Skocz do zawartości

GRID


raven_raven

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 202
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Włączyłem wspomagacze i faktycznie mieliście rację. Kręcę lepsze czasy o ponad 3 sek (1:16:08). Trochę to bez sensu że w ten sposób jest szybciej :/ Teraz jazda przypomina Burnouta... W sumie nie wiem co o tym myśleć bo nastawiałem się bardziej na symulację, a tu bliżej do Ridge Racera niż do GT. Z drugiej strony gra się całkiem przyjemnie...

Odnośnik do komentarza

Jestem po pierwszych okrazeniach na full version... gra bardzo dobra.. tak jak demo... ale prosto plusy i minusy:

 

+

dynamika

udzwiekowienie jedno z lepszych w grach o "wyścigach"

multi bezproblemowe juz kilka godzin po premierze a kilkadziesiat meczy to wyboru.

grafika ładna ale nic nadzwyczjnego...

 

-

... wszystkie trasy sa jakies takie zóltawe.. za duzo tego słonca (nie liczas momentów jazdy w nocy)

muzyka ktora w demie tak fajnie brzmiala odrazu sie znudzila, ciagle to samo

najwieksza wada jak jest od poczatku serii Race Driver to kilka kategori typu LeMans, Muscle Car, Destraction Derby czy formula i co za tym idzie po 3 samochody z kazdej kategori i około 3 tory czyli... lubisz Turist Car championship to i tak nie pograsz za duzo w tą serie, nie ma ligi itp. Pasuje tu powiedzenie "Jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego"

kolejny minus to mała róznica w prowadzeniu samochodów róznych kategori... tylko wygladem sie różnią

 

Ogolnie polecam bo na PS3 w tej chwili dobrej arcadowej scigałki nie ma (wiem wiem, burnout ale dla mnie jest nudny)

Odnośnik do komentarza
-

... wszystkie trasy sa jakies takie zóltawe.. za duzo tego słonca (nie liczas momentów jazdy w nocy)

 

 

 

Podobnie jest z Colin McRae Dirt. Trasy, zwłaszcza te na otwartym, piaszczystym terenie są zbyt jasne (żółte)... To chyba będzie znak rozpoznawalny ścigałek od Codemasters na PS3. Ciekawe jak to na Iksie wygląda.

Odnośnik do komentarza

No to juz zalezy od gustu.. grałem w GTA4 tzn w wyscigi i nic ciekawego .. jak cała gra.

Poprostu.. komu spodobało sie demo to polubi bardzo pełna wersje... ale...

 

Pograłem wiecej i sie okazuje ze jest jeszcze lepiej ...

 

poczatkowe wyścigi sa tylko dla zarobienia kasy aby załozyć swoja drużyne.. co dalej, wybieramy (malujemy) samochody na swoje wojenne barwy (widocznbe w online) , wybieramy sponsorów i gramy w wybranych seriach jednak nadal na dwóch.trzech torach na krzyż. PLus taki ze zakazdym razem jak zaczynamy "sezon" w tej samej serii to trasy zmeiniaja konfiguracje lub kolejnosc.

Z czasem gra sie rozkreca

 

Z początku trudno mi było grac na kierownicy.. na padzie dużo lepiej... wogóle nie mogłem utrzymac samochodu w prostej linii... juz chcialem grac tylko na padzie.. ale poszperałem w ustawieniach.. podstawa to zmienic w opcjach na 900 stopni jesli jest taka mozliwosc ale i tak jest całkiem inaczej niz w GT5.

Po kilkunastu wyscigach juz jest ok a nawet lepiej... ładnie działa DFP, różne drgania, nawet jak zmianiamy biegi to idzie to wyczuc na kierownicy.

 

Online wysmienity, rozmowy głosowe jak w COD4 czyli bezproblemowe i wyrazne, mozna kickowac osoby, ktore sa idle itp. ale niestety nie ma listy przyjaciół z PSN, szkoda.

Odnośnik do komentarza
Co tak temat ucichł? Oprócz LiSoQuan'a jeszcze nikt nie ma tej gry? Czekam na więcej opinii bo nie wiem czy kupować czy nie...

Ja nie kupuję bo czasu brak na to wszystko... ale po co Ci opinie skoro było Demo??? Ja po kilku godzinach pykania w demko wiedziałem, że to jest to i żadna negatywna wypowiedź by mnie nie zniechęciała... tak samo na odwrót...

Odnośnik do komentarza

Zrobiłem dzisiaj małe zakupy: Grid i CoD4:Game Of The Year - i muszę powiedzieć że jest średnio. Dałem bratu pograć trochę coby popatrzyć z roli widza i gra spowalnia przy większej ekipie kierowców(nie jest to spowolnienie typu odpalenie CRYSIS na 800mhz 128 ram, ale jednak nie jest to czymś co powinno mieć miejsce). A pozatym dam relację po kilku godzinach/dniach obcowania.. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

W przyszłym tygodniu powinien ukazać się pierwszy patch do GRIDa. Oto lista zmian:

 

This may be subject to change

 

This isn't yet totally final, and I will update this post if the team apprise me of new changes.

 

GRID Patch change list.

 

Network bug fixes

• When viewing in spectator mode – wheels should now turn correctly.

 

• Session searching now functions correctly when there are lots of full sessions (PC and PS3).

 

• Track and route options no longer change when host gets back to lobby in private/LAN.

 

• Race results are now correct if a host migration occurs at the end of the race.

 

• Other player’s progress/positions are now correctly updated when you enter the race results screen.

 

• Several NaN (brown screen) related fixes. (also this should fix the "thousand-mile-warp")

 

• Increased bandwith use in network games (to reduce lag)

 

• Fixed a problem whereby it was only possible to upload one world record ghost to each track (PC and PS3)

 

• Race to race lobby timer is now 15 seconds

 

• A timer has been added showing how long the session has been up and running is shown on the tickertape after joining a session.

 

• Changes to what is displayed in lobby when a player has kick votes.

o The player who has been voted for can see this fact and the number of votes they have received.

o Players who have voted to kick someone can see who they voted for but cannot see the number of votes.

o Players who have not voted do not see anything.

 

• Added ability to get the next page of sessions in private session results (PC and PS3)

 

• Banned sessions no longer appear in private session list.

 

• Reverse gear is now disabled for the first two seconds of a network race to stop players reversing off the start line.

 

• Added ability to change collision types in online and LAN sessions (not enabled in Demolition Derby).

o Forward Only (this is the normal behaviour for Ranked/Unranked)

o On (Collisions are always on)

o Off (Always off).

 

• Numerous anti griefing checks to turn off collisions when players are griefing.

 

• Fix for distance shown in distance online stat.

 

• A warning message is now shown the first time you enter system link.

 

• In non-drift races, the race results screen shows the fastest lap that each player achieved in that race.

 

• When a player retires or terminally damages in race, a message telling all players of this fact is sent to the chat system so displayed in the overlay in game.

 

• Cars become semi-transparent when collisions are turned off due to griefing.

 

• Improvements to prediction system to reduce effects of lag when players are close by

 

Game - general

 

• Xbox 360 achievement fix. (Drive 'em all)

 

• Several optimisations and performance improvements.

 

• It is now possible to look left and right while in bonnet camera.

 

• Fix for a hang when selecting a gear outside the gears available on the vehicle (this was possible with H-Shifter)

 

• Fix for cars very occasionally flying into the air when hitting kerbs.

 

• Fixes for custom action maps

 

• Track rendering optimisations.

 

• Brown screen problem no longer awards achievements or causes glowing white cars.

 

• Fix for airborne achievement – now awarded even if car flips upside down during jump

 

• Fixed frame rate stalls and stuttering on Xbox 360.

 

PC Specific Changes

• Added support for Xinput wheel and Logitech Rumblepad 2, including default action map configurations.

 

• Adding ability to use H-pattern shifter in custom configuration by allowing configuration of gears 1 to 6 and reverse. Same for boost.

 

• Fix for missing Force feedback on Vista.

 

• Given user the ability to configure use of a pad or wheel through the hardware config xml file, this means that if the game fails to auto-detect the device type, they can specify it themselves.

 

• Changing microcode optimisation level for NVIDIA 7xxx series graphics cards to reduce a pause when using each shader for the first time.

 

• Adding support for triple head displays.

 

• Graphical corruption fix when using multiple GPU’s.

 

• Network chat text made less obtrusive.

 

• Numerous on-going compatibility fixes.

 

• Improvements to shadows for certain resolutions/aspect ratios.

 

 

 

Teraz z innej beczki. Ostatnio poczytałem tu i ówdzie i okazało się, że jak niektórzy kręcili tak znakomite wyniki w konkursie: "wygraj BMW". Jeden z użytkowników forum GRIDa napisał, że stosując taktykę hamowania na ścinaniu zakrętów osiągniemy lepsze czasy. Chodzi o to, że nie hamujemy przed zakrętem (tak jak się powinno robić) tylko wytracamy prędkość ścinając jakiś zakręt po trawie co w przypadku toru Jarama jest dość proste. Więc szkoda, że Codemasters nie wprowadziło odpowiedniego systemu kar np. takiego jaki był w ToCA RD3 (świetnie się sprawdzał w time trial).

 

Tak czy siak za niedługo kupuję tą grę. Głównie dla trybu online.

Odnośnik do komentarza

A wie Ktos jak zakładac prywatną gre ??? Tzn ja wiem że wybieramy private i zaczynamy sesje tylko ze ta sesja nie jest widoczna dla osoób ktore chca sie polczayc (ekipa PSN). Tak jest z kazdej strony tzn czy ja zakladam czy Ktos inny z tej ekipy... ja mam zewnetrzne IP i wszystkie porty odblokowany (PS3 jest DM Zone) ale nic to nie daje.

Odnośnik do komentarza
A wie Ktos jak zakładac prywatną gre ??? Tzn ja wiem że wybieramy private i zaczynamy sesje tylko ze ta sesja nie jest widoczna dla osoób ktore chca sie polczayc (ekipa PSN). Tak jest z kazdej strony tzn czy ja zakladam czy Ktos inny z tej ekipy... ja mam zewnetrzne IP i wszystkie porty odblokowany (PS3 jest DM Zone) ale nic to nie daje.

Ja mam kumpla Anglika, który ma GRIDa i jak zakłada grę (prywatną) to hasło do niej podaje na komentarzu w profilu PSN.

 

 

Dużo Polaków gra w tę grę online? Bo zamierzam ją kupić (gdy skończę MGS4) i nie wiem czy będzie tak jak w ToCA RD3 na PS2, że tylko ja z Polski grałem w tą grę online.

 

 

LOL:

http://pl.youtube.com/watch?v=C_TTA_cW988

 

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
Może mi ktoś wytłumaczy dlaczego w najnowszym Extrimie na screenach sa kierowcy w autach a GriD-zie na PC niema wogóle kierowców w autach ?? <_<

A widziałeś kiedyś w PSX EXTREME'ie recenzję wersji na komputer? Nie? No to masz odpowiedź na pytanie... -_-'

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...