Skocz do zawartości

Gears of War 2


wiiboxstation

Rekomendowane odpowiedzi

Snajpa bez aktiva- do dupy! Z aktivem trzeba było mieć skilla, żeby bawić się snajpą. A tak? Pierwszy lepszy weźmie snajpę i 1 kill gwarantowany.

 

Zaraz zaraz, snajpa bez aktiva nie będzie od razu "dałnowała" tylko raniła... Teraz nie będzie lamerów którzy nie potrafią strzelić headshota i tylko dałnują i myślą, że są PRO snajperami... Dopiero teraz snajpa udowodni kto tak ma z niej naprawdę skilla.

 

"bieg + strzał z shotguna", i inne wykorzystywanie glitchy.

 

LOL :lol: tylko tak to można skomentować, widać długo nie grałeś w Girsy... i jakie glitche? Czitują tylko lamerzy, którzy nie potrafią grać i dzieciaki co myślą, że są dzięki temu fajni... Aby dobrze władać szotem musisz mieć bdb aima, a taki lanser nie wymaga zbyt dużo skilla.

 

ale to zaliczają jako glitch

 

Niby kto?

Odnośnik do komentarza
Snajpa bez aktiva- do dupy! Z aktivem trzeba było mieć skilla, żeby bawić się snajpą. A tak? Pierwszy lepszy weźmie snajpę i 1 kill gwarantowany.
Po pierwsze- chyba kolego Kubku, nie załapałeś o co chodzi. Po prostu, tym razem, JEDEN STRZAŁ z active'a nei będzie kładł na ziemie

Po drugie- tak zwane active whores, to byl szczyt lamerstwa, czyli właśnie wystrzelenie pocisku ze snajpy po to żeby załadować active'a i położyć jednym strzałem, co było uber banalne

Ale w GoWie chyba nie chodzi o to żeby biegać na boki turlać się i strzelać z shotguna.

Więcej taktyki i coverów. I nie, lancer nie jest lamerski, raczej "bieg + strzał z shotguna", i inne wykorzystywanie glitchy.

Eeee, wlasnie o to chodzi? Po PDZ, GoW i Gejo3 to najbardziej skillowe gry (szkoda, że przez kod sieciowy było w GoWie sporo loterii) na X360. I właśnie walka na shoty o tym decydowala.... Lancer po drugim updacie w GoW został tak wzmocniony, że sporo osób zaczęło wychodzić nie na shotguny a na lancery własnie. I biega takich dwóch pajaców w kółeczku i strzela po nogach / w ziemie. Z shotguna musisz umieć celwac, z Lancera- nie za bardzo. Przy walce na shoty często decydował pierwszy strzał, strafe, to wszystko składało siena sukces. Bo w tej grze noob nie ma szans z jakimś uber pro, nawet przy takiej parówie, jaką jest kod sieciowy

nie mówię że nie umiem ;]

ale to zaliczają jako glitch

Powiedz kto Ci takich głupot naopowiadał :lol:

 

EDIT: Fcuk, Cichacz mnie ubiegł

Edytowane przez Dziobak_
Odnośnik do komentarza

Wazelinka mode on, co cichutki? Och, ach :wub:

 

Co do drewna to się z jednej strony zgodze, a z drugiej nie za bardzo. Bo choć czasami można dostać jasnej kur**cy, to taki Artus, czyli czlowiek pocinajacy na Neo 512 kb/s, twierdzi, że duzo lepiej grało mu się jak miał Chello 2 mb/s. Poza tym- Pershing podobno kiedyś dostał z hammera na twarz i przeżył, a ma bodajże 4 mb/s :). Ale to stare dzieje, teraz czekamy na dwójke i katujemy UT3 ;)

Odnośnik do komentarza

ano jak grałem to tak mówili :)

bo jak biegłeś i strzeliłeś to strzał był a postać się jeszcze cała nie podniosła

sporo ludzi na to bluzgało

 

co do pojedynków na lancery to sobie takowych nie przypominam (ostatni raz grałem w lutym tego roku), gry już nie mam ,więc może jakiś update mnie ominął.

a co do shotgunów liczył się nie tyle skill co ping

bo przy niskich lagach grało się zupełnie inaczej niż przy większych

w GoWa grałem sporo i wiem co mówię ;]

 

edit:

literówki

Edytowane przez Kiler8888
Odnośnik do komentarza
ano jak grałem to tak mówili :)

bo jak biegłeś i strzeliłeś to strzał był a postać się jeszcze cała nie podniosła

sporo ludzi na to bluzgało

 

co do pojedynków na lancery to sobie takowych nie przypominam (ostatni raz grałem w lutym tego roku), gry już nie mam ,więc może jakiś update mnie ominął.

a co do shotgunów liczył się nie tyle skill co ping

bo przy niskich lagach grało się zupełnie inaczej niż przy większych

w GoWa grałem sporo i wiem co mówię ;]

 

edit:

literówki

1) Więc ostro pierdzielili, bo to jak już błąd kodu sieciowego

2) Zagraj teraz i zobacz co sie dzieje z Lancerkami, a jesli chodzi o uptade, to mam na mysli ten "Annexowski", nie wiem kiedy on był

3) Powtórzę się: jeśli ping jest porownywalny, tzn. obaj oponenci maja 3 białe krechy, to ten lepszy nie da szans słabszemu,

o ile różnica poziomów jest na tyle wyraźna. Bo zgodzę sie, jeśli skill obu jest prównywalny, to jest to loteria :). Dlatego wszyscy z utęsknieniem czekają na poprawiony kod sieciowy, bo skoro walki na shoty przy tak kaszaniastym kodzie dostarczaly tyle emocji i wrażeń, to teraz moze byc tylko lepiej :)

Odnośnik do komentarza
Zależy czego ty oczekujesz, bo jak drugiego Bad company to ja nie wiem. :closedeyes: Tu jest motyw rozwalania worków z piaskami http://www.gametrailers.com/player/usermovies/234210.html , a tu masz wyraźnie pokazane, że środowisko będzie zniszczalne niedowiarku http://www.gametrailers.com/player/30824.html

 

W 1 filmiku jest rozwałka wizualna = sypie się tynk .

w 2 jest pokaz możliwości silnika i jeśli wprowadzą taką interakcję to będzie to o co mi chodziło ( realnie obawiam się że będzie za mało "narzędzi" i pocisków do destrukcji + za wolne i za kłopotliwe ich używanie - patrz : granaty i kusza ) ,

a marzy mi się ( np. ) rozwalenie filaru i zawalenie się części budowli na przeciwnika ( tak może będzie/ma być w Red faction 3 )

Edytowane przez Paweł Dziuba
Odnośnik do komentarza
Zależy czego ty oczekujesz, bo jak drugiego Bad company to ja nie wiem. :closedeyes: Tu jest motyw rozwalania worków z piaskami http://www.gametrailers.com/player/usermovies/234210.html , a tu masz wyraźnie pokazane, że środowisko będzie zniszczalne niedowiarku http://www.gametrailers.com/player/30824.html

 

W 1 filmiku jest rozwałka wizualna = sypie się tynk .

w 2 jest pokaz możliwości silnika i jeśli wprowadzą taką interakcję to będzie to o co mi chodziło ( realnie obawiam się że będzie za mało "narzędzi" i pocisków do destrukcji + za wolne i za kłopotliwe ich używanie - patrz : granaty i kusza ) ,

a marzy mi się ( np. ) rozwalenie filaru i zawalenie się części budowli na przeciwnika ( tak może będzie/ma być w Red faction 3 )

 

Człowieku bredzisz, może jeszcze robienie nowych przejść w ścianach bumem co :blink: , idź sobie pograj w Battlefielda. Pierwszy GOW był idealny i tam prawie nic nie trzeba poprawiać poza kodem sieciowym i kilkoma drobiazgami.

Odnośnik do komentarza

Dokładnie, całe to (pipi)enie w branzy - "GoW to nie gra na dyche bo nie ma zniszczalnego środowiska". Coś takiego jest dobre do singla, a nie do multi. I to też nie w każdej grze się dobrze komponuje. Mnie w każdym razie to jest do niczego nie potrzebne.

 

Tak samo pierniczenie tego typu głupot- "Szkoda, ze w CoD4 nie można popierdzielać pojazdami". Fcuk, Ci którzy grają / grali w Gejo3 widzą, jaką nieskillową kupą są pojazdy. Tak samo CoD4- wiele osob, w tym ja, twierdzi ze naloty i helikopterki to kał kompletny, co by było, gdyby taki hamburger sie dorwał sam do helikoptera.

Edytowane przez Dziobak_
Odnośnik do komentarza
Zależy czego ty oczekujesz, bo jak drugiego Bad company to ja nie wiem. :closedeyes: Tu jest motyw rozwalania worków z piaskami http://www.gametrailers.com/player/usermovies/234210.html , a tu masz wyraźnie pokazane, że środowisko będzie zniszczalne niedowiarku http://www.gametrailers.com/player/30824.html

 

W 1 filmiku jest rozwałka wizualna = sypie się tynk .

w 2 jest pokaz możliwości silnika i jeśli wprowadzą taką interakcję to będzie to o co mi chodziło ( realnie obawiam się że będzie za mało "narzędzi" i pocisków do destrukcji + za wolne i za kłopotliwe ich używanie - patrz : granaty i kusza ) ,

a marzy mi się ( np. ) rozwalenie filaru i zawalenie się części budowli na przeciwnika ( tak może będzie/ma być w Red faction 3 )

 

Człowieku bredzisz, może jeszcze robienie nowych przejść w ścianach bumem co :blink: , idź sobie pograj w Battlefielda. Pierwszy GOW był idealny i tam prawie nic nie trzeba poprawiać poza kodem sieciowym i kilkoma drobiazgami.

 

Prawie idealny ??? ; kilkoma drobiazgami ? :lol2:

 

Oto moje zastrzeżenia ( z innego postu ) :

Oby w GoW 2 nie było takich oczywistych BRAKÓW znanych z jedynki jak :

- niemożność chodzenia/turlania się/strzelania przy przykucnięciu

- wciąż przywierania/przyklejenia przy braniu zewnętrznych i wewnętrznych " zakrętów "

- możliwości brania apteczek/broni w czasie ( przyklejonego i nieprzyklejonego ) przykucu

Z wielką chęcią przywitałbym też bardziej dopracowaną i przewidywalną walkę wręcz i przy takich starciach bardziej dopracowaną pracę kamery .

Lepsze rzucanie granatów też by się przydało , bo to z jedynki - mające 4 podstawowe " błędy " - jest/było najgorzej rozwiązane jak mogło być .

Także strzelanie ze snajperki i - SZCZEGÓLNIE - z kuszy jest DUŻO za długotrwałe ; bo przecież ( już ) " dziś " są automatyczne , nie wymagające przeładowywania co pocisk , snajperki .

 

Faktycznie , pod względem wizualnym jest prawie idealnie .

Pod względem grania/rozgrywki ( w singlu ) jest dalece nieidealnie i BARDZO ubogo .

Ja po prostu przedkładam granie nad oglądanie .

 

" robienie nowych przejść w ścianach bumem " - to widzi mi się wspaniale ; podobnie myślimy i patrzymy na gry .

Odnośnik do komentarza

-Przykuc? Przy formule GoW'a zbedny ficzer

-Długo w Gearsy nie grałeś, teraz jest o niebo lepiej

-?? Nie panimaju

 

Walka wręcz? Oo

Kusza jest IMO OK, oprócz strzałek, które czasami nie wybuchają, ale to bedzie poprawione

Snajpa- tryb strzalu jak najbardziej wporzadku. Gdyby był półautomat, to active whores dopiero miałyby ubaw :)

 

Ja po prostu przedkładam granie nad oglądanie .

 

" robienie nowych przejść w ścianach bumem " - to widzi mi się wspaniale ; podobnie myślimy i patrzymy na gry .

Taa, właśnie widzę...

Odnośnik do komentarza
Prawie idealny ??? ; kilkoma drobiazgami ? :lol2:

 

Oto moje zastrzeżenia ( z innego postu ) :

Oby w GoW 2 nie było takich oczywistych BRAKÓW znanych z jedynki jak :

- niemożność chodzenia/turlania się/strzelania przy przykucnięciu

- wciąż przywierania/przyklejenia przy braniu zewnętrznych i wewnętrznych " zakrętów "

- możliwości brania apteczek/broni w czasie ( przyklejonego i nieprzyklejonego ) przykucu

Z wielką chęcią przywitałbym też bardziej dopracowaną i przewidywalną walkę wręcz i przy takich starciach bardziej dopracowaną pracę kamery .

Lepsze rzucanie granatów też by się przydało , bo to z jedynki - mające 4 podstawowe " błędy " - jest/było najgorzej rozwiązane jak mogło być .

Także strzelanie ze snajperki i - SZCZEGÓLNIE - z kuszy jest DUŻO za długotrwałe ; bo przecież ( już ) " dziś " są automatyczne , nie wymagające przeładowywania co pocisk , snajperki .

 

Faktycznie , pod względem wizualnym jest prawie idealnie .

Pod względem grania/rozgrywki ( w singlu ) jest dalece nieidealnie i BARDZO ubogo .

Ja po prostu przedkładam granie nad oglądanie .

 

" robienie nowych przejść w ścianach bumem " - to widzi mi się wspaniale ; podobnie myślimy i patrzymy na gry .

 

-może jeszcze chcesz czołganie i salto z półobrotu w tył, pododawać można wiele ale trzeba jeszcze się zastanowić jak to obłożyć na padzie żeby nie zabijało dynamiki gry

-a co do biegania to trzeba umieć biegać żeby się nie przyklejać 8), a jak się nie umie to się narzeka, ja z tym nigdy nie miałem problemu

 

Po pierwsze rzucanie granatów było dobre ale jak ktoś nie umie to stęka, i dobrze że kusz jest taka wolna bo to jest ZBYT POTĘŻNA BROŃ tak samo jak snajperka

 

Singiel jest dodatkiem, w GOW liczy się tylko multi :twisted:

Odnośnik do komentarza
Prawie idealny ??? ; kilkoma drobiazgami ? :lol2:

 

Oto moje zastrzeżenia ( z innego postu ) :

Oby w GoW 2 nie było takich oczywistych BRAKÓW znanych z jedynki jak :

- niemożność chodzenia/turlania się/strzelania przy przykucnięciu

- wciąż przywierania/przyklejenia przy braniu zewnętrznych i wewnętrznych " zakrętów "

- możliwości brania apteczek/broni w czasie ( przyklejonego i nieprzyklejonego ) przykucu

Z wielką chęcią przywitałbym też bardziej dopracowaną i przewidywalną walkę wręcz i przy takich starciach bardziej dopracowaną pracę kamery .

Lepsze rzucanie granatów też by się przydało , bo to z jedynki - mające 4 podstawowe " błędy " - jest/było najgorzej rozwiązane jak mogło być .

Także strzelanie ze snajperki i - SZCZEGÓLNIE - z kuszy jest DUŻO za długotrwałe ; bo przecież ( już ) " dziś " są automatyczne , nie wymagające przeładowywania co pocisk , snajperki .

 

Faktycznie , pod względem wizualnym jest prawie idealnie .

Pod względem grania/rozgrywki ( w singlu ) jest dalece nieidealnie i BARDZO ubogo .

Ja po prostu przedkładam granie nad oglądanie .

 

" robienie nowych przejść w ścianach bumem " - to widzi mi się wspaniale ; podobnie myślimy i patrzymy na gry .

 

-może jeszcze chcesz czołganie i salto z półobrotu w tył, pododawać można wiele ale trzeba jeszcze się zastanowić jak to obłożyć na padzie żeby nie zabijało dynamiki gry

-a co do biegania to trzeba umieć biegać żeby się nie przyklejać 8), a jak się nie umie to się narzeka, ja z tym nigdy nie miałem problemu

 

Po pierwsze rzucanie granatów było dobre ale jak ktoś nie umie to stęka, i dobrze że kusz jest taka wolna bo to jest ZBYT POTĘŻNA BROŃ tak samo jak snajperka

 

Singiel jest dodatkiem, w GOW liczy się tylko multi :twisted:

 

Tylko czemu można przykucnąć ( i poruszać się i strzelać ) przy ścianie , a w otwarym polu nie można ( nie licząc biegania w przykucu ) ? - to nie koncepcja gry , to ewidentny BRAK - chyba się "trochę" zapomniało twórcom .

 

Narzekam , ale gdyby było zrobione kilka drobiazgów byłaby gra rewelacyjna ( lub co najmniej b. dobra ) ,

a tak wyszła tylko dobra - przeszłem całą i podobało mi się bardzo , ale głównie ze względu na wizualia ( i dźwięk ) , design i koncepcję świata gry .

 

 

Odnośnik do komentarza

Przeszedłeś całą a w multi chociaż próbowałeś grać?? Bo z twoich "zarzutów" większość wygląda jak narzekania kogoś kto przelazł raz singla włączył na sek multi ( lub nawet nie włączył), dostał po tyłku i narzeka na byle co. Ale ok mówisz tak:

"niemożność chodzenia/turlania się/strzelania przy przykucnięciu" - dla mnie zbędny bajer i patrząc na to że mało kto narzeka na jego brak utwierdzam się w tym przekonaniu.

"wciąż przywierania/przyklejenia przy braniu zewnętrznych i wewnętrznych " zakrętów "" to nie bug gry tylko Twój noskill bo mi nawet na początku przygody z gow się to nie zdarzało.

"możliwości brania apteczek/broni w czasie ( przyklejonego i nieprzyklejonego ) przykucu" to zdanie jest tak zbudowane że go nie rozumiem, a pomysł na apteczki w gowie....gl

Co do walki wręcz tak zróbmy z gowa tekkena najlepiej... chłopie meele w takich grach jest dodatkiem zresztą i tu przewidywalnym wiadomo że snipe meele> shot meele etc. A już stwierdzenie że snajpa//kusza powinna szybciej yebać daje mi obraz tego że multi to Ty chyba max 5 min na oczy widziałeś.

Odnośnik do komentarza
"możliwości brania apteczek/broni w czasie ( przyklejonego i nieprzyklejonego ) przykucu" to zdanie jest tak zbudowane że go nie rozumiem, a pomysł na apteczki w gowie....gl

nie wiem, co tu ciezkiego do zrozumienia. Pawlowi chodzi o to, ze chetnie widzial by mozliwosc podnoszenia broni bedac np schowanym za murkiem, BEZ koniecznosci wstawania i praktycznie oddawania sie na strzala snajperowi. pamietasz mape Canals? Tam zawsze dwoch gosci bieglo po snajperki na mostek i ten, ktory dobiegl pierwszy, mial zawsze mozliwosc zalczenia jednego killa na tym drugim, jesli oczywiscie potrafil szybko wycelowac i wyczuc, kiedy skonczy sie animacja zmiany broni :rolleyes:

wlasnie odnosnie roznych animacji w grze, tj pilowania, curb stompa i zmiany broni... zawsze mnie wkurzalo, ze podczas tego koles byl niesmiertelny [ chociaz co do curb stompa to pewny nie jestem ]... ja bym chetnie widzal rozwiazanie polegajace na kumulacji obrazen, tj koles piluje, ty mu wwalasz iles tam amunicji w plery, a on po zakonczeniu pilowania otrzymuje na swoje konto tyle damagea, ile mu zostalo wpakowane... posrednie rozwiazanie, ale inaczej bym tego nie widzial :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...