Jump to content

Command and Conquer 4


Spuczan

Recommended Posts

  • Replies 23
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Aktorzy powinni zostać ale powinni wrócić do korzeni a nie to co zrobili w nowym Red Alert. Rozumiem, że to gry dla młodzieży a ta lubi popatrzeć na cycki i długie nogi ale aby 3/4 obsady stanowiły kobiety, które albo są odziane w lateks albo prężą się tak, że ten jedyny guzik w marynarce błaga o litość to już zdrowa przesada. Najlepiej dobraną ekipą była ta z RA2 - Yuri, generał z wykałaczką, Romanov czy sowiecka porucznik dowodząca jednostkami.

 

Dodatkowo jeśli zaczną bawić się konwencją jak to miało miejsce we wspomnianym RA3 to pewnie nawet nie skończę pierwszej misji. W TS i RA za młodu zagrywałem się godzinami - to była kwintesencja RTSów; zero "research'ów", zero "apgrejdów" - budujesz ile wlezie i walisz na przeciwnika i właśnie to stanowiło i sile tego tytułu.

Link to comment

Grałem we wszystkie części RA i wszystkie C&C i klimat znikał dokładnie w momencie pojawiania się aktorów. Tylko w RA2 im to jakoś wyszło chociaż zawsze rozpraszał mnie Barry Corbin. W najnowszym RA to samo. Mogliby tam wrzucić całą obsadę Prison Break'a.Jak już muszą mieć tych aktorów to powinni stawiać na mniej znane twarze.

Link to comment
Grałem we wszystkie części RA i wszystkie C&C i klimat znikał dokładnie w momencie pojawiania się aktorów.
Wszystkie C&C oprócz Generals i Renegade posiadały cut-scenki z aktorami...

EDIT: Oj sorry, wzrok już nie ten. Przeczytałem "zniknął" nie wiedzieć czemu.

Edited by Suavek
Link to comment

CNC 3 sux, RA3 sux - czy CNC4 bedzie lepsze? Watpie, powinni zrobic remake pierwszej czesci + pare fajnych zmian ale nie zabijanie gry wolnym budowaniem wojska, mala iloscia przyprawy (CNC) czy masa jednostek + alt fire jak w RA3. One byly proste i takie powinny zostac.

 

Pytanie - co to za kolka? Bo nie gralem CNC3/KW

Link to comment
  • 3 months later...

http://www.gametrailers.com/video/exclusive-mechanics-command/58968 - traci ta gra w moich oczach coraz bardziej.

 

Ruchome bazy dinozaury - Parsk

Jednostki projektowało chyba dziecko. Z klocków lego.

Brak piechoty - tylko jakieś mechy czy pancerze.

Ogólnie niewielka ilość jednostek na mapie (o czym było też w zapowiedziach). Czyżby celem łatwiejszej kontroli na padzie...?

Zero efektowności - parę jednostek staje na przeciwko siebie i 'szczela' - pew pew pew...

Grafika brzydka. Mam wrażenie, że Tiberium Wars był ładniejszy niż to co na zwiastunie.

Link to comment
  • 2 months later...

Nie mam pojęcia, pograłem 2 razy. Raz wygrałem [wszystko robił jakiś kolo, ja tylko zabijałem], raz przegrałem. Nie wiem ocebe, nie wiem co tu trzeba przejmować, jak zwiększyć limit jednostek i w ogóle wtf? Chyba trzeba by było się ustawić na 1on1 i popróbować wszystkiego.

Link to comment

Nie mam pojęcia, pograłem 2 razy. Raz wygrałem [wszystko robił jakiś kolo, ja tylko zabijałem], raz przegrałem. Nie wiem ocebe, nie wiem co tu trzeba przejmować, jak zwiększyć limit jednostek i w ogóle wtf? Chyba trzeba by było się ustawić na 1on1 i popróbować wszystkiego.

 

A nie ma jeszcze na necie jakiejś "Chekerskiej" metody na odpalenie skirmish-a, jak to było w RA3 ? Choćby bez przeciwnika, żeby tylko obadać co i jak.

Link to comment
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...