Skocz do zawartości

Metal Gear Rising: Revengeance


Jakim

Rekomendowane odpowiedzi

myślalem że to prawdziwa elektryczna katana :P

 

ale hmm pierwszy raz widze limitke ktora wyglada naprawde sensownie* i przydatnie (jako lampka) , ciekawe czy bedzie w polsce i czy nie bedzie kosztowac 500zł

 

* - nie jestem zbytnim figurek które tylko stoją, nie takim żeby płacic 200zł ;p. limitka COD ze zdalnie sterowanym helikopterkiem też fajna, ale nie bede kupował coda dla heli ktory można kupic o wiele taniej osobno

Odnośnik do komentarza

http://www.youtube.com/watch?v=YeK9ZG7mc1w&feature=player_embedded

 

zapowiada się najlepszy slasher od czasów pierwszego NG lub DMC. Tak mi się wydaje, że chyba będzie nam dane doświadczyć jednej z tych walk z bossem, których nie można wygrać i trzeba dostać konkretne manto plus utrata kończyn

coś jak w DeusEx

 

Edytowane przez Kalinho_PL
Odnośnik do komentarza

dopiero teraz zauważyłem że raiden nie ma ręki podczas walki , lubie takie rzeczy

 

 

szkoda tylko że tak naprawde nie lubie zbytnio slasherów i nie jestem w nich dobry :P

widzieliśmy dużo urywków, wiemy że jest walka z mobami, troche skradania, bossowie, kozackie scenki, ale ciekawi mnie jak wygląda ogólny przebieg gry - czy jest poprostu slasherem ze pomnożonych elementów ktore widzieliśmy i tak rpzez całą gre czy będą jednak jakieś MGSowe smaczki (nie oczekuje skradanki ani snejka, ani 30 minutowych briefingów - ale jednak coś co dało by klimacik i spowodowało że gra nie jest jedynie slasherem ale czymś więcej, chociaż troszke więcej ;p)

Odnośnik do komentarza

Jak było to sorry:

Dłonie przeciwników będą "walutą", można używać broni bossów.

 

http://www.destructo...ce-235815.phtml

 

Seriously. You'll need to literally cut off the left hands of your enemies in order to upgrade Raiden throughout Metal Gear Rising: Revengeance. Last night, I got to play the English version of the Tokyo Game Show demo Conrad played, and in one of the cutscenes, a character by the name of Doktor requests that you chop off the left hands of all your enemies and bring them back to him.

"The Doktor is a key person," Yuji Korekado, producer at Kojima Productions, told me. "Throughout the game, if you cut the left hand and take it back to the Doktor, he'll buy it off of you. What happens is he uses those as collectibles as well as items used for trade. So the Doktor -- as the mad scientist -- wants more information about cyborgs and how they interact.

"So as you bring these items back, he will upgrade Raiden, his cyborg parts, and his weapons as you trade in the points." The demo I played featured Raiden with some upgrades already, but what exactly wasn't specified.

You can also buy and use the boss weapons from the Doktor. "Throughout the game you bump into many bosses, and these bosses have very unique weapons, different kind of styles, and different attack methods. Now these weapons -- as you beat the bosses and move forward -- you can buy these weapons from the Doktor and use them as your own. This provides a new game element and aspect to the design. Each player can define their own style."

Yuji gave the example of Mistral, the multi-armed boss that uses the dwarf geckos. She's able to stick their arms together to create a fighting stick or whip. Well you can do the same yourself after you defeat her and acquire the weapons from the Doktor.

Metal Gear Rising: Revengeance will be out February 19, 2013 for the Xbox 360 and PlayStation 3.

Edytowane przez noxious33
Odnośnik do komentarza

ciekawa akcja z tymi broniami bossów, to może dać naprrawde duże urozmaicenie, żeby nie trzeb abylo cała gre biegać z mieczykiem

 

ciekawe jak sie bedzie sprawaiać broń babki - czyli długi kij stworzony z rak robocików z ostrzami na końcu, na ostatnim trailerze widać że może być też giętki i działać jak bicz

 

Ktoś gdzieś grał w demo MGR-a i nie podobało mu się kilka rzeczy, głównie kamera i to jak blisko jest bohatera.

kurde też mnie zawsze wkurza gdy kamera jest zbyt blisko (RE, dead space itp), oby tylko ładnie sie obracała (bo czasem albo za szybko lata albo ma opóźnienie jak by w kisielu pływała)

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

na szczęscie nie bedzie AŻ tak blisko jak w RE albo nowych SH. przynajmniej widać całą postać z nogami, i jeszcze kawałek za nią, a jak biega to jeszcze wiecej, najgorzej ejst jak nawet nie widać nóg postaci)

tutaj to widać

 

swoja droga fajny gameplay, mimo że obraz średni bo z kamery, ale dźwięk dobry, i gość wie jak grać

Odnośnik do komentarza

Przedwczoraj miałem okazję poczekać sobie w kolejce i zagrać w demo Rising. Po pierwsze, zaskoczyła mnie... popularność. Kolejki były przez cały dzień, cały czas tak samo długie (ale nie za długie). Taki God of War Ascension nie cieszył się podobnym zainteresowaniem. Oczywiście bez porównania z kolejkami do Black Ops 2 - podziwiam ludzi czekających 2h na zagranie w tę samą grę, co każdego roku 002.gif. No ale jedziem z demem.

 

Miałem 20 minut na grę, więc scenki oglądałem wybiórczo i nigdy do końca. Zauważyłem, że nie było słuchawek - trochę lipa, bo grę słyszałem słabo, głośniejsza była stara hostessa, która pitoliła mi nad uchem, jaka ta gra brutalana, że zabijam z zimną krwią, a ona tego nie rozumie i w ogóle po co ludzie tak stoją w kolejce, sraty taty. W dodatku krzesła były bardzo blisko całkiem sporych telewrizorów - dziwne. Grę zaczynamy po ataku Desperados, tuż po wyposażeniu Raidena w nowy, czarny egzoszkielet. Mamy do wyboru trening VR i przejsćie do mięsa. Zacząłem od treningu, gdzie kroiłem sześciany, arbuzy i kartonowych terrorystów. System krojenia to zwykłe zwolnione tempo (blade mode) włączane za pomocą L1, gdzie prawą gałką egzekwujemy cięcie (kierujemy gałką w stronę, od której tniemy, puszczamy żeby ciąć - ja od razu nakierowywałem na kolejne cięcie). Pojedyncze ciosy mogą być bardzo dokładne, ale kombosy wychodziły mi dość "dziko". Z tego co widziałem u innych, tor cięcia mógł spokojnie przechodzić przez kartonowych zakładników trzymanych przez kartonowych terrorystów, ale zakładnikom nic nie było, póki trafialiśmy w "słaby punkt" przeciwnika, który jest kwadratowym znaczkiem. VR było na szczęście bardzo krótkie.

 

Ok, dość gry w grze - czas na grę właściwą 001.gif. Na początku jest scenka jak Raiden płynie w motorówko-torpedzie. Dowiedziałem się od niejakiego "Doktora", że muszę wysysać energię z kręgosłupów cyborgów i zbierać ich... lewe ręce, bo coś tam jest w nich (doktorek miał sporą kolejcę kończyn). Nie pamiętam, żebym robił to grze, może chodzi o bossów. Lądujemy na wyspie (nie wiem w jaki sposób, wyłączyłem scenkę w momencie kazania o obcinaniu rąk).

Na początek rozmowa przez codec - działa tak samo jak w MGS4, przynajmniej ta pierwsza rozmowa przychodząca i wszystkie wychodzące. Dowiedziałem się, że nie muszę się skradać, bo to nie infiltracja (eksterminacja?). Co jakiś czas są rozmowy realtime, wygląda to jak w Gears of War - Raiden chodzi powoli i trzyma się za ucho. Akcja? Dość typowa ciachanina w stylu DMC, kwadrat to zwykły cios, trójkąt mocny, iksem się skacze, a kółka nie pamiętam, może unik - wybaczcie, to pierwsza gra w którą zagrałem, po kilku innych myli mi się 003.gif. Parowanie to kwadrat plus kierunek w stronę atakującego.

Atakuje nas trzech przeciników, mordujemy ich względnie bez problemu. Po ogłuszeniu kilkoma ciosami wysysałem ich mięsiste bateryjki - wystarczy w blade mode trafić w kwadracik na ich ciele, u zwykłych przeciników w okolicy bioder. Są również przypadkowe ofiary, jak np. samochody stojące obok 001.gif. Idziemy za punktem na radarze. Nie wiem na ile teren jest otwarty, ale pola siłowe nie pozwalają iść dalej, dopóki nie zabijemy wszystkich na ulicy - jak w DMC, z tym że przeciwnicy nie od razu wiedzą o naszej obecności. Co ciekawe, jest faza alarmu, kiedy nas zauważą. Zwiedziłem kilka kolejnych lokacji z małymi grupkami przeciwników, raz nawet ratowałem zakładnika - zwykłego gościa kulącego się ma ulicy z dwoma zbirami nad nim. Dość liniowo szedłem do przodu przez różne lokacje, w budynkach i na zewnątrz. W końcu się zaciąłem. W jednej lokacji (wielopoziomowa ulica, z chodnikami kilka metrów wyżej) mamy kilku przeciwników z wyrzutniami rakiet i dwa gekko. Cholera jasna, łatwo nie było - zginąłem kilka razy, aż wreszcie fartownie rozdzieliłem je i załatwiłem osobno. Wcześniej udało mi się nawet zakraść do jednego gostka z wyrzutnią rakiet i dźgnąć go w plecy. Drugi już mnie usłyszał, może zobaczył kątekm oka. Akcja dość szybka, są QTE kiedy gekko nas złapie tym swoim kablem. Jak uda nam się wyrwać (szarpiąc gałką na boki), to rzucamy dwunogiem na prawo i lewo (nieinteraktywnie). Udało mi się zrobić finishera i przeciąć gekko wzdłóż. W trakcie kilku prób w tej lokacji zrobiłem to kilka razy, raz włączył się blade mode, pojawił się jakiś japoński znaczek, próbowałem coś zrobić, ciąć gałką, ale nie wyszło i gekko po prostu padł pokonany - z żadnego z nich nie wyssałem kręgosłupa.

Potem była scenka jak jakaś piła mechaniczna tnie od zewnątrz korytarz w którym jestem. Wyłączyłem, bo było wiadomo, że to wilk, a czas się kończył. Niestety, nie udało mi się go pokonać. Najpierw mnie zmasakrował, potem nauczyłem się parować, parowa, parować i czasem atakować. Czas się skończył.

 

Ogólnie wrażenia poztywne, chociaż zbawienia nie doznałem. Gra wygląda całkiem nieźle, rusza się cudownie - o ile oczu mnie nie mylą, 60fps lub niewiele mniej. Nie czułem potrzeby stać w kolejce od nowa. Nie dostałem plakatu 3D (poprosiłem o niego dużo później, ale już nie było), jedynie długopis z logo Rising 003.gif. Nie powiedziałbym, że warto kupować ZOE HD dla dema. Zwłaszcza, że w ZOE też grałem - nie miałem styczności z oryginałem, ale otoczenia wygląda na mało poprawione - modele robotów są ok, a najlepszy jest cellshade'ingowy dym 001.gif. Generalnie szaro, aliasing i w ogóle jakoś mało płynnie - TAK! Kiedy atakowałem z bliska, nie widziałem co się dzieje. Gralem krótko (<10 minut), siedziałem bardzo blisko, może to psłuo wrażenia. Poczekam na recenzje i może kupię, bo nie grałem. A właśnie - animowane scenki też wyglądają średnio.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Premium Package - 9,980 Yen (ok. 125$)

 

8GGU5.jpg

 

EiSvT.jpg

 

Premium Package Konami Style Special Edition (to samo plus figurka Raidena) - 12,980 Yen (ok. 160$)

 

xcX5E.jpg

qUqYk.jpg

 

QuH6j.jpgo1j1p.jpg

 

 

W obu wersjach bedzie DLC ze skinem Gray'a Foxa :woot:

 

Gray-Fox-skin.jpg

 

http://www.vg247.com/2012/10/25/metal-gear-rising-revengeance-special-editions-detailed-cyborg-ninja-dlc-included/

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

http://youtu.be/iUzRB2_Qqhc

 

Ogrywam drugi dzien demo i moge sie wypowiedziec na temat dema. Gra jest swietna podoba mi sie bardzo:D Wrescie jakis dobry slash wyjdzie na tej generacji...

Co do camery mysle ze ja poprawia bo jest maly problem z nia do tego czasami wciskajac L1 Raiden obraca sie plecami do przeciwnika. Do tego jeszcze musza poprawic szczybkie siekanie mieczem bo umie przymulic na chwile gre ale wydaje mi sie ze to wina dema . Jest pare bledow ale maja jeszcze czas na poprawienie ich i zbalansowanie gry. Grafika stoji na dobrym poziomie.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...