Skocz do zawartości

Arcania: Gothic 4


Gość Pawlo_PL

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Pawlo_PL

Arcania: A Gothic Tale to najnowsza i prawdopodobnie ostatnia edycja słynnej serii gier cRPG. Wydawca sagi do procesu developingu programu zatrudnił zupełnie nowe studio, które zajęło miejsce firmy Piranha Bytes. Projekt wyrósł w zdolnych rękach programistów ze studia Spellbound.

 

Fabuła Arcania: A Gothic Tale po raz kolejny wrzuca nas w dobrze znany świat. Bezimienny pełni teraz rolę króla tyrana, w którego zmienił się po przeżyciu wydarzeń zaprezentowanych w częściach poprzednich. Wiedźmy przeznaczenia, które wcześniej go wspierały, teraz postanowiły go zlikwidować. Aby to osiągnąć, znalazły nowego bezimiennego bohatera, prawdopodobnie rybaka, którego zadaniem będzie zaprowadzenie pokoju w krainie będącej pod rządami okrutnego króla. Jako, że gra nie narzuci nam jednej poprawnej ścieżki progresji, gracz będzie mógł zniszczyć króla, namówić go do zmiany sposobu życia, lub po prostu samemu zasiąść na tronie.

 

Wśród zmian i modyfikacji znaleźć można znacznie większy i bogatszy w życie świat oraz zupełnie przebudowany system walki. Firma Spellbound postanowiła stworzyć system walki od podstaw, bitwy są bardziej dynamiczne i rozbudowane. Do dyspozycji gracza oddana jest spora ilość ciekawych ciosów, wśród których nie zabrakło potężnych sekwencji i ciosów specjalnych. Oprócz broni bezpośredniej, Bezimienny może posiadać potężne zaklęcia, począwszy od zmiany pogody, deszczu meteorytów czy lodowej fali, a skończywszy na kuli ognia czy przemianie w jakiekolwiek stworzenie.

 

Developer dużą wagę przywiązuje do eksploracji świata, z czym wiąże się pojawienie pierwszy raz w historii serii wierzchowców, które pozwolą na szybsze przemieszczanie się na duże odległości. Zmianie uległ także interfejs, który teraz stał się bardziej przejrzysty, a dostęp do inwentarza czy dziennika zadań nie nastręczy nikomu problemów.

 

Pod względem graficznym Arcania: A Gothic Tale prezentuje się bardzo okazale. Program działa na autorskim silniku studia Spellbound, wykorzystanym między innymi w grze Helldorado!

 

Screeny - http://media.pc.ign.com/media/908/908255/imgs_1.html

 

 

Informacje z E3 2009

 

Liczba questów zawartych w grze oscyluje wokół wartości 300, z czego około 200 stanowi część głównego scenariusza. Pozostałych 100 wchodzi w skład misji drugorzędnych, wykonywany na potrzeby wskazanych organizacji - są one naturalnie opcjonalne. Zapowiedziano, że w momencie dotarcia do momentu, kiedy mamy już za sobą mniej więcej 3/4 przygody, na pierwszy plan zaczną wychodzić kluczowe decyzje, mające w rezultacie zadecydować o kształcie rozbudowanego ponoć zakończenia. Ze wcześniejszych przesłanek wiemy, że nic nie stanie na przeszkodzie ku obaleniu tyranii Bezimiennego czy przyłączeniu się do niego. Na E3 nie podzielono się innymi informacjami w tej kwestii, wiemy jednak również, że Spellbound stara się trafić do wszystkich grup odbiorców, począwszy od swego rodzaju "niedzielnych graczy", po prawdziwie zaangażowanych hardkorowców. Tym drugim zaproponowano rewolucyjne ponoć rozwiązanie powiązane ze zleceniami, a w prostym tłumaczeniu polegające na możliwości wyłączenia zapisków w dzienniku, w celu zwiększenia realizmu rozgrywki. Podejrzewamy, że jest w tym coś więcej, skoro mowa tu o "rewolucji". Nie da się już także zabijać bohaterów niezależnych, mających dla nas jakieś zadania. Nic jednak straconego, bowiem nadal możemy ich pobić, złupić i zmusić do ucieczki.

 

Twórcy w dość ciekawy sposób podeszli do zagadnienia poszczególnych ugrupowań działających w ramach świata gry, łącząc niejako w całość dotychczasowe pomysły Piranha Bytes. Przemierzając rozliczne miasta czy wsie napotkamy na swej drodze członków trzech frakcji, do których możemy dołączyć celem osiągnięcia rozwiniętej zażyłości i zdobycia większego zaufania, oraz pięciu gildii, gdzie przynależność obowiązkowa już nie jest. W przypadku tych drugich zetkniemy się ze swego rodzaju ukłonem w stronę pomysłów Bethesdy, znanych choćby z Obliviona. Napotkamy więc Gildię Wojowników, wysyłającą nas często do boju z przeróżnymi potworami, czy Gildię Magów, oczekującą od graczy dla przykładu znajdowania składników, wymaganych przy procesach alchemicznych. Brzmi znajomo?

 

Ciekawie zapowiadają się zmiany odnośnie sztucznej inteligencji postaci. Ponoć interakcja z nimi poszła kilka kroków naprzód, zaś oni sami o wiele realistyczniej reagują na niektóre zjawiska, jak cykl nocy i dnia czy zmiany pogodowe. Przykładowo, kiedy zaczyna mocno padać, strażnicy nie pozostają na swych stanowiskach, a raczej kryją się w pobliskich domostwach. To z kolei stwarza niepowtarzalne okazje w sytuacjach, kiedy nie jesteśmy w jakiejś społeczności mile widzianymi gośćmi. Oczywiście nie zawsze obędzie się bez potyczek, a te stanowią jeden z najważniejszych elementów w połączeniu gry akcji i RPG. Deweloperzy obiecują, że system ten cechować ma zróżnicowanie, łatwość w przełączaniu się z trybu walki wręcz na posiłkowanie magią czy broniami dystansowymi i brak bezmyślnego, nieustannego przyciskania lewego przycisku myszki, w celu zadawania następnych ciosów. Widać tu z kolei nawiązania do rozwiązań znanych z rodzimego Wiedźmina - gdy bowiem wyprowadzimy pierwszy atak, czekając na przybranie świecącej poświaty przez dzierżoną broń i zadanie drugiego ciosu w odpowiednim momencie, udaje nam się stworzyć początek serii uderzeń. Co ciekawe, istnieje też możliwość do ustawienia automatycznego podążania za wrogiem, jednakże równać ma się to mniejszej liczbie zadawanych obrażeń. Kiedy zdecydujemy się z kolei na wyłączenie tego ułatwienia, automatycznie wzrośnie jakość bojowa prowadzonej postaci i jej wyposażenia.

 

Jak to zwykle bywa, na papierze czy też w innym miejscu osadzenia treści, całość doniesień prezentuje się nad podziw zachęcająco. Pozostaje mieć nadzieję, że twórcy zadbają także o wypuszczenie produktu maksymalnie dopracowanego, zoptymalizowanego i ogólnie rzecz ujmując przyjemnego w odbiorze. Czyli takiego Gothica, jakiego życzyliby sobie fani. Premiera Arcania: A Gothic Tale wyznaczona jest na pierwszy kwartał roku przyszłego.

Edytowane przez Pawlo_PL
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Pawlo_PL

W numerze 8/2009 czasopisma GameStar ukazał się artykuł poświęcony Arcania: A Gothic Tale. Poznajemy wreszcie nazwy wszystkich Wysp Południowych: największa - Argaan, która jest podzielona na 14 obszarów, startowa - Feshyr, Korshaan i Torgaan. W Arcanii raczej nie pojawią się pustynie i ośnieżone obszary. Powróci znana czwórka przyjaciół Bezimiennego(dop.Lester,Diego,Milten,Gorn), będzie pięć gildii: magowie, wojownicy, alchemicy, handlarze i myśliwi. Ukończenie wątku głównego zajmie 30 godzin, a gracze, którzy wykonują wszystkie zadania spędzą przy Arcanii od 80 do 100 godzin. System walki może się zmienić, sztuczna inteligencja nie została jeszcze wprowadzona.

 

EDIT: Wyczytałem,że Arcania ma być uproszczona względem poprzednich części,a sama gra ma być skierowana na rynek amerykański.Ja w takim razie dziękuję, RPG nie dla mnie.Ale czegóż można się spodziewać po Spellbound? ...

Edytowane przez Pawlo_PL
Odnośnik do komentarza
Gość Pawlo_PL

MasterGiiT@ Serwis Gamespot.de potwierdził,że gra ukazać się ma na X360 oraz PS3 (Co oczywiste,również na PC).

Albert Seidl: "Mamy strategiczny plan. Dużymi projektami są dwie gry. Jedną z nich jest Arcania: A Gothic Tale, która pojawi się na wszystkich konsolach [...]"

 

Lukas_AT@ Słowa jednego z redaktorów Gamespotu.Ponadto gra zostanie wydana w dwóch wersjach kolorystycznych: szaro-bura dla Europy i kolorowa dla USA.

 

Serwis RPGamer również poruszył temat Arcania: A Gothic Tale.Questów w produkcji Spellbound jest ok. 300. Ponadto wiemy, iż do dyspozycji gracza będzie aż pięć gildii. Jednak nie będziemy musieli dołączyć do żadnej z nich. Zostanie ulepszony system walki, będzie możliwość zadania tzw ostatecznego ciosu. Gra ma wyjść jeszcze zimą tego roku, jeśli wierzyć zapewnieniom GameNexus.Wspomaniano również,że gra prawdopodnie szybciej wyjdzie na PC-ty.

IGN z kolei wspomniał,że gra ma zapewniać ok. 70h rozgrywki.

 

Screeny z wersji na X360 - http://www.n4g.com/xbox360/News-343646.aspx

 

Wywiad z Dietrichem Limperem - rzecznikiem medialnym Spellbound:

 

gram.pl: Witaj EDL. Mamy dla Ciebie kilka pytań od fanów z Polski

EDL: Witam i życzę miłej zabawy

 

 

gram.pl: Co nowego w świecie Arcania a Gothic Tale ?

EDL: Ostatnio miało miejsce sporo wydarzeń. Wystartowała oficjalna strona Arcania a Gothic Tale. Tam możesz zobaczyć kilka ciekawych obrazków przedstawiających świat Arcanii. Ponadto zostały zamieszczone tam artykuły o fabule, przedstawiono świat gry. Ale najważniejsze jest podanie minimalnych wymagań sprzętowych. A my wciąż pracujemy nad grą, by oddać ją graczom w pełni gotową.

 

 

gram.pl: Nad czym teraz pracujecie ? Jak atmosfera w pracy ?

EDL: Dziękuje za troskę. Wszyscyy mamy się dobrze. Intensywnie pracujemy. Ja i Hans-Jörg pracujemy nad dialogami.

 

 

gram.pl: Oficjalna strona Arcania a Gothic Tale to świetna robota. Czyja to zasługa ?

EDL: Nad oficjalną stroną pracował JoWood.

 

gram.pl: Czy możesz nam przedstawić historię Spellbound i powiedzieć kto pracuje w firmie ?

EDL: O Spellbound można przeczytać na naszej stronie. Niestety, ale nie mogę udostępnić Ci listy pracowników. Przepraszam.

 

 

gram.pl: Czy ludzie w ciężkich zbrojach będą mniej zwinni ?

EDL: Nie będzie takiej opcji

 

 

gram.pl: Jaki będzie system otwierania kufrów ?

EDL: Skrzynie będzie najprawdopodobniej za pomocą kluczy

 

 

gram.pl: Czy będą potwory, których nie będzie dało rade pokonać (np: duchy) ?

EDL: Do pokonania każdego potwora będzie potrzebna indywidualna taktyka. Jednak na pewno po długiej walce będzie dało się pokonać każdego potwora.

 

 

gram.pl: Czy w grze pojawią się jakieś przyjęcia, bale ?

EDL: NIE! Jesteśmy przecież w stanie wojny! Żadnych przyjęć.

 

gram.pl: Powiesz nam coś o magii ?

EDL: Oj. Nie wiele mogę. Na pewno do rzucania czarów będzie potrzebna mana. Która też będzie się zużywać.

 

 

gram.pl: Czy potwory będą mogły nas zatruć ?

EDL: Jeszcze do tego nie doszliśmy. Jest to całkiem możliwe i prawdopodobnie pojawi się taka opcja.

 

 

gram.pl: Czy będziemy mogli stać się niewidzialni np: poprzez użycie pierścienia ?

EDL: Nie planujemy takiej opcji. Władca Pierścieni to zupełnie inna gra :).

 

 

gram.pl: Czy w Arcania a Gothic Tale pojawią się zwierzęta domowe (psy, koty, papugi, świnie itp) ?

EDL: Na pewno zobaczysz zwierzęta domowe i to nie jeden raz.

 

 

gram.pl: Czy będziemy mogli budować statki ?

EDL: Jest to bardzo małe prawdopodobne.

 

 

gram.pl: Czy w Arcania a Gothic Tale pojawi się "Esmeralda" statek paladynów ?

EDL: Póki co uzbrój się cierpliwość. Nie długo sam zobaczysz :).

 

 

gram.pl: Czy w grze pojawią się takie budynki jak "Czerwona Latarnia" z Gothic 2 ?

EDL: Planujemy zrobić coś takiego tyle że tym razem będzie to "purpurowa"

 

 

gram.pl: Czy będziemy mogli gotować np zupę ?

EDL: Będzie można gotować, ale trzeba pamiętać że nie zawsze nam wyjdzie smakowity posiłek. Do tego trzeba mieć doświadczenie.

 

 

gram.pl: Czy będzie możliwy modding Arcania a Gothic Tale ?

EDL: Tyle razy o tym mówiliśmy. Planujemy go wprowadzić, ale jest jeszcze za wcześnie by cokolwiek o tym mówić.

 

gram.pl: Jak będą bronie ?

EDL: Będzie bardzo dużo rodzajów: ostre, spiczaste, ciężkie...

 

 

gram.pl: Czy pojawią się bandyci ?

EDL: Tak pojawią się.

 

 

gram.pl: Zdradzisz nam co nieco o Czarnej Wodzie - Obóz na bagnach ?

EDL: Nie bardzo mogę. Powiem jedynie że jest to obóz na bagnie i będziesz musiał się o nim dowiedzieć podczas gry.

 

 

gram.pl: Zdradzisz nam coś o gildiach: łowców, kupców ?

EDL: Nie teraz. W najbliższej przyszłości wiele się dowiecie.

 

 

gram.pl: Czy dałbyś nam jakiś kawałek dźwiękowy pochodzący z Arcania a Gothic Tale, proszę :) ?

EDL: hehe. Bardzo miła prośba ;). Niestety, ale nie mogę.

 

 

gram.pl: Czy w świecie Arcanii pojawią się rzeki ?

EDL: Tak i to nie jedna.

 

gram.pl: Na koniec powiedz proszę nam. W ilu procentach skończona jest Arcania a Gothic Tale ?

EDL: Ciężko powiedzieć. Myślę że gdzieś 75-80%

 

gram.pl: Dzięki za poświęcony nam czas.

EDL: Również dziękuje i serdecznie pozdrawiam.

IGN - wrażenia

 

 

Charles Onyett

 

Jeżeli nie znasz epickiej serii gier action RPG o nazwie Gothic, to fakt, że czwarta część sagi jest tworzona przez innego dewelopera wiele dla Ciebie nie znaczy. Arcania stawia Ciebie w wielkim, otwartym świecie w roli nowego bohatera. Bezimienny bohater z poprzednich części jest teraz czarnym charakterem, władcą krain, który pijany mocą spala twoją rodzinną osadę na samym początku gry.

 

Grę zaczynasz na małej wyspie i zaczynasz uczyć się od podstaw poruszania się po świecie i walki. Szybko możesz odblokować drugą, większą wyspę i spotkać się z siedmioma kulturami w ciągu całej gry, która ma trwać ponad 70 godzin. Z każdą kulturą związane będą odpowiednie zestawy zbroi i broni, które będzie mogła używać nasza postać. Podczas gry otrzymamy wiele sprzętu: broń jednoręczną, cięższą od niej dwuręczną, topory, łuki, strzały i wiele, wiele więcej.

 

Do naszej dyspozycji oddano również magię. Możemy atakować wroga z użyciem kuli ognia zamiast posiekać go mieczem na plasterki. Jeśli chodzi o podnoszenie statystyk, dostępne będzie drzewko umiejętności, które będzie miało kilka rozgałęzień i udostępni graczowi różne style rozgrywki, bedzie ono o wiele bardziej przyjazne dla gracza niż system trenerów z Gothic 3. Będzie można dołączyć do gildii, ale niektóre będą zajmowały się walką, inne dziedzinami, które nie są z nią związane. Wybór gildii da nam dostęp do unikalnych umiejętności i możliwości. Każda może nam zaoferować inne bonusy.

 

Aby walka w świecie gry była realistyczna powrócono do systemu strzelania z broni dystansowych zastosowanego w dwóch pierwszych częściach sagi. Jednak jeśli poświęcisz trochę czasu na ustawienie się w kierunku ofiary i oddasz strzał możesz liczyć na dodatkowe obrażenia. W takim razie możemy wybierać między systemem z Gothic i jej sequelu lub z trzeciej części gry. Z kolei przy walce bezpośredniej po uderzeniu nasza broń zacznie świecić się na niebiesko przez krótki czas. Jeżeli w krótkim odstępie czasu znów naciśniemy klawisz ataku wyprowadzimy atak combo. Jeżeli umiemy dobrze walczyć możemy tym sposobem zadawać duże obrażenia. Im więcej wyprowadzonych "combosów" będziemy mieli za sobą tym czas przeznaczony na ponowne kliknięcie będzie krótszy. Dlatego trzeba będzie utrzymywać swoje ataki w odpowiednim tempie. System walki przypomina zastosowanie z Wiedźmina.

 

W porównaniu z poprzedniczkami Arcania będzie wygodniejsza i bardziej intuicyjna. Wszystko dzięki wykorzystaniu mini mapy i nawigacji przy zadaniach, oznaczeń na mapie gdzie mamy się udać. Na mapie zostały również zaznaczone kamienie teleportacyjne, aby ułatwić szybkie poruszanie się po świecie. Oczywiście jeżeli nie chcemy, nie będziemy zmuszeni korzystać z tych ułatwień.

 

W grze oprócz walki będzie można z m.in. kowalstwa i alchemii. Interakcja z NPC'ami będzie w pełni udźwiękowiona, a gra będzie zawierać pełny cykl dnia i nocy oraz niektóre efekty pogodowe. Całe środowisko reaguje na np. padający deszcz. Ludzie będą przed nim się chować, zobaczymy kałuże.

 

RPGgamer.com - informacje nt. gildii

 

W grze możemy wykonać przeszło 300 questów, z których 200 należy do wątku głównego gry. Misje poboczne są powiązane z 3 frakcjami oraz z 5 gildiami, które występują w grze.

Frakcje i gildie w Arcanii zostały poddane całkowitej refleksji. W poprzednich Gothicach gildie były ze sobą powiązane. Teraz gildie są mniej frakcyjne, gracz może współpracować z nimi wszystkimi, z niektórymi lub żadną z nich. Zadania powiązane z gildiami są logiczne: Gildia wojowników będzie wysyłać bohatera do zdobycia trofeów z potworów, które zleci nam zabić. Z kolei Gildia Magów jest bardziej zainteresowana zbieraniem składników, gromadzeniem ich i będzie nam zlecać zadania z tym powiązane. Zmiana nastąpiła także w tym, że nie możemy zabić swoich zleceniodawców. Sposób okradania także się zmienił. Spellbound odeszło od wzorowania się na poprzednich częściach przy tej kwestii i dodało opcję "Ukradnij wszystko". NPC są bardziej inteligentni i reagują na porę dnia oraz pogodę. Kolejne zmiany nastąpiły w systemie walki. Jest on tym czego powinno się oczekiwać od gry action RPG. Przełączanie się między walką w bezpośrednim starciu, dystansową i magią następuje za pomocą użycia jednego przycisku i umożliwia masową liczbę ataków. Bohater może używać opcji bloku, która minimalizuje otrzymywane obrażenia jak również może atakować z pewnością siebie nie blokując ciosów. Jeżeli zadamy cios w odpowiednim odstępie czasowym od poprzedniego możemy liczyć na zadanie dużych obrażeń. Gdy będziemy wybijać masowo wrogów nasz miecz będzie się błyszczał.

Edytowane przez Pawlo_PL
Odnośnik do komentarza
  • 8 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...

Postanowiłem odświeżyć temat i zamieścić pare filmów z samego gameplayu (chronologicznie).

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=T4vSr4R_DyA&feature=related

 

 

 

 

Gra wygląda bosko, oświetlenie naprawde daje rade, filmiki zapewne pochądzą z PC, ja mam tylko nadzieje, że grafika nie będzie odstawała na X360 tak jak to było z Risenem. Niemoge się doczekać premiery jeszcze tylko ok 6 msc. pozdro

 

 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

W sieci pojawił sie nowy trailer Gathica 4 prezentujący system walki polecam warto obejrzeć.

 

http://uk.xbox360.ig...6i3rlnv?show=hi

 

Pojawiła się również niemiecka zapowiedz gry. Jest to filmik trwający 7.30 min (sam gameplay) na którym można dostrzec min. system otwierania zamków.

 

 

Nowe screeny:

 

http://arcania-game....le=view&sid=137

Edytowane przez Roofiii
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Z okazji targów E3 został pokazany nowy trailer Arcanii. Drugi filmik to wywiad z B. Cookiem producentem z Dreamcatcher Games. Co do trailera to co mi się podoba to MUZYKA i fajnie że pokazali z jakimi kreaturami będziemy musieli się zmierzyć. A podczas wywiadu jest pokazane pare kozackich zbroi.

 

Trailer: http://gamersyde.com/stream_arcania_gothic_4_e3_trailer-16052_en.html

 

Wywiad:

 

Premiera gry Październi 2010r.

Odnośnik do komentarza

Nio grafika nie zachwyca, ale i tak uważam że będzie lepsza od tej w Risennie między innymi przez oświetlenie. Przeraża mnie to że drzewa, krzewy znikają za naszymi plecami zanim jeszcze wyjdą z obiektywu naszej kamery. Ale  w końcu to RPG więc grafika dla mnie się nie liczy oby była tylko dobra fabuła i mało bugów.

Edytowane przez Roofiii
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Demo wylądowało na XBL. Ograne i stwierdziłem że grafika wcale nie odstaje tak jak to było między Risenem PC a na X. Zachód słońca robi wrażenie. Gra gubi pare klatek czasami i pare animacji jest jakby niedokończonych ale ogólnie jest za(pipi)iście. Dobrze że będzie polski dubbing bo ten ang. to jakaś żenada. Grę kupuje napewno i chyba z kuflem :)  Pozdro piszcie swoje wrażenia.

Odnośnik do komentarza

Zagrałem w demo i powiem szczerze, że nie jestem zachwycony. Nie jestem nawet skory do kupienia tej gry jak stanieje. Już piszę dlaczego. Dialogi sa sztampowe i w dodatku recytowane jak na szkolnym przedstawieniu w podstawówce. Zadania są tak bardzo w stylu klasycznego, zachodniego fantasy, że odechiewa się grać dalej. Fabuły nie ma w tym demie żadnej, odgrywania ról w postaci różnych wyborów dialogowych i różnych konsekwencji z nimi związanych również nie uświadczymy. Gra to niechlubny pomnik archaizmu JoWood i ich sposobu na robienie erpegów. W 2001 roku może i taki schemat się udał ale od premiery Gothica minęło 9 lat więc powinny nastąpićjakieś zmiany. Po demie G4 tego nie widać. Oni nadal klepią tego samego, dziś juz bardzo niesmacznego, odgrzewanego kotleta. Reasumując, drugim pozytywem oprócz walki łukiem jest obecność starego znajomego - Diego. Reszta to biedniutki RPG nie dorastający do pięt liderom gatunku.

Edytowane przez Gooral
Odnośnik do komentarza

Arcania to obok pierwszych gier z serii Gothic nawet nie stała.

Popłuczyny po RPG ,fabularna mielizna z niezbyt dobra grafiką.

Animacja postaci kijowa, wyskakujące krzaki i liście, mimika faktycznie jak z 2001 roku. :verymad:

 

Btw:

 

Pograłem dzisiaj w G2 z Nocą Kruka i jakoś tak strasznie nie było.

Miły przyjemny RPG po tylu latach nadal gra się z przyjemnością i archaizmy nawet jakoś nie przeszkadzają.

Edytowane przez kudlaty88
Odnośnik do komentarza

Wybaczcie ale zagrałem tylko w demo na PC.

 

Postaci, dialogi, fabuła to kaszana.

 

Wszystko uproszczone, system walki ujdzie.

 

Nawet na zaniżonej rozdziałce na średnim kompie gdzie gra wygląda już okropnie, dalej np w wiosce jest 20fps.

 

Ta na 5 letnim X360 to chodzi lepiej niż na 2 letnim kompie nawet na minimalnych detalach gdzie gra wygląda koszmarnie.

 

Nie tykam tego dalej, 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...