Jump to content

Tomb Raider Anniversary


Re

Recommended Posts

Posted

Trochę już przeszedłem jest daleko w egipcie i się podziele wrażeniami:D

 

Pomimo grania i genialngeo klimatu 1, to jednak brakuje tej grze jednej rzeczy:D Tak samo miałem z Silent Hillem pierwszym, który był najstraszniejszy. Na ironię chodzi o grafikę:( Tam była ciemna, dorysowywanie nie za dalekie. A w Lost Valey była noc :D T-REX beznadziejnie wygląda, a dziwne bo ja mam na kolekcjonerskim wydaniu na okładce T-rexa i wygląda strasznie i można się przerazić, a ten w grze to takie tam sobie stworzonkko, a walka z nim to banał. Więcej krwi napsuły mi wyskakujące zza rogu goryle, czy pumy:D i jesczez

 

Mel podpisuje się pod Twoim postem całym razem z tym skakaniem na slupki gdy dwie ściany zgniatają;D:D nie będę go kopiował:P ten z datą 10 08 2007, 17:41:D

 

 

A teraz reszta. Klimat i wypas i zagadki i wszystko i polecam gorąco:D:D:D Świetny tomb raider w nowych szatach. Klimat pozostał. Naprawdę w kilkunastu miejscach podskakiwałem ze strachu:D jak mi coś nagle wyskakiwało:D:D albo się zapadało;D:;) a najlepsze jest oczekiwanie;d człowiek który idzie pod górę myśli, że zaraz będzie spadała kula:D:D i się strresuje a opkazuje się, że nie:D Ucieczka przed kulą (globem atlasa) powiem, że niezłe toXD Hehe gra na 9/10.

  • 4 weeks later...
  • Replies 17
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Na wstępie chciałem napisać,że nie grałem w pierwszą część TR-a na PSX-a,także swoje wrażenia z gry opisuje jako świeży gracz.A więc.... Jak narazie przeszłem 25% gry i muszę powiedzieć ,że zdecydowanie na tym się nie skończy ;-).Anniversary wchłonęło mnie całkowicie. Ale do rzeczy... Twórcy stanęli na wysokości zadania-grafika,sterowanie,zagadkowośc,przechodzenie z lokacji do lokacji-wszystko stanowi spójną całość i budzi w nas narastającą ciekawość "co będzie dalej".Do tego dochodzą walki ze zwierzętami,które nie zawsze wprawiają w zachwyt(wyglądają trochę dziwacznie),ale na szczęście występują rzadko i stanowią "dodatek" do przygody.Ciekawie przedztawia się sprawa zagadek i ukrytych przedmiotów.Nie raz będziemy mósieli się dobrze zastanowić,a i nie raz się wystraszymy jak coś się pod nami zawali,albo wyskoczy jakichś zwierz(dużą rolę odgrywa tutaj muzyka pojawiająca się adekwatnie do zagrożenia-BRAWO!!!).Tematy muzyczne (orkiestrowe,chóry)właściwie wyst.sporadycznie ,ale za to są świetnie wkomponowane w klimat samotnej wyprawy.Tak,tak.Lara może liczyć tylko na siebie.Bieganie,skakanie po palach,wspinaczka,nurkowanie,przestawianie przedmoitów czy lina z hakiem-mamy cały wachlaż ruchów (nie róbcie tego w domu...heh) potrzebnych do szczęścia,a to wszystko w bajecznie wykonanych i zróżnicowanych stylistycznie levelach .Czasami może irytować praca kamery,ale to szczegół jeśli chodzi o całokształt gry,która zasługuje na wysoką ocenę.Warto poświęcić jej trochę czasu,tym bardziej,że autorzy przewidzieli dla nas różne bonusy (otrzymujemy je zbierając relikty i artefakty) takie jak galerie,stroje Lary,opisy wyst.postaci w grze itp. Chcesz przeżyć przygodę? -sięgnij po TOMB RAIDER ANNIVERSARY!!!

  • 2 weeks later...
Posted

Wymieniłem za 20 zł i Drivera PL... i wygląda na to, że było warto.

 

Genialna animacja, wspaniała grafika, klimat, eksploracja przeważa nad strzelaniem, klimat, możliwości, grafika, klimat, Lara, klimat. No i przede wszystkim FUN! Na razie zapowiada się świetna przygodówka.

Gram 1h, a ze wsześniejszych TR grałem w demo Legend i trójki.

Posted

eleeloeleoeleooooooo przelazłemmmm ::D:D:D na 100% game i chatke lary :-) Fajne bonusy i generalnie cały episod Lost Island jest poprostu esencją Tomb Raiderów. Superrr i muzzaaaa ahhhhhhhh. Zajeło mi to 16 godzinek, co do artefaktów i reliktów to dla myślącego człowieka nie będą problemem do odnalezienia, jednakże, trzeba oglądać każde pomieszczenie dokładnie, albo ilość pułek i itditd:D:D:D Opcja z odstrzeleniem wiszących skrzyń. nie wpadłbym, gdyby mi się nie zalokował na lince pistolet :) Ogólnie polecammmm.

 

JEDEN DUŻY MINUSS

 

ŁATWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .Szczególnie Bossowie i kreaturki. Pare szybkich strzałów i padają, nie ma takiego streso-klimatu, że oto wybiegnie zza rogu i mnie zabija. Owszem wybiega, ale pare strzałów, jeszcze ten głupi adrelina-mode i jeden strzał i po stworze. Ehhhhh.

 

Nie jestem wymagający, ale uważam, że poziom trudności powinien być conajmniej taki jak MOH European Assoult, gdzie misje się przechodzi za 3 albo 4 razem dopiero po poznaniu terenu:D:D:D

Posted

Eeee a co za różnica. Chekpoiint czy save w dowolnym miejscu.

W każdym Tomb RAiderze od 2 począć mogłeś się sejwąć gdzie chciałeś. W TR1 tylko przy kryształach, a w Anniversary stan zapisze Ci ostatni Chekpoint, czyli miejsca gdzie mogłby leżeć w teori kryształki. Bo pomimo iż się potem wgrasz i tak zaczynasz od chekpointa. Tylko Deb.ilizmem jest to że, jak chekpoint jest np. na dole planszy i na wyższych półkach jest jeszcze jeden:D To Wchodząc w góre pare minut, pojawia się chepckpoint po drodzę, ale jak się człowiek zwali w dół to przeskakuje chekpoint ten na dole. Głupota. I zaczyna sie znów od dołu. Nawet jak się zginie:D:D::D:D:D Troche absurd :)

Posted
Eeee a co za różnica. Chekpoiint czy save w dowolnym miejscu.

No spora. Druga opcja daje graczom swobode w podejmowaniu decyzji, jest bardziej naturalna. No i odnawianie energii- w dawnych czasach (TR2-TR:R) po stracie sporej ilości energii stawaliśmy przed wyborem- poświecenie apteczek albo załadowanie wsześniejszego save'a, nierzadko dość odległego. I to było piękne bo wprowadzało trochę survivalowy klimat i człowiek cieszył się z każdej znalezionej apteczki. A teraz du.pa, bezstresowa gra na chama, bo i po co się martwić o zdrowie skoro za minute będzie checkpoint?

Posted (edited)

Może źle napisałem. Słowo co za różnica nie powinno tam paść, bo w całej mojej wypowiedzi wydaje się być nielogiczne:D:D:D

 

Ale to już przeskakujemy na minus gry jaki napisałem dawniej. Czyli banalna gra, pod względem wszystkich oponentów.

 

A jeśli chodzi o save'y to po każdej trudnej akrobacji człowiek się wgrywał. I nie wiem czy to było jakieś specjalnie survivalowe w poprzednich Tomb Raiderach.

 

Survival to był w 1 kiedy można było się wgrać tylko przy kryształach. A tych było z 4 na kazdy level. W II zbierało się kryształy i tyle ile ich mieliśmy w plecaku, tyle razy można było zasejwować. To teżbył dobry hardkor. A potem już każda część miała sejw w dowolnym miejscy i była najbardziej banalnym systemem. Bo jednak zaczynanie od czekpointu prae minut wcześniej, jest bardziej wymagające od sejwa którego się zrobiło tuż przed danym skokiem i się zabiło:D:D:D:D:D

 

Nie mniej uważam za duży minus poziom trudności dostosowany dlo lemieszy i popcorniarzy. Uważam, że Gry są dla graczy, a nie dla ciot:D A jeśłi już gra ma oznaczenie 16+ to niech i będzie na takim poziomie zrobiona, a nie na poziomie 3+.

 

ABSURD jest ta furia i jeden strzał w przeciwnika:D Porażkaaa

Edited by Re
  • 1 year later...
Posted

Masz problem bo nie wiesz jak ich załatwić czy masz problem bo stanowią dla Ciebie zbyt duże wyzwanie? YouTube pomaga wszystkim.

Posted

Hahaha LOL. Nic dziwnego, że gry mają coraz bardziej deb.ilnie łatwy poziom trudności O.o

Posted

lol, tą walke to wczoraj z braku laku ukończyłem w może 2 minuty. Ot tak bo sobie po roku chciałem gierkę przypomnieć. \

Już wiadomo dla kogo te gry coraz bardziej debileją. :/

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...