Skocz do zawartości

Reklamacje / Gwarancja


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Żebyś się nie zdziwił, jak dzień po upływie 2 lat zadzwonią i powiedzą, że ni chu, i po zawodach, bez papierka, że złożyłeś roszczenie przed upływem to już nic nie będziesz miał do gadania. Lepiej idź jeszcze dziś i spytaj jak się spawa ma, i poproś, żeby ci pokwitowali coś - cokolwiek.

Odnośnik do komentarza

Żebyś się nie zdziwił, jak dzień po upływie 2 lat zadzwonią i powiedzą, że ni chu, i po zawodach, bez papierka, że złożyłeś roszczenie przed upływem to już nic nie będziesz miał do gadania. Lepiej idź jeszcze dziś i spytaj jak się spawa ma, i poproś, żeby ci pokwitowali coś - cokolwiek.

Dostałem potwierdzenie złożenia reklamacji i jest w nim opisany problem itp.

Odnośnik do komentarza

w sobote odbieram nową konsolę. Trwało to miesiąc ale w końcu się udało sklep daje nówkę. Niestety muszę oddać dwie gry, które dostałem z tamta konsola...

 

Odebrałem dzisiaj slimkę 250gb w zestawie z dwiema grami.

Jednak warto reklamować na niezgodność, trzeba tylko mieć duzo cierpliwości :thumbsup:

Edytowane przez damian80j
Odnośnik do komentarza

Dostałem odpowiedź, że towar w chwili zakupu był zgodny z umową i że musze im udowodnić, że wina nie leży po mojej stronie. I jeszcze, że mogą na własny koszt wysłać do ekspertyzy i tam dokłanie ocenią, jakieś porady ? Chodzi mi o ps3 40gb reklamowane w AVANS.

I wlasnie o tym pisalem w sasiednim temacie, bodaje o aparacie cyfrowym. Nie udowodnisz tego.

Odnośnik do komentarza

Nie powiedziałeś nawet ile mówią, że ta ekspertyza będzie Cię kosztować. Więc ciężko powiedzieć. I do kogo masz ją wysłać, do Sony? I tak zadzwoń nawet teraz na tą infolinię. Powinna być jeszcze czynna, a jak nie to z rana zadzwoń.

Odnośnik do komentarza

Hmm... To pismo zawiera w sobie wewnętrzną sprzeczność. Z jednej strony piszą, że ciężar dowodu spoczywa na kupującym, co jest prawdą ale w postępowaniu sądowym, a z drugiej że zobowiązują się do pokrycia kosztów ekspertyzy.

No to dawaj, niech wyślą. Możesz się zapytać czy w razie negatywnej opinii nie będą obciążać Cię kosztami; dla spokoju duszy. Ale w myśl tego co jest tutaj napisane nie zrobią tego.

Odnośnik do komentarza

To wszystko zależy od sklepu. Trzeba się dowiadywać na miejscu, bo może być tak, że sieć ma jednego właściciela, a może mieć różnych, którzy prowadzą tylko indywidualną działalność pod znanym szyldem. Dominuje jednak pierwszy przypadek. Wówczas nie ma problemu ani z gwarancją, ani z niezgodnością z umową (to nie jest rękojmia).

Odnośnik do komentarza

To wszystko zależy od sklepu. Trzeba się dowiadywać na miejscu, bo może być tak, że sieć ma jednego właściciela, a może mieć różnych, którzy prowadzą tylko indywidualną działalność pod znanym szyldem. Dominuje jednak pierwszy przypadek. Wówczas nie ma problemu ani z gwarancją, ani z niezgodnością z umową (to nie jest rękojmia).

 

 

Więc z MM i Empikiem nie powinno być problemu,dzięki Grigori :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...