Skocz do zawartości

Remake'i gier które chcielibyście żeby powstały

Featured Replies

Opublikowano

RE2 na wzór RE1 na GC

Crash 3

MK Trilogy

Wipeout 3

Jakiegoś Metal Slug-a w wypasionej oprawie 2D

NFS4 HP

  • Odpowiedzi 118
  • Wyświetleń 6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Zwyrodnialec
    Zwyrodnialec

    Loaded - mógłby wyjść remake z usprawnioną grafą, choćby na XL lub PSN.   Wipeout 2097 - oprawa na poziomie Wipeout HD byłaby wskazana. :potter:   Vagrant Story - dzisiaj oprawa kłuje bardziej p

  • Ja najchętnie chciałbym remake'i Crashy 1-3. To byłoby coś

  • Remake Loaded, bo to był konkretny wygrzew. Dzisiaj takich gier nie robią. Muza niszczy.   http://www.youtube.com/watch?v=E2wKbELWCSg

Opublikowano

Zdecydowanie Street Fighter 3 Third Strike w HD

Kingpin (ten klimat!!!)

Bare Knuckle 3, Punisher i Hook - HD + nowa animacja,

Opublikowano

Flashback albo Another World w stylu Shadow Complex lub Trine.

 

W zyciu nie chcialbym, zeby AW dotykali w jakikolwiek sposob. W edycji 15th Anniversary Edition dodali opcje podbicia rozdzielczosci + jakies efekty i juz bylo zle. Zreszta "remake" AW juz dawno powstal na 3DO - zgadnij jakie zebral oceny? AW to jedna z naprawde nielicznych gier, ktore sa genialne pod kazdym wzgledem mimo uplywu lat. Remake`owi mowimy zdecydowanie NIE :).

Opublikowano

Jako maniak staro-szkolnych platformówek , życzę sobie Superfroga z Amigi w wersji HD na PSN.

Opublikowano

Jak dla mnie mogliby zrobić remake'i pozostałych staroszkolnych Castlevanii jak to miało miejsce przy Dracula X Chronicles. Poza tym bardzo bym się ucieszył z Donkey Kong Country. Coś na wzór SM Galaxy. Wcielić się w sympatycznego goryla w dzisiejszej oprawie.

Opublikowano

Silent Hille. Kazdy jeden od 1 do 4. Nawet na XBLA/PSN, byle tylko byly. Maja wszystko. Poprawic grafike, kilka bledow i jakies nowosci drobne i biore w ciemno.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Blood

Alien Breed 3D

Death Rally

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Okami na PS3 w sam raz pod PS Move. Może w końcu sprzedałaby się lepiej. Oczywiście musieliby poprawić framerate, podciągnąć rozdzielczość i wrzucić bonusy, które wycięli gnoje z wersji PAL.

Opublikowano

Off - o jakich bonusach mowa ,Zwyrodnialec ?

Opublikowano

Carmageddon :D

Przeciez ta gra na dzisiejszych konsolach wy miazdzyla - rzeznia bylaby niesamowita. Dodac do tego rozbudowany tryb online, split screen..mniam!

Opublikowano

Off - o jakich bonusach mowa ,Zwyrodnialec ?

 

Movie theather, trailery, filmiki itp. bardzo fajny dodatek.

Opublikowano

Silent Hille wszystkie. Mozna by dodac co niego, poprawic bledy i niescislosci. Chcialbvm tez naprawde porzadna platofrmowke jak Donkey Kong 64 w HD.

Opublikowano

Wszystko od Oddworld Inhabitians za atmosfere i wspaniałe światy

Crash Bandicooty za sekwencje przez cały level na jednym biegu

Vagrant Story

Freedom Fighters bo była to przednia giera

SkullMonkeys - zawsze i forever

I ogólnie chce dużo zaje..stych platformówek 2D i 2.5D i 3D i w 3D

Opublikowano

Nie sadze, ze SkullMonkeys w HD bylo by dalej tak za(pipi)ite. Poprostu ta gra mi traci cieplem pierwszego PSa.

Opublikowano

LoK: Soul Reaver, Shenmue i pierwszy Metal Gear Solid (z zachowaniem soundtracku z PSX bez modyfikacji jak na GC).

Opublikowano

Okami na PS3 w sam raz pod PS Move. Może w końcu sprzedałaby się lepiej. Oczywiście musieliby poprawić framerate, podciągnąć rozdzielczość i wrzucić bonusy, które wycięli gnoje z wersji PAL.

 

Takie coś już się pojawiło. Zapraszam do kupna Wii, pozytywnie się zaskoczysz ^_^

Opublikowano

Grałem i framerate jest taki sam, no i podobnie z doczytującymi się elementami otoczenia, chociaż przy tej oprawie to nie przeszkadza. Natomiast rozdzielczość to takie pół HD (480p). Więc chodzi o taki ulepszony port, a nie przeniesienie gry z PS2 i dodanie nowego sterowania.

Opublikowano

Szczerze mówiąc nie zauważyłem doczytujących się elementów (ponad 40 godzin na liczniku). Wyższa niż na PS2 rozdziałka, 16:9 - więcej oprawa Okami nie potrzebuje, a zwyczajne podniesienie rozdziałki mogłoby sprawic, że gra stałaby się zbyt sterylna. Natomiast sterowanie na Wii to poezja i nie wiem co by tu Move poprawiło

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Vice City na silniku z GTA IV

FF VII na silniku z FF XIII

 

I jak ktoś powiedział - FF VI na PSP :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.