Opublikowano 8 lutego 201411 l Moim zdaniem, ten Porschak nie wygląda dobrze, co kto lubi. +1, okropnie wygląda, ale tak jak piszesz - co kto lubi
Opublikowano 10 lutego 201411 l Te Porsche i te jego "cedzaki" jako felgi i rozkraczone BMW co wrzucił Walduś :sick: Jak można robić takie coś tym autom, jeszcze rozumiem jakieś stare BMW,Golfy i inne autka na do(pipi)aniu ale z takimi lepszymi kółkami to już profanacja
Opublikowano 10 lutego 201411 l Jak ktoś jest mnie w stanie przekonać do tego typu modyfikacji w suvach to chętnie rozpatrzę jakieś foty Póki co, jedynie wizualne, fabtyczne przeróbki M pakietu do X5 mi się podobają.
Opublikowano 10 lutego 201411 l Nie pomogę, mnie też nie podobają się zglebione SUVy. Słaby projekt do dyskusji o obniżaniu aut.
Opublikowano 10 lutego 201411 l Taaa glebienie suva to dokładnie ten sam kaliber co to: Tylko, że w drugą stronę hehe
Opublikowano 10 lutego 201411 l Sam mam zglebione auto i normalnie mi sluzy jako daily car. Co prawda trzeba w niektorych miejscach uwazac ale narazie nie spotkalem sie jeszcze zebym nie mogl gdzies wjechac. Obnizone auto lepiej sie prezentuje i tyle. Oczywiscie wszystko z rozsadkiem, bo stanceowe auto wyglada kozacko ale juz na nasze drogi sie nie nadaje, ale obnizone auto z gustem jest bardzo w porzadku.
Opublikowano 10 lutego 201411 l Oczywiście, ładny pakiecik i rozsądna gleba jest jak najbardziej ok ale powyższe przykłady to już sztuka dla sztuki, pewnie wogóle asfaltu nie dotykają tylko na lawecie od imprezy do imprezy jeżdżą po pucharki. Niech się ktoś tak bawi jak lubi ja tam wolę inne kierunki motoryzacji.
Opublikowano 12 lutego 201411 l Fanem nisko podłogowych nie jestem, ale wygląda ciekawie static.autoblog.nl/images/wp2010/big/Nissan_Juke_photoshoptuning.jpg Niestety photoshop stancewords.stanceworks.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/01/stanceworks-model-a-bmw-hot-rod-for-sale-title.jpg To mnie rozwaliło www.airrunnersystems.com/air-suspension/wp-content/uploads/2008/09/e70x-50034.jpg
Opublikowano 12 lutego 201411 l Juke jest ohydny, a z glebą i zielonymi felgami to już w ogóle koszmar.
Opublikowano 10 marca 201411 l Moim zdaniem nadmierne obnizanie zawieszenia jest bez sensu, czesto zle to wyglada i do tego trzeba uwazac na progach.http://www.youtube.com/watch?v=iOhPIetS7XQ&feature=youtu.be&t=39s Edytowane 10 marca 201411 l przez saptis
Opublikowano 10 marca 201411 l Greg co z Infiniti? Jest już? Powiem szczerze, że nie znam nikogo z taką furą, fajnie by było jakbyś wrzucił jakieś fotki + trochę opinii.
Opublikowano 10 marca 201411 l Greg co z Infiniti? Jest już? Powiem szczerze, że nie znam nikogo z taką furą, fajnie by było jakbyś wrzucił jakieś fotki + trochę opinii. Greg ma teraz większe zmartwienia na głowie niż jakieś głupie Infiniti !
Opublikowano 10 marca 201411 l Moim zdaniem nadmierne obnizanie zawieszenia jest bez sensu, czesto zle to wyglada i do tego trzeba uwazac na progach. Jak ktos nie ogarnia gleby, to jest jeszcze airride. Dobra opcja
Opublikowano 30 marca 201411 l znajomy mial mazde mx5. tak nisko ja posadzil, ze jak snieg spadl to fura musiala stac w garazu, bo jak plug wszystko przodem zgarnial.
Opublikowano 16 kwietnia 201411 l auto wystrojone i przygotowane do sezonu. wleciało jeszcze troche nowych gratów do zawieszenia i tylne hamulce.
Opublikowano 16 kwietnia 201411 l Pikny wykresik, pozazdrościć Ale podpórkę do klapy masz jeszcze lepszą hehe Te tarcze dopiero zakładałeś czy śmigałeś już na nich wcześniej? Szukam nacinanych i nawiercanych ale ostatnio i brembo i ebc mają różne opinie do tego czy się gną czy nie i nie mówię tu o zachowaniu po chlapaniu w kałużach na rozgrzanych tarczach.
Opublikowano 16 kwietnia 201411 l przednie mam już dwa lata a tylne dopiero wjechały. co do gnących się tarcz to przyczyn należy szukać przede wszystkim w zaciskach. wystarczą lekkie wżery na tłoczkach lub ciężko pracujące prowadnice i problem gotowy. innym aspektem jest to że generalnie przy jednotłoczkowym zacisku łątwo pogiąc tarczę ze względu na to jak rozkłada się nacisk na klocek hamulcowy. w poprzedniej hondzie problemy minęły dopiero po przejściu na dwa tłoczki. powodem odczuwalnego bicia na kierownicy mogą byc także zużyte drążki , końcówki lub sama przekłądnia zębata. to nie jest tak że tracze są idealnie proste bo jakies tam minimalne bicie zawsze występuje. natomiast zużyte ww elementy potrafią zwielokrotnić ten efekt. identycznie jak lekko skrzywiona felga lub zniekształcona opona.
Opublikowano 16 kwietnia 201411 l Uwielbiam zdjęcia gwintów z wywalonymi już helperami Wykres świetny. Są problemy z trakcją pod koniec dwójki i wyżej?
Opublikowano 16 kwietnia 201411 l to jest zeal b6 czyli gwint torowy który nie posiada tego typu zbędnych dodatków . odpwoiednie opony, zawieszenie i szpera dbaja o to żeby nie było problemów z trakcją. jest też gruby stab na tyle żeby dupsko nie siadało na starcie. Edytowane 16 kwietnia 201411 l przez POSNANIAK
Opublikowano 17 kwietnia 201411 l ludzie mnie męczą o onboarda a od sierpnia zeszłego roku zegary nie działają. jest to ostatni mankament do usunięcia w tym sezonie. zrobiłem jakąś usterkę w instalacji inie mogę dojśc do tego co jest grane. jest nadzieja z e w czerwcu siądzie do tego bardziej kompetentny elektryk niz ja.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.