Opublikowano 24 lutego 201015 l Ty nie reklamujesz sony, tylko sprzedawcy. No tak, zrobiłem to przez AVANS, ale chodzi mi, ze jak odrzucają to jaki jest najczęściej powód.
Opublikowano 24 lutego 201015 l Że koniec rocznej gwarancji,więc wtedy musisz im zarzucić nie zgodność towaru z umową.
Opublikowano 24 lutego 201015 l Przeczytaj pierwszego posta, bo pewnie tego nawet nie zrobiłeś. Napisałeś im pismo?
Opublikowano 24 lutego 201015 l Przeczytaj pierwszego posta, bo pewnie tego nawet nie zrobiłeś. Napisałeś im pismo? Napisałem, ale w AVANSie stwierdził, ze nie trzeba.
Opublikowano 24 lutego 201015 l Żebyś się nie zdziwił, jak dzień po upływie 2 lat zadzwonią i powiedzą, że ni chu, i po zawodach, bez papierka, że złożyłeś roszczenie przed upływem to już nic nie będziesz miał do gadania. Lepiej idź jeszcze dziś i spytaj jak się spawa ma, i poproś, żeby ci pokwitowali coś - cokolwiek.
Opublikowano 24 lutego 201015 l Żebyś się nie zdziwił, jak dzień po upływie 2 lat zadzwonią i powiedzą, że ni chu, i po zawodach, bez papierka, że złożyłeś roszczenie przed upływem to już nic nie będziesz miał do gadania. Lepiej idź jeszcze dziś i spytaj jak się spawa ma, i poproś, żeby ci pokwitowali coś - cokolwiek. Dostałem potwierdzenie złożenia reklamacji i jest w nim opisany problem itp.
Opublikowano 27 lutego 201015 l No ja też miałem tylko takie potwierdzenie. Ostatecznie ci naprawili ?
Opublikowano 4 marca 201015 l w sobote odbieram nową konsolę. Trwało to miesiąc ale w końcu się udało sklep daje nówkę. Niestety muszę oddać dwie gry, które dostałem z tamta konsola... Odebrałem dzisiaj slimkę 250gb w zestawie z dwiema grami. Jednak warto reklamować na niezgodność, trzeba tylko mieć duzo cierpliwości Edytowane 7 marca 201015 l przez damian80j
Opublikowano 11 marca 201015 l Dostałem odpowiedź, że towar w chwili zakupu był zgodny z umową i że musze im udowodnić, że wina nie leży po mojej stronie. I jeszcze, że mogą na własny koszt wysłać do ekspertyzy i tam dokłanie ocenią, jakieś porady ? Chodzi mi o ps3 40gb reklamowane w AVANS.
Opublikowano 11 marca 201015 l Dostałem odpowiedź, że towar w chwili zakupu był zgodny z umową i że musze im udowodnić, że wina nie leży po mojej stronie. I jeszcze, że mogą na własny koszt wysłać do ekspertyzy i tam dokłanie ocenią, jakieś porady ? Chodzi mi o ps3 40gb reklamowane w AVANS. I wlasnie o tym pisalem w sasiednim temacie, bodaje o aparacie cyfrowym. Nie udowodnisz tego.
Opublikowano 11 marca 201015 l Oczywiście ze udowodni bez rzeczoznawcy,konsola jest stworzona do grania,jeżeli nie spełnia tej funkcji to znaczy że miała tą wade już podczas jej składania,a wyszło to teraz.Ja tak reklamowałem w Sony.A co ty źle mogłeś ją użytkować?Sok na nią wylać,ale to by było widać.
Opublikowano 11 marca 201015 l zagul, skontaktuj się z infolinią Sony i powiedz jaki masz problem, oraz że prosisz o ich opinię w tej kwestii. Jak dobrze pójdzie, to się za Tobą wstawią.
Opublikowano 11 marca 201015 l zagul, skontaktuj się z infolinią Sony i powiedz jaki masz problem, oraz że prosisz o ich opinię w tej kwestii. Jak dobrze pójdzie, to się za Tobą wstawią. Ale oddać ją jutro do ekspertyzy ? Bo mam na to 2 dni chyba.
Opublikowano 11 marca 201015 l Nie powiedziałeś nawet ile mówią, że ta ekspertyza będzie Cię kosztować. Więc ciężko powiedzieć. I do kogo masz ją wysłać, do Sony? I tak zadzwoń nawet teraz na tą infolinię. Powinna być jeszcze czynna, a jak nie to z rana zadzwoń.
Opublikowano 12 marca 201015 l http://img367.imageshack.us/img367/4237/ps3.jpg Tu jest skan pisma, które otrzymałem. Z tego wynika, że koszt ekspedycji pokrywa AVANS ?
Opublikowano 12 marca 201015 l Hmm... To pismo zawiera w sobie wewnętrzną sprzeczność. Z jednej strony piszą, że ciężar dowodu spoczywa na kupującym, co jest prawdą ale w postępowaniu sądowym, a z drugiej że zobowiązują się do pokrycia kosztów ekspertyzy. No to dawaj, niech wyślą. Możesz się zapytać czy w razie negatywnej opinii nie będą obciążać Cię kosztami; dla spokoju duszy. Ale w myśl tego co jest tutaj napisane nie zrobią tego.
Opublikowano 18 marca 201015 l zamierzam zamienić moją PS3 80gb na Slima,i mam pytanie odnośnie gwarancji,czy jak kupię z Allegro slima który był kupiony w MM lub empiku w Krakowie,Wawie itd. czy będę mógł oddać PS3 na Gwarancję np. w Radomskim MM czy empiku,czy tylko w tym sklepie co była zakupiona??? proszę o odpowiedż
Opublikowano 18 marca 201015 l To wszystko zależy od sklepu. Trzeba się dowiadywać na miejscu, bo może być tak, że sieć ma jednego właściciela, a może mieć różnych, którzy prowadzą tylko indywidualną działalność pod znanym szyldem. Dominuje jednak pierwszy przypadek. Wówczas nie ma problemu ani z gwarancją, ani z niezgodnością z umową (to nie jest rękojmia).
Opublikowano 18 marca 201015 l To wszystko zależy od sklepu. Trzeba się dowiadywać na miejscu, bo może być tak, że sieć ma jednego właściciela, a może mieć różnych, którzy prowadzą tylko indywidualną działalność pod znanym szyldem. Dominuje jednak pierwszy przypadek. Wówczas nie ma problemu ani z gwarancją, ani z niezgodnością z umową (to nie jest rękojmia). Więc z MM i Empikiem nie powinno być problemu,dzięki Grigori
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.