Skocz do zawartości

Split/Second


TomisH

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 116
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

też to zauważyłem. może taka trasa, może to filmik z wcześniejszej wersji, nie wiem. do premiery jeszcze ponad miesiąc, mają czas żeby nad tym popracować. tak samo grafika, w trakcie wyścigu ładna i odpowiednia do dzisiejszych standardów. jednak na animacji przedstartowej wygląda już niezbyt ładnie, szczególnie koła zbyt kanciaste.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Gość bigdaddy

jestem w szoku ale w takim szoku jak to demo mnie rozczarowało ;/

 

Największa wada to ślamazarna akcja i 30fps...za mała za mała dynamika, za mało samochodów na trasie, za nudno ? Pułapki średnio się sprawdzają...na zmontowanych trailerach to wyglądało mega zaś jak się pogra to wypada średnio.

Do modelu jazdy nic nie mam, grafika była by świetna gdyby nie przesadzony blur przez co gra jest niewyraźna.

Na razie Blur mi bardziej podszedł niż SS, niby to nie jest finalne demo ale nie spodziewam się wielkiej poprawy.

BP jest 2x szybszy, coś się dzieje w nim, lepsze kraksy i ostrzejsza grafika.

:down:

Edytowane przez bigdaddy
Odnośnik do komentarza

co do dynamiki - S/S Burnoutowi może naskoczyć. to samo z driftem, ta sama zasada działania a efekty zupełnie różne. ogólnie gra jak gra, może być do pośmigania gdy nie ma nic innego do roboty. tak samo spodziewałem się większego pie..... a wyszło tak jakoś średnio. wiadomo że to tylko demo, jedna trasa i jeden samochód. może w finalnej wersji będzie lepiej i więcej. z czasem zapewne i tak łyknę ale na chwilę obecną utwierdziłem się tylko w przekonaniu że Blur > S/S

Odnośnik do komentarza

jestem w szoku ale w takim szoku jak to demo mnie rozczarowało ;/

 

Największa wada to ślamazarna akcja i 30fps...za mała za mała dynamika, za mało samochodów na trasie, za nudno ?:down:

 

 

 

Co tu dużo mówić... masz rację - pomimo niezłej grafiki (szczególnie w porównaniu słabego w tym temacie Blura) sama rozgrywka rozczarowuje. Power-upy aktywujemy w z góry określonych miejscach, w demku znalazło się miejsce na 4-5 miejsc do zrobienia rozwałki i dzięki temu zmianę trasy i chociaż spodziewałem się, że będą mega konkretne i spowodują opad szczeny to nic takiego nie miało miejsca, a jeśli pomyślę, że mam z tego korzystać za każdym razem w ten sam sposób jadąc n-ty raz po danej trasie to już w ogóle nie mam na to ochoty. 

 

 

Model jazdy jest bardzo fajny - podoba mi się bardziej od tego z Blura, jednak tak samo jak w produkcji Bizarre kuleją tutaj drifty. Przepychanki pomiędzy przeciwnikami na starcie są nudnawe, a pasek wypełnia się zbyt szybko (wystarczy utrzymać się kilkanaście sekund za jakimś przeciwnikiem i już mamy maxa), brakowało mi też agresji ze strony AI - przez trzy wyścigi ani razu nie zostałem rozwalony przez goniących mnie przeciwników. Miałem też taki moment, kiedy przeciwnicy się rozjechali i musiałem przez 1,5 okrążenia jechać nie widząc nikogo (jadąc wtedy na drugim miejscu) i przez niską dynamikę wyścigu prawie usnąłem...

 

Podsumowując - po dość dogłębnym zbadaniu Blura wydawało mi się, że nie będzie trudną sztuką zrobienie gry lepszej i spodziewałem się, że Split/Second to się uda. Obydwie produkcje prawdopodobnie szybko się znudzą, jednak to Blur będzie w stanie przyciągnąć na dłużej. Szkoda, bo po świetnym Pure spodziewałem się czegoś lepszego.

 

 

Odnośnik do komentarza

Mimo free roamu, Paradise to najlepszy arcadeowy racer na rynku. Grafika w S/S szalu nie robi, calosc jest monotonna i wrazenia z wielce ograniczonej demolki nie sa czyms nadzwyczajnym. Crashe to wizualne porazka, gdzie im tam do gier od Criterion. Nawet feeling z jazdy i sam jej model jest sredniack w S/S, wszystko na 7 na 10, moze grafika wyzej. Czekam na nowego Burna, a wynalazka pokroju S/S i Blur podziekuje.

Odnośnik do komentarza

Nic ciekawego, aczkolwiek i demo Burnouta Paradise jakoś specjalnie mnie nie zachwyciło, a jak chwyciłem pełniaka to czad :rolleyes:

 

Brak dynamizmu w tej grze (i to niekoniecznie moze byc wina 30fps bo np. taki Flatout jest bardzo dynamiczny), grafika jakoś nie powala (samochody gorsze niż w BP, otoczenie za to lepsze). Zamknięte i dość puste trasy nie rajcują. Może gra w multi by pokazała pazur.

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

Dla mnie to srednio.

 

7 średnio

 

poniżej 7 crap, 8 dobra gra, 9 bdb gra 10 killer :)

 

Demo jest zbyt małe by skreślać grę, teraz czekam z nadzieją na recki.

 

ps. liczyłem na takie (pipi)nięcie jak Pure swego czasu

Odnośnik do komentarza

Zależy trochę ile będzie tras, bo po 1-2 przejazdach o tej z demka wiadomo już wszystko. Ogólnie nie nastawiałem się na hit i rzeczywiście hitu nie będzie, kilka skryptowych akcji na trasę to za mało. A trasa sama w sobie jest mało ciekawa. No i kiedy wyjdzie się na prowadzenie robi się nudno. Ogólnie to taki Burnout Paradise pozostaje lepszy.

Blur zapowiada się lepiej, przynajmniej bardziej czuć rywalizację.

Odnośnik do komentarza

S/S to klimaty czysto defensywne. nie jest to wadą ale sprawia że sama rozrywka jest mniej dynamiczna, mniej nawalania czy akcji przez większość wyścigu. jedziesz i bronisz się, ewentualnie używasz skryptowanych ataków do odzyskania prowadzenia.

 

Blur natomiast to czysta ofensywa. jest walka, są bronie, jest akcja i przede wszystkim jest dynamika. nawalasz, kombinujesz, przepychasz się, alleluja i do przodu. Jest power.

 

grafika w obu grach jest zadowalająca. trzyma obecne standardy, nie razi. zresztą nie ona jest najważniejsza ale w pełni daje radę.

 

takie to moje odczucia i porównanie które zdecydowanie wygrywa Blur. S/S pewnie też wymęczę ale dopiero w swoim czasie, bez zbędnego napalania się. w końcu racerów nigdy za wiele :)

Odnośnik do komentarza

no i Criterion ze swoim Burnout Paradise pozostają nadal królem arkejdowych rejserów. myślę, że tylko oni są w stanie podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej.

co do samej gry, to początkowo brakowało mi dynamiki, jednak po przejechaniu 3-4 wyścigów kompletnie mi to przestało przeszkadzać... pewnie kwestia przyzwyczajenia się. model jazdy jest poprawny, bez zachwytów. brakowało mi tu i ówdzie boosta, co by podgonić nieco tempo wyścigu. graficznie nie prezentuje się źle, imho jest więcej niż dobrze. chociaż szczęka, która mi opadła przy PURE, tym razem pozostała na miejscu. nie ma szału, ale otoczenie wygląda dobrze, choć trochę mało się dzieje. pojazdy... sam nie wiem. wypadki duużo słabsze niż te w BP. nie ma tej mocy i uczucia potężnych przeciążeń, które gną blachę i deformują pojazd nie do poznania. dźwięk ? poprawny. liczę na solidny licencjonowany soundtrack. bez mocnych brzmień takie gry wypadają blado.

 

nie będę porównywał S/S i BLUR, bo to mimo wszystko różne gry. osobiście skłaniam się ku S/S licząc na sporo ciekawych tras, więcej trybów i ostre multi. Mario Karty przejadły mi się jeszcze za czasów N64, a Blur to dla mnie właśnie taki Mario Kart. ostatecznie pewnie kupię obie gry, ale pierwszeństwo będzie miał raczej S/S. być może nawet w okolicy premiery. ale tu poczekam na kompletną listę ficzerów - takich jak ilość tras, pojazdów, trybów multi czy 'kampania' dla pojedynczego gracza.

 

mi się w demo jeździło bardzo przyjemnie, a tego od takich gier oczekuję. trochę wiało nudą, ale większa ilość tras, ciekawe tryby i solidne multi powinno nie pozwolić temu odczuciu pojawić się przy pełnej wersji. Pure nie zanudziło mnie ani przez moment. wierzę w to studio.

Odnośnik do komentarza

Trzy duże wady gameplayu:

  1. Za mało zagrań, dzięki którym nabijamy pasek. Właściwie mamy tylko jazdę w tunelu aerodynamicznym i drift i trzeba czasem kisić pasek przez 2 kółka. Nie chodzi o sam fakt, że są tylko 2 metody, ale zakrętów jest mało, a jak się przebijemy na czoło, to tylko one pozostają, a szybko można spaść na ostatnie miejsce gdy się oberwie, a wtedy dupa zbita.
  2. Brak zagrań defensywnych/odpalanych do tyłu. Jak już jesteśmy na czele, albo ktoś nam siedzi na ogonie, nie ma ŻADNEJ możliwości obrony przed nim, pozostaje tylko unikanie pułapek i w końcu, najczęściej, kapitulacja.
  3. Zbyt rzadkie "skwantowanie" efektów bonusowych zagrań. Nie da się zrobić "obcierki". Jak tylko muśniemy np. płonący na środku drogi autobus, od razu mamy "wrecked". Bizarre Creations rozwiązało to w Blurze o niebo lepiej

To tyle wrażeń po demie, bardzo, ale to bardzo mnie zniechęciło. Można się pobawić góra godzinkę i gra poleciałaby na półkę.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...