Opublikowano 20 października 200816 l Nie. Gwarancja door 2 door, więc oni sami wysyłają kuriera do Ciebie i on sam wie gdzie potem wrócić . Wszystko za darmo. Przynajmniej dla klienta.
Opublikowano 20 października 200816 l Zawsze lepiej zadzwonić osobiście i umówić się z kurierem na konkretną datę. Numery telefonów masz na stronie UPS.
Opublikowano 21 października 200816 l :pifpaf: Ehh... Pani Monika, zapytała się od kiedy mam X'a, powiedziale że od listopada 2006, i kazała mi przesłać zdjęcie dowodu zakupu. Przesłałem. Dzisiaj dzwonie, a ona mi mówi że jeszcze mail nie doszedł, bo mają jakieś tam braki w personelu, ale powiedziala że on najprawdopodobniej jest w siedzibie, ale nie doszedł do ludzi, którzy są za to odpowiedzialni, i kazała mi czekać do końca tygodnia :solo: Zadzwonie później, jak będzie jakaś inna osoba i może ona mi pomoże. Ja chce tylko naprawić konsole, bo MAM jeszcze gwarancje, czy tak dużo chce ?? Ehh.. Polska...
Opublikowano 21 października 200816 l Monika to żal.pl strasznie jedzie ze schematami, mówi tylko to co w instrukcji napisane. Nic od siebie.
Opublikowano 21 października 200816 l Jak zadzwonie gdzieś o 14:00 to bedzie ktoś inny przy telefonie ??
Opublikowano 21 października 200816 l Monika to żal.pl strasznie jedzie ze schematami, mówi tylko to co w instrukcji napisane. Nic od siebie. Mani, to nie sex telefon ;]
Opublikowano 21 października 200816 l Ja praktycznie wszystko dogadałem z panią Moniką . Wczoraj dzwoniłem pierwszy raz, dzsiaj do godz. 17:00 ma być u mnie kurier. A z kim się rozmawia to chyba od niczego nie zależy. Dzwoniłem raz, rozmawiałem z Pauliną, kazali mi zadzwonić za chwilę, bo jakaś awaria, zadzwoniłem za 10 min. i rozmawiałem z Moniką.
Opublikowano 21 października 200816 l Ja praktycznie wszystko dogadałem z panią Moniką . Wczoraj dzwoniłem pierwszy raz, dzsiaj do godz. 17:00 ma być u mnie kurier. A z kim się rozmawia to chyba od niczego nie zależy. Dzwoniłem raz, rozmawiałem z Pauliną, kazali mi zadzwonić za chwilę, bo jakaś awaria, zadzwoniłem za 10 min. i rozmawiałem z Moniką. Ale zrozum. Ja kupiłem konsole 20.11.2006 roku. Według nich juz nie mam gwary, ale powiedzieli żebym przeslał im na maila paragon i mam czekac na ich telefon
Opublikowano 21 października 200816 l Ja praktycznie wszystko dogadałem z panią Moniką . Wczoraj dzwoniłem pierwszy raz, dzsiaj do godz. 17:00 ma być u mnie kurier. A z kim się rozmawia to chyba od niczego nie zależy. Dzwoniłem raz, rozmawiałem z Pauliną, kazali mi zadzwonić za chwilę, bo jakaś awaria, zadzwoniłem za 10 min. i rozmawiałem z Moniką. Ale zrozum. Ja kupiłem konsole 20.11.2006 roku. Według nich juz nie mam gwary, ale powiedzieli żebym przeslał im na maila paragon i mam czekac na ich telefon A 'stare' konsole nie miały przypadkiem rocznej (+ rok niezgodności jak kupowałeś na paragon) gwary?
Opublikowano 21 października 200816 l A 'stare' konsole nie miały przypadkiem rocznej (+ rok niezgodności jak kupowałeś na paragon) gwary? Nie. Po prostu m$ na podstawie daty produkcji nieraz określa swój "okres gwarancyjny". Kupił widocznie leżak magazynowy i kobieta zażyczyła sobie o ksero dowodu zakupu, bo gwarancja liczy się od daty zakupu. I są to dwa lata (3 na RoD), niezależnie od konsoli (tym pierwszym wydłużono okres gwarancyjny).
Opublikowano 21 października 200816 l Nie ma co się kłócić ^_^ . Ale skoro jest 3 lata na RoD, to czemu chcą dowód zakupu??
Opublikowano 22 października 200816 l Konsola wyszla w listopadzie 2005 (rok pozniej premiera PL) i 3 latka minely
Opublikowano 24 października 200816 l Pytanko - Potrzebny jest paragon, czy wystarczy im tylko to kiedy konsola była wyprodukowana? (nie mam paragonu)
Opublikowano 24 października 200816 l Pytanko - Potrzebny jest paragon, W zależności od daty produkcji twojej konsoli. Zazwyczaj nie jest potrzebny ale im bliżej końca gwarancji, tym częściej m$ zaczyna prosić o kopię dowodu sprzedaży.
Opublikowano 25 października 200816 l Ja jak dzwoniłem do nich to nawet się nie pytali o paragon. Pewnie dlatego, że wcześniej zarejestrowałem już konsolę i podane było, że jeszcze jest gwarancja. Z mojej strony takie pytanko: czy serwis MSu działa w weekendy? Chodzi mi o ten we Frankfurcie. Jest szansa, że w poniedziałek odeślą konsolę, jeżeli dostali ją w piątek?
Opublikowano 27 października 200816 l Takie pytanko: jeżeli po wpisaniu nr sprawy i kodu pocztowego na stronie xbox.com wyświetla mi się, że nie ma takiego zlecenia to znaczy że co? Edytowane 27 października 200816 l przez qb3k
Opublikowano 4 listopada 200816 l no ja przed chwilą zgłosiłem awarie na infolinii... przyjęte, a jutro ma być kurier. zobaczymy jak spisze się cała ta machina. szkoda tylko ze juz leci do mnie GoW 2 z Australii wiec jak dojdzie to pewnie sobie przez jakis czas nie pogram... EDIT: aaa konsole kupilem 19.11.2006, wiec troche pozno sie zorientowalem ze trzeba do serwisu oddawac ale najwazniejsze ze zmiescilem sie w terminie.. EDIT 2: powiedzcie ze Pani Monika jest pół-Polką... zabójczo sie z nią rozmawia... : " ołhkej a teraz moshna sapakowac konsolkę" Edytowane 4 listopada 200816 l przez opall
Opublikowano 4 listopada 200816 l Serwis na 5 . Wszystko trwało dokładnie 2 tygodnie, zgłaszałem napęd rysujący płyty, dostałem nową konsolę. Wersja z 24.06.2008r., napęd BenQ, bez HDMI. Bez żadnych problemów. A propos Benka- nie jest wcale taki cichy. Tak samo buczy jak mój stary Hitachi.
Opublikowano 9 listopada 200816 l Jak to jest z wysyłaniem sprawnych konsol które "niby" mają 3 diody? Próbował ktoś takiego numeru? W serwisie faktycznie sprawdzają usterki, czy widząc stary napęd (hitachi) wymieniają wszystko od ręki?
Opublikowano 9 listopada 200816 l @ grykom... wiesz trudno powiedziec jak jest z tym sprawdzaniem... moj x360 rysowal plyty raz na jakis czas i sie zawieszal raz na jakis czas.... w nieregularnych odstepach raz bylko to 2 razy dziennie, a czasem raz na dwa tygodnie... myslisz ze jak to sprawdza w dwa dni na serwisie?? daje do myslenia... chociaz ROD to wyskakuje od razu jak sie wlacza konsole prawda??
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.