Skocz do zawartości

Reklamacje / Gwarancja


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Żebyś się nie zdziwił, jak dzień po upływie 2 lat zadzwonią i powiedzą, że ni chu, i po zawodach, bez papierka, że złożyłeś roszczenie przed upływem to już nic nie będziesz miał do gadania. Lepiej idź jeszcze dziś i spytaj jak się spawa ma, i poproś, żeby ci pokwitowali coś - cokolwiek.

Odnośnik do komentarza

Żebyś się nie zdziwił, jak dzień po upływie 2 lat zadzwonią i powiedzą, że ni chu, i po zawodach, bez papierka, że złożyłeś roszczenie przed upływem to już nic nie będziesz miał do gadania. Lepiej idź jeszcze dziś i spytaj jak się spawa ma, i poproś, żeby ci pokwitowali coś - cokolwiek.

Dostałem potwierdzenie złożenia reklamacji i jest w nim opisany problem itp.

Odnośnik do komentarza

w sobote odbieram nową konsolę. Trwało to miesiąc ale w końcu się udało sklep daje nówkę. Niestety muszę oddać dwie gry, które dostałem z tamta konsola...

 

Odebrałem dzisiaj slimkę 250gb w zestawie z dwiema grami.

Jednak warto reklamować na niezgodność, trzeba tylko mieć duzo cierpliwości :thumbsup:

Edytowane przez damian80j
Odnośnik do komentarza

Dostałem odpowiedź, że towar w chwili zakupu był zgodny z umową i że musze im udowodnić, że wina nie leży po mojej stronie. I jeszcze, że mogą na własny koszt wysłać do ekspertyzy i tam dokłanie ocenią, jakieś porady ? Chodzi mi o ps3 40gb reklamowane w AVANS.

I wlasnie o tym pisalem w sasiednim temacie, bodaje o aparacie cyfrowym. Nie udowodnisz tego.

Odnośnik do komentarza

Nie powiedziałeś nawet ile mówią, że ta ekspertyza będzie Cię kosztować. Więc ciężko powiedzieć. I do kogo masz ją wysłać, do Sony? I tak zadzwoń nawet teraz na tą infolinię. Powinna być jeszcze czynna, a jak nie to z rana zadzwoń.

Odnośnik do komentarza

Hmm... To pismo zawiera w sobie wewnętrzną sprzeczność. Z jednej strony piszą, że ciężar dowodu spoczywa na kupującym, co jest prawdą ale w postępowaniu sądowym, a z drugiej że zobowiązują się do pokrycia kosztów ekspertyzy.

No to dawaj, niech wyślą. Możesz się zapytać czy w razie negatywnej opinii nie będą obciążać Cię kosztami; dla spokoju duszy. Ale w myśl tego co jest tutaj napisane nie zrobią tego.

Odnośnik do komentarza

zamierzam zamienić moją PS3 80gb na Slima,i mam pytanie odnośnie gwarancji,czy jak kupię z Allegro slima który był kupiony w MM lub empiku w Krakowie,Wawie itd. czy będę mógł oddać PS3 na Gwarancję np. w Radomskim MM czy empiku,czy tylko w tym sklepie co była zakupiona???

 

proszę o odpowiedż

Odnośnik do komentarza

To wszystko zależy od sklepu. Trzeba się dowiadywać na miejscu, bo może być tak, że sieć ma jednego właściciela, a może mieć różnych, którzy prowadzą tylko indywidualną działalność pod znanym szyldem. Dominuje jednak pierwszy przypadek. Wówczas nie ma problemu ani z gwarancją, ani z niezgodnością z umową (to nie jest rękojmia).

Odnośnik do komentarza

To wszystko zależy od sklepu. Trzeba się dowiadywać na miejscu, bo może być tak, że sieć ma jednego właściciela, a może mieć różnych, którzy prowadzą tylko indywidualną działalność pod znanym szyldem. Dominuje jednak pierwszy przypadek. Wówczas nie ma problemu ani z gwarancją, ani z niezgodnością z umową (to nie jest rękojmia).

 

 

Więc z MM i Empikiem nie powinno być problemu,dzięki Grigori :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.