Opublikowano 19 stycznia 201411 l Nie mam żadnej z tych gierek i na razie nie zanosi się na zakup:( Pobieram od wczoraj zaległe gierki z HumbleBundle + Tomb Raider i Duke Forever:)
Opublikowano 19 stycznia 201411 l Wejdz sobie na steamie w Free 2 Play. Jest troche spoko gierek - w cos mozecie wspolnie pograc .
Opublikowano 20 stycznia 201411 l Kupony zniżkowe na: Knight Shift -90% (x2) Gorky 17 -90% Dynamite Jack -75% Jack Orlando director's cut -75% Dam za frajer.
Opublikowano 21 stycznia 201411 l Huh... http://store.steampowered.com/app/254700/ Resident Evil 4 na Steam. Z opisu wynika, jak gdyby była to inna wersja niż ten nieszczęsny port PC sprzed lat. Stunning HD running at a smooth 60 frames per second for the first time. A complete visual overhaul has been performed to bring this revered title to the highest graphical quality ever. Fully optimized for the wide screen, texts have been sharpened and textures have been upgraded on characters, backgrounds and in-game objects. Steam platform support with Steam Achievements, Steam Cloud, Steam Trading Cards, global leaderboards, and full game controller support. This new PC version will include everything from the prior iterations including subtitle support in English, French, Italian, German, Spanish, and Japanese as well as previously released bonus content such as the Separate Ways epilogue. W sumie... chcę. RE4 ograłem kilkukrotnie na PS2 i mimo kilku baboli bardzo mi się podobała jako action-adventure (bo horrorem tego nazwać nie sposób).
Opublikowano 21 stycznia 201411 l To nowa wersja (chyba konwersja RE 4 HD, która z kolei oparta jest na tej najlepszej - z GC/Wii). W dodatku jako jedyna w 60 FPS, jeśli mnie pamięć nie myli. Przynajmniej te GC, Wii i poprzednia wersja na PC miały tylko 30 FPS. Co do last-genów nie jestem pewien, ale chyba też. W dodatku scenki chyba już nie są prerenderowane. A przynajmniej na trailerze są w 60 FPS (jak się okazuje, player Steamowy obsługuje takie cuda). [EDIT] Screen z emu Wii Screen z PC Nie ma DOF (?!), ale tekstury są zdecydowanie lepszej jakości Edytowane 21 stycznia 201411 l przez Accoun
Opublikowano 21 stycznia 201411 l Glorious PC gaming master race. Fakt, na trailerze gra jest nie do poznania. Ograłem to na PS2, która rzekomo była najgorszą wersją (nie licząc starej PC) a tu wszystko płynne aż miło. 20 Euro cena bazowa, to się zakupi przy okazji jakiejś wyprzedaży. Chętnie sobie tytuł przypomnę. Szkoda, że kolejne nowe odsłony nawet do pięt czwórce nie dorastają. Za brakiem DOF płakać w żadnym wypadku nie będę. Jest to jedna z tych opcji, którą automatycznie wyłączam w grach, razem z motion blurem.
Opublikowano 21 stycznia 201411 l Co do brakujących efektów: I guess I shouldn't talk about it, but oh well: -The reason the dynamic lighting, shadows and post-processing effects are very different from PS2/PS3/PC/etc... versions are because of the way they were coded in the first place. Production Studio no4 assumed the game would be GameCube only, so they've used super specific features of the GC ATI graphics chip (called GX). Things that are impossible to port right, unless you've written the code yourself or you're a GX expert. Which Capcom doesn't have anymore since the people who were on RE4 have moved on. I'm talking about modified common graphics algorithms (casting a shadow is hardware-independent) BUT that directly access specific buffers on the GX to achieve a specific effect. AFAIK, the dynamic lighting, dynamic shadows and post-processing effects ( I remember the example was the HAZE POST-PROCESSING effect in the CASTLE HALL) are the ones that are affected. Porting things over like gameplay mechanics, data structures, etc ... is straightforward, but this is not because it's tied to the hardware. It's not that they don't want to, it's that it's near impossible. They can only approximate it. Not directly involved, close to someone who was. We had a few interesting discussions and I had a few "peeks". I don't know if this port will get it right, it's a tricky situation and I don't think they want to spend budget sorting it out. Proof: The base post-processing class in RE4's code base is called "filter", the problem lies in the derived class methods FilterXX::GxDraw() and FilterXX::GetEFB() (Embedded Frame Buffer, the GX frame buffer) where XX is a number denoting the effect. DoF was 03 IIRC. Well now you guys know the reason, I hope it cleared things up (this post will be deleted later).
Opublikowano 24 stycznia 201411 l Jak to jest z tym Family Sharing na Steam. Dostałem dostęp do tego ale znajomy nie. Czy jak ja mu udostepnie swoje konto a on nie dostał zaproszenia to ja będe mógł zagrać w jego gry, czy on też musi dostać się do bety FS?
Opublikowano 24 stycznia 201411 l Jak to jest z tym Family Sharing na Steam. Dostałem dostęp do tego ale znajomy nie. Czy jak ja mu udostepnie swoje konto a on nie dostał zaproszenia to ja będe mógł zagrać w jego gry, czy on też musi dostać się do bety FS? Nie będziesz mógł grać w jego gry. Niech dołączy do grupy Family Sharing na Steamie, tam są 2 tematy dotyczące zaproszeń do family sharing beta. Niech się wpiszę do obu to za kilka dni dostanie. Ja z kolei mam inne pytanie. Mam bete in-home streaming, wie ktoś kiedy ten streaming będzie już działał? (póki co przy odpalaniu gry jest "authentication problem"). Nie znalazłem żadnego konkretnego info o tym a pograł bym czasem w coś na laptopie leżąc
Opublikowano 24 stycznia 201411 l Wystarczy się zapisać do grupy family sharing i dostanie dostęp w przeciągu 2-3 dni, ja dostałem następnego dnia dostęp.
Opublikowano 26 stycznia 201411 l Wystarczy się zapisać do grupy family sharing i dostanie dostęp w przeciągu 2-3 dni, ja dostałem następnego dnia dostęp. Jestem w tej grupie z miesiąc, co 3 dni proszę o zaproszenie i nic.
Opublikowano 26 stycznia 201411 l Nie, dalej jest beta. @Doneth Masz ustawioną w opcjach steam "steam beta"?
Opublikowano 26 stycznia 201411 l No dobra zmieniłem na steam beta update. Mam też jakieś opcje family sharing. Ale to jest autoryzacja kompa itd. Co potrzebuje dalej, żeby ktoś mógł gierkę ode mnie pożyczyć?
Opublikowano 26 stycznia 201411 l No właśnie skoro masz już taką opcję to czekasz na dostęp do bety. Jak pisałem, ja ustawiłem Steam beta i za jakiś dzień dostałem info na email, że się dostałem(jak w idolu xD ) i mogłem już z tego korzystać. Teraz to musisz tylko czekać.
Opublikowano 26 stycznia 201411 l Eeee, suteq - a ta autoryzacja to nie jest już owa beta? Skoro mówią mu jak ma to aktywować na obu kompach etc, to na co ma jeszcze czekać? TO nie jest tak że te opcje w Settings się pojawiają wtedy jak dostaniesz dostęp? Edytowane 26 stycznia 201411 l przez Kazuun
Opublikowano 26 stycznia 201411 l A jak ma autoryzację to już ma dostęp, faktycznie, niezbyt zrozumiałem o co mu chodzi. Ale to powinien wcześniej dostać email, że Witamy w Family Sharing.
Opublikowano 26 stycznia 201411 l Musisz zalogować się na koncie znajomego na swoim pc i odwrotnie, zaznaczyć użytkownika i authorize this computer. Ja używałem Ammyy do tego.
Opublikowano 26 stycznia 201411 l Musisz zalogować się na koncie znajomego na swoim pc i odwrotnie, zaznaczyć użytkownika i authorize this computer. Ja używałem Ammyy do tego. Działa. Wielkie dzięki suteq!!!!!!
Opublikowano 28 stycznia 201411 l Uwaga, pytanie początkującego:Kupiłem sobie Dirta 2, bo z tego co pamiętam na Nintendo DSie grało się przyjemnie plus OST ciekawy.Osiem złotych za pełniaka to śmieszne pieniądze, ale ja nie o tym.Gra wymaga konta games for windows - live? To to samo konto co na Xboxie? Bez tego konta nic się nie zapisuje. Cholera, myślałem, że mam już konto na Steam i nie bede musiał zakładać drugiego, by grać w gierki na Steam. Nawet w MMORPG nie musiałem się rejestrować. Da się to ominąć? To to samo konto co na X boxie?Edit:Dzięki django. Edytowane 28 stycznia 201411 l przez grzybiarz
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.