Opublikowano 17 września 200816 l Kluczem do sukcesu w pierwszych walkach jest posiadanie czarnego i białego maga. Wystarczy jeden czar ofensywny i jeden leczniczy i walki stają się o wiele prostsze. Dopiero w dalszym etapie stają się zbędni, mocniejsze czary ładują się zbyt długo i nie zadają tylu obrażeń by były do czegokolwiek potrzebne.
Opublikowano 17 września 200816 l Udało się . Czarny mag, dwa czary i idą 4 osoby na raz. A że deblile się pakują w te drzwi jak półgłówki, to nie ma większego problemu. Zużyłem może ze dwa potionki, walczyłem kilka minut góra. Nie było aż tak trudno . A więc jednak dobra strategia daje radę, a ja tak napsioczyłem na tę grę.
Opublikowano 30 września 200816 l Kurde, jak ja wam zazdroszczę, że możecie w Tacticsa pograć w autobusie Takie małe pytanko, zakończenie się zmieniło czy pociągnięto coś dalej? Chodzi o scenę na cmentarzu. Jest więcej: Po scence jest filmik (notabene, śliczny) i wyjaśnione co było dalej (Ramza i Alma nie zostali już nigdy zobaczeni, ale chyba przeżyli), dowiadujemy się także, że Orran spisał wszystko i przedstawił kościołowi, który w obawie przed wyjściem prawdy na jaw pojmał go i spalił na stosie. Później lecą creditsy wraz z artworkami. I n koniec scenka w ruinach zamku Zeltennia, gdzie Ovelia ciężko rani Delitę, a ten ją zabija i wspomina Ramzę. THE END
Opublikowano 1 października 200816 l Kurde, jak ja wam zazdroszczę, że możecie w Tacticsa pograć w autobusie Takie małe pytanko, zakończenie się zmieniło czy pociągnięto coś dalej? Chodzi o scenę na cmentarzu. Jest więcej: Po scence jest filmik (notabene, śliczny) i wyjaśnione co było dalej (Ramza i Alma nie zostali już nigdy zobaczeni, ale chyba przeżyli), dowiadujemy się także, że Orran spisał wszystko i przedstawił kościołowi, który w obawie przed wyjściem prawdy na jaw pojmał go i spalił na stosie. Później lecą creditsy wraz z artworkami. I n koniec scenka w ruinach zamku Zeltennia, gdzie Ovelia ciężko rani Delitę, a ten ją zabija i wspomina Ramzę. THE END ale to wszystko było w oryginale? ;p sam żałowałem że scenka z Ovelią i Delitą nie została potraktowana animacją. albo to mi się coś poprzestawiało
Opublikowano 1 października 200816 l Kurde, jak ja wam zazdroszczę, że możecie w Tacticsa pograć w autobusie Takie małe pytanko, zakończenie się zmieniło czy pociągnięto coś dalej? Chodzi o scenę na cmentarzu. Jest więcej: Po scence jest filmik (notabene, śliczny) i wyjaśnione co było dalej (Ramza i Alma nie zostali już nigdy zobaczeni, ale chyba przeżyli), dowiadujemy się także, że Orran spisał wszystko i przedstawił kościołowi, który w obawie przed wyjściem prawdy na jaw pojmał go i spalił na stosie. Później lecą creditsy wraz z artworkami. I n koniec scenka w ruinach zamku Zeltennia, gdzie Ovelia ciężko rani Delitę, a ten ją zabija i wspomina Ramzę. THE END ale to wszystko było w oryginale? ;p sam żałowałem że scenka z Ovelią i Delitą nie została potraktowana animacją. albo to mi się coś poprzestawiało Mi gra się kończyła po scence na cmentarzu, na pewno animacja jest dodana na PSP.
Opublikowano 16 października 200816 l Animacja z Delitą i Ovelią jest też w wersji PSXowej. Ale mi chodzi o animację - filmik, nie scenkę liczoną na silniku gry
Opublikowano 22 grudnia 200816 l hej katuje ostanio taktiksa w koncu doceniłem ta gre bo jak probowalem na psxie to szybko dalem spokoj a teraz mam pytanie czy serio zgodnie z tą rozpiską zeby bys samurajem to musze miec 4knight, 5monk i 2 dargoon? (a co za tym idzie musze meic archera i thiefa zeby dojsc do dragoona?) oraz podobna sytuacja z ninją http://www.gamefaqs.com/portable/psp/file/937312/50312 chyba troche rpzesadzili, trza podpkaowac prawie wszystkie joby zeby miec samuraja i ninje, czy to nie lekka przesada? warto?
Opublikowano 22 grudnia 200816 l samurai - shirahadori zdolność która pozwala unikać wszysktich ataków poza czarami ninja - dual wield można trzymać dwa brzeszczoty niezależnie do klasy (i na przykład knight może dwa razy zabrać strenght albo speed w jednej turze ) te dwie zdolności miała każda postać w mojej ekipie ;] same joby też są dobre (ninja dostaje duże boosty do statystyk na level upach) warto na początku pokombinować z różnymi zespołami a levele jobów się nabija bardzo szybko ;] są sposoby poczytaj FAQ od Qu'Marsh ;D jest tam WSZYSTKO o tej grze ja spędziłem z tą grą prawie najwięcej czasu na psp (zaraz po monster hunterze ;p ) Edytowane 22 grudnia 200816 l przez firana140
Opublikowano 25 grudnia 200816 l kurna przesadzilaem z pakowaniem postaci i mam 2 samurajów a nie mam gdzie kupić katany xD ale chyba jeszcze ze 3 walki "fabularne" i sie odblokuje katana w sklepie (z ego co widzialem w faq)
Opublikowano 25 grudnia 200816 l kurna przesadzilaem z pakowaniem postaci i mam 2 samurajów a nie mam gdzie kupić katany xD ale chyba jeszcze ze 3 walki "fabularne" i sie odblokuje katana w sklepie (z ego co widzialem w faq) Ja radze wstrzymać się z pakowaniem do momentu, gdy będziesz miał już jakieś dobre postacie "fabularne" lub dodatkowe, bo one koszą niemiłosiernie Ja sam nie używałem potem już zwykłych chłopków
Opublikowano 25 grudnia 200816 l no ale one chyba odchodzą po jakims czasie ?;p Odchodzą czy dochodzą ? Bo napisałeś odchodzą Odchodzą tylko guesty (chociaż niektóre wracają już jako grywalne postacie).
Opublikowano 25 grudnia 200816 l Pewne postacie odchodzą, ale te które są kozackie to zostają do końca, poza tym wersja z PSP ma Balthiera (kozak jest na moment przyłączenia) i Luso, który jest słaby. Ale i tak najsilniejszą postacią to "pan krótkie nóżki" jak zwał go kolega, czyli Orlandu.
Opublikowano 25 grudnia 200816 l I tak najlepszą "grupą uderzeniową" są Knighty ze zdolnością Dual Wield ;p w jedną turę robią z przeciwnika warzywo x]
Opublikowano 25 grudnia 200816 l I tak najlepszą "grupą uderzeniową" są Knighty ze zdolnością Dual Wield ;p w jedną turę robią z przeciwnika warzywo x] Najlepsze to są Knighty, ale cebulowe Z Onion equipem i jobem na max level są potężni, ale wymasterować ich job jest trudno (czy raczej jest to czasochłonne), a i ekwipunek nie jest łatwy do zdobycia. A dziad Orlandu to jest aż przepakowany
Opublikowano 26 grudnia 200816 l I tak najlepszą "grupą uderzeniową" są Knighty ze zdolnością Dual Wield ;p w jedną turę robią z przeciwnika warzywo x] dokladnie, ja mialem samych knightow z dwoma mieczami i dosc szybko zmienilem sklad, bo walki byly za proste
Opublikowano 26 grudnia 200816 l Wszystkim fanom FFT polecam jej zmodowaną wersję, znacznie trudniejszą. Do sciągnięcia tutaj --> http://www.ffhacktics.com/forum/viewtopic.php?t=449 (patch) Summary of Features: - Difficulty of the game greatly increased. This includes all storyline battles and bosses. - Enemies always the player's level in strength or higher. - 120 new random encounters. 80 in World Map, 40 in Deep Dungeon. - Monsters stats and abilities are now very useful to both player and AI. - New Poach List that makes Poaching useful for Chapter 3 Fur Shop opening. - Got rid of player-exclusive abusables such as Brave/Faith modding, Blade Grasp, Manashield, Trans Dance, and others. - New war trophies (3 per storyline battle, 1 per Zodiac). - Re-designed Boss encounters. - Balanced alot of jobs, abilities, and items to make everything more useful.
Opublikowano 26 grudnia 200816 l Ale to chyba na Psxa jest? Ale i tak thx, zamiast oryginału to sobie tę wersję wypalę. A jednak myliłem się. Edytowane 26 grudnia 200816 l przez Pan Pieczarka
Opublikowano 26 grudnia 200816 l nawet jak jest z psxa to mozesz odpalic na psp przecież chociaz ja wole sie skupic na normalnej wersji, jakos nie jestem az tak extremalny
Opublikowano 27 grudnia 200816 l są dwie wersje psp i psx! ;] fajnie. po sylwestrze będę miał w co grać prócz MH
Opublikowano 28 grudnia 200816 l ten patch jest kosmiczny o.O dla weteranów FFT krótki przykład w pierwszej walce gdzie kierujemy tylko ramzą ustawiłem sobie AI-Coward czyli moja postać biegała po mapie i starała się nie dostać po tyłku ;p i walkę tą PRZEGRAŁEM! podczas gdy w oryginale walki tej nie da się przegrać (mało komu się to udaje xD) potworki na mapie mają wyższe poziomy od naszych postaci, ponadto już na pierwszej mapce można spotkać potwory które w niezmienionej wersji pojawiają się dopiero pod koniec gry. jak dla mnie KOSMOS! wracam do FFT
Opublikowano 28 grudnia 200816 l nvm doczytalem na stronie. Jak dla mnie kosmos,kocham ta gre ale zawsze byla dla mnie zalatwa,teraz widze ze w wolnym czasie do niej wroce. Dzieki za info Samuel Edytowane 28 grudnia 200816 l przez Velius
Opublikowano 28 grudnia 200816 l Jak spatchować ściągamy ten plik http://fftdev.istaken.org/patches/archael/PSP_EUR_13022.ppf i ten program http://www.cdrinfo.pl/download/5209214631 później tylko wybieramy ISO, patch i wsio ;] można się cieszyć hardcorową wersją FFT
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.