Opublikowano 2 grudnia 201212 l z tego co pamietam kiedys na samym poczatku sc2 ktos nakrecil test maraudery vs zealoty i wychodzilo ze zealoty przegrywaja przed charge a wygrywaja po charge a jesli maraudery byly ze stimem i shellem to sie wymienialy ze zostawal 1 zealot na niskim hp. (ofc maraudery kitowaly) i to bylo jeszcze przed buffem charge. moze wiec dlatego tam podaja ze marauder slaby na zealoty+ nie ma na nie bonus dmg co do walki z voidreyami to jesli sie w pelni naladowaly to raczej zawsze wygraja. ale w pvp nie powinienno do nich dojsc bo taki 4 gate zmiecie gracza z powierzchni ziemi.
Opublikowano 3 grudnia 201212 l Korea OP,nerf them. Zastanawiam sie tylko czy Stephano faktycznie taki koks czy reszta po prostu zwalila a mogla duzo lepiej
Opublikowano 3 grudnia 201212 l to uczucie gdy zaskoczeniem meczu korea vs reszta swiata jest to ze reszta swiata przegrala mniejsza roznica niz sie spodziewano no ale do nerf flash z brood war jeszcze daleko za to zerg op i apollo na zakonczeniu ipl5 slusznie to skomentowal ze wszystko przez imbastory Edytowane 3 grudnia 201212 l przez Gattz
Opublikowano 3 grudnia 201212 l Liczylem ze Nerchio pokaze klase i wygra z Life'm konczac jego streak'a. Jak sie Protossami bronic przeciwko infestor+brood lord do ktorych sie sprowadza kazdy mecz?Osobiscie nie widze kontry.Brood lordy na wszystko co naziemne a infestor unieruchamia i zestrzeliwuje latajki terranami.Czemu tez nikt nie uzywa carrierow?Czyz nie jest on lepszym odpowiednikiem brood lorda? (bo atakuje naziemne jak i powietrze jednostki i ma wiecej "minionkow"?)
Opublikowano 3 grudnia 201212 l tak jakos za wolno sie je robi i za latwo traci plus zjadaja ekonomie trzech baz najlepsza kontra jaka wymyslili to mamaship i rzucasz vortex na broodlordy. jest to najlepszy sposob by podejsc pod nie stalkerami a jak sa archony to dodatkowy obszarowy dmg. jesli jednak infestor przejmie ci mamashipa i rzuci vortex na twoje wojsko to gg. tak samo jesli wbiegnie do vortexa banelingami. niestety najlepiej nie dac zergowi do nich dojsc. chyba ze grasz z idra. wtedy najlepsza kontra jest naumienie sentry halucynacji edit : przypomnialo mi sie ze w hots dodadza tempesty a one zjadaja broodlordy na sniadanie. choc w zmianach cos mowia o naprawieniu tego bo sa za dobre na cale t3 zerga. Edytowane 4 grudnia 201212 l przez Gattz
Opublikowano 6 grudnia 201212 l nowy patch do bety hots zmienia naprawde sporo dla mnie najwazniejsza zmiana nie jest wymieniona w patch notes: carriery znowu sa jak w brood warze! dla tych co pamietaja czasy storkierow i sie zastanawiaja czemu w sc2 czesciej widac mothership rush niz carriery albo nie wiedza czym sie roznily w brood war i sc2 ten filmik ladnie wyjasnia :
Opublikowano 6 grudnia 201212 l Trochę wstyd się przyznać, ze się tyle lat przegrało w serię SC a nie wiedziało o tym... heh..... Pewnie przerwa między 1 i 2 zbyt długa by pamiętać, no i to bardziej detal dla maniaków a nie casuali RTSowych
Opublikowano 6 grudnia 201212 l http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic/6084488485 beka z vortexa jest obecna w chvj.
Opublikowano 6 grudnia 201212 l Vortex now kills a single target - w sensie ze zabija pierwsza wciagnieta jednostke?czy jakas losowa?bo chyba nie "jedyna".Nikt nie rzuci vortexa na jedna jednostke Vortex does not affect massive units - czyli juz nie wciagnie co wieksze?Ultralisk,thor,kolos?Nie wiem czemu to dali.Moze to uratowac sytuacje jak tu http://www.youtube.com/watch?v=MFIy83PLFR8 Edytowane 6 grudnia 201212 l przez Neo3016
Opublikowano 7 grudnia 201212 l no wlasnie niestety vortex teraz zabija tylko 1 jednostke w sensie tylko ja wciaga a ona juz nie wraca. nadal kosztuje to 100 energi wiec mozesz zabic np 2 marines nie rozumiem po co to ruszaja. juz za pierwszym razem jak nerfili archon toilet to nie rozumialem tego. ludzie widza najpotezniejszy czar najdrozszej jednostki w grze i wbiegaja w niego na hura a potem krzycza ze jest op... to tak jakby wbiegali armia w czerwona kropke po "nuclear launch detected" za to co zrobili oracle to jakis joke. dropy 4 blue flame helionow tyle nie zabijaly w swoich najlepszych czasach co 2 takie naladowane na mineral line. co lepsze nie masz szansy uciec czy zablokowac je. no ale to tylko beta. do marca jeszcze zmieni sie to wszystko 100 razy dlatego ciesze sie tylko z carrierow bo tego juz raczej nie cofna. Edytowane 7 grudnia 201212 l przez Gattz
Opublikowano 7 grudnia 201212 l Pytanie bom w tyle: Co DOKŁĄDNIE zmienili z toiletem,b o się nigdy nie dopytałem tak dokładnie? Limit jednostek wciąganych czy coś?
Opublikowano 7 grudnia 201212 l masz na mysli ten pierwotny najmocniejszy? dali jednostkom poltorej sekundy bycia niesmiertelnym po wyjsciu z vortexu przez co mialy ta 1,5 sek by gra zdolala je troche rozproszyc bo na wyjsciu wszystkie byly na 1 pixelu w ktory walily archony tak jakby walily we wszystkie naraz. dodac do tego ze archon ma bonus vs biologiczne a zerg ma tylko biologiczne i mamy martwego zerga w 2 strzalach ale to JESLI byl na tyle glupi by wyslac wszystko do vortexa Edytowane 7 grudnia 201212 l przez Gattz
Opublikowano 7 grudnia 201212 l nah ten jeden wystarczyl by protosi przestali to stosowac z wyjatkiem vs broodlordy bo inaczej nie ma jak podejsc pod nie armia teraz w becie hots nerfia znowu tak ze vortex zamiast wciagac wszystkich wciaga 1 wskazana jednostke ktora nie jest massive. (dobrze ze sa tam tempesty)
Opublikowano 7 grudnia 201212 l nom zrobili z niego taki spawn broodling z broodwara tylko ze jeszcze gorszy bo krolowe byly szybsze i mozna ich bylo miec wiecej czyli mamaship bedzie gorszy od najwiekszego mock / insult unit w tej serii bez kitu nie widze sensu w ulepszaniu core do pelnego statku jesli tak to zostawia core jest szybszy, jesli wierzyc liquid pedi to ma wiekszy range swojego recalla, no i ma jeszcze inne spelle ktore cos robia zamiast marnowac 100 energi na 1 jednostke. jedyne co sie zyskuje to niewidzialnosc ale tez bez sensu bo nawet jak nie ma detekcji to zdejmie jedyny widoczny ship w 2 sekundy
Opublikowano 8 grudnia 201212 l to uczucie gdy EG potrzebowalo pomocy team liquid i nadal dostali 4-0 od jeszcze uczacego sie grac teamu w sc2proleague szkoda tylko jeadonga (ktory musi grac jako JD bo gra nie chce puscic dong przez cenzure, wtf?) kolejny dobry gracz ktorego zmarnuje eg... @ mecz jeadonga: Edytowane 8 grudnia 201212 l przez Gattz
Opublikowano 11 grudnia 201212 l 7 gate immortal - Czy ta taktyka nie jest podatna na bardzo wczesny rush zerglingow oraz "1 hatchery mass roach" ?
Opublikowano 11 grudnia 201212 l Jest raczej. WhiteRa (<3) mówi że działa tylko na szybką 3rd u dżerga, inaczej ciężko wyjąć. http://www.youtube.com/watch?v=DZD0MqEorJE no i tego, na TL ktoś skleił poradnik do PvZ właśnie, ponad sto stron rozkmin na ten temat ;o http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=383628 do ściągnięcia również jako PDF. Edytowane 11 grudnia 201212 l przez alienator
Opublikowano 20 grudnia 201212 l Jutro z rana beda ciekawsze mecze. Co robic na spam Thorow? Niby immortale ich kontruja ale jakos osobiscie nie widzialem efektow
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.