Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano

W jedyneczke.

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Wyświetleń 185,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szał na PS3 slim zaczął się od września i jakoś dwa miesiące po premierze nie może upaść. Kto śledzi wyniki sprzedaży na bieżąco ten wie. A na horyzoncie premiera jeszcze większych killerów... FF XIII

  • Kocham ten temat   Edit: plus zostałem zminusowany przez Majora za to, że dałem link potwierdzający, że Sonyslave'y się mylą

  • olaboga minusiki mi poleciały w profilu <beczy> nikt mnie nie lubi :<   a ja dawno nikomu nie dałem minusika... trzeba to zmienic! _______________ tej? kiedys były jakies plany stworze

Opublikowano

To pewnie mu się zawiesza. :P

fw 3.0 <_<

 

A moja konsola wysłana do sklepu. Ostatecznie przestała się zawieszać, ale odkryłem powód zawieszania. Dogorywał moduł sieciowy. W końcu skonał i konsola przestała się zawieszać, ale o podłączeniu do neta mogłem zapomnieć. Najśmieszniejsze w architekturze PS3 jest to, że jak siądzie nawet samo wi-fi, to odcina się też ethernet. Kto wymyślił takie poj.ebane rozwiązanie?!

Opublikowano

a kto wymyślił jedno ognikową soczewkę CD/DVD >>> Sony

nie wiem czy nowe napędy BD też nie mają 1 lasera do odczytu

poszedł nacisk na cenę, a jakość spadła

Opublikowano

Juz wiem czemu Killzone 2 tak slabo sie sprzedal - DS3 aka SIX do takich gier sie nie nadaje. Potwierdza to Top10 preorderow gdzie MW2 ma milion zamowien na 360 a wersje ps3 250k jak pamietam.

Opublikowano

Co ma piernik do wiatraka? Od kiedy to gracze kupują jeden tytuł zamiast innego patrząc na ergonomię/budowę pada?

Opublikowano

Juz wiem czemu Killzone 2 tak slabo sie sprzedal - DS3 aka SIX do takich gier sie nie nadaje. Potwierdza to Top10 preorderow gdzie MW2 ma milion zamowien na 360 a wersje ps3 250k jak pamietam.

ostatni ranking w US daje 100k wiecej.

 

nie zapomnij wplywu faz ksiezyca oraz zlego ukladu planet ;)

Opublikowano

Zapewne tak robia jak maja oba sprzety. Sixaxis do fpp ssie.

Edytowane przez Gość

Opublikowano

Co ma piernik do wiatraka? Od kiedy to gracze kupują jeden tytuł zamiast innego patrząc na ergonomię/budowę pada?

Majac PS3 i 360 kto by kupowal mordobicie na ta druga konsole ktora do takich gier sie nie nadaje (krzyzak w 360 sssssssie pauke)?

Opublikowano

Zagram jak wyjdzie na 360 lub wydadza lepszego pada do PS3 :>

Opublikowano

Jak zwykle jedynymi na tym świecie którzy mają problemy z padami do PS3 są fanbojki Xboxa.

Opublikowano

Zadne fanbojki, bo to jest oczywisty fakt. Fanbojstwo to prezentujesz ty.

Opublikowano

Co ma piernik do wiatraka? Od kiedy to gracze kupują jeden tytuł zamiast innego patrząc na ergonomię/budowę pada?

Od kiedy generacja graczy, którą ja reprezentuję, gra na konsolach (Starzy pecetowcy, którzy dopiero od tej generacji graja na konsolach - w większości użytkownicy X360 lub X360/PS3 - rzadko tylko PS3). Jeśli shooter wyszedł na X360 i PS3 to w życiu nie kupię go na drugą konsolę by męczyć się sterowaniem na zje.banych padach Sony. Exy to co innego (Bo trzeba się męczyć - nie ma innego wyjścia jak chcesz przejść daną grę) ale przykład sterowania Killzone 2 pokazuje jak nieudaną konstrukcją do FPPków jest to coś zwane DualShockiem.

 

PS: Jestem fanbojkiem bo nie cierpię pada DS lub sixcoś tam? OK, mi taka nazwa pasi bo mnie ch.uj obchodzi jak mnie ktoś nazywa. Ważne że ja wiem i jak widac wielu innych wiedzą, że pady Sony to ergonomiczny przeżytek, relikt z czasów świetności tej firmy na poletku konsolowym. Dawne czasy juz nie wrócą i MS ze swoim Xboxem pokazuje to dobitnie. Nie napisałęm tego z satysfakcją bo mnie konsole Sony w histori ani ziębiły ani parzyły (no pad mi zawsze przeszkadzał nawet gdy raz po raz na PS2 z kumplem graliśmy) ale po przeanalizowaniu historii konsol tej firmy wiem, że taka dominacja i taka renoma już nidgy w generacji PS3 nie wróci. Po prostu pewna epoka została definitywnie zamknięta przy premierze X360 w 2005. Co ma do tych moich wypocin pad Sony? Ano dużo - jest jednym z elementów, które nie nadążają za konkurencyjną konsolą. A tak mówiąc na marginesie wątpię by kolorowe wibratory sprawiły, że nadążanie za rywalami zamieni się w uciekanie rywalom.

Opublikowano

Moim zdaniem problem jest taki, ze ten pad może się wydawać nie ergonomiczny dla osób o większych dłoniach.

 

gdyż np dla mnie jest on bardzo dobry, wszystkie klawisze na swoim miejscu, nie muszę wyprawiać dziwnych rzeczy z palcami.

Opublikowano

Jedyną rzeczą tragiczną w DS3/Sixaxis są trigery, już bym wolał żeby ich wcale nie było a były zwykle klawisze L2/R2. Reszta jest dobra bo włącze jakikolwiek rodzaj gry i sie gra bdb, no chyba że strzelanie jest na trigerach w danej grze to wtedy w głowie może dojść myśl "dlaczego developer na pałe robił konwersje?". Co do MS to nawet nie są orginalni bo zżynają od innych to co dobre, wystarczy zobaczyć na pada od xboxa: A, B, X, Y, rozłożenie gałek, nie wiem czy te ich bampery nie są zapożyczone z innych padów ale wszystko inne jest zapożyczone z innych padów konkurencyjnych firm, jedyne co MS ma dobrego w x0 to ten ich OS który nie zmusza mnie bym instalował każde demo po pobraniu jak na ps3 czy małe patche.

Opublikowano

Ja bym dal na wade DS jeszcze galki a dokladnie te grzybki, majac PS2 niepotrafilem pograc sobie z brejdakiem w Q3A bo nie mialem czucia badz GTA VC w trybie strzelania ze snajperki czy karabinu gdzie widok robil sie ala FPP) w nich a na X1 w Halo czy innego shootera gralo sie bez problemow. Poprzedni pad Xa jest bardzo podobny do tego od DC (przy obu konsolal stal Peter Moore ale jaka rola to pamietam jaka byla wtedy).

Kazdy od kogos kopiuje ;) wazne aby to bylo wygodne ;) - MS dal dysk zamiast memorek - PS3 tez to wprowadzilo ;), MS dal 4 porty, PS3 nie potrzebuje multitapow, MS dal wbydowany ethernet, PS3 tez juz go posiadalo ;):P.

Edytowane przez Scorp1on

Opublikowano

Scorp1on->Chodzi ci o to że analogi w DS3 są wypukłe? to moge sie zgodzić że podczas gry palec sie może ześliznąć z gałki. Co do kopiowania to nie wiem czy ktoś sie zastanowił nad tym czemu pad od X1 czy X0 nie ma nazwy? ;)

Opublikowano

Nesowy padzik nie ma nazwy, DC, GC ;)

Edytowane przez Scorp1on

Opublikowano

f5k: Nie ma nic złego w kopiowaniu pomysłów innych jeżeli jest to robione z głową. Nie ma co na siłę wymyślać nowych patentów jak ktoś znalazł już dobre rozwiązanie.

 

FPS'y i inne strzelanki to obecnie dominujący gatunek, po sprzedaży tego rodzaju gier widać gdzie gracze lubiący tego rodzaju gry się przerzucają, stabilność Live'a przy dużych obciążeniach też pewnie ma w tym swój udział. Przeglądając wyniki multiplatformowych FPS'ów to sprzedaż kształtuje się tak:

 

Konsol X360 jest ok. 29% więcej od konsol PS3, to znaczy, że proporcjonalnie gra X powinna się sprzedać na X360 w liczbie ok. 129% kopii sprzedanych na PS3 i większość gier generalnie w takich proporcjach się sprzedaje za wyjątkiem FPS'ów, które przeważnie sprzedają się w proporcjach 150-170%, im FPS lepszy/głośniejszy tym ten stosunek jest wyższy.

Opublikowano

 

ale przykład sterowania Killzone 2 pokazuje jak nieudaną konstrukcją do FPPków jest to coś zwane DualShockiem.

Przecież sterowanie w KZ to był jakiś tam zabieg programistyczny, żeby "urealnić" rozgrywkę. Potem wypuszczono naprawiającego/zmieniającego to patcha.

 

Piszę na podstawie pada do Xa1 Ski (w którym przeszkadzało mi tylko brak L2/R2, które zostały dodane w wersji dla Xa360) i kilku minut spędzonych z padem do Xa360 przy standzie w jakiś marketach, a z DS2 czy DS3 obcuję na co dzień. No więc moim zdaniem te pady się za bardzo nie różnią. Ich budowa, rozmieszczenie gałek/krzyżaka, faktycznie powoduje, że DSy lepiej radzą sobie w bijatykach, a Xy w strzelankach. Natomiast w pozostałych gatunkach mówiłbym raczej o remisie.

Prawda jest taka, że najwygodniejsze jest to do czego jesteśmy przyzwyczajeni ;)

 

Edit: Na Xie1 grałem w Halo przez pewien czas, a na PS w Black, Damnation i demko KZ2 (żadnej nie skończyłem). Odnośnie bijatyk to na Xie SC2, a na PS SC3, SC4, Tekken5, SF4. Jak widać nie mam bezpośredniego porównania.

Edytowane przez estel

Opublikowano

Przesiedziałem nad padem do X360 w uj czasu, tak samo z Dualem 2/3. Ba, w międzyczasie ostro katowałem też padzika od NGC w RE4, który też wymagał precyzji i co wam powiem, to to, że jaki kontroler by nie był da się do niego przyzwyczaić, a nawet opanować go w najwyższy możliwy sposób. Śmieszą mnie te wojenki o wypukłości gałek w padzie. Palce ześlizgują się z gałek w Dualu? Jedz mniej węglowodanów, więcej ruchu, przewietrz pokój, nie będziesz się tak pocił w rękach. A czemu nikt nie napisze, że wklęsłe gałki w padach od MS są niedobre dla kobiet z długimi paznokciami? Obsługiwanie gałki za pośrednictwem paznokcia do najprzyjemniejszych nie należy. Także mi zdarzało się wielokrotnie gdy paznokieć trochę urósł, że zamiast trzymać pewnie gałkę wrzynałem się paznokciem w dziurę w gałce.

Jasne, można znaleźć mnóstwo problemów, pytanie tylko po co? Precyzja sterowania w KZ2, mimo iż było to celowe zamierzenie dewelopera? Przymierzenie i strzał pod L2 i R2, skoro większość FPSów na PS3 pozwala, albo już defaultowo ustawia to pod L1i R1? Dopier dolcie się lepiej do sterowania za pomocą Wiilota w serii Call Of Duty na Wii. To jest dopiero dramat. Kilkunastoletnie doświadczenie z FPSami począwszy od Doom'a 2 i ja drodzy państwo wysiadam w tempie ekspresowym przy próbie zdjęcia generała ze snajperki. Co prawda zdjąłem go, ale strzelałem na oślep i trafiłem typa być może w momencie kiedy mrugnąłem, bo samego zajścia nie zauważyłem. Wiem, ktoś zaraz napisze: "Cool story bro" i trolowania czas zacząć...

Opublikowano

A co mnie obchodzi kontroler od Wii jak my o padach gadamy? Wiilot to nie pad, a po drugie mam głeboko gdzieś konsolę Nintendo i jej oryginalne kontrolery. A już tym bardziej mam gdzieś gry wychodzące na tą konsolę.

Edytowane przez Gooralesko

Opublikowano

Wiilot + Nunchako to rozwiązanie podobne do pada jak każde inne. Może kiedyś będziesz miał przyjemność posiedzenia przy Super Mario Galaxy to już nigdy więcej zarówno nie będziesz mieć ku temu żadnych wątpliwości, jak i nie zrobisz błędu i nie olejesz tej platformy. Przypominam sobie jak przeszedłem RE5 na PS3 i zaraz potem zrobiłem to samo z RE4 na Wii (miałem taką ciągotę do tego tytułu, że zaliczyłem obie na raz). Nawet nie wyobrażacie sobie jak później głupio się czułem, gdy okazało się, że sterowanie zaprezentowane przez Wiilota i Nunchako w RE4 Wii przebija zarówno w ergonomii jak i dokładności to na zwykłym padzie. Głupia sprawa, chciał bym doczekać czasów kiedy na PS3/X360 pogram w Residenta w podobny sposób hehe.

Edytowane przez t3xz

Opublikowano

t3xz: Jedna rada - obcinaj paznokcie :D Nie wiem jakie trzeba mieć długie, żeby przeszkadzały przy grze na padzie, przyklejasz sobie tipsy ? 8)

 

Zresztą o przewadze pewnych aspektów pada od X'a wskazują akcesoria do gałek i bumperów do DS które je przerabiają na wzór Xboxowych padów, odwrotnej sytuacji nie widziałem.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano
Chodzi ci o to że analogi w DS3 są wypukłe? to moge sie zgodzić że podczas gry palec sie może ześliznąć z gałki

My chyba mamy inne pady do ps3. Galki w ds3 sa pokryte chropowatym tworzywem, ktory niweluje jakiekolwiek poslizgi. Mi nigdy kciuk nie zesliznal sie z galki i staram sobie wyobrazic jak to mozliwe? Moze palce masz jakies takie sliskie (nazelowane, nawoskowane? :D )

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.