Opublikowano 9 października 200915 l jak bym nie wiedział, z czym ten tryb się je, to nic z tych filmików bym się nie dowiedział. co zauważyłem, to poprawiony wygląd zombiaków, szczególnie ciekawie Smoker został stuningowany. Charger ma jedną rękę bezwładną, zabawnie to wygląda : D bronie do walki wręcz są świetnym usprawnieniem. zakładam, że miały się znaleźć już w L4D, ale trzeba było coś zostawić na sequel. toż to integralny element masowej eksterminacji zombie.
Opublikowano 9 października 200915 l Tylko mamy tam z 10 (czy wiecej) roznych melee broni choc pewnie kazda bedzie zadawac takie same obrazenia
Opublikowano 9 października 200915 l pewnie będzie to bardzo uproszczone - one hit one kill. no ale się zobaczy. mnie bardziej intryguje ten nowy poziom trudności - Realistic. również 'one hit one kill' ? tyle, że w drugą stronę : P
Opublikowano 9 października 200915 l Jeżeli chodzi o bronie do mele to z tego co do tej pory widziałem to zadają różne obrażenia. Patelnia zwyczajnie ogłusza, katana tnie, a kijem do baseball'a można roztrzaskać łeb.
Opublikowano 12 października 200915 l Achievementy: http://www.xbox360achievements.org/game/left-4-dead-2/achievements/
Opublikowano 12 października 200915 l ciekawe te acziwy. części z nich należało się spodziewać, m.in. dla nowych special infected w trybie versus/scavenge. groźnie brzmi przejście kampanii na expercie z włączonym trybem realistycznym. ciekawe jakie tym razem gracze wynajdą glicze : P najważniejsze, że dali sobie spokój z kontynuacją Zombie Genocider. uff !
Opublikowano 12 października 200915 l jeśli będzie chociaż w połowie tak rozrywkowa jak jedynka to mi wystarczy jedynka nie była idealna a i tak przynosiła wiele rozrywki Edytowane 13 października 200915 l przez Kiler8888
Opublikowano 12 października 200915 l Left 4 Dead 2 będzie lepsze i bardziej dopracowane http://polygamia.pl/Polygamia/1,95335,7134910,Lombardi__Left_4_Dead_2_bedzie_lepsze_i_bardziej_dopracowane.html
Opublikowano 13 października 200915 l Lista osiągnięć ujawnia kolejne nowości: - defibrylator którym można wskrzesić padłego kompana, - adrenalina zwiększająca prędkość, - granatnik, - bile bomb, - Mudmen - kolejny nowy zarażony,
Opublikowano 15 października 200915 l Tak teraz spojrzałem kiedy ma premierę L4D2 i MW2 i stwierdziłem, że ta pierwsza będzie miała ciężki start w tym roku i jak wyrówna wyniki jedynki to będzie dobrze. Przerąbane tak między ODST i MW2. PS. 3 listopada na Live wyląduje demko. http://www.vg247.com/2009/10/15/valve-announces-release-dates-for-the-left-4-dead-2-demo/ Edytowane 15 października 200915 l przez donsterydo
Opublikowano 15 października 200915 l Hmm... a taka liczba preorderów L4D2 jest wcale nie taka mała, kilka razy większa niż w przypadku pierwszej części. Zombiaki dadzą radę... : )
Opublikowano 15 października 200915 l no nie wiem , moim zdaniem z byt szybko wyszla 2 cześć .Dp jedynki nie dawno wyszło DLC a tu za pare tyg premiera 2 części . Dobrze ze bedzie demko to sie zobaczy co tam nam zaproponują ,ale szału się nie spodziewam . Pewnie klon jedynki + nowa lokalizacja ,bronie ,postacie i to wszystko .
Opublikowano 15 października 200915 l Ja tam się cieszę, jest sporo mniejszych i większych zmian. Grafika dla mnie takiego znaczenia nie ma ważne, żeby gra była miodna :-) Poza tym 2010 nie wchodził za bardzo w grę bo już się zapowiada na najbardziej zapchany rok w tej generacji, a 2011 coś mi śmierdzi kolejnym Half Life'm ;-) A Left 4 Dead 3 na 2012 już na silniku z nowego Half Life (i pewnie już także na PS3). Hmm... a taka liczba preorderów L4D2 jest wcale nie taka mała, kilka razy większa niż w przypadku pierwszej części. Zombiaki dadzą radę... : ) Nie wierz we wszystko co mówią, jak Valve mówi, że preorderów jest 3x więcej niż na jedynkę to pewnie mówią o regionach poza USA bo tam jedynka sprzedała się na premierze baardzo słabo, trochę ponad 50k, więc nie trudno sobie wyobrazić, preordery w UE były większe, ale w USA jest słabo niecałe 120k. Ale wystarczy, że w USA się wyrówna wynik jedynki a gdzie indziej będzie więcej niż przy L4D1. Ale chciałoby się, żeby gra zanotowała wynik 700/800k w pierwszym tygodniu.
Opublikowano 22 października 200915 l Trailer do Left 4 Dead 2 O zgrabnym tytule "Zombie Survival Guide" Źródło: http://news.vgchartz.com/news.php?id=5639
Opublikowano 28 października 200915 l Ale co tu pisac o demie . Kto gral w L4D1 to zapewnie czekal na niego. Tutaj mamy 2x wiecej, demo oferuje 2 misje aka plansze, kilka broni nowych do sprawdzenia w tym melee, kilku nowych przeciwnikow jak i Ochroniarza Zombie (zombie tyle ze ma kewlar na sobie i helm) + Dzojeka,itp, bombe zolciowa by zwabic zainfekowanych w 1 miejsce i ich loic patelnia czy gitara;). Dobry tytul bedzie z tego. Jeszcze miesiac w tym czasie pare gier sie skonczy. W demie jest jezyk PL wiec pelna wersja zapewnie tez go bedzie posiadala, Realistic to odzielny tryb jak Survival, sadze ze moze tam byc ze zombie gina tylko od ................ headshota, to jedynie droga do zabicia ich wg filmow Edytowane 28 października 200915 l przez Scorp1on
Opublikowano 28 października 200915 l A podciągnęli trochę AA w grze ? Czy w ogóle są jakieś zauważalne usprawnienia w grafice ?
Opublikowano 29 października 200915 l nagrody w L4D2 potwierdzone + lista fatałaszków dla avatara... http://www.xbox360achievements.org/news/news-3778-Left-4-Dead-2-Avatar-Awards-Confirmed.html
Opublikowano 29 października 200915 l dwa gejmpleje z dema... http://www.gametrailers.com/video/360-demo-left-4-dead/58335 http://www.gametrailers.com/video/360-demo-left-4-dead/58333 gra za dnia prezentuję się naprawdę nieźle. postaci wyglądają duużo lepiej niż w L4D, co widać chociażby po witch.
Opublikowano 29 października 200915 l Wygląda dobrze, nawet bardzo dobrze, ciężko tak po filmiku ocenić, ale chyba aliasing jest trochę mniejszy. Shit, że nie mogę odpalić dema.
Opublikowano 30 października 200915 l Valve juz robi/zrobilo 2 dodatki ale nic o tym nie mowi http://www.rage3d.com/board/showpost.php?p=1336060924&postcount=517
Opublikowano 31 października 200915 l http://polygamia.pl/Polygamia/1,95335,7206629,Realism_Mode_w_Left_4_Dead_2_wyglada_tak___.html Realism mode to: - zabijanie zombie headshotem - jesli stracimy cale HP nie ma juz powalenia, istny zgon - jedyny ratunek to defi - duzo Wiedzm bede na mapach - nie ma widzenia swoich kumpli za sciana za pomoca niebieskiego koloru - brak sygnalizacji ze na kims jest Hunter badz Smoker kogos ciagnie Nice :>
Opublikowano 3 listopada 200915 l Demo już leży na Live, ale chyba jest jakiś problem bo wyskakuje jakiś błąd.
Opublikowano 3 listopada 200915 l przed chwilą dodałem demo do kolejki, także nie ma już problemu. waży 1.7GB konto US.
Opublikowano 3 listopada 200915 l I jak wrażenia? Jeszcze nie zagrałem online, przeszedłem pierwszy etap i wrażenia takie sobie. Jest mniej mrocznie, nie ma już takiego klimatu, jaki mieliśmy w pierwszej części.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.