Skocz do zawartości

Procedura serwisowa X360

Featured Replies

Opublikowano

Już mi przyszła konsola :P Zajęło im to jakieś 11 dni :P

Konsola działa jak należy,tylko trochę jest inny dźwięk przy włączaniu konsoli,tacka też wydaje trochę inny dźwięk :)

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Wyświetleń 108,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Hej ,   moja konsola dotarła do serwisu w piatek 5 czerwca a już we wtorek 9 czerwca została wysłana spowrotem. Czy to możliwe że tylko 2 dni robocze leżała w serwisie??? Czy coś jest nie tak...??

  • Jasnowidzów nie szukam, może Tobie kolego by się przydał. Zapytałem żeby się dowiedzieć czy inni też mieli konsole tak szybko naprawione. Na infolinie już wcześniej zadzwoniłem ale powiedzieli że nic

  • Bardzo dziekuje:)

Opublikowano

Halleluja!

 

Nareszcie się coś ruszyło. Po długich bojach zadzwoniła dzisiaj do mnie Pani i powiedziała, że mail z paragonem doszedł, gwarancja ważna i wszystko jest ok. Teraz tylko czekam na list przewozowy, pogonie ups'a i papa maleństwo do Frankfurtu.

Mam nadzieję, że się za wcześnie nie cieszę...

 

By Kath (jak zwykle nie zauważyłam, że się Sat zalogował, grrrrr!!!)

Edytowane przez MrSatan

Opublikowano

Stało się. Padł napęd. Konsola działa ale nie czyta płyt. Ale mniejsza o to. :angry:

 

Otóż wczoraj zadzwoniłem na infolinię MS. Kilka minut wcześniej zarejestrowałem konsolę poprzez internet. I tu psikus: pisze, że gwarancja dobiegła końca w kwietniu 2008 roku. Tyle, że kupiłem ją w grudniu 2007. Data produkcji to wrzesień 2007. Więc nawet licząc od daty produkcji od września do kwietnia to raptem 8 miesięcy. Wytłumaczyłem to panu z infolinii, więc poprosił abym wysłał skan paragonu. Fajnie, tylko że paragon ze sklepu dla idiotów wyblakł, literki wyparowały - w tej chwili jest to dosłownie pusta kartka papieru. Oprócz pieczątki "towar wydano". No ale nic. Pan z infolinii poprosił abym jednak wysłał, może coś się da odczytać. No i wysłałem Odpowiedzi dalej nie ma. Normalnie parodia, spisek, podstęp i ruski cyrk. :wallbash:

Opublikowano
Stało się. Padł napęd. Konsola działa ale nie czyta płyt. Ale mniejsza o to. :angry:

 

Otóż wczoraj zadzwoniłem na infolinię MS. Kilka minut wcześniej zarejestrowałem konsolę poprzez internet. I tu psikus: pisze, że gwarancja dobiegła końca w kwietniu 2008 roku. Tyle, że kupiłem ją w grudniu 2007. Data produkcji to wrzesień 2007. Więc nawet licząc od daty produkcji od września do kwietnia to raptem 8 miesięcy. Wytłumaczyłem to panu z infolinii, więc poprosił abym wysłał skan paragonu. Fajnie, tylko że paragon ze sklepu dla idiotów wyblakł, literki wyparowały - w tej chwili jest to dosłownie pusta kartka papieru. Oprócz pieczątki "towar wydano". No ale nic. Pan z infolinii poprosił abym jednak wysłał, może coś się da odczytać. No i wysłałem Odpowiedzi dalej nie ma. Normalnie parodia, spisek, podstęp i ruski cyrk. :wallbash:

 

Poczytaj kilka postów wcześniej - u mnie ten sam problem.

Opublikowano

Tez mam taki paragon - jak sie pobawi rozjasnianiem,itp to mozna lekko dostrzec "Konsola Arcade"...

 

Taka mala prosba - jesli ktos ma paragon w dobrej jakosci kiedy zakupil konsole Arcade na poczatku 2k8 to niech wysle PW ja postawie piwo (czyt. przeleje te 0,99zl na tescowe ;):P) joke, dam na lepsze :P)

Opublikowano

Dlatego na takie sprzęty najlepiej brać fakturę. Może ona być normalnie wystawiona na osobę prywatną, nie tylko na firmę.

Edytowane przez grykom

Opublikowano

też kiedyś miałem problem z brakiem paragonu (tez akurat z MM), powiedziałem kiedy zakupiłem sprzęcior i mialem duplikat paragonu w ciągu 15 minut...także to akurat jest do załatwienia...

Edytowane przez bigbird

Opublikowano

Gorzej jesli konsola jest z innego miasta, wygrana w konkursie oraz jakiegos numeru paragonu sie nie da odczytac czy tez niewiadomo kiedy zostala zakupiona

Opublikowano
też kiedyś miałem problem z brakiem paragonu (tez akurat z MM), powiedziałem kiedy zakupiłem sprzęcior i mialem duplikat paragonu w ciągu 15 minut...także to akurat jest do załatwienia...

 

Jeśli tak jest, to idę jutro do Carrefura i mówię, że moją 2 letnią konsolę zakupiłem pół roku temu i mi na nią wystawią nowy paragon tak ? To taka niekończąca się gwarancja ?

Opublikowano

Ja niestety wlasnie wysyłałem paragon, wiec nie wiem czy by to przeszlo... chyba, ze jakos zmienisz nr paragonu czy cus :P

Edytowane przez MrSatan

Opublikowano

Ja wysłałem wyblakły - czyt. pusty. Więc jakby coś to może by przeszło. Tylko że jak na razie nie dostałem żadnej odpowiedzi. Jak jutro też nie będzie to dzwonie jeszcze raz, a wcześniej skocze do sklepu dla idiotów, może uda się wyciągnąć od nich paragon <_<

Opublikowano

Gdybym był naprawdę zdesperowany przerobiłbym zdjęcie paragonu w PS xD

Opublikowano
Ja wysłałem wyblakły - czyt. pusty. Więc jakby coś to może by przeszło. Tylko że jak na razie nie dostałem żadnej odpowiedzi. Jak jutro też nie będzie to dzwonie jeszcze raz, a wcześniej skocze do sklepu dla idiotów, może uda się wyciągnąć od nich paragon <_<

 

Dzwoń codziennie, dobrze radzę. Paragon wysłany 5 stycznia, odebrany dziś... dopiero dziś sprawa się ruszyła... więc dzwoń i przypominaj się ile wlezie!

 

Opublikowano
I to jest chamstwo z ich strony. To po co oficjalnie sprzedają urządzenia do grania po sieci? Przecież u nas to nie powinno zadziałać? Zarabiają na nas i jeszcze mają nas gdzieś. Brawo.
Te nie marudź, bo zawsze może być gorzej i jak na prośbę użytkownika Kroolik zablokują nam dostęp do XBL (po IP) to wtedy będzie się działo.

 

I jeszcze pytanko: jak to jest z darmowym miesiącem Golda na odzyskanym tagu?

Bo konsola mi kiedyś padła (a w tym wątku pełno podobnych osób), kupiłem nową, odzyskałem taga i mam Silver i gram na zdrapkach. Ale zdrapki kończą się 28 lutego i zastanawiam się czy Golda dostanę tylko na nowy GT? Czy może wystarczy "zmienić" subskrypcję i wtedy gold wskoczy?

Edytowane przez Arek_

Opublikowano

Przed chwilą dzwoniłem jeszcze raz. Odebrał Pan Rafał i okazał się nieco bardziej kumaty niż poprzedni. Otóż poinformował mnie, po wcześniejszym skontaktowaniu się z działem "czytania maili", że sprawa jest w toku i jutro do 15:00 powinienem otrzymać telefon zwrotny. Zapytałem też o kwestię gwarancji i pan powiedział, że ich system nie wie kiedy konsola została sprzedana, więc sam przyjmuje datę zakończenia gwarancji. Więc taki system sobie przyjmie że gwarancja się skończyła po 5 miesiącach i robią się problemy... Paranoja.

Opublikowano
Przed chwilą dzwoniłem jeszcze raz. Odebrał Pan Rafał i okazał się nieco bardziej kumaty niż poprzedni. Otóż poinformował mnie, po wcześniejszym skontaktowaniu się z działem "czytania maili", że sprawa jest w toku i jutro do 15:00 powinienem otrzymać telefon zwrotny. Zapytałem też o kwestię gwarancji i pan powiedział, że ich system nie wie kiedy konsola została sprzedana, więc sam przyjmuje datę zakończenia gwarancji. Więc taki system sobie przyjmie że gwarancja się skończyła po 5 miesiącach i robią się problemy... Paranoja.

 

Sam jutro lepiej zadzwoń.. mi mówili, że się następnego dnia skontaktują, potem, że do końca tygodnia, potem, że w kolejnym tygodniu... i tak w kółko...

Notabene, Ci z działu mailowego to lenie patentowane. ;P

 

Opublikowano

U mnie tez pierwszy zgrzyt ...

dzwonilem w piatek zeby zglosic usterke, kuriera do dzis nie ma wiec dzwonie jeszcze raz i mi powiedzieli ze "nie wiedza jak to sie stalo ale wogole moje zgloszenie nie zostalo wyslane do ups. Kolezanka ktora odbierala Pana telefon musiala cos zle zrobic ..." Jak dla mnie to troche niepowazne

No nic- przeprosili i obiecali kuriera do piatku.

 

Opublikowano

cholera, zorientowałem się że nie napisałem na paczce numeru przewozowego, czy jak mu tam. Serwis MS bedzie mogl miec problemy z rozpoznaniem czyja to konsola? Probuję się dodzwonić na infolinię ale cały czas słyszę sygnał zajętości.

 

o adresach w obie strony nie zapomnialem

Edytowane przez ChOomik

Opublikowano
Przed chwilą dzwoniłem jeszcze raz. Odebrał Pan Rafał i okazał się nieco bardziej kumaty niż poprzedni. Otóż poinformował mnie, po wcześniejszym skontaktowaniu się z działem "czytania maili", że sprawa jest w toku i jutro do 15:00 powinienem otrzymać telefon zwrotny. Zapytałem też o kwestię gwarancji i pan powiedział, że ich system nie wie kiedy konsola została sprzedana, więc sam przyjmuje datę zakończenia gwarancji. Więc taki system sobie przyjmie że gwarancja się skończyła po 5 miesiącach i robią się problemy... Paranoja.

 

Sam jutro lepiej zadzwoń.. mi mówili, że się następnego dnia skontaktują, potem, że do końca tygodnia, potem, że w kolejnym tygodniu... i tak w kółko...

Notabene, Ci z działu mailowego to lenie patentowane. ;P

 

 

Przed chwilą sam się o tym przekonałem. Wczoraj zapewniano mnie, że dzisiaj do 15:00 się ze mną skontaktują, oczywiście nikt nie zadzwonił. Zadzwoniłem ja i tym razem poinformowano mnie, że zajmie to około tygodnia. Znając moje szczęście to za tydzień stwierdzą, że z paragonu nie da się nic odczytać i wszystko przedłuży się o miesiąc. Gold się marnuje, konsola zbiera kurz a ja tracę nerwy. :wallbash:

Opublikowano

My dzwoniliśmy po dwa razy dziennie, naciskając, opieprzając i każąc zostawiac notatki przy zgłoszeniu, żeby się panowie pośpieszali. Jedyna rada - truć im dupę aż komuś się sprzykrzy i pchnie sprawę dalej. Tydzień zajeło, ale dziś niesiemy paczkę do UPSu.

Opublikowano

Bądź twardy! I walcz o swoje! Bo inaczej z nimi się nie da niestety...

 

Golda w Polsce nie ma, więc dla nich to żaden argument :(

 

Tak się z Satem zastanawialiśmy, czy te krótkie terminy gwarancji w systemie to nie jest specjalny zabieg M$. No bo kiedyś na piękne oczy można było w sumie konsolę wysłać, więc niejedna osoba z tego korzystała. Więc się wycwanili, w systemie koniec gwary, więc chcąc nie chcąc musisz przysłać paragon bo inaczej z naprawy nici... :/

Opublikowano

ale wielu (w tym ja) pisało tutaj że bez problemowo się to odbywało w 10-14 dni, bez wysyłania paragonów, ja im powiedziałem niech mi oni kuriera przyślą już do domu i był na drugi dzień roboczy przed południem (już 2x tak miałem i 2x bez problemowo w 11dni konsola w domu).

Opublikowano

No cóż, a druga połowa ludzi (w tym my) ma te problemy - czyli coś się jednak dzieje - a czy jest to błąd systemu, źle pokazujący datę końca gwarancji, czy celowe działanie mające za zadanie potwierdzanie zakupu, nikt nie wie...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.