Skocz do zawartości

Procedura serwisowa X360


Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieje, że może to być ten topic :)

Ja mam problem z padem. Dziś sobie gram i po chwili wcisnął mi sie guzik ''Y' w ogóle nie odbija tak jak na początku. Na szczęscie da się grać, ale trzeba w niego walić :/ Moje pytanie musze go koniecznie rozkręcić, czy po jakimś czasie sam się nastawi?

 

edit: odstawilem go na 5minut aby napisac post a teraz patrze i jest juz raczej wszytsko ok haha dziwne moze gumka sie musiala nastawic

Edytowane przez Fuji
Odnośnik do komentarza

mam pytanko jeszcze, wydrukowałem tą etykiete elektroniczną nakleiłem na paczke i tyle wystarczy?? bo w mejlu od xbox support jeszcze pisze cos takiego : " Na zewnetrznej stronie przesylki prosimy umiescic adres zwrotny oraz numer Klienta" czyli jeszcze musze pisać na paczce znowu swój adres i numer klienta ?? (przecież mój adres jest na tej etykicie którą drukowałem)

 

edit. numer klienta widze że jest na tej etykiecie dopier teraz zauważyłem :)

Edytowane przez deek
Odnośnik do komentarza

Wrócił do mnie xbox po tyg. i dwóch dniach. Dostałem inną konsolę, zupełnie nowa obudowa ale naklejka z tymi samymi numerkami (fajnie bo stara była już trochę porypana od noszenia w plecaku :D ) a zaznaczyli że wymienili tylko płytę główną i napęd, teraz chodzi cichutko. Po raz kolejny nie mam zastrzeżeń do pracy serwisu i UPS.

Edytowane przez wujakamil
Odnośnik do komentarza
Wrócił do mnie xbox po tyg. i dwóch dniach. Dostałem inną konsolę, zupełnie nowa obudowa ale naklejka z tymi samymi numerkami (fajnie bo stara była już trochę porypana od noszenia w plecaku :D ) a zaznaczyli że wymienili tylko płytę główną i napęd, teraz chodzi cichutko. Po raz kolejny nie mam zastrzeżeń do pracy serwisu i UPS.

Do mnie niedługo wróci konsola (wysłałem pierwszy raz. padła po ponad 1,5 roku). Również przyznaje, ze serwis i UPS działają bezbłędnie :D Kuriera miałem w czwartek a dziś już odesłali do mnie 360-tkę. Spodziewam się jednak, że na następną awarię nie będę długo czekał...

Odnośnik do komentarza
Gość Maiden

Ważne pytanie: Właśnie zaliczyłem piątego RoD'a. Padła mi jednak trzecia konsola.

 

W serwisie odmówiono mi "prezentu" pocieszenia mówiąc, że takie przysługują od momentu trzeciej naprawy tej samej konsoli.

Awanturować się jutro dalej z managerem czy odpuścić?

Odnośnik do komentarza
24. Co powinienem znaleźć w paczce gdy dostanę konsolę z serwisu??

Wraz z konsolą w pudełku powinniśmy znaleźć:

- Plastikowa karta (format karty kredytowej), na której znajduje się kod na 1 miesiąc Xbox Live Gold. ( niestety ostatnio najczęściej brakuje tego ostatniego elementu, na co zawsze można poskarżyć się na infolinii)

 

Faktycznie dają, dzwonił ktoś?

Odnośnik do komentarza
24. Co powinienem znaleźć w paczce gdy dostanę konsolę z serwisu??

Wraz z konsolą w pudełku powinniśmy znaleźć:

- Plastikowa karta (format karty kredytowej), na której znajduje się kod na 1 miesiąc Xbox Live Gold. ( niestety ostatnio najczęściej brakuje tego ostatniego elementu, na co zawsze można poskarżyć się na infolinii)

 

Faktycznie dają, dzwonił ktoś?

 

dają, ale po 3 awarii xboxa na gwarancji - maja wytyczne i listę przypadków kiedy prezent dać.

Odnośnik do komentarza
Mam pytanie - nie mam gwarancji, a potrzebuję oddać konsolę do serwisu. Czy jeśli "zrobię RRODa" (czyt. okrycie kocem konsoli) i wyślę do serwisu, to naprawią oni tylko sprawę związaną z kręgiem, czy mogą też naprawić inne kwestie?

 

W ten sposób nie zrobisz RRODa. Jak szczelnie zawiniesz konsolę to po pewnym czasie sama się wyłączy w obawie przed przegrzaniem. Odczekasz chwilę i będzie dalej działać, jak działała.

Odnośnik do komentarza
Gość Maiden
W serwisie odmówiono mi "prezentu" pocieszenia mówiąc, że takie przysługują od momentu trzeciej naprawy tej samej konsoli.

Awanturować się jutro dalej z managerem czy odpuścić?

Chcesz się awanturować o to, że serwis przy realizacji gwarancji nie chce ci dać prezentu??? W dupach już się poprzewracało :blink:

 

Nie. Walczę o swoje. Na żabojadzkimserwisie (a z takiego musę skorzystać) po czwartej naprawie dają grę/pada itp. Mi odmówili dlatego, że to moja piąta naprawa na trzech różnych konsolach. A Elite'a kupiłem bo miał być rzekomo mniej awaryjny.

 

Tak więc o moją dupę się nie martw.

Edytowane przez Maiden
Odnośnik do komentarza
Nie. Walczę o swoje. Na żabojadzkimserwisie (a z takiego musę skorzystać) po czwartej naprawie dają grę/pada itp. Mi odmówili dlatego, że to moja piąta naprawa na trzech różnych konsolach.

Tak więc o moją dupę się nie martw.

Już nie martwię się o twoją dupę lecz o inną część ciała.

Który serwis gwarantuje ci otrzymanie prezentu nawet po pięćsetnej naprawie? Masz to gdzieś zapisane w karcie gwarancyjnej? Jest to tylko i wyłącznie dobra wola i fajny, dobrowolny gest serwisu. I ty chcesz się awanturować? Walczyć o "swoje"? To dobrowolny prezent to już jest "twoje"?

Weź się chłopie ogarnij i nie ośmieszaj - przeczytaj jeszcze raz o co ty chcesz się awanturować i przemyśl kilka dni. I nie zaśmiecaj mi już PW.

Odnośnik do komentarza
Gość Maiden

O ile będziesz sobie dalej wobec mnie pozwalał na tak beszczelne odzywki to owszem, będę Cię upominał.

 

We Francji reguły są proste: konsola zepsuję Ci się czwarty raz - masz prawo do "prezentu". Sami sobie taką zasadę narzucili, więc nie widzę powodu dla którego nie miałaby zostać wobec mnie zaaplikowana. I wcale się takiej politycę nie dziwię - nie wiem, jak można było wypuścić na rynek bubla jakim jest trzystasześćdziesiątka - nie pamiętam bardziej awaryjnej konsoli. Trzeba być skończonym fanboyem, żeby twierdzić inaczej.

 

Bez żadnej złośliwości mogę napisać, że czuję się przez MS okradziony. "Normalny" sprzęt elektroniczny nie psuję się z częstotliwością 1/10 miesięcy. Sorry.

 

EOT.

Odnośnik do komentarza

Dziś po kilku minutach konsola sama mi się wyłączyła przy okazji ukazując mym oczom piękne czerwone półkole, cudownie migające i w ogóle. Oczywiście żaden monit z numerem błędu nie wyskoczył. Doczytałem, że może to być wina przegrzania konsoli co oczywiście możliwym nie jest bo nie grałem na niej od kilkudziesięciu godzin. Odczekałem jednak kilka godzin i sytuacja ta sama. Włączyłem jeszcze parę razy i za każdym razem wyłączała się po minucie kilku. Rozumiem, że nie ma szans na nagły cud - pozostaje spakować konsolę do pudełka (model Arcade kupiony na początku kwietnia 2008. roku - nie doczekała nawet pierwszych urodzin..) i wykonać telefon do obsługi Microsoftu?

Odnośnik do komentarza
Rozumiem, że nie ma szans na nagły cud - pozostaje spakować konsolę do pudełka (model Arcade kupiony na początku kwietnia 2008. roku - nie doczekała nawet pierwszych urodzin..) i wykonać telefon do obsługi Microsoftu?

:yes:

 

Przeczytaj sobie FAQ do procedury serwisowej, bo tam jest generalnie wszystko co jeszcze musisz wiedzieć.

Odnośnik do komentarza

Panowie, mam poważny problem. Wysłałem konsolę do serwisu, dzisiaj wróciła...i nie została naprawiona. Podobne majstrował ktoś przy niej lub próbował to zrobić. Dzwonię na infolinię, bla, bla, bla. Konsola została zbanowana niby i już nie mam gwarancji w Microsofcie...

 

WFT?!!!!!

 

Nowa konsola kupiona w Robsonie, zero przeróbek, żadnych cheatów, xbox live opłacony, same oryginalne gry...

 

Panowie...co ja u licha mam z tym zrobić? Do Robsona? Da to coś? Odeślą do MS i znowu wróci...

Edytowane przez Thomas_PL
Odnośnik do komentarza
Panowie, mam poważny problem. Wysłałem konsolę do serwisu, dzisiaj wróciła...i nie została naprawiona. Podobne majstrował ktoś przy niej lub próbował to zrobić. Dzwonię na infolinię, bla, bla, bla. Konsola została zbanowana niby i już nie mam gwarancji w Microsofcie...

 

WFT?!!!!!

 

Nowa konsola kupiona w Robsonie, zero przeróbek, żadnych cheatów, xbox live opłacony, same oryginalne gry...

 

Panowie...co ja u licha mam z tym zrobić? Do Robsona? Da to coś? Odeślą do MS i znowu wróci...

Za co niby została zbanowana? wytłumaczyli tą wiksę na infolinii?

Odnośnik do komentarza

Nie powiedziała, ale rozmowa szkła w kierunku piratów, coś tam też mamrotała że może przez to że XL nie ma w PL, więc niby może łamię postanowienia EULA...

Po tym jak usłyszałem że gwarancja została unieważniona, konsola zbanowana i zasadniczo nic nie mogą zrobić to powiedziałem "żegnam"...

Edytowane przez Thomas_PL
Odnośnik do komentarza
Nie powiedziała, ale rozmowa szkła w kierunku piratów, coś tam też mamrotała że może przez to że XL nie ma w PL, więc niby może łamię postanowienia EULA...

Po tym jak usłyszałem że gwarancja została unieważniona, konsola zbanowana i zasadniczo nic nie mogą zrobić to powiedziałem "żegnam"...

Z jakiej przyczyny zbanowali skoro ty na oryginałach jechałeś? Przyznałeś im się przez telefon, że korzystasz z XBL? Jesli tak, to niepotrzebnie. W ogóle ta sprawa to śmiech na sali. Zbanować nieprzerabiana konsolę za piraty i unieważnić gwarę to szczyt chamstwa. Do sądu bym ich podał. Sprawdź czy ten egzemplarz, który dostałeś jest przerobiony. Nie wiem jak ale sprawdź.

Edytowane przez Gooralesko
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...