-= chris -X- =- 0 Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 Mam nadzieję, że z SF4 nie zrobią MvC AKurat MvC do latwych nie nalezy, .. chyba ze grales na easy mode Quote
janix 0 Posted January 22, 2008 Posted January 22, 2008 (edited) k Edited November 15, 2008 by janix Quote
C1REX 16 Posted January 22, 2008 Posted January 22, 2008 SC i DOA się nieźle chyba sprzedają. Dziwne to jednak, że w bijatyki grają tylko najstarsi gracze. Większość turniejowa jest pełnoletnia. Najgorzej ma VF. Tragedia. Gorzej się ma tylko KOF, które umarło, więc nie liczę. Idę pograć w VF5 online. Uzależniłem się. Quote
-= chris -X- =- 0 Posted January 24, 2008 Author Posted January 24, 2008 (edited) Zawsze bedzie zapotrzebowanie na gre 'bijatyke' taka jest naruta czlowieka, chce sie zkonfrontowac z innymi w najbardziej bezposredniej tego formie Bijatyka daje mu wlasnie taka mozliwosc,co wiecej pozwala na identyfikowanie sie z wybrana postacia Gry typu mmorpg to sa pewne wspolnoty ludzi,ktore tworza pewien swiat w ktory gracz wchodzi.. Kiedys bylo to mozliwe za sprawa np zwyklego Final Fantasy,ale czasy sie zmieniaja i pojawia sie potzreba wlasnie takiego poczucia uczestnictwa w jakies grupie rzeczywistych ludzi,a nie tylko sztucznych ludzikow wymyslonych przez programistow Tryb online w bijatykach tylko prowizorycznie wprowadza takie zludzenie przynaleznosci,poniewaz dopoki ow tryb nie zostanie rozwiniety do mozliwoscia tworzenia np jakis zwartych oficjalnych Teamow, ktore beda konkurowac ze soba w roznych kategoriach o tyle tryb ten pozostanie tylko oferta indywidualnej potyczkki ,gdzie gracz probuje zapracowac na szacunek w swym otoczeniu,( co i tak jest zludne z braku powyzszych uregulowan) Tak czy inaczej czas pokaze ,byc moze za kilka lat czlowiek ubierze gogle na oczy i przeniesie sie w swiat gry wliczajac w to rzeczywiste doznania i uczucia,emocje itp , albo bedziemy sie szprycowac jakims narkotykiem zeby odniesc podobny skutek grr Edited January 24, 2008 by -= chris -X- =- Quote
Arucardo 0 Posted January 24, 2008 Posted January 24, 2008 (edited) moim zdaniem chwilowy spadek zainteresowania Tekkenem wynika ze swego rodzaju dualizmu sceny - część graczy ma PS3 i gra w DR, ci którzy mają tylko ps2 nadal męczą T5... Sam zajrzałem na to forum ostatnio z rok temu. Powód? Nie mam PS3 a T5 znudził mi się. To tyle jeśli chodzi akurat o mnie. Edited January 24, 2008 by Arucardo Quote
shinobi 1 Posted November 15, 2008 Posted November 15, 2008 Moim zdaniem najbardziej świetlaną przyszłość mają Bijatyki proste i jednocześnie rozbudowane (żeby nie były tak monotonne), Takie jak DOA czy inne jak np.DJ FFNY. Dałbym głowę że gdyby Tekken miał system zbliżony bardziej do DOA (prostrzy, bardziej zbalansowany) albo DOA miał lepszy design i animacje jak Tekken (nie ujmując swojej dynamiki) to osiągnęłyby znacznie większy sukces. Europa to nie Japonia, większość to i tak niedzielni gracze. Człowiek wraca wy*ebany po robocie i chce odreagować od codziennej monotonni, dlatego przystępna prostota i rozbudowana płynność rozgrywki to najbardziej obiektywne rozwiązanie. Quote
Guest GaScAn Posted November 15, 2008 Posted November 15, 2008 (edited) Bijatyki nie wymierają/ Rok 2009 będzie najlepszym rokiem dla bijatyk od dawna: Street Fighter 4 Tekken 6 King Of Fighters 2002 Ultimate Battle KoF 98 Ultimate battle Street Fighter HD(to juz niedługo) Tatsunoko Vs Capcom Virtua Fighter 5R Nowwe Melty Blood BlazBLue Castlevania Judgment Nowy Samurai Shodown 3D z dużą ilościa gore i latających tułowi Kof xii który graficznie zrywa kask Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie i podtrzyma gatunek. Edited November 15, 2008 by GaScAn Quote
Ken Marinaris 386 Posted November 15, 2008 Posted November 15, 2008 Bijatyki na pewno nie maja sie tak dobrze jak kiedys. Tekken 3,Dead or Alive nakrecaly sprzedaz konsol. SC4 raczej nie za bardzo(pogralem 3 dni i opchnalem ,bo cena zjezdza w dol b. szybko) Moze ma to zwiazek z wiekiem graczy? Sam kiedys chetniej siegalem po bijatyki niz obecnie(wole przygodowki lub RPGi) Quote
ornit 3004 Posted November 16, 2008 Posted November 16, 2008 (edited) Moim zdaniem najbardziej świetlaną przyszłość mają Bijatyki proste i jednocześnie rozbudowane (żeby nie były tak monotonne), Takie jak DOA czy inne jak np.DJ FFNY. Ok, teraz już wszyscy rozumiemy... Zdecyduj się wreszcie czy gra ma być rozbudowana czy dla goryli. Bo jeśli chodzi o DJ FFNY to raczej dla tych drugich... Dałbym głowę że gdyby Tekken miał system zbliżony bardziej do DOA (prostrzy, bardziej zbalansowany) albo DOA miał lepszy design i animacje jak Tekken (nie ujmując swojej dynamiki) to osiągnęłyby znacznie większy sukces. Zdradzę ci sekreta. Nie wiem czy wiesz ale...(ostrzegam - to może być szok) W Polsce (a nawet na świecie! O zgrozo! ) większą popularnością cieszy się Tekken :potter: Bijatyki na pewno nie maja sie tak dobrze jak kiedys. To czemu aż tyle gier zostało zapowiedzianych na 2009 rok (patrz post wyżej)? Chyba jeszcze nigdy nie byliśmy w tak dobrej sytuacji...Oh, zapomniałbym. Przecież większość z tych gier to tylko proste rysowanki... Edited November 16, 2008 by ornit Quote
kowal 0 Posted November 16, 2008 Posted November 16, 2008 dawniej capcom wyrzucał max co roku tytuł czy to SF czy Darckstalker SNK 2-3 na rok w czasach swietnosci KOF (ktory miał tylko na dobra sprawe 2x przerysowane sprity) i SamSho, FatalFury innych na Neogeo nie licze bo to nie SNK ja robiło sytuacja niewiele sie rozniła wczesniejsza od obecnej bylo pare lat suchych ale spowodowane to było upadkeim SNK a Capcomowi sie nie chciało, wiecej mogli zarobic pchajac srodki w RPG czy RE midway w zyciu takiej kasy nie nabiło co teraz opłaca sie robic bitki ale musi gra ciagnac za soba scene inaczej zdycha w postepie geometrycznym w sumie to dobrze, zarabiaja najlepsi a crapy laduja na smietniku historii wiekszym zagrozeniem dla bijatyk jets marketing zołtkow co wydaja wszystko tylko u siebie i jeszez jako exclusive na jedna konsole to jets zabijanie niczego sie nie nauczyli od czasow wyłozenia sie SNK Quote
shinobi 1 Posted November 16, 2008 Posted November 16, 2008 (edited) Moim zdaniem najbardziej świetlaną przyszłość mają Bijatyki proste i jednocześnie rozbudowane (żeby nie były tak monotonne), Takie jak DOA czy inne jak np.DJ FFNY. Ok, teraz już wszyscy rozumiemy... Zdecyduj się wreszcie czy gra ma być rozbudowana czy dla goryli. Bo jeśli chodzi o DJ FFNY to raczej dla tych drugich... Dałbym głowę że gdyby Tekken miał system zbliżony bardziej do DOA (prostrzy, bardziej zbalansowany) albo DOA miał lepszy design i animacje jak Tekken (nie ujmując swojej dynamiki) to osiągnęłyby znacznie większy sukces. Zdradzę ci sekreta. Nie wiem czy wiesz ale...(ostrzegam - to może być szok) W Polsce (a nawet na świecie! O zgrozo! ) większą popularnością cieszy się Tekken :potter: Bijatyki na pewno nie maja sie tak dobrze jak kiedys. To czemu aż tyle gier zostało zapowiedzianych na 2009 rok (patrz post wyżej)? Chyba jeszcze nigdy nie byliśmy w tak dobrej sytuacji...Oh, zapomniałbym. Przecież większość z tych gier to tylko proste rysowanki... A sekret popularności Tekken-a z kąt wynika? Dlaczego więcej satysfakcji czerpiemy z rozgrywki? Główne jego zalety to, po 1sze- ANIMACJA, 2gie-Rozbudowanie, 3cie-Design, 4te-Grafika, 5te-Klimat. A DOA ma 1.-System, 2.- Rozbudowanie(trochę mniejsze ale łatwiejsze do ogarnięcia),3.-Grafike Aren. Więc wynik mówi sam za siebie. I gdyby połączyć te najlepsze cechy, to właśnie nazwał bym NextGenem. Największym niegdyś zaskoczeniem był dla mnie UrbanReign, intuicyjny, przystępny w opanowaniu a jednocześnie dość rozbudowany :2pl: . Edited November 16, 2008 by shinobi Quote
C1REX 16 Posted November 19, 2008 Posted November 19, 2008 Tyle, że Tekken wcale nie sprzedaje się lepiej od DOA. Tekken na świecie nie jest aż tak popularny, jak się niektórym wydaje. Quote
Aramis 10 Posted November 19, 2008 Posted November 19, 2008 Ehh sranie w banie, jakie wymieranie, przecież wszystkie liczące się serie nadal żyją i mają się dobrze. Mało tego, co chwila niemalże dochodzi coś świeżego w stylu Arcana Heart. Fani 2d grają w GGXX i czekają na KoFa i SF. Fani 3d mają DoA, VF, S4 i czekają na Tekkena - tak było zawsze, jest teraz i prawdopodobnie będzie, więc nie kumam ocb z tym wymieraniem. Że niby bitki są mniej popularne? Ja tego nie odczuwam - tekkeniarzy jest tylu co zawsze czyli "rzuć cegłą w tłum, a trafisz jakiegoś", ludzie od soula to tradycyjnie community zyjące we własnym świecie. Podobnie DoA i VF. W 2d kto grał ten gra nadal. Jasne ze gry są inne niz kiedys bo siedzą teraz po uszy w fanserwisie, ale zastanówcie się czy naprawdę jest tak źle jak myslicie. Quote
C1REX 16 Posted November 25, 2008 Posted November 25, 2008 Fani 3d mają DoA, VF, S4 i czekają na Tekkena - tak było zawsze, jest teraz i prawdopodobnie będzie, więc nie kumam ocb z tym wymieraniem. DOA5 podobno nie będzie. Soul od trójki idzie w złą stronę. Nie wiem jak ze sprzedażą. Quote
shinobi 1 Posted March 22, 2009 Posted March 22, 2009 - Oczywiście że DOA5 będzie! Bo być musi i to nie tylko na X'a (w końcu co by zostało w tym gatunku - same niedoróbki). Jeżeli tylko poprawią animacje i odświeżą trochę design tej gry, to z pewnością będzie bardziej popularniejsza niż kiedykolwiek. Quote
koziou 0 Posted March 24, 2009 Posted March 24, 2009 - Oczywiście że DOA5 będzie! Bo być musi i to nie tylko na X'a (w końcu co by zostało w tym gatunku - same niedoróbki). Jeżeli tylko poprawią animacje i odświeżą trochę design tej gry, to z pewnością będzie bardziej popularniejsza niż kiedykolwiek. Hmmm Itagaki nie pracuje juz dla Tecmo... Kidys czytalem ze DOA4 była ostatnią częścią serii... ;(( ...a ja bym chciał remake Bushido Blade - celny cios = śmierć. Ehhh i ten klimat Quote
shinobi 1 Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 - Mimo że Itagaki odchodzi (pewnie zadowolił się dobrą sprzedażą NGII), to pałeczkę nad DOA przejmuje niejaki Hitoshi Hasegawa, a za NG będzie teraz odpowiedzialny Yosuke Hayashi i obaj panowie interesują się także innymi platformami. Oby tylko znali się na rzeczy i włożyli więcej wysiłku w animację, bo patrząc na coraz to lepszą grafikę, to animacja stoi ciągle na prymitywnym poziomie. Niech zainwestują w jakiś "Endorphin" czy coś... Quote
Bonio 1 Posted March 26, 2009 Posted March 26, 2009 czy bijatyki wymierają? szczerze wątpie. zobaczmy chociażby na bijatyki ktore wyszly w ciagu ostatnich lat, ktore wyszukalem teraz na system16.com: 2005: Melty Blood : Act Cadenza Hokuto No Ken / Fist Of The Northstar Neogeo Battle Coliseum Rumble Fish 2 Samurai Spirits Tenkaichi Kenkakuden The King Of Fighters XI Capcom Fighting Jam 2006 Guilty Gear XX Accent Core Battle Fantasia 2007: KOF Maximum Impact: Regulation A 2008: Akatsuki Denkou Senki Melty Blood Actress Again Sengoku Basara X Street Fighter IV Tatsunoko Vs Capcom : Cross Generation of Heroes BlazBlue: Calamity Trigger Samurai Spirits Sen / Samurai Shodown: Edge of Destiny jeszcze ma być kofXII, przeciez byyl jeszcze t6, sc4, i inne bijatyki 3d/2d o ktorych nieiwem. także jest w co grac, tymabrdziej,że jeśli jż jakas bijatyka się "przyjmie" to żyje wśrod graczy latami. przynajmniej w tym rokujeszcze nie musimy sie martwic =] Quote
Guest Kalinho Posted March 26, 2009 Posted March 26, 2009 wyjdzie Tekken 6: BR z nieskazitelnym online i temat będzie do zamknięcia. Tera nie ma w co grać. W VF nie ma z kim, SF to jakieś HowDoYouDukeny, Mortal vs DC to nie wiem komu to, a SC zbyt kolorowy. o Quote
rkBrain 28 Posted June 23, 2009 Posted June 23, 2009 (edited) Dlaczego wszystkie osoby sprzedające Arcade Sticki przez przypadek dopisują w cenie o jedno zero za dużo? Ciekawe podejście. "Gość sprzedał na eBayu włosy na klacie to czemu nie sprzedać AC za 700zł?. Zawsze znajdzie się jakiś jeleń" Do oficjalnego AC do SFIV powinna być dołączana gra. Edited June 23, 2009 by rkBrain Quote
Snake. 9 Posted June 24, 2009 Posted June 24, 2009 Po pierwsze, fajny temat sobie wybrałeś. Po drugie - lol. O jedno zero za dużo? Czyli co, chciałbyś kupić sticka sf4 TE za 75 złotych? oO Sama gałka w nim jest więcej warta. Poza tym te sticki to limitowana edycja, dlatego tak drogo się sprzedają. Quote
genjuro 85 Posted July 2, 2009 Posted July 2, 2009 bijatyki zapędziły się w ślepą uliczkę i dlatego jest stagnacja na rynku. Słabe sprzedaże biorą się stąd, gdyż ludzie mają już powoli dość Tekkena, Virtuy czy Calibura ( ile można? toż to już powoli tasiemce się robią). Mój kumpel, który gra w tekkena odkąd pamiętam, z obrzydzeniem patrzy na Tekkena 6, bo już ma dość tej serii ( za dużo części się ukazało ). Potrzeba czegoś świeżego i nowego, ale namco, am2 czy inne firmy najwyraźniej boją się zaryzykować. Smutne to, bo doprowadzi do jeszcze mniejszych sprzedaży i w końcu gracze przestaną się interesować tym gatunkiem gier... Quote
solo/ng 4 Posted July 2, 2009 Posted July 2, 2009 (edited) genjuro - a ja nie sadze, ze tak jest. Wlasnie jak wyjdzie cos nowego, to praktycznie umrze, bo ludzie nie maja czasu, aby po roku sie okazalo, ze ten system jest jednak taki sobie. Generalnie jest cos innego - poprostu ciagly brak czasu i zapalu powoduje, ze nie ma tylu graczy, ktorym sie chce masterowac dana gre. Soul Calibur IV sprzedal sie lacznie w nakladzie ok. 2.5 MLN, SF IV juz ma tez ok. 2.3MLN , a ile osob gra,aby sie rozkrecic? Ot pograc z kumplami przy piwku i tyle. Tekken zawsze mial najwieksze wziecie i akurat w przypadku T6 ja twierdze,ze wlasnie rozkreci sie niezle. Bedzie na obie platformy, wielu osobom sie podoba nawet jak nie wiedza o co chodzi, pierwszy tekken na nowe konsole itd. Bedzie dobrze ; ). No i glowny aspekt - jak byl T3 to dla wszystkich to bylo nowe, wiele osob startowalo od zera. Wyjdzie T6, przyjedzie swieza krew na turniej, dostanie w grupie do zera od kazdego ze sceny (od osob, ktore graja w to od 4,5,6,10 lat) i bedzie sie denerwowac; o. Edited July 2, 2009 by solo/ng Quote
genjuro 85 Posted July 2, 2009 Posted July 2, 2009 genjuro - a ja nie sadze, ze tak jest. Wlasnie jak wyjdzie cos nowego, to praktycznie umrze, bo ludzie nie maja czasu, aby po roku sie okazalo, ze ten system jest jednak taki sobie. Generalnie jest cos innego - poprostu ciagly brak czasu i zapalu powoduje, ze nie ma tylu graczy, ktorym sie chce masterowac dana gre. Soul Calibur IV sprzedal sie lacznie w nakladzie ok. 2.5 MLN, SF IV juz ma tez ok. 2.3MLN , a ile osob gra,aby sie rozkrecic? Ot pograc z kumplami przy piwku i tyle. Tekken zawsze mial najwieksze wziecie i akurat w przypadku T6 ja twierdze,ze wlasnie rozkreci sie niezle. Bedzie na obie platformy, wielu osobom sie podoba nawet jak nie wiedza o co chodzi, pierwszy tekken na nowe konsole itd. Bedzie dobrze ; ). No i glowny aspekt - jak byl T3 to dla wszystkich to bylo nowe, wiele osob startowalo od zera. Wyjdzie T6, przyjedzie swieza krew na turniej, dostanie w grupie do zera od kazdego ze sceny (od osob, ktore graja w to od 4,5,6,10 lat) i bedzie sie denerwowac; o. Mam nadzieję że tak będzie, bo lubię bijatyki, a pojedynki online powinny zebrać teraz takich graczy, którzy do tej pory nie mieli z kim zagrać (modlę sie o vf5r z online mode na ps3). Ale w życiu różnie bywa... Chyba pozostaję nam- fanom grać w to co jest i nie zamartwiać się zabardzo na przyszłość 8) Quote
Scorp1on 8 Posted July 2, 2009 Posted July 2, 2009 genjuro ma racje ze brakuje nowych marek ale proba stworzenia czegos nowego moze okazac sie marna. Z reszta i tak duzy koszt jest tworzenia gier. Ale solo/ng tez dobre prawi ze bijatyki sa kupowane na gre na 1 konsoli niz przez neta. Ja jak kupowalem MK vs DC bralem ja glownie na gre z ludzmi obok niz przez neta Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.