Opublikowano 4 czerwca 200915 l Ja mam wrazenie iz Split szykuje sie na lepsza gierke od Blura ktory jest praktycznie Mario Kartem ale w postaci Nissanow, Lamb,itp + palery
Opublikowano 4 czerwca 200915 l szykują się 2 gry ale o zupełnie różnych podejściach do power-up'ów. blur jak dla mnie bardziej ofensywny a split defensywny.
Opublikowano 6 listopada 200915 l Nowy trailer Split Second Wyścigi w których można rozwalać budynki i inne elementy otoczenia? Jasne, to wszystko zobaczycie na trailerze Split Second. Źródło: http://www.gamerstation.pl/news/nowy-trailer-split-second/
Opublikowano 2 grudnia 200915 l http://www.gametrailers.com/video/strategy-walkthrough-split-second/59592 Ja chce juz ta gre!
Opublikowano 2 grudnia 200915 l w 1 i w 2 brakuje miniguna, rakiety czy miny troche ryzykuja z jakimis przelanczanymi skrotami-moze sie to szybko znudzic...
Opublikowano 29 grudnia 200915 l Zainteresowalem sie s/s dzisiaj po przeczytaniu zapki w PE. Obejrzalem trailery i to jest to. Jest ladnie, dynamicznie, walace sie monumentalnie budowle robia wrazenie. Paradise zawiodl swoja frreroamingowa struktura, mysle ze Split/Second bedzie kwintesencja nieskrepowanej arcade'owej zabawy.
Opublikowano 30 grudnia 200915 l kogo zawiódł tego zawiódł. dla mnie Paradise to kwintesencja arcadowych wyścigów. jedynie Pure do tej pory dał mi podobnie dużo frajdy. natomiast faktycznie S/S wygląda imponująco, a zajawka z PE utwierdziła mnie tylko w przekonaniu, że to będą moje jedno z głównych dań growych w wakacje. o Blur jakoś dziwnie cicho ostatnio. trochę obawiam się o monotonię w singlu, która może pojawić się ociupinkę za szybko, jeśli wszelkie akcje będą oskryptowane, a pewnie będą... natomiast w multi będzie ubaw po pachy.
Opublikowano 30 grudnia 200915 l Ciekawe czy te wszystkie "przeszkadzajki" za każdym razem będą rozwalały się i upadały w to samo miejsce. Osobiście życzyłbym sobie zmienną fizykę i nieskryptowaną rozwałkę.
Opublikowano 30 grudnia 200915 l wyścigi będą na określonych trasach więc obstawiam że będą skryptowane. pozostaje liczyć na różnorodność i ilość przeszkadzajek.
Opublikowano 1 stycznia 201015 l http://www.eurogamer.net/videos/the-eurogamer-tv-show-split-second?size=hd fragmenty trailera/wywiad z devem/gameplay. Gra prezentuje sie naprawde slicznie.
Opublikowano 3 stycznia 201015 l No ślicznie. Ciekawe czy tylko ja mam (dość silne po tym filmiku) odczucie dejavu z B:Paradise ??
Opublikowano 13 stycznia 201015 l bo to jest jakby paradise z dopałkami tylko odejmij od tego skomplikowana i efektowną prezentacje uszkodzeń auta, tutaj widac główny nacisk na przeszkadzajki
Opublikowano 15 stycznia 201015 l http://www.gamersyde.com/news_split_second_images-8876_en.html shoty i artworki
Opublikowano 3 lutego 201015 l na XBL, w zakładkach Inside Xbox jest fajny filmik dotyczący gry. wywiad z dev'em + sporo gry, głównie prezentacja zniszczeń. wszystko wygląda kozacko. jedyne co już mnie zirytowało, to fakt że zaimplementowali progresywny poziom trudności, taki sam jak w Pure. im lepiej nam idzie tym przeciwnicy są lepsi a gra trudniejsza itd. w Pure do tego stopnia mnie to wnerwiało że olałem tą grę w połowie kariery. osiągnąłem swój max poziom a gra go jeszcze podwyższała i game over. mam nadzieję że nie będzie identycznie jak we w/w grze, w końcu to ma być fun z gry a nie stres że AI coraz lepsze. btw multi na 8 graczy i split screen na dwóch.
Opublikowano 4 lutego 201015 l w Pure cały wic polegał na poznaniu tras i korzystaniu na potęgę ze skrótów. dzięki temu gra naprawdę nie jest trudna i większość wyścigów przy dobrej znajomości skrótów pękała za 1-2 razem. daj grze drugą szansę, bo warto. dla mnie to obok PGR4 i Burnout Paradise wyznacznik dla arcadowych wyścigów.
Opublikowano 4 lutego 201015 l nie mam zamiaru po to są arcadówki żeby włączyć grę i cieszyć się akcją a nie stresować że jest coraz trudniej. co to za fun kiedy dochodzisz do momentu że jedyną opcją jest wykuwanie trasy na pamięć i milimetrowe zabawy z triggerami żeby w ogóle coś ugrać. gdybym chciał tego to powinienem mieć opcję zmiany trudności w ustawieniach. nie chcę by gra za mnie decydowała i narzucała mi na jakim poziomie mam grać. mam tylko nadzieję że złagodzili/zmodyfikowali ten ficzer bo jeżeli będzie tak samo 'ujowo jak w Pure to idę do konkurencji - Blur. pozostaje czekać do coraz bliższej premiery. @ zim - pewnie nie zrobię, toć to arcadowy koszmar w purze najgorsze później były freestyle i reszta bo same wyścigi to jeszcze można było przeżyć. Edytowane 5 lutego 201015 l przez Colin84
Opublikowano 5 lutego 201015 l jak zrobisz calaka w Sega Rally, to nie uwierzę, że nie poradzisz sobie z Pure ; ] życzę powodzenia, ja odpadłem w Sega Rally jeszcze zanim dotarłem do ligi Expert. w tej grze też nie możesz zmieniać poziomu trudności oraz co gorsza ustawień w trakcie jednego rajdu, składającego się z tras o diametralnie różnych warunkach.
Opublikowano 16 lutego 201015 l http://www.gamersyde.com/news_split_second_goes_downtown-8985_en.html shoty z nowej miejscowki, Downtown. Grafika jest obledna, choc pewnie byly ostro zretuszowane.
Opublikowano 16 lutego 201015 l już grafika w Pure była rewelacyjna. akurat o ten element gry bym się nie martwił, bo widać, że oni potrafią i bez retuszu w trailerach.
Opublikowano 16 lutego 201015 l ostatni screen przykuł moją uwagę, ciekawe jak mocno przytnie taka rozpierducha.
Opublikowano 16 lutego 201015 l Nie przytnie. Taka przynajmniej mam nadzieje. To jest arcadeowy racer, tutaj nie moze byc mowy o jakichkolwiek dropach.
Opublikowano 24 lutego 201015 l Trochę nowych informacji i okładka - źródło Gra w UK wyląduje 21 maja. Tak jak zakładano wcześniej cel wyścigów to nic innego jak reality show. Akcja rozgrywa się w Velo City* * pisane razem, velocity, to po ang prędkość. taka ciekawostka językowa
Opublikowano 2 kwietnia 201015 l odkopie nieco temat. pojawił się nowy trailer idealnie pokazujący radosną rozpierduchę miasta która ma pomóc nam w wygraniu wyścigu. jak widać efekty są kozackie, grafika świetna a sama jazda płynna.
Opublikowano 2 kwietnia 201015 l roz(pipi) konkretny a grafika to samo co rozp. tylko martwi mnie ten ślizgający model jazdy
Opublikowano 2 kwietnia 201015 l wygląda mi na patent z burnouta - możesz przejechać normalnie a jak chcesz nabić punkty do power up'a to zasadzasz drifta i wbijasz w zakręt pięknym ślizgiem.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.