Skocz do zawartości

God of War 3


Don_Pedro

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma się czym przejmować.

 

Wszystko mogę spokojnie sprowadzić sobie z Austrii albo Szwajcarii. W końcu to ten sam niemiecki. Tak właśnie zrobiłem z Dead Rising.

 

Poza tym, zaczynają u nas mięknąć. ^_^ Killzone 2 i Resident Evil 5 wypuścili bez żadnej cenzury. Podobnie jak Far Cry 2.

 

A co do samej gry - ja chyba przestanę oglądać już filmiki. Człowiek wszystko sobie odkrywa i potem nie ma takie frajdy z grania. Zrobiłem ten błąd z Killzone 2 i powinienem go więcej nie powtarzać.

 

Odnośnik do komentarza

Panowie , Panowie.

Trzeba powiedzieć wprost. Kratos kosił , kosi i kosić będzie.

Co prawda nie ma co liczyć na rewolucję - widać ,że Santa Monica opiera się na zasadzie więcej i mocniej , ale jak dla mnie to wystarczy.

Chcę znowu zagrać w GOD'a i poczuć moc grając Kratosem.

Graficznie jest dobrze nic ponadto. Nie jest to taki opad szczeny jak swego czasu GOD na ps2 , a szkoda.

 

No i głowki , oczka , flaki rozwałka i sieczka. Zapowiada się jak na GOD'a przystało niesamowicie.

 

Kratos jest bardziej wkrwiony niż zwykle. Zdaje się nam mówić ,że jeśli nie zagracie to wszyscy macie porządny wpie.rdol!

Odnośnik do komentarza

Zastanawiam się właśnie nad grafiką:

 

Wiemy, że Studio Sony Santa Monica ma do dyspozycji wszystko. Mają mnóstwo pieniędzy, narzędzia EDGE stworzone przez wszystkie wewnętrzne studia Sony oraz do dyspozycji ludzi z Guerilla Games, Insomniac czy też Naughty Dog. Zastanawiam się, dlaczego nie ma opadu szczeny o którym ludzie wspominają za czasów premiery pierwszej części. Cóż, wydaje mi się, że po prostu Sony rozpieściło nas tyloma znakomicie wyglądającymi tytułami, że na świetną jakość GOW III w ogóle nie zwracamy już uwagi. Można powiedzieć, że opad szczeny na PS2 był spowodowany głodem graficznym :P.

 

A co Wy o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza

ja uważam,że wszystkiemu winny jest GoW2 :P tak podkręcił skalę jeśli chodzi o epickość ,że po prostu niesamowicie ciężko jest to pobić i dodać coś bardziej zaskakującego.Oczywiście można podkręcić tekstury,dodawać więcej detali do otoczenia i na postacie oraz popracować nad efektami świetlnymi i uczynić Kratosa bardziej brutalnym ale zrobić coś ponadto jest niesamowicie trudno.GoW2 miał wszystko - widoki po horyzont zapierające dech w piersi,miał walki z gigantami,miał gigantów przemieszczających się w tle,miał genialne finishery i miał next genową animację.Nie wyobrażam sobie co by miał GoW3 wnieść więcej do serii prócz oczywistych różnic w poprawie otoczenia z uwagi na przesiadkę na PS3.

Odnośnik do komentarza
Zastanawiam się właśnie nad grafiką:

 

Wiemy, że Studio Sony Santa Monica ma do dyspozycji wszystko. Mają mnóstwo pieniędzy, narzędzia EDGE stworzone przez wszystkie wewnętrzne studia Sony oraz do dyspozycji ludzi z Guerilla Games, Insomniac czy też Naughty Dog. Zastanawiam się, dlaczego nie ma opadu szczeny o którym ludzie wspominają za czasów premiery pierwszej części. Cóż, wydaje mi się, że po prostu Sony rozpieściło nas tyloma znakomicie wyglądającymi tytułami, że na świetną jakość GOW III w ogóle nie zwracamy już uwagi. Można powiedzieć, że opad szczeny na PS2 był spowodowany głodem graficznym :P.

 

A co Wy o tym sądzicie?

Dokładnie człowiek staje się wybredny ;) Apetyt rośnie w miarę jedzenia ... ale mi taka grafa odpowiada w 100%, tym bardziej, że na bank będą jeszcze jakieś szlify.

 

EDIT: Odpisywałem Jacobssowi, a w tym czasie 4 posty ... LUDZIE ;)

Edytowane przez Incognitos
Odnośnik do komentarza

tak ludzie nazekaja na grafike, moze rzeczywiscie niektore elementy nie sa naj-naj lepsze ale po pierwsze zostalo jeszcze troche do premiery, ale co wazniejsze - jak dl amnie i tak gra robi tak za(pipi)iste wrazenie ze nie obchodiz mnie jakis slabszy kawalek tekstur czy kilka poligonow mniej niz ma jakas inna gra :P odrazu sie chce grac poprostu !! muzyka tez za(pipi)ista , chociaz raczej poprosu ta sama co byla wczesniej (mam ją osłuchaną bo czesto slucham mp3;p)

 

 

jedyne co sie czepne to ze przy machaniu mieczami slychac głownie "szeleszczenie" łancuchów a nie słychac uderzeń

 

i moment gameplayu gdzie trzeba bylo przeleciec kawalek na harpiach wydawal sie jakos malo porywajacy, ale w sumie nie da sie zrobic zeby 100% gry budzilo na maxa pozytywne uczucia, musi byc jakis kawalek spokojnieszy i malo porywajacy ;p

Odnośnik do komentarza

imho ta gra wygląda wystarczająco dobrze.

niestety jak ktoś wspomniał cierpi na to, że GOW/GOW2 w poprzedniej generacji zrywały czapki z głów i teraz oczekiwania graczy są na bardzo wysokim poziomie. z jednej strony jest jeszcze ok 9 miesięcy do wydania, ale mam wrażenie, że lepiej już wyglądać chyba nie będzie. ale to nic... przecież ta gra już teraz wygląda świetnie, a gejmplej ewentualne niedoróbki wynagrodzi. czekam na tą grę z wywieszonym jęzorem !

 

jedyne do czego mogę się przyczepić, to poza przyciąganiem brak jakichkolwiek nowości w ruchach i atakach Kratosa. ale myślę, że Stig A. i jego drużyna czymś nas jeszcze zaskoczą, choć mają trudne zadanie, zważywszy na to, co prezentowały poprzednie dwie części.

Odnośnik do komentarza

Podoba mi się nowa broń. Widać, że bardziej się postarali niż przy poprzednich odsłonach (choć były osoby, które potrafiły wymasterować machanie młotkiem czy włócznią i przejść w ten sposób pół gry). Mają więcej ciosów, wygląda na to, że przyjemnie jej się używa.

Jeśli chodzi o grafikę, to jest naprawdę dobra. Problemem wydaje mi się kamera. Kiedy mamy zbliżenia na twarz Kratosa albo Heliosa widać dużą dbałość o szczegóły (wychodzące żyły, mięśnie, pękająca skóra czy krew na Bogu Wojny). Jednak w czasie gameplayu kamera jest dość mocno oddalona, możemy najwyżej podziwiać krajobrazy i toczącą się w tle wojnę.

 

Ciemna jaskinia wygląda świetnie.

 

Ciekawi mnie jak Kratos wykończy Zeusa. Rozerwie mu klatkę i zje wątrobę? Śmierć Heliosa była naprawdę brutalna.

Odnośnik do komentarza

A mnie jeszcze ciekawi czy to Kratos obił ryja tak mocno Heliosowi , jak Kratos do niego podchodzi to Helios ledwo żyje . Chciałbym zobaczyć jak doprowadził go do takiego stanu :twisted: a sam moment oderwania mu głowy dość makabryczny , a jak się skóra na szyi rozrywa świetnie to dopracowali wygląda to jak rendery z poprzednich części

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...