Posted March 21, 200817 yr Screeny z najnowszej odsłony KOF. Grafika wygląda obłędnie, pozostaje czekać na filmy w dobrej jakości, żeby stwierdzić jak to się wszystko porusza (jeśli animacja pójdzie w parze z grafiką to może być przełom). Postacie wyglądają nieco "zwaliście", przypominając styl jakiego użyto w SFIII (chyba wzorowali się na "Dawidzie" Michała Anioła). Ash wygląda...teraz już wiem - jego fryz przypomina mi Amy Winehouse. Teraz czekam na zaprezentowanie jakiś KOFowych panienek (Kula, Vanessa!)
March 21, 200817 yr No i o to chodzi wyglada przepiekanie jako ze SF VI ma choojowa grafike i chojowa animacje SNK-Playmore juz zownowalo Capcom
August 16, 200816 yr Sporo im zajelo by stworzyc porzadnie wygladajacego KOFa bo ile mozna ciagnac na tych samych spritach ktore znamy od dobrych 10ciu lat... Nawet na IX sie sporo rozczarowalem, przynajmniej na wersji z PS2 bo pikseloza okropna, dobrze ze 12tka zmierza na konsole nowej generacji wiec nie trzeba bedzie sie obawiac prehistorycznej oprawy. Swoja droga, wydaje mi sie ze XI wygladalo lepiej na automatach niz na PS2 co jest w sumie logiczne bo malo pamieci ale dlaczego wiec GG wyglada elegancko?
December 27, 200816 yr http://www.youtube.com/watch?v=NNhfpYNeNHg Trailer robi wrażenie. Grafika to coś czego moje oczy jeszcze nie widziały w 2d. Niestety przy takim wysypie bijatyk w 2009 nie kupię tej gry. W pierwszej kolejności wciągnę SF IV i tekken 6 (który pewnie premierę będzie miał zbliżoną do kof12). Chociaż jak będzie za pół ceny i grywalny online to się zastanowię.
February 28, 200916 yr lol, dopieor wczoraj sie dowiedziałem zeKOFXII będzie mial nowe sprity. Nigdy bym sie tego nie spodziewał po SNK PLaymore, ale jednak :D obejrzaelm trailer i pare location testów na youtube, i jak dla mnie, nowy kof prezentuje sie niesamowicie. Firma wybrała dobry kierunek. Postawili na 2d, zredukowali liczbe postaci (która zmierzała ciągiem do nieskończoności ) - ta gra musi odniesc sukces. szkoda, że nie pogram (brak nowej konsoli) jeszcze przez dlugi czas a brzydki Capcom zrobil SF w 3d ;(
February 28, 200916 yr Ja mysle, ze Capcom dobrze zrobil. Szczerze to musieliby sie bardzo postarac, zeby przebic 3rd strike'a i nowego KOFa a tak Capcom poszedl jedna sciezka a SNK inna.
March 1, 200916 yr Capcom postawił na bardzo dobrą technikę! I chwała im za to:D Kof powinien pozostać full 2D bo już typowo mi się kojarzy ze starą szkołą mordobić Boli właśnie ilość postaci w nowej odsłonie, a zwłaszcza mojego ulubionego K:< Swoją drogą kiedy Midway zmądrzeje i wyrzucą wszystko co było po MK3 do kosza wracając do korzeni? Przecież gdyby użyli choćby takoego zabiegu jak Capcom to MK mógł by w końcu odzyskać urok...
March 3, 200916 yr http://www.gametrailers.com/player/46195.html - nowy trailer. Gra wyjdzie tylko na PS3.
March 3, 200916 yr Ja uwazam rowniez, ze w grafice teraz duzo latwiej robi sie 3D (sa niesamowite narzedzia do tego) i pewnie SNK pojdzie kiedys sladami Capcomu. Co by nie mowic, rysownia wszystkiego od nowa w wysokiej rozdzialce zajmuje BAAAAARDZO duzo czasu. A nie o grafike sie tu rozchodzi i tak przeciez...
March 3, 200916 yr Author Po tym trailerze wnioskuję, że te "ręcznie rysowane sprite'y i tła" będą jedyną zaletą nadchodzącego KoFa
March 3, 200916 yr ee no przeciez sie da grac na skoki podcinki i czary! przeciez to prawie jak w wowie. czego chciec wiecej? cos sie straszny burzuj zrobiłes
March 3, 200916 yr SBB gawno prawda!GRa pojawi się na x360 i ps3 podobno w lipcu.Przynajmniej takie info podaje GOL http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=45434 jak dla mnie to kolejny argument by się zrujnować i kupić sticka Edited March 4, 200916 yr by Master JIN
March 3, 200916 yr http://www.gametrailers.com/player/46195.html - nowy trailer. Gra wyjdzie tylko na PS3. ten trailer jeszzze narobił mi wiekszego smaka niż mialem. oby nowy kof ukazał się także na x360
March 28, 200916 yr Przetłumaczyłem wywiad z producentem kofa XII, daje tu linka, pewnie ze 4 osoby to interesuje więc uważam, że warto. http://www.honmaru.pl/?subaction=showfull&id=1238267551 JeuxActu opublikowało wywiad z producentem King Of Fighters XII - Masaaki Kukino. Oryginalnie jest to w formie video do obejrzenia np. tutaj w wersji francuskiej. Natomiast w tym wpisie możecie przeczytać cały wywiad po polsku i dowiedzieć się z niego m.in dlaczego twórcy nowego KOF'a nie poszli na łatwiznę jak Capcom ze Street Fighter'em IV. JeuxActu: King Of Fighters XII będzie pierwszym KOF'em w HD. Skąd taka decyzja? Masaaki Kukino: Gdy nastąpił koniec ery pierwszego Neo Geo, robiliśmy gry pod Atomiswave (platforma automatowa od firmy Sammy), był to system podobny do naszego MVS (są dwie wersje systemu Neo Geo - AES czyli "domowy" i właśnie MVS czyli arcade) Pomysł przesiadki na HD był szybką decyzją, ale wymagało to rozpoczęcia wszystkiego od podstaw. Jak wiecie produkcja gry 2D jest znacznie dłuższa i trudniejsza niż gry 3D. Wszystko musi być cierpliwie narysowane klatka po klatce, a zajmuje to naprawdę wiele czasu. Nad King Of Fighters XII pracujemy już ponad 3 lata. Decyzja o robieniu gier pod nowy sprzęt (Taito Type X2) otworzyła przed nami nowe możliwości. JA: Dlaczego wybraliście właśnie trudną w produkcji technikę 2D kiedy była możliwość zrobienia gry znacznie łatwiej w 3D? MK: Wiesz, seria KOF jest jedną z najważniejszych rzeczy dla SNK Playmore. Po dwunastu epizodach chcemy wnieść trochę świeżości do grafiki 2D w grach. Chcemy także udowodnić, że 2D nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa i jest od tego daleko. JA: Zrobienie gry 2D wymaga dużo nakładów pracy, czy możemy się dowiedzieć ile czasu zajmuje stworzenie takiej gry jak KOF XII? MK: W tej części KOF nowe jest wszystko. Więc musieliśmy zacząć wszystko od nowa, przerysować wszystkie postaci i tła. Dla przykładu postacie zajęły nam 16 miesięcy. A każda z nich ma 450 animacji! JA: Dziś zapowiadacie 20 grywalnych postaci. Czy to już końcowa decyzja czy możemy się spodziewać więcej zawodników? MK: To jest grywalna wersja gry na Tokyo Game Show i obsada nie jest kompletna. Na razie zostajemy przy 20 zawodnikach, ale być może uda nam się zamieścić inne postaci przy okazji przenoszenia gry na konsole. JA: Teraz o gameplayu, zdecydowaliście żeby usunąć shift system przedstawiony w KOF XI i powrócić do tradycyjnego systemu bliższego KOF 98. Dlaczego? MK: Kiedy ruszyliśmy z produkcją KOF XII, zapragnęliśmy wszyscy powrócić do korzeni serii. KOF zawsze był znany z trzyosobowych team'ów dlatego właśnie porzuciliśmy pomysł z części XI. Epizod XII powinien być naprawdę uważany za odrodzenie. JA: Czyli zamierzacie odnieść sukces zdobywając szerszą publiczność, odchodząc od zbyt wymagającego systemu z KOF XI? MK: KOF jest serią posiadającą naprawdę wielu fanów na całym świecie i jego system oparty na pojedynkach 3 na 3 zawsze był bardzo ważny i doceniany przez graczy. Wracając do tego zamierzamy zadowolić ekspertów w temacie jak i zdobyć nowych graczy nie obeznanych z serią. JA: Na koniec chciałbym cię zapytać o to samo co zapytałem Yoshinoro Ono, producenta Street Fighter IV. Myśleliście nad stworzeniem Capcom vs. SNK 3? MK: (śmiech) A co odpowiedział pan Ono? JA: Powiedział, że na razie nie ma tego w planach ale w przyszłości kto wie... MK: Mam nadzieję (śmiech) To byłoby zabawne ... (śmiech) JA: Mr Masaaki Kukino, thank you! Edited March 28, 200916 yr by GaScAn
April 4, 200916 yr W USA w Portland już mają automat kofa, tutaj kilka walk na przyzwoitym poziomie z tego salonu: KOF XII wygląda na spoko grę. http://www.youtube.com/watch?v=P4XvjNVWX4A http://www.youtube.com/watch?v=4eporaU6YPM http://www.youtube.com/watch?v=gEnsq7sQbKs http://www.youtube.com/watch?v=eBxF17UveKM http://www.youtube.com/watch?v=jQ_sYSOoNE8 http://www.youtube.com/watch?v=rsh1htgijGc http://www.youtube.com/watch?v=LpMuwJ3u3LQ http://www.youtube.com/watch?v=gCKBoC6HHVY http://www.youtube.com/watch?v=HMPc5K24HLQ http://www.youtube.com/watch?v=mkhKOzEzbDg http://www.youtube.com/watch?v=giN42tgG3so http://www.youtube.com/watch?v=_OYl0d7jw4A http://www.youtube.com/watch?v=ynJo4n_6FoA
April 5, 200916 yr wyglada spoko , ale jednak animacja 2d to nie to samo imo sf4 lepiej sie rusza i wyglada
April 6, 200916 yr SF4 jest 3d i połowę animacji mogli zrobić (i zrobili pewnie) za pomocą motion capture, a w 2d trzeba każdą klatke animacji robić (rysować) osobno. Mi się bardziej podoba oprawa KoFa - prawdziwe 2d, bez żadnej ściemy, widać włożony wysiłek twórców. Mam nadzieję, ze w wersji konsolowej kilka postaci dojdzie (Mai, Kula, K', Yuri...dużo by tu wymieniać).
April 6, 200916 yr Tak, na mnie robili motion capture ruchów blanki ^_^ Mi też się nowy kof podoba bardzo, w końcu to najładniejsze mordobicie jest. W obecnej generacji pewnie żadna bijatyka tego nie pobije. Design postaci jest spoko na początku marudziłem, że są za duże te sprity, ale chłopaki przypakowali i stąd te bice i trice. SF IV nie ma co ukrywać wygląda przy kofie biednie. Rival school w wysokiej rozdziałce można złośliwie powiedzieć. Zresztą mnie nie podniecają wirtualne bryły wolę malowanki ^_^
April 7, 200916 yr Nie no, mi chodzi o motion capture wstawek zaczynających walki, personal actions itd. Arsenał zagran jest ten sam od kilkunastu lat wiec po prostu przepisali go w 3d .
April 7, 200916 yr Gierka po filmikach ma potencjał i to spory na to aby "wreszcie" namieszać nie tylko w Japonii i stanąć w szranki z nowym streetem. Bardzo ciekawi mnie jak tam będzie z opcją on line. Ale po tym co widziałem to jestem naprawdę podjarany, zawsze ceniłem KOFy i tym razem z większą ochotą przysiądę nad dwunastką mam nadzieję że na bardzo długo. Podoba mi się nowa animacja np takie pierdołki jak smugi pozostawiane przez Ioriego w czasie uderzenia albo chociażby nowy design Kensou. To takie drobnostki a cieszą. Fajnie wyglądają tła gdzie tłum szaleje kibicując fighterom ba nawet czasem widać przebiegające prosięta ;]
April 7, 200916 yr Mam wielka nadzieje, ze w wersji konsolowej pojawi sie troche wiecej postaci, niz na automatach. Licze po cichaczu na Kule (bardzo bardzo licze), k9999, Chrisa, Shermie, Yashiro (choc Ci pewnie sie nie pojawia...). Ogolnie bardzo podoba mi sie nowy KOF i mam nadzieje w niego grac.
April 8, 200916 yr Nie no, mi chodzi o motion capture wstawek zaczynających walki, personal actions itd. Arsenał zagran jest ten sam od kilkunastu lat wiec po prostu przepisali go w 3d . powiedz mi jak ? skoro w 2d rysuja kazda klatke animacji xd ile by ich nie narysowali to sf4 bedzie dalej 3 razy lepiej sie ruszac
April 8, 200916 yr Ile by polygonów nie dali do Tekkena czy VF to i tak będą wyglądały gorzej niż ręcznie rysowane sprite'y. Edited April 8, 200916 yr by GaScAn
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.