeby napęd rysował" :D. Jutro ma być u mnie kurier. Wszystko szybko, sprawnie i przyjemnie póki co.

Oni do do Ciebie kuriera przyślą??

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...