Skocz do zawartości

Silent Hill: Homecoming


TomisH

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 148
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Mi też najnowszy Silent przypadł bardzo do gustu. Wprowadzenie lekko filmowej akcji wyszło grze na dobrze, a także zbalansowanie elementów logicznych i zręcznościowych. Historia naprawdę wciąga. Widać, że ktoś przysiadł nad scenariuszem trochę czasu. Trochę popsuto rozmieszczenie przedmiotów. Na początku jest mało apteczek i amunicji. Potem jest ich za dużo, a wrogów mniej niż wcześniej. No ale to nie pierwsza gra, w której tak zrobiono. Szkoda, że znikły statystyki.

Odnośnik do komentarza

Co to za shit z savami w tej grze ;) Gram od 2 godzin i nie ma sava ;) Jakaś paranoja......Wie może ktoś z was jak zrobić głupiego sava w tej gierce?Za pierwszym razem był znak silent hilla i wtedy można było zrobić save,teraz już po 2 godzinach dalszej gry nie ma go:(nieporozumienie kompletne

Edytowane przez lons
Odnośnik do komentarza
no to masz pecha, przykro mi. Wiesz w ogole jak save wyglada nie?

No pewnie,że wiem jest to znak Silent Hill taki okrągły o kolorze czerwonym.W każdym razie dzisiaj znowu przejdę do punktu co wczoraj i bede szukał po tych ścianach tego sav-a.

@Czappi dzięki sprawdzę

Edytowane przez lons
Odnośnik do komentarza
Gość MasterShake

a to ok, myslalem ze w szpitalu to wygladalo inaczej. Ale jest tego przeciez sporo, kazda lokacja ma swoj save point.

 

 

Co do wad - faktycznie pozniej za duzo apteczek daja, serum tez robi swoje ale dalej uwazam ze ta czesc trzyma poziom

Edytowane przez MasterShake
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
No pewnie,że wiem jest to znak Silent Hill taki okrągły o kolorze czerwonym.W każdym razie dzisiaj znowu przejdę do punktu co wczoraj i bede szukał po tych ścianach tego sav-a.

 

Znak save'a to nie znak Silent Hill tylko znak kultu w mieście. Można się tego dowiedzieć czytając pewien dokument pod koniec gry. Silent Hill nie ma swojego znaczka.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Po zabiciu trzech Needlerów powinien wyskoczyć jeden Siam (lepiej pociągnij mu z dubeltówki, bo będzie lipa). Po powrocie do kraty sama się uniesie. Jeżeli jednak po zabiciu Siama wróciłeś się zapisać stan gry, to jak wrócisz pod kratę spotkasz kolejnego bydlaka. Nawet jeśli go zabijesz dalsza droga będzie niemożliwa (taki bug w grze). Oznacza to zaczęcie gry od nowa. Jeszcze jeden kwas można napotkać w grze.

W kaplicy pod koniec gdy zbierasz płytki ostatnią jaką musisz zebrać jest ta na balkonie obok witrażu. Inna kolejność spowoduje rozegranie się wstawki i utkniesz z dwoma Siamami. Ich śmierć nic nie daje bowiem zasieki uniemożliwiają Ci powrót. Odegrać stan albo poprawnie wykonać jedyne co pomaga.

 

 

Przypomniałem sobie jeszcze o jednym bugu. Gdy wyjdzie się z kanałów i idzie się do Town Hall w celu zapisania gry lub po serum. Przy próbie wejścia gra się zatrzymuje na ekranie ładowania i koniec. Aby temu zapobiec należy iść odrazu do gabinetu doktora Fitcha.

Edytowane przez beavisbathol
Odnośnik do komentarza

W sieci, na różnych stronach jest o tym pełno. Gracze skarżą się na brak inverted camera, a double helix tłumaczy, że nie na darmo w opcjach jest napisane inverted AIM. To oznacza, że jedynie tryb celowania z broni jest odwrócony, nie dotyczy to kamery. Mnie szlag trafia. MasterShake, może pobierałeś jakiegoś patcha do tej gry?

Odnośnik do komentarza

Pewnie nie grasz na inverted albo dla Ciebie to obojetne, ja miałem delikatny problem, ale już po około 2-3h grania przyzwyczaiłem się :)

 

Ktoś mówił, że gra klatkuje. Spadki framerate'u to nie bujda. Osobiście gram z dysku i dropy zdarzały się póki co tylko w domu, m.in. w piwnicy i pokoju Alexa i na początku w szpitalu, a tak poza tym to ok. Jednak nie jest to specjalnie uciążliwe.

 

Przypomniałem sobie jeszcze o jednym bugu. Gdy wyjdzie się z kanałów i idzie się do Town Hall w celu zapisania gry lub po serum. Przy próbie wejścia gra się zatrzymuje na ekranie ładowania i koniec. Aby temu zapobiec należy iść odrazu do gabinetu doktora Fitcha.
u mnie nic takiego nie ma miejsca.

 

Przez moje wybory, trafiło mi się najgłupsze zakończenie, czyli numer 5 :) No cóż może pocieszę się specjalną bronią, gdy będe przechodził kiedyś ponownie te grę. Zawiódł mnie klimat, na początku odczuwałem lekki strach, ale potem, żadnego napięcia, obrzydzenia, niepokoju, nic. Nie tak jak w poprzednich odsłonach, które grałem. Dziwi mnie dźwięk, tak naprawdę jest kiepski, nie budzi odpowiedniego nastawienia, mało tych "dziwnych" efektów oraz mało muzyki. Fabuła całkiem, całkiem, choć mam pretensję, o czerpanie z filmu. To raczej nie jest odpowiedni wzór do naśladowania. Masa bugów i glitchy, niektore mogą zepsuć postęp i trzeba zaczynać od nowa, dlatego radze robić sejwy na dwóch osobnych slotach na zmianę. Szczególnie zbugowany i zglitchowany jest dom po przeistoczeniu. Zainteresowanych odsyłam na gamefaqs.com, tam w jednym z opisów autor wspomina o każdym błędzie.

Edytowane przez Cold
Odnośnik do komentarza

Błędy w domu? Jedyne jakie napotkałem to te, które wcześniej wymieniłem. Dziwne to trochę. Przecież wszyscy graliśmy w wersję PAL. U jednego jest inaczej niż u drugiego. A to przecież ta sama gra na takiej samej konsoli. Podobne rzeczy miałem w Ninja Gaiden 2. W necie jest sporo filmików z glitchami i bugami, a u mnie w grze nic. Zero błędów. Gra czysta.

Odnośnik do komentarza

http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/942060/54442 (Ctrl + F) OTHERWORLD SHEPHERD HOUSE

 

Sam się przekonaj ile tam bugów można trafić. Mnie osobiście zdarzyły się dwa. Utknąłem na strychu, bo wlazłem w kąt pokoju oraz po rozwiązaniu zagadek znikł mi jeden z symboli na drzwiach, na szczęście udało się je otworzyć.

Odnośnik do komentarza

Przeczytałem wszystkie i żadnego nigdy nie miałem (Homecoming obszedłem trzy razy). Jeden bug powinienem mieć dwa razy i lipa (to z zegarem i pluszakiem). Nic nigdy nie miałem. Raz mi się wydawało, że Robbie zniknął z wanny, ale po prostu zapomniałem, że go wcześniej zebrałem. Ale nabiegałem się wtedy po domu. Nigdy nie korzystałem z różnych slotów na save'y. Jedynie kiedy, to gdy grałem trzeci raz i chciałem zdobyć kilka zakończeń na jednym podejściu.

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące później...

Serum oprócz przywrócenia zdrowia na maksa, zwiększa pasek z życiem na stałe ? bo pisze "...that will boost my health..." i na gamefaqs przeczytałem też, że:

 

"Alex's life bar is displayed as the red gauge on the left side of the screen.

This gauge can be extended by collecting and using any of the 8 serum items

found in the game."

 

Więc jak to jest, bo sam już nie wiem, dzięki za odp.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.