Skocz do zawartości

Metal Gear Rising: Revengeance


Jakim

Rekomendowane odpowiedzi

Pierd.olenie jak za czasów Bayonetty którą niby przechodzono w 3h.
Ale fakt faktem nie nastawiaj się na więcej niz 7h grania - to jest slasher, a w tego typu grach chodzi o przechodzenie danych misji po 100 razy i masterke jednego przeciwnika przez paręnaście godzin, a nie o długi tryb story z twistami fabularnymi. Mi w zupełności to odpowiada - intensywne 6-7h, a potem zabawa na wyższych poziomach trudności.

Edytowane przez XM.
Odnośnik do komentarza

To widać, że leciał na pałę, takie coś mnie nie rusza, bo to w mało gier ludzie robią speedrun'y......kolo ma śmieszną ilość zandatsus, wszystko na C w dodatku poziom normlan.....

Edytowane przez Soul
Odnośnik do komentarza

Usuncie to (NIE Solid) z nazwy tematu, bo juz chyba wystarczajaco dlugo tutaj bylo, zeby utrwalic wlaciwy tytul, a powoli zaczynaja od tego oczy bolec.

Gra jest swietna, czuc mimo wszystko, ze to uniwersum Metala. Troche trudno bylo opanowac sterowanie, mistrzem slasherow nie jestem, ale jest calkiem inaczej niz w takim NG2, ktorego jako jedynego skonczylem ostatnio. Dopiero w polowie gry (jestem kawalek po drugim bosie, temu tak podejzewam) opanowalem wszystko co potrzebne i wyrobilem sobie styl, ktory mi pozwala siac niezly terror.  :D

Edytowane przez Andżej
Odnośnik do komentarza

Pusto wszędzie, głucho wszędzie. Lokacje to porażka.

 

System walki na propsie, jest lista ciosów więc można kombinować. Epickość wylewająca się z ekranu graniczy z absurdem i zbliża się zaj.ebistością do Bayonetty. Platinium wie co robi.

 

Edit: I polecam zacząć na hardzie. Gra nie jest taka trudna. Wg. mnie poziom trudności jest optymalny, a nie jestem wymiataczem w slasherach.

Edytowane przez estel
Odnośnik do komentarza

Czy ja wiem, żeby było aż tak pusto. Mi tam w demie nie rzucało się w oczy, żeby waliło pustkami. Zresztą imo było wszystko ok jak dla mnie. Lepiej mniej zawalić level ale dzięki temu mamy te 60fps'ów co w slasherze to obok systemu walki podstawa.  Przynajmniej gra nie jest zaje.bana jakimiś śmiesznymi kolorkami, filtrami i innym kolorowym syfem jak w DMC  XD

Schludno i przejrzyście to mi się podoba.

Odnośnik do komentarza

No co kto lubi. Gra rzeczywiście lata w tych 60 klatkach i nie widziałem jeszcze ani jednego zwolnienia. Czuć moc Raidena. Kiedy mamy pasek FC na niebiesko można wejść w Blade Mode i od razu praktycznie z miejsca przeciąć nieopancerzonego przeciwnika, zabrać mu "paliwo" i powtórzyć całą akcję na kimś innym. Dzięki temu przez słabszych przeciwników przechodzi się praktycznie jak maszynka do robienia mięsa. Później dochodzi jeszcze jeden fajny bajer, ale to nie będę spoilował.

 

Prawdę mówiąc to ostatni taki power czułem grając w Prototype. Wiem, że gatunek inny ale to uczucie mocy... Super sprawa.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...