Skocz do zawartości
Zapraszamy do wsparcia akcji Rehabilitacja i terapia Wiktora. Z góry dziękujemy!



El Loco Chocko

Be fit or die tryin'
  • Zawartość

    4657
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana El Loco Chocko w dniu 30 Czerwiec 2016

Użytkownicy przyznają El Loco Chocko punkty reputacji!

Reputacja

1843 Nie-random

O El Loco Chocko

  • Urodziny 15 Październik

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • GamerTag:
    sznur
  • Steam ID:
    kapitanczoko

Ostatnie wizyty

3114 wyświetleń profilu
  1. El Loco Chocko

    Battlefield V

    No zadań dalej nie można zmieniać Mnie też drażni fakt, że z każdym BFem, Dice robi 5 kroków do przodu, by przy kolejnym, cofnąć się o 10
  2. El Loco Chocko

    Battlefield V

    Też.
  3. El Loco Chocko

    Battlefield V

    Skwitowałbym to jednym xD kolego. Autobalance nie istnieje. Inna sprawa, że jednak jest zdecydowanie mniej gier, gdzie jest jeden steamroll przez kolejne mapy. @ListuniO ja pisałem o zmianie stron. Drużynę oczywiście można zmienić. Ale tutaj jest kolejna pułapka. Niech to zobrazuje ilustracją: Dzieje się tak, gdyż gra domyślnie blokuje drużyny jeśli, w kolejce czekają znajomi. No i są dzbany co nie ogarniają. Bottom line jest taki, że nie raz i dwa musiałem grać solo.
  4. El Loco Chocko

    Battlefield V

    Tu cię Homer zaskoczę, ale nie ma domyślnie przycisku zmiany zespołu xD Dziwnie to teraz rozwiązali. Nie wiem czy to miało uniemożliwić masowe zmiany zespołu, gdy team przegrywał, bo to na pewno się im udało lol. W każdym bądź razie, teraz potrzebujemy kogoś z listy znajomych po drugiej stronie, który ma miejsce w drużynie. Wtedy dopiero można przeskoczyć. Aha i wywali cię z gry tak przy okazji i wrzuci od nowa do kolejki hehe. Oh te Dice...
  5. El Loco Chocko

    Battlefield V

    Mówili już od tygodnia, że to szybki patch by załatać kilka problemów. Players no longer get spotted on the mini-map after killing an enemy. Fixed an issue where high-level Recon players lost access to the Throwing Knife. Adjusted the initial respawn count on specific maps in Domination mode. Fixed a crash that could occur when being in the Practice Range as a squad. Fixed a crash that could occur when viewing the Tides of War menu. Fixed a crash that could occur when playing the Nordlys War Story. Corrected the Tides of War countdown notice to show the correct number of days. Fixed broken audio when watching the tutorial videos.
  6. El Loco Chocko

    Battlefield V

  7. El Loco Chocko

    Ashen

    Można: Hey there, developer here. So although Ashen is designed around passive multiplayer (similar to Journey), we do have a multiplayer filter system which makes it easier to play with your friends. You'll need to have your multiplayer filter set to the same as your friends (as default, the filter system is turned off so everyone playing is in the same multiplayer pool) and be in a similar area/point in the story as each other to be able to connect. So if you have several friends playing Ashen, you can all set the same filter and then be jumping in and out of each others games throughout the course of the game And if at any point you'd prefer to not play with anyone, you can turn multiplayer off and just have AI companions (as Ashen is designed around always having a companion with you, whether that be an AI companion or another player). Thanks for being interested in Ashen, we can't wait for you to play it!
  8. El Loco Chocko

    Battlefield V

    Ja z chęcią się mogę podzielić moimi spostrzeżeniami (ponownie), ale nie wiem, komu by się chciało to czytać ? Po zrobieniu max levelu, już jakiś czas temu (ktoś w ogóle testował progresje w Dice, bo chyba nie) jakieś tam zdanie sobie wyrobiłem. Klasy wg siły ognia i użyteczności ustawił bym w takiej kolejności: Wsparcie (kilka rodzajów broni jak lmg, mmg i strzelby) plus miny i dymne czynią z niej wg mnie bardzo silną i uniwersalną klasę. Startowe KE7 to kosa, którą kontroluję się z łatwością nawet na dalekim dystansie. Porównałbym ją de Hellrigera z BF1. Dzięki Bogu, że nie ma więcej pocisków. Przy okazji, zdaję się że tej broni najczęściej towarzyszy błąd, związany z TTD (kiedy wszystkie obrażenia są "dostarczone" jak by w jednym pakiecie i odnosimy wrażenie, że zginęliśmy w ułamku sekundy). Pozostałe bronie są też imo bardzo dobre. Lewis czy FG 42 zostawiają bardzo dobre wrażenie. M30 i jej alternatywny ogień (one shot kill jeśli trafimy w głowę) to fajna zabawka, która daje dużo frajdy. Zostają też MMG jak MG32 czy MG42. Przy nich, trzeba już znać mapę i drogi, którymi poruszają się przeciwnicy, bo one wymagają rozstawienia dwójnogu. Co czyni tę karabiny, mocno sytuacyjną opcje, nie na każdą okazje. Ale boziu, MG42 na 4 levelu z 250 pociskami, rozszarpie wszystko w sekundę. Szturmowiec (SLRy i AR) + rakietnica + dynamit to kolejna opcja, która stoi w moim przekonaniu prawie tak samo wysoko jak żołnierz wsparcia. Ponownie, startowa bron Sturmgewerh 1-5 to świetna broń na bliski i średni dystans. Inne z tej klasy jak np M1907, która opróżnia magazynek w mgnieniu oka, czy osławiony STG to równie dobre, jak nie lepsze opcje do wyboru. Na dalszy dystans M1A1 to moja ulubiona broń. Ogień jest tak celny że nie raz i dwa, można spokojnie stanąć w szranki ze snajperami. Medyk (SMG) to klasa która wg mnie najbardziej ucierpiała. Klasa, stworzona do walki na extremalnie krótkich dystansach, nie jest nawet w tym średnia. Praktycznie wszystkie bronie, są zbyt podobne do siebie i wymagają dobrego ustawienia się. W innym wypadku, szansa na wygranie 1vs1 jest cholernie trudna, chyba że trafimy mniej ogarniętego gracza. Bronie jak Suomi (chyba coś koło 900rpm, już nie pamietam) albo Tommy Gun mają racje bytu na mapach jak np Spustoszenie, Fjel czy Rotterdam. Na innych też mogą być użyteczne, ale musimy uważnie wybierać gdzie atakujemy (Aerodorm C lub D, Arras E itp) i lepiej skupić się na lokacjach, gdzie krótki dystans starcia jest wymuszony. Inne bronie, no cóż, moim faworytem jest EMP. Ma dość wysoką szybkostrzelność i celność z biodra czy w ADSie. Snajpera zostawiłem na koniec. Dlatego że snajpienie nie jest już tak zdałnione jak w jedynce i wymaga skilla, a to nie coś co każdy ma. Tutaj z broni faworyt wg mnie jest jeden i jest to Gewehr 95, którym gra się zupełnie inaczej niż w BF1. Największym atutem tej klasy jest spotowanie, które jak na złość, nie jest jakoś popularne. Widziałęm graczy, którzy nie zabili nikogo w czasie gry, a samym spotowaniem zajmowali pierwsze miejsce na koniec meczu. Nie chcę pisać więcej, bo to jedyna klasa, której jeszcze nie zmaksowałem (15 level here) Kilka rzeczy, które mnie wkurzają to głównie, sposób w jaki zdobywa się flagi w podboju. A dokładnie moment, kiedy wejdzie w życie boost dla przegrywającej drużyny. Często mecze są wyrównane, ale z powodów znanych tylko Dice, drużyna, która przegrywa, zdobywa flagi w powiedzmy 5-8 sekund, gdy drugiej stronie zajmuje to 15-20 sekund. Efekt łatwo sobie wyobrazić. Jest wynik 100-95 mamy większość flag i zdaję się że kontrolujemy grę. Gdy nagle w pół minuty zostajemy z jedna flagą i wynik zmienia sie na 25-50 i żegnaj zwycięstwo. Na szczęście Dice już zapowiedziało zmianę w nowym patchu. Kolejna rzecz to Grand Operations. Które są Grand tylko z nazwy. Tak upośledzonego trybu gry to nie widziałem już dawno. Najgłupsze w nim jest to, że dwa pierwsze dni, nie mają praktycznie żadnego znaczenia. Możemy je przegrać a i tak liczy sie tylko dzień trzeci. Po (pipi) to w ogóle było robić, to jest poza moim zrozumieniem. Mimo że nie byłem ich wielkim fanem w BF1 to jednak w tamtej postaci ten tryb miał sens. teraz to połowa graczy w ogóle nie wie co się dzieje. Wkurza też to że w momencie jak zmaksujemy level, tracimy nagle dostęp do waluty, dzięki której rozwijamy broń. Są niby zadania, ale dają one szczątkowe ich ilości. Liczę że i to się zmieni Samoloty!!!! Taki Ju-88 to (pipi)any skandal. Jak to przeszło do gry, to też nie ogarniam. Co do rozgrywki to tu już jednak gra lśni wg mnie. Mechanika odrzutu jest świetna i można się nauczyć każdej broni. Skill gap jest wyraźny i gra nagradza dobrych graczy. Mapy w większości są zaprojektowane dość dobrze. Dzięki braku spotowania, flankowanie, ataki od tyłu to norma. Anyway bo się zrobił post, tak długi że Mędrek by takiego nie napisał, tak że wystarczy.
  9. El Loco Chocko

    Battlefield V

    Myślę że cyfrowe kopie mocno to nadrabiają, ale nie ma danych @chris85 tu się chyba sytuacja z SW BF2 raczej nie powtórzy. Tam z(pipi)ali mikrotransakcje i ludzie odwrócili się od tytułu. Przy BFV był straszny i zasłużony hejt przed premierą, ale sama gra okazała się zadziwiająco dobra. Mimo glitchy i lichej zawartości na start, sądzę że może być tylko lepiej.
  10. El Loco Chocko

    Games with Gold / Game Pass / EA Access

    Mam Game Pass do kwietnia nastepnego roku. Ale gdy np chce jakas gre pobrac, to jest tylko opcja "get game pass". Czy jest jeszcze jakis tajny myk, czy cos sie s(pipi)ilo? Oh ok, musze pierw kliknac pokaz w sklepie by sciagnac gre. Troche bezsens imo.
  11. El Loco Chocko

    Battlefield V

    Tutaj jest trochę racji. Rzeczy jak random bullet deviation, suppression mocno ograniczały przyjemność i frustrowały. Bo kule nie leciały tak gdzie był celownik.
  12. El Loco Chocko

    Battlefield V

    Pierwsze słyszę żeby to miało wpływ na TTD. Jakieś źródło? Serwery na PC maja 60Hz a na konsolach 30Hz. Wiem że są plany by na mniejsze tryby dać 120Hz ale to pieśń przyszłości. Ja tu widzę problem raczej z optymalizacją. To samo było na początku BF4 i to naprawili później.
  13. El Loco Chocko

    Battlefield V

    TTK zdecydowanie szybsze. Zazwyczaj nie ma wiele czasu na reakcje. Problemem może być od czasu do czasu TTD. Bo przez jakiegoś mikro laga, odnosimy wrażenie że giniemy w czasie 1-2 klatek. To jest coś co na pewno wymaga poprawy.
  14. El Loco Chocko

    Battlefield V

  15. El Loco Chocko

    Battlefield V

    No najwyraźniej mamy inną definicje fanboja ale ok. O słabej zawartości wspominałem w swoim poprzednim poście i też uważam że to awaria lekka. Liczę jednak, że nie skończy się to jak Battlefront 2 i zobaczymy w końcu coś godnego II WS.
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.